Nee hoor, ook Joost. En ook met 2 procent verschil. Niet zo naïef wezenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:35 schreef frizti het volgende:
Mummie en talpa hebben hun gedoodverfde winnaar.
Als de lijnen nog 5 min langer open waren geweest had Roel gewonnen.
Gelukkig dat ze dicht gingen, dan,quote:Op donderdag 22 december 2005 22:35 schreef frizti het volgende:
Mummie en talpa hebben hun gedoodverfde winnaar.
Als de lijnen nog 5 min langer open waren geweest had Roel gewonnen.
Maar dit verdiende hij niet hoor, om te denken dat hij als laatste overbleef en DUS gewonnen had.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Roel lekker in de zeik genomen!
Maarja... hij nam het met de bewoners (de dames) ook niet zo nauw...
lol... commentaar overbodig.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Neem je verlies als een man zeiksnor,als ik het er 1 gun dat Roel afgaat is jou.
Ja dat was wel wat geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef farceman het volgende:
Echt schandalig dit, had op zijn minst Dido naar binnen gestuurd
Gelukkig is hij dan optijd geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef riri het volgende:
BB5 was al helemaal mislukt en mety dit einde helemaal
belachelijke aktie
Roel was als de lijn nog even open was geweest de winnaar geworden
Daar heb je gelijk aan meid, Joost is te terechte winnaarquote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit verdiende hij niet hoor, om te denken dat hij als laatste overbleef en DUS gewonnen had.
Hai White Pearl![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef farceman het volgende:
Echt schandalig dit, had op zijn minst Dido naar binnen gestuurd
Ja misschien eerst Roel naar de studio en daarna Joost... ik denk dat Roel nog wel geestelijk last krijgt....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een kut einde voor Roel... ik had die jongen ook een warm welkom gegund in die studio... dan maar geen winnaar... dit is niks.
Dat zei ik ook al, melke.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig is hij dan optijd gesloten
Het enige wat BB nog redt, is dat Roel niet heeft gewonnen. Het Boek der Mannenregeltjes kan dicht. Godezijdankquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef riri het volgende:
belachelijke aktie
Zo dat ben ik kwijt!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
<grote knip>
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig is hij dan optijd gesloten
Jij hebt het doorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Hahaha, fantastisch gewoon en kicken dat zowel Ingrid en Joost met geld naar huis gaan en dat Roel en Lieske niks krijgen.![]()
Wat denken jullie, gaat de relatie tussen Roel en Dido standhouden nu hij haar weinig te bieden heeft? Wat een manier van afgeschreven worden zeg, de afgang van Roel. Voor minder dan 75.000 euro wilde hij het huis niet uit![]()
En Lieske, die heeft helemaal noppes![]()
. Dat word waarschijnlijk naakt poseren om wat bij te verdienen.
![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een kut einde voor Roel... ik had die jongen ook een warm welkom gegund in die studio... dan maar geen winnaar... dit is niks.
Ach man, stel je niet zo aan. Ik vond het juist wel een stijlvol eind, geheel passend bij de persoon Roel. Zo behandelt hij zelf ook mensen, was misschien wel een wijze les voor 'm.quote:
Dat had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja precies. Maar vind wel dat Dido hem het nieuws had mogen gaan brengen ipv Ruud
Ach, sluit keurig aan bij de manier waarop wij allemaal de afgelopen weken met de bewoners zijn omgegaan, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit heeft Roel niet verdiend zo'n exit:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB Wat slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen Roelfan, maar dit verdient hij niet:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en zo is het net of BB Roel meer de prijs gunde dan Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef riri het volgende:
belachelijke aktie
Lieske had geen tranen in haar ogen staan bij haar exit. Die was alleen maar blij. Dat kon je van Roel niet zeggen. Joost geeft hem die 50.000 euro nog wel voor die opdrachtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Hahaha, fantastisch gewoon en kicken dat zowel Ingrid en Joost met geld naar huis gaan en dat Roel en Lieske niks krijgen.![]()
Wat denken jullie, gaat de relatie tussen Roel en Dido standhouden nu hij haar weinig te bieden heeft? Wat een manier van afgeschreven worden zeg, de afgang van Roel. Voor minder dan 75.000 euro wilde hij het huis niet uitNu gaat hij met een fooi van 10.000 naar huis.
![]()
En Lieske, die heeft helemaal noppes![]()
. Dat word waarschijnlijk naakt poseren om wat bij te verdienen.
Merry Christmas
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach man, stel je niet zo aan. Ik vond het juist wel een stijlvol eind, geheel passend bij de persoon Roel. Zo behandelt hij zelf ook mensen, was misschien wel een wijze les voor 'm.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef bunnyma het volgende:
Ik miste in het filmpje van Roel:
Bank liggen......bank liggen.....bed liggen......enz.
Joost is een geldwolf en als hij die aanstalten al zou maken dan steekt die Brenda er wel een stokje voorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef melke het volgende:
[..]
Lieske had geen tranen in haar ogen staan bij haar exit. Die was alleen maar blij. Dat kon je van Roel niet zeggen. Joost geeft hem die 50.000 euro nog wel voor die opdracht
ach krijg jij toch ongezien de tyfus en ga onder de grond liggen. Als ik je hier vaker had gezien dan had ik misschien nog respect gehad voor je mening maar rot nu toch aub snel opquote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach man, stel je niet zo aan. Ik vond het juist wel een stijlvol eind, geheel passend bij de persoon Roel. Zo behandelt hij zelf ook mensen, was misschien wel een wijze les voor 'm.
Iddquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |