AH policyquote:
haal gelijk mijn laatste boodschappen ook ffquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ga naar de supermarkt, tot laters allemaal
Duidelijk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Mokster het volgende:
Ok... Eerst vond ik het grappig...
Afgelopen maandag kreeg ik een sms-je van een jongen die ik zo ongeveer een jaar geleden eens ontmoet heb en die ik eigenlijk alweer straal vergeten was:
"Hallo kanjer! Ik wel even wat aan je vertellen waar ik al heel lang mee zit. Ik krijg je niet meer uit mijn gedachten sinds DE EERSTE KEER DAT IK JE ZAG. Zou graag eens met je willen afspreken. Hoop dat je wat laat horen. Kusjes."
Ik hier nog keihard om gelachen met mn beste vriendin en vervolgens het hele sms-je vergeten.
Vanavond echter weer een sms-je:
"Hallo kanjer. Ga je nog wat doen vanavond? Laat eens wat horen. Love. Denk aan jou. Kus."
Zat eigenlijk te bedenken hoe ik hem netjes kon afwimpelen en was even de deur uit zonder telefoon heeft ie twee keer ingesproken op mn voicemail (met echt de meest desperate stem aller tijden:
"Ja hoi. Wil je me terugbellen? Ik kan er echt niets aan doen, maar ik moet continu aan je denken. Bel me alsjeblieft."
"Ja hoi. Ik weer. Wil je me alsjeblieft terugbellen? Ik krijg je niet uit mijn gedachten."
NEE SUKKEL!!
Als ik je had willen zien dan had ik maandag toch gelijk terugge-smst?
Jeez...
Ik haat mannen als ze zo puppy-achtig doen!![]()
Ik weet niet zo goed hoe... ik kan het niet echt ontlopenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ga eens een andere weg in dan, zoek een andere strategie. Ga jezelf niet op zitten eten maar zoek afleiding ofzo
Thanks Godtquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Positief blijven denken!
Je kan het!
Niks is te gek!
Je kan alles wat je wil![]()
State of mindquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Thanks GodtWas het maar zo makkelijk
Locatie... bij snopprinses thuis..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had eigenlijk meer 'de grote R&P twisted twister-meet' bedoeld, maar dat was ik ff vergeten
Je hoeft het ook niet te ontlopen, maar je kunt wel kijken wat je wel kan en wat je wilt op dit moment.. En dan laat je andere dingen even.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe... ik kan het niet echt ontlopen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Mokster het volgende:
Ok... Eerst vond ik het grappig...
Afgelopen maandag kreeg ik een sms-je van een jongen die ik zo ongeveer een jaar geleden eens ontmoet heb en die ik eigenlijk alweer straal vergeten was:
"Hallo kanjer! Ik wel even wat aan je vertellen waar ik al heel lang mee zit. Ik krijg je niet meer uit mijn gedachten sinds DE EERSTE KEER DAT IK JE ZAG. Zou graag eens met je willen afspreken. Hoop dat je wat laat horen. Kusjes."
Ik hier nog keihard om gelachen met mn beste vriendin en vervolgens het hele sms-je vergeten.
Vanavond echter weer een sms-je:
"Hallo kanjer. Ga je nog wat doen vanavond? Laat eens wat horen. Love. Denk aan jou. Kus."
Zat eigenlijk te bedenken hoe ik hem netjes kon afwimpelen en was even de deur uit zonder telefoon, heeft ie twee keer ingesproken op mn voicemail (met echt de meest desperate stem aller tijden):
"Ja hoi. Wil je me terugbellen? Ik kan er echt niets aan doen, maar ik moet continu aan je denken. Bel me alsjeblieft."
"Ja hoi. Ik weer. Wil je me alsjeblieft terugbellen? Ik krijg je niet uit mijn gedachten."
NEE SUKKEL!!
Als ik je had willen zien dan had ik maandag toch gelijk terugge-smst?
Jeez...
Ik haat mannen als ze zo puppy-achtig doen!![]()
Je geilt op AH-grietjes?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen de rij bij de lekkere was drukker![]()
I copy thatquote:
En nog een maand last van hem hebbenquote:
Ik heb ooit eens een half jaartje kassa gedraaid daar.. de grietjes kwamen bij mij hun boodschapjes afrekenenquote:
Op het moment heb ik helemaal nergens zin inquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te ontlopen, maar je kunt wel kijken wat je wel kan en wat je wilt op dit moment.. En dan laat je andere dingen even.
gasten achter de kassaquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een half jaartje kassa gedraaid daar.. de grietjes kwamen bij mij hun boodschapjes afrekenen
Ik ook. Maar wie zegt dat er bij de AH lekkere grietjes werken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik geil op alle lekkere grietjes![]()
Gek als je jezelf zo depri zit te praten!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Op het moment heb ik helemaal nergens zin in![]()
Of dat hij een getrouwde vrouw die net bevallen is met rust moet latenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En nog een maand last van hem hebben![]()
SMS dat je uit gaat met je vriend zal het beter doen denk ik![]()
Onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een half jaartje kassa gedraaid daar.. de grietjes kwamen bij mij hun boodschapjes afrekenen
Help! Hoe kun je iemand op een aardige manier afwimpelen? Ik ben hier echt niet goed in...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Duidelijk zijn
Niks van je laten horen is weinig duidelijk
Dan trek je deze types aan
Ja zo iets.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of dat hij een getrouwde vrouw die net bevallen is met rust moet laten
Gewoon relatie verzinnen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Help! Hoe kun je iemand op een aardige manier afwimpelen? Ik ben hier echt niet goed in...
Is: "Hey R. ! Ik vond het erg lief van je dat je me sms-te, maar ik ben niet op die manier in je geïnteresseerd. Sorry." wat?
Veel te aardigquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Help! Hoe kun je iemand op een aardige manier afwimpelen? Ik ben hier echt niet goed in...
Is: "Hey R. ! Ik vond het erg lief van je dat je me sms-te, maar ik ben niet op die manier in je geïnteresseerd. Sorry." wat?
Waarom wil je dat op een aardige manier doen? Als je bot bent ben je sowieso van hem afquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
bel iemand op, ga wat leuks doen, maar ga vooral niet zitten piekeren of schrijf het van je afquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kweenie... Ik ben gewoon niet zo bitchy als ik graag zou willen zijn denk ik...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je dat op een aardige manier doen? Als je bot bent ben je sowieso van hem af
Zet 't nummer ff in dit topic, dan wimpelen wij 'm verder wel voor je af!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kweenie... Ik ben gewoon niet zo bitchy als ik graag zou willen zijn denk ik...
Nou Hup BttD aktie ondernemen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik trek het even nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
bel iemand op, ga wat leuks doen, maar ga vooral niet zitten piekeren of schrijf het van je af
Dit is een mooi moment om te oefenen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Deze moet even als quote bewaard blijven voor het nageslachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tegen ons aan blijven praten mag ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik trek het even nietwaar het zo ineens vandaan komt weet ik niet
Misschien ga ik een van die dingen wel proberen, weet nog niet goed wat...
Jammer dat je niet hier in de buurt woontquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Over een half uur is Top Gearquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen ons aan blijven praten mag ook
Dat deed ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen ons aan blijven praten mag ook
Coolquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef GF het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont
Ik ga straks met een vriend die erg op jou lijkt 'chicks scoren'![]()
The true Moksy...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Deze moet even als quote bewaard blijven voor het nageslacht
(wel lief van je )
Mij boeit het niet, praat zoveel je wilt, maar lees eens je eigen signaturequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat deed ik al. Kan me voorstellen dat jullie het ook niet zo waarderen
![]()
![]()
Hou me op de hoogte, en tips zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef GF het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont
Ik ga straks met een vriend die erg op jou lijkt 'chicks scoren'![]()
Ja, die klopt op het moment gewoon nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, praat zoveel je wilt, maar lees eens je eigen signature
Die met die lieve blauwe oogjes... *smelt*quote:
Zegt ie ook al maandenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
CoolSucces dan
... Bij mij is het nog steeds niet gelukt
![]()
Ga je nog wat leuks doen het weekend?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, die klopt op het moment gewoon niet![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |