quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die met die lieve blauwe oogjes... *smelt*![]()
Pics?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef GF het volgende:
[..]
Zegt ie ook al maanden![]()
Deal gemaakt dat als hij niemand aanspreekt vanavond ik 'm een gebroken kaak mag slaan. Aandacht krijg je dan zekerToen ik met een stalen kapje op m'n neus moest lopen had ik sloten chicks om me heen
![]()
Zooooooooooooo'n bitch ... met zo'n hartjequote:
Tot vanmiddag ergens 4 uur, daarna ging het bergafwaartsquote:
LSD schijnt te helpenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tot vanmiddag ergens 4 uur, daarna ging het bergafwaarts
't is alweer een tijdje geleden dat ik zo depri was
Zaterdag/zondag bij de ouders zitten, waarschijnlijk nog uitgaan met mijn beste vriend (die niet hier in de buurt woont en die ik dus al MAANDEN niet meer gezien hebquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen het weekend?
uhhuh, Blotter Complotterquote:
Ik heb net een sms-je gestuurd:quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lul er niet omheen!
Heb je er al wat aan gedaan?![]()
Als je bad trip hebt zekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
uhhuh, Blotter Complotter. Ik waag me er niet aan. Het schijnt dat je daar helemaal schizo van KUNT worden
![]()
Klinkt coolquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef GF het volgende:
[..]
Zegt ie ook al maanden![]()
Deal gemaakt dat als hij niemand aanspreekt vanavond ik 'm een gebroken kaak mag slaan. Aandacht krijg je dan zekerToen ik met een stalen kapje op m'n neus moest lopen had ik sloten chicks om me heen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Tot vanmiddag ergens 4 uur, daarna ging het bergafwaarts
't is alweer een tijdje geleden dat ik zo depri was
Good enough!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb net een sms-je gestuurd:
"Hey R. Ik ben niet geïnteresseerd."
Nog botter kon ik niet over mn hart verkrijgen.
Mokster = mietje
Familiequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kerst is meer een familie feestje... maar misschien is er wel ergens een plekkie waar alle kerst haters (moksy and crew) samenkomen. Of misschien moet je gewoon met je mannelijke vrienden ergens gaan zuipen met oud en nieuw bv.
dat ga ik wel doen iig... al was ik liever ergens anders aan het knuffelen....
Geen idee. Het lijkt me wel heel cool spul, maar ik durf het echt niet aanquote:
Ok, das nou ook niet echt een geweldig vooruitzicht. Maar kom op, je blijft echt niet falen hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zaterdag/zondag bij de ouders zitten, waarschijnlijk nog uitgaan met mijn beste vriend (die niet hier in de buurt woont en die ik dus al MAANDEN niet meer gezien heb) en de rest van de week zit ik ook bij de parents
. Geen bijzonderheden dit weekend waarschijnlijk. Behalve dat het wel weer cool is om die goede vriend van me weer eens te spreken
Ik voel een date aankomen met moksquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me wel heel cool spul, maar ik durf het echt niet aan.
BttD == mietje
Nee, je begrijpt iets verkeerdquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kerst is meer een familie feestje... maar misschien is er wel ergens een plekkie waar alle kerst haters (moksy and crew) samenkomen. Of misschien moet je gewoon met je mannelijke vrienden ergens gaan zuipen met oud en nieuw bv.
dat ga ik wel doen iig... al was ik liever ergens anders aan het knuffelen....
Dat soort drugs wil ik ook niet aan... ben een beetje bang dat ik dan doordraai en mensen kwets... al dan niet lichamelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
BttD == mietje
Bedankt voor de steun Kimmie... Ik voel me gewoon zo slecht vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ok, das nou ook niet echt een geweldig vooruitzicht. Maar kom op, je blijft echt niet falen hoor.
bahquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Mokster het volgende:
Ok... Eerst vond ik het grappig...
Afgelopen maandag kreeg ik een sms-je van een jongen die ik zo ongeveer een jaar geleden eens ontmoet heb en die ik eigenlijk alweer straal vergeten was:
"Hallo kanjer! Ik wel even wat aan je vertellen waar ik al heel lang mee zit. Ik krijg je niet meer uit mijn gedachten sinds DE EERSTE KEER DAT IK JE ZAG. Zou graag eens met je willen afspreken. Hoop dat je wat laat horen. Kusjes."
Ik hier nog keihard om gelachen met mn beste vriendin en vervolgens het hele sms-je vergeten.
Vanavond echter weer een sms-je:
"Hallo kanjer. Ga je nog wat doen vanavond? Laat eens wat horen. Love. Denk aan jou. Kus."
Zat eigenlijk te bedenken hoe ik hem netjes kon afwimpelen en was even de deur uit zonder telefoon, heeft ie twee keer ingesproken op mn voicemail (met echt de meest desperate stem aller tijden):
"Ja hoi. Wil je me terugbellen? Ik kan er echt niets aan doen, maar ik moet continu aan je denken. Bel me alsjeblieft."
"Ja hoi. Ik weer. Wil je me alsjeblieft terugbellen? Ik krijg je niet uit mijn gedachten."
NEE SUKKEL!!
Als ik je had willen zien dan had ik maandag toch gelijk terugge-smst?
Jeez...
Ik haat mannen als ze zo puppy-achtig doen!![]()
Ik ben erg benieuwd of ik nog wat hoor. Ik hoop van niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Good enough!![]()
Zelfs zonder smoesjes
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee, je begrijpt iets verkeerd. Ik vind kerst wel cool en ook met de familie (deels) wel. Het gaat er meer om dat ik dan de komende week waarschijnlijk niets kan ondernemen (op alle gebieden)... mijn ouders wonen in zo'n kutdorp met mijlenver niets in de omtrek, jah behalve Antwerpen op 20 km. de rest stelt geen zak voor
.
Jawel ik zit klaar voor een flamewar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of ik nog wat hoor. Ik hoop van niet.
ken gebeurenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun Kimmie... Ik voel me gewoon zo slecht vandaag![]()
Doordraaien en mensen mollen zal bij mij wel meevallen, ik kan mezelf onder bijna alle omstandigheden redelijk goed houden. Ik ben alleen bang dat ik dan psychologisch ga flippenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat soort drugs wil ik ook niet aan... ben een beetje bang dat ik dan doordraai en mensen kwets... al dan niet lichamelijk
LSD lijkt me ook erg eng.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
BttD == mietje
Je zit dicht in de buurtquote:
OK, truequote:en trouwens.. wat is een week op 20? jaar?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Doordraaien en mensen mollen zal bij mij wel meevallen, ik kan mezelf onder bijna alle omstandigheden redelijk goed houden. Ik ben alleen bang dat ik dan psychologisch ga flippen![]()
trumanquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]ik hou het wel bij een biertje... of wat meer dan 1
over bier gesproken.. dat ga ik eens halen... en bij deze zeg ik goodmorning, and in case i don't see you, good afternoon, good evening and good night
Ik ken daar mensen... een van mijn beste vrienden komt er vandaan. Als "Juvenaat" je bekend in de oren klinkt zit er misschien toch een kern van waarheid in het "via 6 mensen ken je iedereen ter wereld verhaal"quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je zit dicht in de buurt![]()
Hoe kom je daar zo ineens bij
[..]
OK, true![]()
Een biertje erbij is geen gek ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]ik hou het wel bij een biertje... of wat meer dan 1
over bier gesproken.. dat ga ik eens halen... en bij deze zeg ik goodmorning, and in case i don't see you, good afternoon, good evening and good night
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ken daar mensen... een van mijn beste vrienden komt er vandaan. Als "Juvenaat" je bekend in de oren klinkt zit er misschien toch een kern van waarheid in het "via 6 mensen ken je iedereen ter wereld verhaal"
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef GF het volgende:
Ik ga richting die vriend![]()
Daarna naar Ierse pub![]()
Veel plezier GFquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef GF het volgende:
Ik ga richting die vriend![]()
Daarna naar Ierse pub![]()
Mijn Parental Units wonen trouwens in Ossendrechtquote:
Schiet zequote:
Gebrek aan bier?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me al ietsje beter jongens. Ik snap niet waar die dip ineens vandaan komt. Maar dat is wel eens vaker
thx,quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef classpc het volgende:
Ik weet niet waarom, maar jullie krijgen de groeten van Dr_Flash
Typisch gevalletje van 'kijk al die gezelligheid om je heen en ik zit hier in m'n eentje donkere dagen voor kerst' gevoel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me al ietsje beter jongens. Ik snap niet waar die dip ineens vandaan komt. Maar dat is wel eens vaker
Misschien wel. Dan wel onbewust, want zo had ik het nog niet eens echt bekeken eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van 'kijk al die gezelligheid om je heen en ik zit hier in m'n eentje donkere dagen voor kerst' gevoel?
Wellichtquote:
Past nog steeds wel in de lijn van het 'donkere dagen ....' gevoel. Je zit aan het eind van het jaar en je gaat toch kijken wat je bereikt hebt 't afgelopen jaar. Terugkijken schiet je alleen niet zo veel mee op. Je kan beter vooruit kijken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wellicht. Nee ik denk een gebrek aan gezelligheid, gebrek aan een vriendin, faalacties van de afgelopen dagen en het onrealistische gevoel dat ik echt HEEL slecht bezig ben...
Daar word ik ook niet veel vrolijker vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past nog steeds wel in de lijn van het 'donkere dagen ....' gevoel. Je zit aan het eind van het jaar en je gaat toch kijken wat je bereikt hebt 't afgelopen jaar. Terugkijken schiet je alleen niet zo veel mee op. Je kan beter vooruit kijken...
Nope, wijn!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Bier is zóóóóó 21:00quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Je kan het pas een plaats geven als je het onderkent...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet veel vrolijker van![]()
Kun je dat toelichten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het pas een plaats geven als je het onderkent...![]()
als ik wijn drink zeg ik ineens niets meer terug hoorquote:
Kan lekker zijn, maar nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
jammer danquote:
Awwww... niks zo vertederend als een vrouw die in slaap sukkelt door overmatige wijn comsumptie...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
als ik wijn drink zeg ik ineens niets meer terug hoor
Warsteiner is wel goed dan hequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww... niks zo vertederend als een vrouw die in slaap sukkelt door overmatige wijn comsumptie...![]()
Vooruit dan maarquote:
Nope... Gewoon minder nadenken, meer doen! Met nadenken over wat er is gebeurd en wat er kan gebeuren schiet je niks op. Alles onder het mom van: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven. En dan heb ik het niet alleen over relaties...quote:
Komt ie door je msn, zet je er even een glas onderquote:
Ik zie je al liggen onder je Twister dekbed met dat glas wijn nog in je handen hangend...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderen
Niks liefs aan
Klopt, maar ik ben gewoon totaal niet tevreden met hoe het nu gaat ofzo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope... Gewoon minder nadenken, meer doen! Met nadenken over wat er is gebeurd en wat er kan gebeuren schiet je niks op. Alles onder het mom van: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven. En dan heb ik het niet alleen over relaties...
* MissMSX USBbeertender (nieuwe spelling) opendraaitquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt ie door je msn, zet je er even een glas onder![]()
Vlek op de vloerbedekkingquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je al liggen onder je Twister dekbed met dat glas wijn nog in je handen hangend...
USBquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX USBbeertender (nieuwe spelling) opendraait
Nog erger, op je Twister dekbed!quote:
Use the force young onequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben gewoon totaal niet tevreden met hoe het nu gaat ofzo...
Die is uitgewerkt op het momentquote:
* MissMSX met d'r tijd meegaatquote:
Wil je m'n avond verpesten ofzo?quote:
Die kan niet uitgewerkt zijn jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die is uitgewerkt op het moment![]()
Dat wordt vroeg slapen vanavond
Doe maar niet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef classpc het volgende:
Ik ben weg
Ik weet niet of ik vanavond nog terug kom.
Was dat een mes in mijn rug?quote:
Dit was mijn beste jaar ooit. De balans opmakend iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Het was al met al wel een mooi jaar.
/cliché-terugkijk-mood
haha, een dronken vrouw is een engel in bed,..........ze donderen zo in slaap, en niks mooier als een slapende vrouw..............lekker rustig..............quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderen
Niks liefs aan
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!quote:
Een Twister dekbed is dan de eerste logische stap.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!![]()
Een klap in het gezicht dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wist dat je het nog wel zou lezen. Dus er komt geen rug aan te pas.
Nou, het eerste lijkt me onwaarschijnlijk. Gelukkig is het nog wel een paar dagen "rond de kerst"quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef GF het volgende:
[..]
Leven gekregen denk ik.
Of zelfmoord zo rond de kerst
5 jaar en een paar maanden dan. Mijn streven is altijd om het record van de vorige keer te verbreken...quote:
Litpho! Eén van de weinige mannen met wie ik wel eens een Twister dekbed experience wil meemaken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een Twister dekbed is dan de eerste logische stap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |