Eensch.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Zo ga je niet met mensen om.Ok je wordt tweede en verliest de finale maar zo ga je niet met mensen om. Een tweede plaats had ook applaus verdiend. Niet laten zitten en in de waan laten dat ie de winnaar is. Wat een anti climax van de slechtste BB ooit.
Verder was het ontvangst van Joost ook bagger. Iemand die huilt bij momenten schrok zich nu dood en wist niet wat hem overkwam.
Maar hoe er met Roel is omgegaan de laatste aflevering is schandalig.
Ja, was beter geweest het gewoon in 't huis tegen hem te zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Verder was het ontvangst van Joost ook bagger. Iemand die huilt bij momenten schrok zich nu dood en wist niet wat hem overkwam.
Onfatsoenlijk.quote:
Kerel, een paar maanden in een huis nietsnutten is geen prestatie en verdient derhalve geen applaus. Nederland is debiel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Een tweede plaats had ook applaus verdiend.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het hilarisch!![]()
Of maakt mij dat een slecht mens?
Boeiuh![]()
Ik vond het eigenlijk ook wel wat hebben...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het hilarisch!![]()
Of maakt mij dat een slecht mens?
Boeiuh![]()
Mooi, stilquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, een paar maanden in een huis nietsnutten is geen prestatie en verdient derhalve geen applaus. Nederland is debiel.
Zouden ze ook zo doen bij joostquote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef bemeall het volgende:
Ik vond het einde op zich best verdiend voor Roel. Maar goed, ben dan ook geen Roel fan
Leedvermaak is voor hele kleine geesten.quote:
Roel verdiende het om laatste te worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Zo ga je niet met mensen om.Ok je wordt tweede en verliest de finale maar zo ga je niet met mensen om. Een tweede plaats had ook applaus verdiend. Niet laten zitten en in de waan laten dat ie de winnaar is. Wat een anti climax van de slechtste BB ooit.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Rica het volgende:
Buiten dat het enorm lullig voor Roe is (komt ie de zaal binnen als de camera's al uit zijn), ik vond het een erg knullig en broddelig einde.
Dat met Joost geblindoekt naar de zaal halen was nu ook niet de briljanste TV van het afgelopen jaar. En geeneens tijd voor een kort gesprekje oid. Samenvatting: Anti-climax.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, een paar maanden in een huis nietsnutten is geen prestatie en verdient derhalve geen applaus. Nederland is debiel.
Elaborate?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef Kozzmic het volgende:
Nahja, Roel heeft tenminste nog 10.000 euros en zal nog wel een kwart ton van Joost toegeschoven krijgen...
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef evert het volgende:
god wat ben ik blij dat ik gewoon sportgala heb gekeken en naar 3fm luister
Wél aardig, maar de Telegraaf keek mee. Anders had die heks gegarandeerd Roel laten winnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Vond Hummiie Roel nou wel of niet aardig?![]()
Dat doet de gemiddelde AOWér wel langerquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef gelly het volgende:
[..]
ook opmerkelijk dat als de Telegraaf meekijkt er ineens niet sprongen van 20% verschil wordt gemaakt wat heel erg normaal was bij eerdere exitsquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef BB5kijker het volgende:
Joost was de enige echte winnaar. Roel kwam nog dichtbij, maar nu de Telegraaf mee mocht kijken ging alles eerlijk en kon Hummy Roel dus niet laten winnen.
Eensch, maar dat mocht al blijken uit eerdere reacties.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ondanks dat het een real-life soap is, ben ik de bewoners als mensen blijven zien.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor Tong80 en yvonne maar ik kan niet begrijpen dat jullie hier serieus boos over zijn.
Ik heb het niet gezien en weet niet wat er is gebeurd maar die luitjes leveren zich over aan de grillen van Hummie omdat ze geil zijn op publiciteit en hun eigen ikje en hoereren zich enkele maanden suf en dan moet je dit ook maar voor lief nemen.
Ik kan me wel voorstellen dat je als kijker boos bent. Als je bedoelt: zo ga je niet met mensen om. Maar laat dat dan een les voor je wezen. En kijk gewoon niet meer. Er zijn zoveel andere leuke dingen te doen. De Viva lezen, de kattenbak verschonen of een praatje met de buurvrouw maken
Amen!
Ik denk er niet aan. Daarbij ben ik hier erg vaak geweest, dus hou je rare verwijten voor je. Neem je verlies en gedraag je niet als een Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach krijg jij toch ongezien de tyfus en ga onder de grond liggen. Als ik je hier vaker had gezien dan had ik misschien nog respect gehad voor je mening maar rot nu toch aub snel op
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Dropkick het volgende:
Talpa mag wel uitkijken voor Roel zijn broertjes die weten er wel raad mee
Ga jij nou maar kritiek leveren op het songfestival.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor Tong80
Dat is ook zeer verdachtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
[..]
ook opmerkelijk dat als de Telegraaf meekijkt er ineens niet sprongen van 20% verschil wordt gemaakt wat heel erg normaal was bij eerdere exits
Denk dat je in het verkeerde topic zit. Dit gaat niet over wie wel of niet had moeten winnen. Of dat Joost wel of niet een terechte winner is.quote:
Klinkt ernstig. Ik ken nog een beunhaaspsycholoog. Bijna afgestudeerd bij de LOI, zeeën van tijd voor je.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben vanaf het begin een Roel-fan geweest. Dido was mijn absolute favoriet.
Vindt het STUITEND dat Talpa zo'n spraakmakend figuur van deze BB op deze
manier afserveerd.
Wat een vreselijk slot van een verder prima te verteren programma.
Ja dat ie dacht 3 ton te hebben gewonnen wat niet zo bleek te zijn en voor een miljoen mensen voor schut is gezet dat is ie allang vergeten ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Caesu het volgende:
ik vind het nogal meevallen allemaal.
tweede worden is gewoon altijd kut, ze maakten het alleen nog ietsje erger maar dat is Roel nu alweer vergeten alleen wij niet omdat de uitzending is afgelopen.
en we zien Roel niet dolblij met z'n vrienden en Dido ronddansen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar kritiek leveren op het songfestival.
Of heb je inmiddels besloten niet meer te kijken ?
* Aansluitpost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Rica het volgende:
Buiten dat het enorm lullig voor Roe is (komt ie de zaal binnen als de camera's al uit zijn), ik vond het een erg knullig en broddelig einde.
Dat met Joost geblindoekt naar de zaal halen was nu ook niet de briljanste TV van het afgelopen jaar. En geeneens tijd voor een kort gesprekje oid. Samenvatting: Anti-climax.
Inderdaad, dit ging voor 't eerst zoals je zou verwachten dat 't zou gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
[..]
ook opmerkelijk dat als de Telegraaf meekijkt er ineens niet sprongen van 20% verschil wordt gemaakt wat heel erg normaal was bij eerdere exits
Hij is niet de enige blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar maak je je hier nou echt boos over?![]()
Gelukkig was het wel ethisch verantwoord een kind ter wereld te brengen in het huis. Of aandachtsgeile mensen te misbruiken voor kijkcijfers. Zo ga je in de Big Brother traditie met mensen om, snap de verontwaardiging niet zo.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/794202/1/301#33326562]donderdag 22 december 2005
Dit slaat echt hélemaal alles... Je mag van Roel vinden wat je wil (hij was mijn favoriet absoluut niet) maar zo ga je godverdomme gewoon niet met mensen om
Ik lach me kapot hierquote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Die boze reacties, NU pas vind ik BB leuk.
Ik postte voor de uitzending al dat het zo zou lopen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dit ging voor 't eerst zoals als je zou verwachten dat 't zou gaan.
Je herkent met eeen de Fokkies hier.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Die boze reacties, NU pas vind ik BB leuk.
Onder welke steen kom jij vandaan opeens om ManU de les te lezen? LOLquote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan. Daarbij ben ik hier erg vaak geweest, dus hou je rare verwijten voor je. Neem je verlies en gedraag je niet als een Roel
Ik geloof dat ik na Ajax-Feyenoord nog niet zo boos was, en dat GAAT nog ergens overquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Je herkent met eeen de Fokkies hier.
De kunnen op minder applaus en sympathie rekenen gok ik zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat doet de gemiddelde AOWér wel langer![]()
Lieve scheet, ik heb weken niet gekeken, maar nu wel even de finale bekeken, net zoiets als bij de WK alleen de finale bekijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor Tong80 en yvonne maar ik kan niet begrijpen dat jullie hier serieus boos over zijn.
Ik heb het niet gezien en weet niet wat er is gebeurd maar die luitjes leveren zich over aan de grillen van Hummie omdat ze geil zijn op publiciteit en hun eigen ikje en hoereren zich enkele maanden suf en dan moet je dit ook maar voor lief nemen.
Ik kan me wel voorstellen dat je als kijker boos bent. Als je bedoelt: zo ga je niet met mensen om. Maar laat dat dan een les voor je wezen. En kijk gewoon niet meer. Er zijn zoveel andere leuke dingen te doen. De Viva lezen, de kattenbak verschonen of een praatje met de buurvrouw maken
Amen!
Komop zeg.. manu is een sukkel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan opeens om ManU de les te lezen? LOL![]()
Hopelijk worden die mensen ook zo boos over dingen die er wel toe doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik na Ajax-Feyenoord nog niet zo boos was, en dat GAAT nog ergens over.
Dit gaat niet om een TV-programma, het gaat erover hoe je omgaat met mensen. En daar was het einde van deze uitzending een erg slecht voorbeeld van...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Lariekoek het volgende:
Al die mensen hier die zich zo druk maken om een tv programma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, gaat ook nergens over.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik na Ajax-Feyenoord nog niet zo boos was, en dat GAAT nog ergens over.
Het GAAT er niet alleen om dat het met roel was verdorie! Bij iedereen zou dit stom geweest zijn, ook bij lieske of joost oid!!!!!!!!!!! Jemig, waarom wordt alles op de persoon roel afgeschoven. Ik vond het gewoon echt een kut einde, omdat het GEEN einde is! Ik vond de binnenkomst van joost ook zwaar onder de maat, hoe hebben ze het ooit kunnen bedenken???quote:Op donderdag 22 december 2005 22:49 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Klinkt ernstig. Ik ken nog een beunhaaspsycholoog. Bijna afgestudeerd bij de LOI, zeeën van tijd voor je.
Jaquote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar maak je je hier nou echt boos over?![]()
Laten we de woorden "geniaal" en "hummie" niet in 1 zin gaan gebruiken.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef schatje het volgende:
Nou, ik vind er niets lulligs aan. Hou toch op zeg![]()
.
Ik heb genoten![]()
![]()
Geniaal bedacht door Hummie.
Daar heb je ook wel weer een beetje gelijk in.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Laten we de woorden "geniaal" en "hummie" niet in 1 zin gaan gebruiken.
Hier nog zo'n Roel-fan van het eerste uur en dit heeft hij zeker niet verdiend.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef sleepy1958 het volgende:
manier afserveerd.
Ja, misschien houdt hij er wel een psychisch probleem aan overquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dit gaat niet om een TV-programma, het gaat erover hoe je omgaat met mensen. En daar was het einde van deze uitzending een erg slecht voorbeeld van...
Gewoon als overbodig vee de set afgestampt worden, terwijl iemand wel 3 maanden van zijn leven uit handen gegeven heeft om de kijkcijfers van Talpa te waarborgen. Zoiets doe je gewoon niet....
Zal ook wel gejat zijn hoor, maak je daar maar geen illusies over...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef schatje het volgende:
.
Ik heb genoten![]()
![]()
Dude.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef buzzer het volgende:
Talpa heb ik inmiddels van mijn tv afgetieft
Dit slaat echt hélemaal alles... Je mag van Roel vinden wat je wil (hij was mijn favoriet absoluut niet) maar zo ga je godverdomme gewoon niet met mensen om
I'm really pissed off
Dat ik dat nog ooit uit jouw mond mag horen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een beetje gelijk in.
Helemaal mee eens. Voor mij blijf jij de winnaar Roel!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren viel er iemand bij 'Ter land, ter zee en in de lucht' vlak voor de finishlijn in de gracht. Woest werd ik, wóést!
Gisteren viel er iemand bij 'Ter land, ter zee en in de lucht' vlak voor de finishlijn in de gracht. Woest werd ik, wóést!
my two cents...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ondanks dat het een real-life soap is, ben ik de bewoners als mensen blijven zien.
Ik vond en vind dat dat op de fora nogal eens wordt vergeten.
Jaaa zeik die kutmod afquote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ga je even druk maken om een Big Brother-bewoner.
![]()
heel erg klein ja. trauma van 2 minuutjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja dat ie dacht 3 ton te hebben gewonnen wat niet zo bleek te zijn en voor een miljoen mensen voor schut is gezet dat is ie allang vergeten ja.
Hier kun je een klein trauma aan overhouden.
Dit is ongeveer hetzelfde als dat, wanneer ze er nog een kogel achteraan hadden gejaagd.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Croupouque het volgende:
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ga je even druk maken om een Big Brother-bewoner.
![]()
Hoe de fuck is ManUquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan opeens om ManU de les te lezen? LOL![]()
Als je net naast 3 ton grijpt en het wordt je op zo'n botte manier duidelijk dan duurt dat langer dan 2 minuten neem dat van mij aan. Een winnend staatslot hebben en per ongeluk in de kachel laten vallen is minder erg.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
heel erg klein ja. trauma van 2 minuutjes.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:53 schreef schatje het volgende:
.
Ik heb genoten![]()
![]()
Hij kiest toch zelf om als vee te dienen voor de kijkcijfers?? Als je ziet wat die gasten zichzelf aandoen.. eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..
ik gunde hem de winst absoluut niet, maar dit slaat echt alles...
Kijkers willen steeds spraakmakender dingen, kijkers willen steeds beschamender dingen. Hoe triester je als programmamaker te werk gaat, hoe hoger je kijkcijfers en dus de opbrengst. Had Nederland niet massaal gekeken, was dit niet gebeurd. De geschokte kijkers weten dus wat ze in het vervolg te doen staatquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef gelly het volgende:
Gelukkig was het wel ethisch verantwoord een kind ter wereld te brengen in het huis. Of aandachtsgeile mensen te misbruiken voor kijkcijfers. Zo ga je in de Big Brother traditie met mensen om, snap de verontwaardiging niet zo.
Oeh harde actie!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Manu82 het volgende:
Heb inmiddels al een mailtje over deze actie gestuurd naar info@talpa.tv
Een kogel?? OMGquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde als dat, wanneer ze er nog een kogel achteraan hadden gejaagd.
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaienquote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Manu82 het volgende:
Heb inmiddels al een mailtje over deze actie gestuurd naar info@talpa.tv
eindelijk zijn we het eens totaal met elkaar eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je net naast 3 ton grijpt en het wordt je op zo'n botte manier duidelijk dan duurt dat langer dan 2 minuten neem dat van mij aan. Een winnend staatslot hebben en per ongeluk in de kachel laten vallen is minder erg.
Inderdaad, en met 2% verschil heeft hij verloren. Dat kan je niet zeggen van Lieske, of Rikkert, die met heel veel meer procent hebben verloren. Die hebben wel een waardig afscheid gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef style het volgende:
Iedere bewoner heeft een exit gehad en "zijn/haar momentje van roem" alleen Roel heeft dat niet gehad en werd op een vreselijke manier afgedankt.
Nee, zo ga je niet met mensen om.![]()
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve scheet, ik heb weken niet gekeken, maar nu wel even de finale bekeken, net zoiets als bij de WK alleen de finale bekijken
Maar wat een leuke tv-avond had moeten worden is een ridicuul einde geworden.
Ik weet meteen weer waarom ik al jaren geen tv meer kijk.
Dit is dus precies 100% mijn mening.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef sleepy1958 het volgende:
manier afserveerd.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
neuh, dan lees je niet goed... ik vind gewoon daqt je niet zo met mensen omgaat..
ik gunde hem de winst absoluut niet, maar dit slaat echt alles...
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (quote:
Eindigt BB5 toch nog met een lichtpuntje.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eindelijk zijn we het eens totaal met elkaar eens
zo leef jij ook nogquote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Morwen het volgende:
![]()
Loop ik me helemaal de krampen te haasten om die eindshow te kunnen zien, krijgen we dit![]()
Dit beschrijft mijn gevoel wel:![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaien.
Daar gaat het niet om. Is het nou zo moeilijk voor je?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, nu gaan ze ALLES terug draaien.
De climax was al geweest, de opkomst van Joost. Alles wat daarna zou komen, zou alleen te lang duren.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef -Elise- het volgende:
Inderdaad, en met 2% verschil heeft hij verloren. Dat kan je niet zeggen van Lieske, of Rikkert, die met heel veel meer procent hebben verloren. Die hebben wel een waardig afscheid gekregen.
Gozer, je hebt net maanden als een schimmige voyeur het " leven" gevolgd van wat mensen in een huis, inclusief badkamer scenes en de geboorte van een kind. Opnames van mensen gezien die een stuk beschamender zijn dan een vernederende aftocht. Wat heb je gesmuld. En dan nu hierover een probleem maken ? Een realitiy check is wel op z'n plaats denk ik.quote:
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Maar wat is er nou gebeurd? Hem werd pas later verteld dat 'ie verloren had?
Big deal..
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet bij god niet wat er gebeurd is (), maar ik weet wel dat het triest is om te gaan zeiken over een paar mentaal gestoorden die vrijwillig een huis ingaan..
Big deal..
Wie is Roel?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
Bovendien gaat het om iemand die zich voordoet als een kraker.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die femmie...gewoon zowat een hele editie gelurkt gekekenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef femalehunter het volgende:
ik vond het schandalig, wat een anti climax...... ik kijk het hele jaar niet meer naar BB!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit, maar de reacties hier zijn echt TOP. maar weinig zo gelachen OM fokkers de laatste tijd.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch hartstikke erg voor die jongen....
Hij had tenslotte al 10.000 euro gewonnen door een paar peuken te roken en verder niks gedaan
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef patty het volgende:
Rot toch allemaal op met jullie sentimentele gezeikHet einde was briljant, punt uit
Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, misschien houdt hij er wel een psychisch probleem aan over
Oh nee, gewoon ¤10.000
Wat doe je dan in dit subforum vraag ik me af. Moet je als mod niet het goede voorbeeld geven? Opgerot dus. NUquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
Maar zelfs dat vond ik geen climax...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De climax was al geweest, de opkomst van Joost. Alles wat daarna zou komen, zou alleen te lang duren.
Meeste kijkers zullen toch wel wat anders zijn gaan kijken toen bekend was wie had gewonnen
wat doe je hier dan? ROT OPquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]!
Ik vind het sowieso al vrij 'sneu' om het leven te gaan volgen van een stel ontspoorde gasten die zich vrijwillig laten opsluiten, enkel en alleen om de aandacht en het geld, maar als je er als kijker dan óók nog over gaat drukmaken, is het wel erg triest gesteld.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....
Precies...als er nu maar geneog mensen brieven schrijven veranderd het wel...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Is het nou zo moeilijk voor je?
Die vent heeft DIdo mogen neuken, zich laten aftrekken door Linda EN neemt ook nog eens DUIZENDEN EURO's mee. Echt hard aangepakt dus!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu kun je echt met een baksteen in de zee worden gegooid wat mij betreft. Het maakt me niet uit dat Joost wint en, met pijn in m'n hart, had Lieske zelfs mogen winnen. Maar zo ga je niet om met mensen. Roel is 20 x harder aangepakt dan de rest en iemand die 2e is geworden geef je niet zo'n afscheid.....
Vind ik ook hoor, ik wil ook wel zien hoe hij zijn ouders en matties en zeker Dido begroet.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Wel vind ik dat Talpa even zijn opkomst in de zaal moet laten zien, morgen ofzo.
Verschrikkelijk triest dat je plezier kunt hebben om iemand die vernederd wordt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Iedereen zag hoe Roel in zijn eentje totaal vernederd werd.
Geniaal.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit subforum vraag ik me af. Moet je als mod niet het goede voorbeeld geven? Opgerot dus. NU
en dàt heeft hij dus de afgelopen 121 dagen gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...
Daar geniet ik echt van.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef style het volgende:
[..]
Verschrikkelijk triest dat je plezier kunt hebben om iemand die vernederd wordt.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Zhenar het volgende:
OMG mensen. Leven jullie wel in dezelfde wereld als ik?! Dagelijks gebeuren er de meest verschrikkelijke dingen, maar als je (sommige) Fok!kers echt wil shockeren, dan moet je iemand DIE ZICH VRIJWILLIG TE KIJK HEEFT GEZET OP TELEVISIE geen live applausje gunnen!![]()
Ik zou er bijna droevig van worden als het niet zo hilarisch was.![]()
Roel is inmiddels vrolijk de studio ingelopen, waar hij een hartelijk applaus heeft gekregen en voelt zich echt wel helemaal happy. Misschien dat hij nog even een wenkbrauw optrekt als hij de uitzending voor het eerst ziet, maar meer ook niet.
Stelltje stumperds.![]()
Tja, tot nog toe boeide het me helemaal niet, en nog niet echt, maar die TT+TS lokte ff, en dan die totaal verontwaardige reacties, alsof take that uit elkaar isquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Kijk nou, opeens allemaal users die BB niet hebben gevolgd en er de schurft aan hebben, de bewoners niet kennen, maar wel hard kunnen lachen om de verontwaardiging hier.
Oh, well...![]()
Fokking nazipraktijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef borduurtje het volgende:
Het forum op de TALPA-site is trouwens ook gelijk weg gehaald, kinderachtig hoor.
Volgens mij zijn zulk soort mensen (ja jouw soort) de mensen die ook zieke grapjes uithalen, die pesten en mensen helemaal vernederen als het maar enigzins mogelijk is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Het leukste vond ik nog toen Roel naarbuiten liep, in de kou.
Hij is zonder respect behandeld en er is over hem heen gepist door heel Talpa.
Geniaal.
Ja, daar kan ik wel om lachen, jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Kijk nou, opeens allemaal users die BB niet hebben gevolgd en er de schurft aan hebben, de bewoners niet kennen, maar wel hard kunnen lachen om de verontwaardiging hier.
Oh, well...![]()
Jaja, ach hij heeft zichzelf daar te kijk gezet en imho verdient ie niks. Oh en ik denk dat hij zich er ook een stuk minder druk om maakt dan het gros van de posters hierquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Met een psychisch probleem kan ie altijd bij zichzelf op de bank gaan liggen...
Die 10.000 euro hebben er weinig mee te maken. Als je een greintje eer hebt, geef je ook de verliezer zijn tijd in de studio, ongeacht of hij daar blij mee is of niet. Deze afsluiting was gewoon waardeloos... Vergelijk het met de situatie waarin je met 10 collega's afscheid neemt van je werk. Iedereen krijgt een toespraak, en jou laten ze in de bedrijfskeuken staan tot de poetsploeg je komt vragen of je aub even je voeten op wilt tillen zodat men kan stofzuigen....
Damn ik had het graag gezien zegquote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah eindelijk een bekendequote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Oh, well...![]()
Heb alles gevolgd en af en toe vrolijk meegepost (tijdens de eerste helft van BB voornamelijk).quote:Op donderdag 22 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Oh, well...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, tot nog toe boeide het me helemaal niet, en nog niet echt, maar die TT+TS lokte ff, en dan die totaal verontwaardige reacties, alsof take that uit elkaar is.
Ik zou het zelf nog erger maken, door gewoon het licht daar uit te doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zulk soort mensen (ja jouw soort) de mensen die ook zieke grapjes uithalen, die pesten en mensen helemaal vernederen als het maar enigzins mogelijk is.
Nee, DAT is lekker.![]()
ik heb al met veel mensen discussies gehad, maar dit is de meest onzinnige. Ten eerste heb ik je nooit gezien op de SC, dus ik denk dat je alleen maar de uitzendingen hebt gezien.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vent heeft DIdo mogen neuken, zich laten aftrekken door Linda EN neemt ook nog eens DUIZENDEN EURO's mee. Echt hard aangepakt dus!!!!
Nou, nou nou, ga ff rondwandelen joh!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Fokking nazipraktijken.Hummie is de wederopstanding van Dr. Mengele. Nou weet ik het zeker.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Het leukste zou nog zijn als ze niemand hadden laten winnen.
Whehehe [afbeelding]
"Mijn leven, wat doe je?"
"Ja, ik heb je 6 (?) weken voor niks opgesloten!"
*zucht*quote:
*zucht*quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zo'n kneus als jij nou ooit mod hebben gemaakt, echt zo'n debiel die op TMF-chat een avondje lekker anoniem gaat schelden. Net zo anoniem ben je hier op Fok want je durft nog geen foto in het fotoboek te zetten, kneus.
OMG dat doe je toch nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Het leukste zou nog zijn als ze niemand hadden laten winnen.
Whehehe [afbeelding]
"Mijn leven, wat doe je?"
"Ja, ik heb je 6 (?) weken voor niks opgesloten!"
admin in - adem uitquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef CartWOman het volgende:
Ieder z'n mening verder, mits normaal geuit.
Dus doe normaal nu.![]()
Ik kon het ook niet laten hoorquote:
1-0 voor de kneuzenmod.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*zucht*
Lees je eens in, schatIk heb anderhalf jaar lang foto's in mijn fotoboek gehad. En nee, geen normale foto's. Foto's waarmee ik mezelf compleet voor schut zette door smileys en Zoolander te imiteren.
Idd, want als JIJ het was ipv Roel, had ik ook net zo hard gelachen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ART het volgende:
Maar ja, ik heb een zwak voor mensen. Slechte eigenschap blijkbaar.
Ach, ik weet VBL wel te vinden als het komende WK weer eens dramatisch aflooptquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Alvast mijn excuses aan de plaatselijke mods voor de scheldpartijen, maar als mensen hier speciaal komen om nu te zieken, dan verdienen ze 't om uitgescholden te worden.
En dat was voor jou het ergste wat je maar kon bedenken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en dan die totaal verontwaardige reacties, alsof take that uit elkaar is.
Nee inderdaad, ik kan alleen een programma volgen als ik als een wezeloze hier de SC meebralquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb al met veel mensen discussies gehad, maar dit is de meest onzinnige. Ten eerste heb ik je nooit gezien op de SC, dus ik denk dat je alleen maar de uitzendingen hebt gezien.
Ik kan ook niet helpen dat jouw tere zieltje niet tegen zo'n onschuldig geintje kan. Roel zelf zal er waarschijnlijk nu alweer om lachen en straks gezellig met Dido een fijne nacht hebben, terwijl jij hier achter je pc'tje je op zit te winden en witheet Hummie de oorlog verklaartquote:Ten tweede gaat het helemaal niet om geld, seks of iets anders. A_M en ik zijn compleet 'fan' van iemand anders en hebben elkaar genoeg verrot gescholden, maar het geeft toch iets aan dat we het over dit topic bijna volledig eens zijn.
Concluderend zou ik willen zeggen, kruipt weer onder je grafsteen en blijf daar maar een paar jaar...
Zie je hier ERGENS staan dat Joost niet verdiend heeft gewonnen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel is een nepper, weg met Roel, schitterend dat ie 2e is geworden, erger kan het niet
Stel je niet zo aan Tong, Joost heeft gewoon terecht gewonnen en wat jij nou over de exit van Roel denkt zal ons echt aan onze kont roesten, Roel is een wolf in schaapskleren, dat weten we allemaal, als ie gedronken heeft wordt het een beest...
Oei wat zal hij balenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef Frances het volgende:
Een ding moet ik wel meegeven; Tof dat Roel met het kaartenhuis nog effe snel 50.000 euro voor Joost binnenhaalde
gezelligquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, ik weet VBL wel te vinden als het komende WK weer eens dramatisch afloopt
Het was geweldig om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn ik had het graag gezien zeg![]()
Lijkt me zeer sterk dat Roel dit Talpa in dank afneemt of er zelfs licht over denkt, maar je kunt natuurlijk zoveel speculeren als je wilt....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, ach hij heeft zichzelf daar te kijk gezet en imho verdient ie niks. Oh en ik denk dat hij zich er ook een stuk minder druk om maakt dan het gros van de posters hier
()
keihard, scherp en waanzinnig grappigquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
En dat was voor jou het ergste wat je maar kon bedenken..
Ik denk dat de meeste mensen hier zich er meer druk om maken dan Roel hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ART het volgende:
Wat ik al eerder zei: dom leedvermaak. Leedvermaak is voor losers die hun genot moeten halen uit de ellende van een ander. Kleingeestig gedrag.
Ik ben op zich wel verbijsterd dat ik écht boos ben. Van een tv-programma.
WELKOMquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe ff normaalquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rot toch op tong80, Roel heeft verdiend verloren, en nou je bek houwe anders stuur ik Hell's Angels op je af...
Wie ben jij in godsnaam? .....ik bedoel...je doet 1000+ posts in het BB SC topic en daarmee ben je ineens "de man" of zoquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb al met veel mensen discussies gehad, maar dit is de meest onzinnige. Ten eerste heb ik je nooit gezien op de SC, dus ik denk dat je alleen maar de uitzendingen hebt gezien.
Ten tweede gaat het helemaal niet om geld, seks of iets anders. A_M en ik zijn compleet 'fan' van iemand anders en hebben elkaar genoeg verrot gescholden, maar het geeft toch iets aan dat we het over dit topic bijna volledig eens zijn.
Concluderend zou ik willen zeggen, kruipt weer onder je grafsteen en blijf daar maar een paar jaar...
Zie je wel. Een echte zieke geest.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Guitige_Ridder het volgende:
[..]
Idd, want als JIJ het was ipv Roel, had ik ook net zo hard gelachen.
Verlkaar je naderquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben ze een woord voor, helaas kan ik dat niet zeggen ivm de bangevoeligheid ervan.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Zie je wel. Een echte zieke geest.
Iemand die er echt van geniet om mensen te vernederen of vernederd zien worden, dat is echt te gek voor woorden hoor. Dat is gewoon niet normaal???!
Dat eerste blowtje van 'm gaat erin hakken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef robster16 het volgende:
Ik was zelf helemaaaaaaal geen fan van Roel, en had gehoopt dat ie meteen dat aanbod zou aannemen en op zou tyfen, maar ik ga hem hier nou geen trap nageven. Hoe ze dat einde hebben uitgespeeld is een beetje onsportief en op zijn zachts gezegd vreemd. Dit gun ik die jongen dan ook weer niet...
De ergste trip van Roel´s leven...
Ik denk dat hij er nog lang last van zal hebben...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef robster16 het volgende:
ff relativeren hoor, dit is een TV programma met mensen die er zelf voor kiezen, ik kan er ook erg om lachen zo. maar dat zegt NIETS, 0,0 over hoe ik in over echte, normale mensen denk..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Zie je wel. Een echte zieke geest.
Iemand die er echt van geniet om mensen te vernederen of vernederd zien worden, dat is echt te gek voor woorden hoor. Dat is gewoon niet normaal???!
Jij begrijpt het gewoon nog steeds niet. Er zijn 2 redenen waarom ik boos ben:quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik kan alleen een programma volgen als ik als een wezeloze hier de SC meebral.
[..]
Ik kan ook niet helpen dat jouw tere zieltje niet tegen zo'n onschuldig geintje kan. Roel zelf zal er waarschijnlijk nu alweer om lachen en straks gezellig met Dido een fijne nacht hebben, terwijl jij hier achter je pc'tje je op zit te winden en witheet Hummie de oorlog verklaart.
Homo'squote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Roel was toch die homo?
Ik heb niet voor jan lul een waarschuwing gegeven net, dus leave it verder.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie ben jij in godsnaam? .....ik bedoel...je doet 1000+ posts in het BB SC topic en daarmee ben je ineens "de man" of zo![]()
Ik zie je de hele avond niets anders doen dan mensen vertellen wat ze wel en niet mogen en waar ze wel en niet moeten posten.........waar haal je die arrogantie vandaan....ben jij de nieuwe "Jezus" ?![]()
Daar hebben ze maanden de tijd voor gehad.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef NoorWoMaN het volgende:
Ik vond het geniaal , eindelijk echt hard BB!
Als je had gekeken had je geweten dat het wel normale mensen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ff relativeren hoor, dit is een TV programma met mensen die er zelf voor kiezen, ik kan er ook erg om lachen zo. maar dat zegt NIETS, 0,0 over hoe ik in over echte, normale mensen denk..
Nee, dit zijn gewoon geen normale mensen meer als je je 100+ dagen laat filmen enzo..
Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ff relativeren hoor, dit is een TV programma met mensen die er zelf voor kiezen, ik kan er ook erg om lachen zo. maar dat zegt NIETS, 0,0 over hoe ik in over echte, normale mensen denk..
Nee, dit zijn gewoon geen normale mensen meer als je je 100+ dagen laat filmen enzo..
Live is het ook het leukstequote:
Zo mooi he, strenge vrouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb niet voor jan lul een waarschuwing gegeven net, dus leave it verder.
Nee, een homofoob mannetje en een grote loser. Iemand die wauwelt over mannenregels maar wel zelf een andermans vriendinnetje op de bek pakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Roel was toch die homo?
Het eerste wat hij gaat doen als hij thuis komt, is een dikke blow roken denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef robster16 het volgende:
Ik was zelf helemaaaaaaal geen fan van Roel, en had gehoopt dat ie meteen dat aanbod zou aannemen en op zou tyfen, maar ik ga hem hier nou geen trap nageven. Hoe ze dat einde hebben uitgespeeld is een beetje onsportief en op zijn zachts gezegd vreemd. Dit gun ik die jongen dan ook weer niet...
Ik heb het je op MSN helemaal uitgelegd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Roel was toch die homo?
Nou, ik kan me voorstellen dat die wel even compleet niet weet van voren of die van achteren leeft. Dit is echt een serieus mindfuck in t kwadraat...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er nog lang last van zal hebben...
Dit is nog maar het beginquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is terecht gestraft voor zijn zonden![]()
Ik was nog aan het schrijven...toen ik terugkwam stond die waarschuwing er opeens... ...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb niet voor jan lul een waarschuwing gegeven net, dus leave it verder.
Dus jij scheld iemand serieus verrot, omdat iemand in BB iets doet?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Manu82 het volgende:
A_M en ik zijn compleet 'fan' van iemand anders en hebben elkaar genoeg verrot gescholden, maar het geeft toch iets aan dat we het over dit topic bijna volledig eens zijn.
Heatwave is ook een homofoob mannetje maar wel reuzegeilquote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, een homofoob mannetje en een grote loser. Iemand die wauwelt over mannenregels maar wel zelf een andermans vriendinnetje op de bek pakt.
Mens, get a grip, ik krijg steeds meer het idee dat ik een ander programma heb zitten kijken...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.
Kom ik even bij SCH en HW op visitequote:
Hij kan wel wat sterkers gebruiken na vanavondquote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het eerste wat hij gaat doen als hij thuis komt, is een dikke blow roken denk ik...
Kleingeestig gedrag van die luitjes die hun kop nooit op dit subforum hebben durven te laten zien, moet je je eigenlijk ook niet aan storen. Lijkenprikkers heb je overal.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ART het volgende:
Wat ik al eerder zei: dom leedvermaak. Leedvermaak is voor losers die hun genot moeten halen uit de ellende van een ander. Kleingeestig gedrag.
Ik ben op zich wel verbijsterd dat ik écht boos ben. Van een tv-programma.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live is het ook het leukste.
of bedoelde je life??.
Dido troost hem wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef robster16 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat die wel even compleet niet weet van voren of die van achteren leeft. Dit is echt een serieus mindfuck in t kwadraat...
Andere talen op een NL forum praten is alleen stoer als je het correct doet.quote:
nee, ik kom eerst bij jou, ik moet katten kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom ik even bij SCH en HW op visite
Ja dat doet hij dus.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus jij scheld iemand serieus verrot, omdat iemand in BB iets doet?.....
ZIEK??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik de man ben ofzo en ben ook niet arrogant, ik geef alleen mijn mening! No hard feelings! De meeste mensen weten dat ik vannacht 2 uur geslapen heb aangezien we Cuall wakker moesten houdenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie ben jij in godsnaam? .....ik bedoel...je doet 1000+ posts in het BB SC topic en daarmee ben je ineens "de man" of zo![]()
Ik zie je de hele avond niets anders doen dan mensen vertellen wat ze wel en niet mogen en waar ze wel en niet moeten posten.........waar haal je die arrogantie vandaan....ben jij de nieuwe "Jezus" ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |