abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33326279
vond het ook een heel kut einde voor Roel, 'k was voor het winnen van Joost, maar zo laat je iemand niet zitten
pi_33326298
Echt zum kotzen.

Iedereen heeft een 'glorieuze' exit gehad. Behalve Roel. Die is nu af via een zijdeur. Terwijl hij een van de meest kleurrijke figuren in Big Brother was en het programmas sterk heeft bepaald én kleur heeft gegeven.

Echt een takkestreek.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_33326300
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het hilarisch!

Of maakt mij dat een slecht mens?

Boeiuh
Wat hij zegt!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 22 december 2005 @ 22:41:43 #29
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33326303
Zo ongelovelijk slecht dit. De 2de zo in de steek laten, vervolgens bijna vergeten, heel snel naartoe rennen en onzin verkopen. Lekker Talpa! Zout een eind op, stel amateurs.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33326305
Het is een beetje het verhaal van Big Brother 2005. De entree van Ralph als ex van Nathalie, de zwangerschap van Tanja, de geheime opdrachten waar geld mee verdiend kon worden, en uiteindelijk de huldiging van de verbijsterde Joost in de studio terwijl de eenzame verliezer Roel alleen in het huis achterbleef.

Op papier leek het ongetwijfeld allemaal zo leuk en spraakmakend, maar de uitwerking was gewoon bagger. Nahja, Roel heeft tenminste nog 10.000 euros en zal nog wel een kwart ton van Joost toegeschoven krijgen...
pi_33326315
Ik zit er nog van bij te komen... zo ga je niet met de nummer 2 om. Belachelijk.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33326317
Ik vond het geniaal , eindelijk echt hard BB!
pi_33326318
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het hilarisch!

Of maakt mij dat een slecht mens?

Boeiuh
Ik vond het eigenlijk ook wel wat hebben...
pi_33326321
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, een paar maanden in een huis nietsnutten is geen prestatie en verdient derhalve geen applaus. Nederland is debiel.
Mooi, stil .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 22 december 2005 @ 22:42:28 #35
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33326342
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef bemeall het volgende:
Ik vond het einde op zich best verdiend voor Roel. Maar goed, ben dan ook geen Roel fan
Zouden ze ook zo doen bij joost
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 22 december 2005 @ 22:43:27 #36
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33326379
Totaal belachelijk.
Je hoorde Bridget nog nèt zeggen: ' ja we moeten het ook 's een keer anders doen hè....'
Niet in orde. Wat zijn ze toch onnozel daar bij die redactie!
'Beam me up Scotty'
pi_33326380
Maarrrr, ik had ook wel ff willen zien hoe hij Dido en zijn ouders zou weerzien....
pi_33326385
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef BB5kijker het volgende:

Zijn verdiende loon !
Leedvermaak is voor hele kleine geesten.

Ik heb heel veel posters meegemaakt op de fora, maar zo zielig als jij zijn er maar weinig.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_33326391
Tja, wat zal ik er over zeggen.
Typisch Talpa
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_33326398
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Zo ga je niet met mensen om.Ok je wordt tweede en verliest de finale maar zo ga je niet met mensen om. Een tweede plaats had ook applaus verdiend. Niet laten zitten en in de waan laten dat ie de winnaar is. Wat een anti climax van de slechtste BB ooit.

Verder was het ontvangst van Joost ook bagger. Iemand die huilt bij momenten schrok zich nu dood en wist niet wat hem overkwam.

Maar hoe er met Roel is omgegaan de laatste aflevering is schandalig.

Roel verdiende het om laatste te worden.
Hij heeft het nog gehaald tot de 2e plaats.
Buitengewoon knap.
Maar verdienen doet hij het niet.
pi_33326399
Ik dacht eigenlijk eerst dat nu de aap uit de mouw zou komen, dat Joost een acteur zou blijken te zijn, alles om hem heen nep en dan ineens, surprise, Roel is wel de winnaar. Er klopte iets niet... maar t was schijnbaar toch echt gewoon slecht bedacht en geproduceerd. Ik was helemaaaaaaaaal geen fan van Roel, maar dit is werkelijk te dom voor woorden. Hebben we niet eens gezien hoe die Dido in de armen sluit etc etc etc. Op alle fronten een afknapper...
pi_33326412
Ik heb regelmatig een flinke kater, maar deze kater van Roel overtreft alles
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33326420
TT verduidelijkt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33326426
goh als ik dit zo hoor ben ik blij dat ik dat niet gezien heb. Echt laag!
pi_33326434
Wie's Roel?
Wie's Joost?

Wanneer begint BB weer? Ik heb het gemist
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_33326447

Loop ik me helemaal de krampen te haasten om die eindshow te kunnen zien, krijgen we dit

Dit beschrijft mijn gevoel wel:
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_33326454
Vond Hummiie Roel nou wel of niet aardig?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:45:31 #48
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_33326462
crosspost
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Rica het volgende:
Buiten dat het enorm lullig voor Roe is (komt ie de zaal binnen als de camera's al uit zijn), ik vond het een erg knullig en broddelig einde.

Dat met Joost geblindoekt naar de zaal halen was nu ook niet de briljanste TV van het afgelopen jaar. En geeneens tijd voor een kort gesprekje oid. Samenvatting: Anti-climax.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_33326471
Wat een schandalige aktie dit, had dan in ieder geval Dido naar binnen gestuurd !
  donderdag 22 december 2005 @ 22:46:26 #50
65846 Bocaj
47th President.
pi_33326503
Jammer van Roel maar JOSTI heeft gewonnen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')