We zijn weer thuis!
Lief dat jullie zo meeleven
![]()
het is toch een hele happening voor mijn gevoel, ben er best veel mee bezig merk ik.
Maar goed, het gesprek!
In Veldhoven duidelijk meer tijd voor ons, heerlijk! Ik heb alle vragen kunnen stellen die ik wilde.
In Veldhoven zou hij pas in april geopereerd kunnen worden, maar zijn arst stelde voor om de operatie in februari te doen en dan in het Catharina in Eindhoven, mits het daar wordt goedgekeurd. Dat hoor ik binnen twee weken. Zij is werkzaam in 4 ziekenhuizen.
Ze gaan dan eerst zijn linkse handje doen, omdat die het meest complex is en zijn oortje. Jah, zijn oortje mist wat kraakbeen en zij stelde voor dat in 1x mee te doen.
Wel even over getwijfeld, maar ik denk dat Jordy er later wel blij mee zal zijn.
Het uitgangspunt is om hem maar 1 nacht in het ziekenhuis te houden, ze willen die kleintjes zo min mogelijk in het ziekenhuis houden ivm infecties.... vond ik harstikke goed
![]()
ik heb hem het liefst zo snel mogelijk thuis.
Het handje zal na de operatie gelijk in het gips gaan en zijn oor moet 4 weken in druk verband, het zal een mooi kiekje geven straks
zijn lies geneest vrij snel, voorspeld zij en het gips mag er na een weekje af, mits alles goed is.
Het handje zal dan erg gezwollen zijn, wat max. 6 maanden kan duren.
Afhankelijk van de genezing plannen we dan operatie 2.... ik mag overigend continu dat Jordy bij bewust zijn is, bij hem zijn
![]()
ook de nacht! een hele geruststelling.
We wachten dus met spanning de vaste datum af