en niet verdiend...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Arme Roel, vind dit wel erg zuur...
Roel wordt al 4 mnd regelmatig genaaid door Talpaquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Zw0rld het volgende:
Roel wordt genaaid door Talpa.
Inderdaad, beetje kutmoment om de harde BB uit te gaan hangen. Ik was helemaal geen fan van Roel, maar dit is zinloos lomp.quote:
niet leuk....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Bartoli het volgende:
anti climax
Ach misschien krijg hij ooknog de laatste Roloquote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bekijk het positief, hij mag wl als laaatse het huis verlaten. Dat wilde ie zo graag![]()
Regelmatig? Continu.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel wordt al 4 mnd regelmatig genaaid door Talpa
Zou Dido hem nog willen danquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef teamlead het volgende:
Dit is wel een beetje bizar einde idd...... Maar ach.. hij heeft 10.000 en dido...
We worden allemaal genaaid door Talpa!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Zw0rld het volgende:
Roel wordt genaaid door Talpa.
iig tot die 10.000 op isquote:
helemaal met je eens, echt een kutstreek ditquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje kutmoment om de harde BB uit te gaan hangen. Ik was helemaal geen fan van Roel, maar dit is zinloos lomp.
Hummie.
Echt heel slecht. Talpa krijgt vanavond wat hatemailsquote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Bartoli het volgende:
jezus laten ze dat met dido en zijn familie ook al niet zien, Kut Talpa
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
BEW weer
Was spannend... Joost was te verwachten, al had ik het Roel ook wel gegund.
Mooie caps sjet en Muerte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |