Als je had gekeken had je geweten dat het wel normale mensen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ff relativeren hoor, dit is een TV programma met mensen die er zelf voor kiezen, ik kan er ook erg om lachen zo. maar dat zegt NIETS, 0,0 over hoe ik in over echte, normale mensen denk..
Nee, dit zijn gewoon geen normale mensen meer als je je 100+ dagen laat filmen enzo..
Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ff relativeren hoor, dit is een TV programma met mensen die er zelf voor kiezen, ik kan er ook erg om lachen zo. maar dat zegt NIETS, 0,0 over hoe ik in over echte, normale mensen denk..
Nee, dit zijn gewoon geen normale mensen meer als je je 100+ dagen laat filmen enzo..
Live is het ook het leukstequote:
Zo mooi he, strenge vrouwenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb niet voor jan lul een waarschuwing gegeven net, dus leave it verder.
Nee, een homofoob mannetje en een grote loser. Iemand die wauwelt over mannenregels maar wel zelf een andermans vriendinnetje op de bek pakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Roel was toch die homo?
Het eerste wat hij gaat doen als hij thuis komt, is een dikke blow roken denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:13 schreef robster16 het volgende:
Ik was zelf helemaaaaaaal geen fan van Roel, en had gehoopt dat ie meteen dat aanbod zou aannemen en op zou tyfen, maar ik ga hem hier nou geen trap nageven. Hoe ze dat einde hebben uitgespeeld is een beetje onsportief en op zijn zachts gezegd vreemd. Dit gun ik die jongen dan ook weer niet...
De ergste trip van Roel´s leven...
Ik heb het je op MSN helemaal uitgelegd.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
Roel was toch die homo?
Nou, ik kan me voorstellen dat die wel even compleet niet weet van voren of die van achteren leeft. Dit is echt een serieus mindfuck in t kwadraat...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er nog lang last van zal hebben...
Dit is nog maar het beginquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is terecht gestraft voor zijn zonden![]()
Ik was nog aan het schrijven...toen ik terugkwam stond die waarschuwing er opeens... ...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb niet voor jan lul een waarschuwing gegeven net, dus leave it verder.
Dus jij scheld iemand serieus verrot, omdat iemand in BB iets doet?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Manu82 het volgende:
A_M en ik zijn compleet 'fan' van iemand anders en hebben elkaar genoeg verrot gescholden, maar het geeft toch iets aan dat we het over dit topic bijna volledig eens zijn.
Heatwave is ook een homofoob mannetje maar wel reuzegeilquote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, een homofoob mannetje en een grote loser. Iemand die wauwelt over mannenregels maar wel zelf een andermans vriendinnetje op de bek pakt.
Mens, get a grip, ik krijg steeds meer het idee dat ik een ander programma heb zitten kijken...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |