OMG dat doe je toch nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Het leukste zou nog zijn als ze niemand hadden laten winnen.
Whehehe [afbeelding]
"Mijn leven, wat doe je?"
"Ja, ik heb je 6 (?) weken voor niks opgesloten!"
admin in - adem uitquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef CartWOman het volgende:
Ieder z'n mening verder, mits normaal geuit.
Dus doe normaal nu.![]()
Ik kon het ook niet laten hoorquote:
1-0 voor de kneuzenmod.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*zucht*
Lees je eens in, schatIk heb anderhalf jaar lang foto's in mijn fotoboek gehad. En nee, geen normale foto's. Foto's waarmee ik mezelf compleet voor schut zette door smileys en Zoolander te imiteren.
Idd, want als JIJ het was ipv Roel, had ik ook net zo hard gelachen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ART het volgende:
Maar ja, ik heb een zwak voor mensen. Slechte eigenschap blijkbaar.
Ach, ik weet VBL wel te vinden als het komende WK weer eens dramatisch aflooptquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Alvast mijn excuses aan de plaatselijke mods voor de scheldpartijen, maar als mensen hier speciaal komen om nu te zieken, dan verdienen ze 't om uitgescholden te worden.
En dat was voor jou het ergste wat je maar kon bedenken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en dan die totaal verontwaardige reacties, alsof take that uit elkaar is.
Nee inderdaad, ik kan alleen een programma volgen als ik als een wezeloze hier de SC meebralquote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb al met veel mensen discussies gehad, maar dit is de meest onzinnige. Ten eerste heb ik je nooit gezien op de SC, dus ik denk dat je alleen maar de uitzendingen hebt gezien.
Ik kan ook niet helpen dat jouw tere zieltje niet tegen zo'n onschuldig geintje kan. Roel zelf zal er waarschijnlijk nu alweer om lachen en straks gezellig met Dido een fijne nacht hebben, terwijl jij hier achter je pc'tje je op zit te winden en witheet Hummie de oorlog verklaartquote:Ten tweede gaat het helemaal niet om geld, seks of iets anders. A_M en ik zijn compleet 'fan' van iemand anders en hebben elkaar genoeg verrot gescholden, maar het geeft toch iets aan dat we het over dit topic bijna volledig eens zijn.
Concluderend zou ik willen zeggen, kruipt weer onder je grafsteen en blijf daar maar een paar jaar...
Zie je hier ERGENS staan dat Joost niet verdiend heeft gewonnen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel is een nepper, weg met Roel, schitterend dat ie 2e is geworden, erger kan het niet
Stel je niet zo aan Tong, Joost heeft gewoon terecht gewonnen en wat jij nou over de exit van Roel denkt zal ons echt aan onze kont roesten, Roel is een wolf in schaapskleren, dat weten we allemaal, als ie gedronken heeft wordt het een beest...
Oei wat zal hij balenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef Frances het volgende:
Een ding moet ik wel meegeven; Tof dat Roel met het kaartenhuis nog effe snel 50.000 euro voor Joost binnenhaalde
gezelligquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, ik weet VBL wel te vinden als het komende WK weer eens dramatisch afloopt
Het was geweldig om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn ik had het graag gezien zeg![]()
Lijkt me zeer sterk dat Roel dit Talpa in dank afneemt of er zelfs licht over denkt, maar je kunt natuurlijk zoveel speculeren als je wilt....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, ach hij heeft zichzelf daar te kijk gezet en imho verdient ie niks. Oh en ik denk dat hij zich er ook een stuk minder druk om maakt dan het gros van de posters hier
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |