quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Leah het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe het zit Jelief, maar vaak zie je dat de curve bij bvkindjes een poosje wat vlakker is. Is volgens mij vrij normaal hoor! Kijk ff in het bv topic anders, volgens mij zijn Poemojn (wie anders) en ET vrij goed op de hoogte.
Geen zorgen hoor! Zolang ze levendig en alert zijn is er niets aan de hand. Wij zijn toch ook niet allemaal hetzelfde qua formaat?
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Ladybos het volgende:
jelief niet druk maken hoor, BVkindjes volgen vaak een heel andere curve dan flessekindjes, en 260 gram in 2,5 week is toch bijna 100 gram per week ? Stress is niet goed voor jou en voor Emma, zolang ze actief en vrolijk is en goed plast zou ik me echt echt echt geen zorgen maken. Kan natuurlijk nooit kwaad om even te bellen met LLL voor de geruststelling.
Leah heeft 't volgens mij over de 'vier-maanden-dip'.. daar is het nog een beetje vroeg voorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
Jelief, dat onrustige drinken zou ook goed door 'regeldagen' kunnen komen. Ze is nu tenslotte zo'n beetje 6 weken, berucht tijdje![]()
En dat aankomen.. Niet in de stress schieten!!!!! (stress is funest voor je bv en tsr). persoonlijk zou ik me nog geen zorgen maken, maar nog even afwachten. Ze zit nog boven de 90 gram per week. En anders tussendoor eens binnelopen op het CB (over 2 weken ofzo).
LLL of VBN bellen is goed! Al is het alleen maar ter geruststelling of andere tips![]()
Ik denk dat er compleet overheen gelezen is, maar ben zo trots dat ik het nog een keer vermeld hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:41 schreef Githa het volgende:
Jordy ging vandaag uit zichzelf 'los' staan![]()
Hij leunde op het campingbedje dat ingeklapt lag en ging zo staan, LOS! en wel 2 min langtoen papa vroeg of hij kwam hopend op zijn eerste stapjes
dook hij naar benden en kwam enthousiast aangekropen
.
wandelen is idd heel erg lekker alleen woon ik dus op een bovenwoning en moet 2 trappen naar beneden met de rotzooi en dan weer 2 trappen omhoog... Moet ook nog douchen enzo en de bekleding van de Maxi Cosi zit ook nog eens in de was.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:07 schreef Githa het volgende:
Lekker gaan wandelen dan Vickydat werkt hier dan vaak goed, zowel voor Jordy als voor mama
![]()
Het breekt het cirkeltje dan een beetje waar je anders in blijft hangen.
nee hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:24 schreef Fuente het volgende:
Githa, geweldig van de stapjes! Go Jordy![]()
Wat heeft Jordy precies? (of is dat een erg brutale vraag, ik heb het namelijk een beetje gemist!)
is ook zo, maar nu weet je vooraf dat het risico erg groot is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:27 schreef bixister het volgende:
gepest kun je met zoveel dingen worden. belangrijker lijkt me of het gezondheidsrisico's met zich meebrengt?
Ze heeft nu een fles, daarna ga ik douchen en flesjes maken en dan gaan we naar buiten. Heb een k erstborrel op mijn werk vanmiddag. Ga straks met de tram naar mijn ouders, die passen dan even op Amber...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:24 schreef Fuente het volgende:
Vicky, misschien dat het na de fles beter gaat, en anders misschien vanmiddag nog ffies wandelen?
Ga in de badkamer met d'r, met de douche heet aan, zo stoomt ze! heb je misschien babyluuf in huis? Heeft bij Sara erg geholpen (al schijnt er enige discussie te zijn over of dit nou wel of niet goed is voor baby's). Stomen helpt in ieder geval!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef Jelief het volgende:
Help!!!
Emma is echt snotverkouden, haar neus zit propvol slijm en af en toe 'stikt' ze in het slijm (ik denk dat het slijm haar luchtweg blokkeert.) Heeft er iemand nog tips behalve hoofdeinde omhoog en ui naast haar bed. We twijfelen of we naar de huisartsenpost moeten gaan. Ik moet er niet aan denken dat ze vanacht ook zo 'stikt'.
Er is toch ook een kleine kans dat het vanzelf verdwijnt, tenminste dat is mij bij Zoë verteld die heeft nl een cyste in haar handje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:44 schreef Igraine het volgende:
Ik herken het wel hoor Githa, mijn dochtertje is geboren met een cyste boven haar linkeroogje, bij haar wenkbrauw zeg maar. Toevallig ben ik er gisteren nog voor naar het ziekenhuis geweest om een echo ervan te laten maken en we blijven onder behandeling bij de dermatoloog. Tijdens m'n zwangerschap heb ik iets van 8 of 9 echo's gehad en niemand heeft het gezien. Ze heeft er nu geen last van, maar ik denk dan ook wel eens
Dat weet ik, dat zegt de dermatoloog ook. Maar ze is nu bijna 5 maanden en ze heeft het al vanaf haar geboorte dus ik zie dat niet zo gauw gebeuren. Mocht het wel gebeuren is dat alleen maar mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:37 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Er is toch ook een kleine kans dat het vanzelf verdwijnt, tenminste dat is mij bij Zoë verteld die heeft nl een cyste in haar handje.
Het is gewoon otrivin voor babies, de gemiddelde drogist heeft het ook wel. Maar Kim is nog wel erg klein, zou je voor de zekerheid niet even de HA of het CB bellen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik lees net over neusspray voor babies? Kun je dat gewoon bij de apotheek halen?
Kim is nog steeds verkouden en haar neusje zit regelmatig verstopt. Ik heb zo'n pompje, maar het helpt niet veel. Of ik moet het verkeerd doen.
Ook hoest ze heel erg sinds vandaag. Het klinkt een beetje als een bronchitis hoest. We houden het in de gaten en mocht het blijven, dan ga ik volgende week wel naar de ha toe.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Lishe het volgende:
Soms ben ik ineens zo niet te bevatten blij en gelukkig met haar!!!
Vanwege de hoest bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het is gewoon otrivin voor babies, de gemiddelde drogist heeft het ook wel. Maar Kim is nog wel erg klein, zou je voor de zekerheid niet even de HA of het CB bellen?
Wat leuk, waar gaat het over? En hoe ging het foto's maken e.d.?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef Vicky het volgende:
Amber komt in het Maartnummer van de Ouders van Nu
Mijn vriendin heeft een stuk geschreven voor het blad en vandaaqg zijn er foto's gemaakt...
Dat dachten wij al. Kim wil niet veel drinken. Met moeite krijgt ze haar fles op. Maar ze heeft ook nog spruw, denk dat dat er wel mee te maken heeft. Stomen in de badkamer kunnen we nog proberen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:44 schreef Jelief het volgende:
Djeez, wij hebben net zo'n zelfde probleem met Emma, die is snotverkouden en pruttelt en hoest en niest. We hebben vanochtend de doktersdienst gebeld. Die kunnen met zo'n kleintje niet zoveel doen, zolang ze geen koorts heeft valt er niet in te grijpen. Wij kregen het advies om haar veel te laten drinken en eventueel wat gekookt water of venkelthee extra te geven. En stomen in de badkamer.
We zijn overigens goed de nacht doorgekomen, gisteravond even in de badkamer gezeten terwijl Mike aan het douchen was. Emma heeft bij ons op de kamer geslapen, meer voor onze gemoedsrust dan dat zij het nodig hadOns mormeltje slaapt steeds beter, vanacht weer een tuk van een uur of vijf gemaakt
![]()
Vanavond gaat ze mee naar de kerstnachtdienst, best wel emo-moment vind ik.
O, en ik lees meestal wel alles (zij het af en toe vluchtig) maar reageer idd niet op iedereen.
volgens mij over het kdv, foto's maken ging goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef TearSong het volgende:
[..]
Wat leuk, waar gaat het over? En hoe ging het foto's maken e.d.?
idd, suf=bellen!!!.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef Githa het volgende:
Vooral als ze wat suffer is/lijkt zou ik de HP even bellen hoor Djeez. Dat is een van de symptomen die aangeven dat het niet goed gaat.
nee, maar hij is wel leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef Vicky het volgende:
heeft een van jullie toevallig de spelenderwijs leren puppy??
[afbeelding]
Ja, ik!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef Vicky het volgende:
heeft een van jullie toevallig de spelenderwijs leren puppy??
[afbeelding]
Moet je ook niet doen hoor... da's idd gevaarlijk!quote:Op zondag 25 december 2005 15:52 schreef Ladybos het volgende:
En Myrthe heeft alweer doorgeslapen vannacht4 nachten op een rij al, ik ga bijna geloven dat het voorbij is met de slaap-ellende. Maar dat durf ik niet hardop te zeggen, stel dat ze 't hoort
Kim heeft vannacht ook bij opa en oma geslapen. Wij hebben dus een erg goede, welverdiende nachtrust gehad!quote:Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef Xanthe het volgende:
Verder hier dus ook een kindje dat ziek word , zal wel aan de tijd van het jaar liggen. Ben benieuwd hoe ze geslapen heeft vannacht , want ze bleef bij opa en oma slapen.
Megan lekker klein popje bent je nog... kan me echt moeilijk voorstellen dat Isis ook zo was en dat is nog maar 10,5 maand geleden
Ik kan daar ook echt van genieten. Nou krijg ik meestal mijn nachtrust wel met Isis hoor...quote:Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kim heeft vannacht ook bij opa en oma geslapen. Wij hebben dus een erg goede, welverdiende nachtrust gehad!![]()
Hij is inderdaad heeeeeeeeel erg leuk! Amber heeft hem voor de kerst gekregen. Ik vind het alleen vaag dattie de liedjes halverwege afkapt..quote:Op zondag 25 december 2005 13:08 schreef Igraine het volgende:
Oh, dat weet ik niet, hij staat nog in de doos op de kast in Myhron d'r kamer..
T was een sinterklaascadeautje, maar 't is pas vanaf 6 maanden ofzo toch?
Hij is wel heeeeel leuk trouwens...
Mag dat pas vanaf 3 maanden? Wij doen dat dus altijd wanneer Sara 'vastzit'.... Heeft hier nog nooit kwaad gedaan, maar dat wist ik dus ook niet!quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:16 schreef Wennie het volgende:
Nou, hier gaat het niet de goede kant op. Robin heeft van zijn 200 cc + 20 cc water 80 cc laten staan en er nog een zwikkie uitgegooidHij hoest meer, zijn plasluiers zijn wat minder en hij bromt en piept aan alle kanten. Hij slaapt wel meer, maar als hij wakker is, is hij nog wel alert. Ik had hem gewassen met Zwitsal met Eucalyptus. Kwam er daarna achter dat dat pas vanaf 3 maanden mag
![]()
Is dat dan schadelijk ofzo (ik kan er niks over vinden)
Wij douchen zelf trouwens regelmatig met Robin, dat vind hij geweldig!
Wat zielig! Maar is groene poep dan erg?quote:Op maandag 26 december 2005 19:53 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft sinds eergister onwijze luieruitslagZoo zielig, ze heeft allemaal kleine blaasjes op haar schaamlipjes en haar billetjes. Ik verschoon de luier nu al om de 2 uur en smeer het steeds in. Ze heeft ook steeds een "uitploppend" naveltje. En vandaag heeft ze heel erg last van haar darmpjes.... Ze krijgt 5 cc lactulosesiroop per dag (recept van de kinderarts) maar vanmorgen had ze weer wat groene poep
Ze is wel heeeeeel erg verwend door opa en oma!
Ik hoop dat de verkoudheid snel over is!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef Jelief het volgende:
Hier verblijven we een dagje in bedEmma en ik zijn nogal moe, we doen dus niet veel meer dan eten en slapen en fokken, lang leve wifi en notebook. We gaan morgenochtend even naarde huisarts, al is het om te horen dat de verkoudheid wel weer over gaat.
Tussen de verkoudheid door is ze drukbezig zich te ontwikkelen, ze sabbelt heftig op haar handjes, soms op haar duim alsze die te pakken krijgt, en heeft veel aandacht voor de dingen om haar heen. Ze lacht veel en in reactie op ons,heerlijk die lach als ik haar uit bed haal. Ook maakt ze steeds vaker geluidjes, en ook nog wel eens in grappige combinaties, eerst hoesten en dan komt er uuuh of aah of zelfs auh achteraan. Dat was vooral erg grappig tijdens de kerstnachtdienst. Speeltjes zijn nog niet interessant, lichtjes en glimmende dingen wel
![]()
Wij dachten zelf dat het door andere voeding kwam. We gingen naar de HA omdat Sara zo hoeste en snotterde (jaja, ook KDV, madam is nu weer ziekig) en toen hebben we meteen de groene poep vermeld, en toen zei de HA dat, anders hadden wij het ook nooit geweten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef Igraine het volgende:
Oh dat wist ik ook niet Fuente.
Myhron heeft ook een hele periode groene poep gehad, maar is ook al 3 keer ziek geweest in 2 maanden tijd (leuk joh, kinderdagverblijf) maar er heeft nooit iemand wat van gezegd of iemand naar gevraagd.
Afgezien van die virusjes zit ze prima in haar velletje, lacht heel de dag en zegt sinds 3 dagen 'mama' of ook wel 'mamamamamamama' net hoe het uitkomt![]()
ik heb geen flauw idee hoe ze daar aan gekomen is, ga ik morgen navragen bij de HA. Ik denk de luier. Had Babydry gekocht maar die waren helemaal niet zo dry als dat ze zouden moeten zijn. Amber had steeds hele klamme billetjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef Igraine het volgende:
Joh een schimmelinfectie? Hoe kan ze daaraan gekomen zijn? Ach en een navelbreukje, kunnen ze daar iets aan doen?
Morris heeft dat ook wel eens gehad en dat was heel erg simpel op te lossen met een zalfje tegen voetschimmel op advies van de huisarts. Was binnen een paar dagen weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef Vicky het volgende:
ik heb geen flauw idee hoe ze daar aan gekomen is, ga ik morgen navragen bij de HA. Ik denk de luier. Had Babydry gekocht maar die waren helemaal niet zo dry als dat ze zouden moeten zijn. Amber had steeds hele klamme billetjes.
Kim heeft bijna altijd groene poep. Heb er nog nooit iets over gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:03 schreef Wennie het volgende:
Vicky, de puppy maakt hier zijn liedjes helemaal af volgens mij, dus ik zou er even mee terug gaan als ik jou was!
Robin heeft ook een navelbreuk ja, z'n hele navel plopt eruit! Kan geen kwaad. Ik las ergens dat het voor het derde levensjaar genezen moet zijn, anders volgt er een operatie. Bron 1 Bron 2
Ingrid, goed in de gaten houden of ze genoeg drinkt, baby's drogen erg snel uit. Beterschap!
even goed in de gaten houden Ingrid.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kim heeft bijna altijd groene poep. Heb er nog nooit iets over gehoord.
Ze drinkt sinds gisteren niet goed.Ze drinkt de fles lang niet leeg. Soms drinkt ze maar 30 of 40 cc. Iemand enig idee of er ergens een tabel is waarop je kunt lezen hoeveel ze per dag moet drinken? Dat kun je toch uitrekenen met haar gewicht? Maar ja, ik weet haar precieze gewicht niet.
En wat kun je het beste tegen luieruitslag doen? Sudocreme erop? En kan dat ook op de schaamlipjes zitten, of zal dat dan een schimmelinfectie zijn? Tenminste ik neem aan dat rode plekjes en stipjes luieruitslag is.
Voor de andere zieke babys heel veel beterschap!
Een geheugensteuntje voor de hoeveelheid voeding is, 150 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kim heeft bijna altijd groene poep. Heb er nog nooit iets over gehoord.
Ze drinkt sinds gisteren niet goed.Ze drinkt de fles lang niet leeg. Soms drinkt ze maar 30 of 40 cc. Iemand enig idee of er ergens een tabel is waarop je kunt lezen hoeveel ze per dag moet drinken? Dat kun je toch uitrekenen met haar gewicht? Maar ja, ik weet haar precieze gewicht niet.
dat proberen we nu dus ook al maar meneer slaapt gewoon doorquote:Op donderdag 29 december 2005 21:17 schreef Githa het volgende:
Goed zo alle kleintjes die netjes doorslapen, dat hebben de mama's en papa's nu net nodig met die drukke feestdagen!
Ik kom net thuis van het werk, even FOK checkenkijkt papa me ineens heel verschrikt aan
"Jordy heeft zijn fles niet gehad"![]()
Hoezo ontaarde oudershij slaapt nu al dus laat maar slapen ....
Magneet, hier zorgde we ervoor dat hij het niet meer zo comfortabel had, dus andere houding, wat bewegen, slofjes uit met de handjes spelen e.d.
JIJ?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef Githa het volgende:
Ik weet wel wie er morgenvroeg heel heel heel vroeg een fles gaat klaarmaken![]()
hier ook nog maar even..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef Magneet het volgende:
Ons ventje slaapt op het moment heel veel, ook als hij wakker is en wordt aan de borst gelegd en valt dan als hij eenmaal goed pakt in slaap, iemand tipc om die kleine rakker wakker te maken? Op het moment voeden we om de drie uur maar dat halen we nu dus niet.
Papa...papa...PA-PA zeg ikquote:
Ja papa's horen alleen wat ze willen horenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:45 schreef Githa het volgende:
[..]
Papa...papa...PA-PA zeg ik![]()
Maar hij is niet wakker geworden![]()
Jordy is heel lief aan het dansen hobbelen op de cd van de efteling![]()
![]()
Ik vertelde net aan de telefoon tegen iemand dat Jordy Bob de Bouwer zo leuk vind en spontaan gaat hij zijn boekje van Bob de Bouwer halen, ik vind het zo knap van hem.
He Magneet, ook al een schijtluier verschoond ? Leuk is het niet, maar het valt wel erg mee als het van je eigen kindje is. Kim hebben we de nacht van woensdag op donderdag naar het ziekenhuis gebracht. Ze was zo suf, en wilde niets meer drinken. Dus eerst naar de huisartsenpost om half 2 's nachts, die verwees ons gelijk door naar het ziekenhuis, want Kim was ernstig ziek. In het ziekenhuis werd Kim onder de warme lamp gelegd en wed haar hartslag constant gemeten. Ze hielden haar een nachtje ter observatie. Om 3 uur waren we thuis, dezelfde morgen waren we weer om 9:30 in het ziekenhuis om Kim op te halen. Het was erg goed gegaan, en had veel gedronken. We konden maar even van haar genieten, want ze ging naar mijn schoonouders, omdat mijn eigen ouderd gingen trouwen gisteren. We hadden wel een paar keer telefonisch contact. Ze stelden ons gerust, want het gaat erg goed met Kim! Ze kijkt helder uit haar oogjes om zich heen, en drinkt weer veel. Ze heeft de doos met voeding die we hadden meegegevn alweer op! Verder plast ze ook erg g oed. Waarschijnlijk helpen de medicijnene, Ventolin en Flixotide, goed. Kan ook niet anders, want ik heb zware astma en gebruik het ook. En bij mij helpt het ook erg goed! Dusse, hopelijk komt alles nu goed met Kim!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Magneet het volgende:
zo en vanaf nu meld ik me ook hier!Eerste luier heb ik al verwisseld en we zullen straks wel zien of dat goed is gegaan
Ze heeft gelukkig niks geplast of gepoept dus het viel mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef Suzanna het volgende:
DemiGoed zeg, mama zeggen! Dat doe jij ook een stuk eerder dan Noa dat deed, maar gelukkig is het allemaal niet erg en doet elk kindje alles op z'n eigen tempo.
Snake, wat knap dat jij Demi met de billen bloot durft te laten kruipen... dat durf ik echt niet goed bij Noa, ze begint dan meestal gelijk te plassen. Eergisteren had ze ' sochtends een vreselijke poepbroek, zo erg dat het door elke laag kleertjes was heengelopen (baaaaaaaaaaaah) en dus moest ze gelijk weer in bad... de poep zat ook aan haar rug, armpjes, handjes, aan mijn armen... en werd dus in de badkamer ook flink overal aan gesmeerd... en tot overmaat van ramp begon ze ook nog eens lekker op de vloer te plassen (tja, blote billetjes) . Maar goed, tis weer goedgekomen natuurlijk, uiteindelijk wordt alles weer lekker schoon...
(oeps, verkeerde topic eigenlijk voor dit verhaal, maar goed...)
Githa: Jordy zal op andere vlakken het idd wel wat rustiger aan doen, ze kunnen niet overal tegelijk mee bezig zijn he...
komt me heel erg bekend voor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef Fuente het volgende:
Spuitluier alert! Sara krijgt echt tandjes, vieze zure spuitluiers en ze kauwt op alles wat er voor handen is (incl onze vingers)
Wil helemaal niks zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef Fuente het volgende:
Spuitluier alert! Sara krijgt echt tandjes, vieze zure spuitluiers en ze kauwt op alles wat er voor handen is (incl onze vingers)
Jordy wat goed van je, knap hoor wat je allemaal al kan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef Githa het volgende:
Jordy kan aan één hand meelopen![]()
zo lief...en een trots dat er uit hem straalt en uit mij Van de concentratie maakt hij met zijn vrije handje een vuistje waarin hij heel hard knijpt
![]()
Martineke, Maxim is bijna jarigben je er helemaal klaar voor ? .... ik heb Maxim altijd als voorganger van Jordy gezien dussuh ik krijg de kriebels al
Haha tuurlijk vind ik dat niet erg!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Githa het volgende:
Tex, ik hoop dat je het niet erg vind maar heb net op ebay net zo'n schommel gekocht![]()
'quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Beterschap voor alle zieke kindjes.
Hier gaat het minder. De nacht slecht doorgekomen. Kim was erg paniekerig. Veel huilen en we konden er niet achter komen wat het was. Vanmorgen vroeg 60 cc gedronken en binnen gehouden. Vanaf 11.00 wilde ze ineens niet meer drinken. Ze heeft maar 30 cc gehad. Hopelijk gaat ze snel normaal drinken! Ook hoest ze weer veel en heeft ze last van slijm.
Wel raar, want gisteren bij mijn ouders was er niks aan de hand. Ze dronk erg goed en had niet gespuugd. We zijn wel een beetje in de stress nu.
Iemand nog tips om Kim weer aan het drinken te krijgen? Of kunnen we beter andere voeding ophalen? We hebben nu extra care van Kruidvat. We zitten zelf aan Simulac te denken. En ik heb het idee dat de spruw ook nog niet over is.
zit te denken aan een tafel en 2 stoeltjes en een bankje erbij, vind ik zo schattig (voor in huis he) die van ikea bijv is wel leuk, en anders bij babypark gouda. verder vind maxim boekjes helemaal geweldig, dat is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef texelonia het volgende:
En Martineke heb jij al cadeau-ideeën?
En zijn jullie al emo?Ik kon die laatste week wel om alles janken zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |