helemaal met je eens, echt een kutstreek ditquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje kutmoment om de harde BB uit te gaan hangen. Ik was helemaal geen fan van Roel, maar dit is zinloos lomp.
Hummie.
Echt heel slecht. Talpa krijgt vanavond wat hatemailsquote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Bartoli het volgende:
jezus laten ze dat met dido en zijn familie ook al niet zien, Kut Talpa
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
BEW weer
Was spannend... Joost was te verwachten, al had ik het Roel ook wel gegund.
Mooie caps sjet en Muerte![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Mijn streams, wat doe je
vondt het ook wel beetje een t*ring streek om hem daar zo moederziels alleen te laten zitten.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef Zw0rld het volgende:
Hummie van de Tonnekreek.
Wat haat ik dat wijf zeg.
Roel zo naaien....
Waar moet die email heen?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Echt heel slecht. Talpa krijgt vanavond wat hatemails
Dat was wel zo'n kutstreekquote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
Oh dat hoofd van Roel
Tuurlijk niet. Hij heeft nu weer concurrentie van de buitenwereld + hij heeft geen geld. Dido is al pleitte.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
Oh dat hoofd van Roel
Neem je verlies als een man zeiksnor,als ik het er 1 gun dat Roel afgaat is jou.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef Manu82 het volgende:
wat een stelletje kut amateurs, en elke debiel die voor Joost heeft gestemd is echt geen streamvolger. En ik kan er niet over uit hoe er met Roel en Ingrid is omgegaan door Lieske en Talpa. Ing heb ik al gezegd, maar wat ze met Roel doen vind ik echt zo belachelijk en mensonwaardig bijna...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |