Maar dit verdiende hij niet hoor, om te denken dat hij als laatste overbleef en DUS gewonnen had.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Roel lekker in de zeik genomen!
Maarja... hij nam het met de bewoners (de dames) ook niet zo nauw...
lol... commentaar overbodig.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Neem je verlies als een man zeiksnor,als ik het er 1 gun dat Roel afgaat is jou.
Ja dat was wel wat geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef farceman het volgende:
Echt schandalig dit, had op zijn minst Dido naar binnen gestuurd
Gelukkig is hij dan optijd geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef riri het volgende:
BB5 was al helemaal mislukt en mety dit einde helemaal
belachelijke aktie
Roel was als de lijn nog even open was geweest de winnaar geworden
Daar heb je gelijk aan meid, Joost is te terechte winnaarquote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit verdiende hij niet hoor, om te denken dat hij als laatste overbleef en DUS gewonnen had.
Hai White Pearl![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef farceman het volgende:
Echt schandalig dit, had op zijn minst Dido naar binnen gestuurd
Ja misschien eerst Roel naar de studio en daarna Joost... ik denk dat Roel nog wel geestelijk last krijgt....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een kut einde voor Roel... ik had die jongen ook een warm welkom gegund in die studio... dan maar geen winnaar... dit is niks.
Dat zei ik ook al, melke.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig is hij dan optijd gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |