abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:16:28 #151
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33551158
Thjee Djeez, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig gaat het nu weer beter met Kim.
Lekker douchen!
pi_33551892
Spuitluier alert! Sara krijgt echt tandjes, vieze zure spuitluiers en ze kauwt op alles wat er voor handen is (incl onze vingers )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33551933
Djeez, wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig gaat het weer beter met Kim!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33558213
Is Kim nu nog steeds bij je schoonouders dan?
Wel schrikken hoor...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:51:14 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33558321
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef Suzanna het volgende:
Demi Goed zeg, mama zeggen! Dat doe jij ook een stuk eerder dan Noa dat deed, maar gelukkig is het allemaal niet erg en doet elk kindje alles op z'n eigen tempo.
Snake, wat knap dat jij Demi met de billen bloot durft te laten kruipen... dat durf ik echt niet goed bij Noa, ze begint dan meestal gelijk te plassen. Eergisteren had ze ' sochtends een vreselijke poepbroek, zo erg dat het door elke laag kleertjes was heengelopen (baaaaaaaaaaaah) en dus moest ze gelijk weer in bad... de poep zat ook aan haar rug, armpjes, handjes, aan mijn armen... en werd dus in de badkamer ook flink overal aan gesmeerd... en tot overmaat van ramp begon ze ook nog eens lekker op de vloer te plassen (tja, blote billetjes) . Maar goed, tis weer goedgekomen natuurlijk, uiteindelijk wordt alles weer lekker schoon ...

(oeps, verkeerde topic eigenlijk voor dit verhaal, maar goed...)

Githa: Jordy zal op andere vlakken het idd wel wat rustiger aan doen, ze kunnen niet overal tegelijk mee bezig zijn he ...
Ze heeft gelukkig niks geplast of gepoept dus het viel mee.

Djeez, war erg zeg, gelukkig gaat het nu alweer beter maar enorm veel sterkte en beterschap ermee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:51:43 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33558344
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef Fuente het volgende:
Spuitluier alert! Sara krijgt echt tandjes, vieze zure spuitluiers en ze kauwt op alles wat er voor handen is (incl onze vingers )
komt me heel erg bekend voor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 21:53:19 #157
81992 Githa
pi_33558422
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef Fuente het volgende:
Wil helemaal niks zeggen
Jordy heeft alles gehad maar nog geen tand in zijn mond
Maarja, Jordy is daarin wel een beetje een uitzonderlijk geval

Demi en Sara...kommaar op met die tanden

Djeez en Ingrid, dat is even schrikken geweest. Blij te horen dat het nu weer beter met Kim gaat.
pi_33558601
he bah djeez, wat naar. hopelijk heeft kim niet hetzelfde als jij maar is het meer van tijdelijke aard. fijn dat ze met wat hulp zo snel opgeknapt is. goed dat jullie tijdig aan de bel getrokken hebben.
pi_33558716
jeetje Djeez & Ingrid, dat was ff schrikken zeg!! Gelukkig dat het nu beter gaat!

Evenstar en Darkmanta, welkom hier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33563761
Ingrid & Djeez schrikken zeg! Die kleintjes kunnen ook zo snel weg zakken en weer terug komen....

Isis is behoorlijk ziek vanavond haalde ze net de 40 graden niet , is hangerig en huilerig , maar het volgende moment kan ze ook weer helemaal zich zelf zijn om daarna weer helemaal lodderig te worden. Badje deed haar goed en een zetpil ook.... Maar ik vind het nu wel wat enger worden , ze heeft 1 dag paracetamol erop zitten en op de doosjes staat dat je het maximaal 2 dagen mag gebruiken achter elkaar. Hopenlijk is ze morgen weer beter en anders maar weer eens bellen met de dokterspost. Kreeg vanavond toen ik belde met de vraag bij hoeveel graden koorts je aan de bel moet trekken te horen dat je bij koorts niet aan de bel hoefde te trekken , alleen als het langer dan 4 dagen aan houd of ze slecht drinkt en suf word. Zelfs al zou ze tegen de 42 aan komen (iets dat ik als kind regelmatig heb gehad , door ....kokken (weet niet meer welke variant). Gelukkig is ze nog niet zo warm en hopenlijk word ze het ook niet.
Volgens de assistente moest ik haar maar bij ons in bed leggen dan zou ik het het snelst door hebben als er iets zou zijn. Ik durf dus niet met haar in bed te slapen , bang dat ze stikt , dus we laten dr maar mooi in haar eigen bedje slapen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:51:06 #161
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33563913
Op deze leeftijd stikken ze niet meer zo snel hoor Xanthe. Ik neem ze hier altijd wel bij me in bed als ze flinke koorts hebben (en dan in de slaapzak, OP het dekbed, zodat ze niet oververhit raken).
Ik hoop dan maar dat ik het sneller merk als ze een koortstuip krijgen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_33565803
Inderdaad boven op het dekbed in ene slaapzakje (extra dekentje achter de hand)
Eventueel gooi je je partner en zijn kussen eruit zodat je beiden de ruimte hebt en ze niet met d'r gezichtje bij 't kussen komt.
pi_33571104
LOL mijn partner eruit gooien.... we hebben niet echt een plek waar ie dan kan slapen haha....
Ze is goed de nacht door gekomen , temp is nu 38 (wil ook wel in een kamertje dat nu nog maar 12 graden was).
Gisteravond had ze nog een mooie plasluier , maar vannochtend zat er bijna niets in , even de volgende luier in de gaten houden.
Ze is nog wat moe dus gooi haar (en dan mezelf) ook nog even terug in bed.
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 08:52:01 #164
81992 Githa
pi_33571262
Lekker veel laten drinken en als de temp. erg hoog is, kun je haar nog wat afdeppen met lauw water of een badje geven in lauw water.

Isis heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer de uode!
pi_33571608
Ze wil alleen maar melk hebben , alle andere soorten drinken laat ze staan. Dus steeds extra water in haar flessen. Dat doe ik zowiezo al standaard als ze ziekig is.
Deppen vind ze niet leuk , dat had mijn moeder donderdag al gedaan en duwt ze steeds weg.
Badje vond ze tot nu toe steeds wel leuk , dus dan meer lekker 2 keer per dag ff badderen...
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 09:52:43 #166
81992 Githa
pi_33571642
Dan melk it is! idd met extra water ...ze drinkt dat is he belangrjkste, want haar lichaam moet het vocht hebben om het koel te houden.

En waterijsjes ofzo?...
pi_33571655
zat ik ook al aan te denken , ga zo toch nog even een boodschapje doen dus kan ik best even meenemen. Suggestie welk ijs voor haar geschikt is?
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 09:56:55 #168
81992 Githa
pi_33571703
Gewoon van die ranja waterijsjes
Ik zou ze voor morgen zelf maken Xanthe.
Van sinasappelsap met water offuh gewoon diksap met water, maarja daar heb je vandaag natuurlijk niks aan.
pi_33571749
Ik en zelf maken _o- , als je weet hoe onze vriezer eruit ziet dan lig je in een deuk hahaha.
Bedoel je die langwerpige ijsjes zonder kleur en waarvan de plasticjes die erom zitten met de kleur aangeven welke smaak ze hebben?
Dacht zelf anders aan van die peren ijsjes
pi_33571833
in de zomer had ik altijd van die kleine ijsjes voor Amber:

precies het goede formaat

[ Bericht 26% gewijzigd door LadyS op 31-12-2005 10:11:55 ]
pi_33571877
Zal ik eens kijken of ze zoiets nog hebben (en wat er doorheen zit...)
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:43:16 #173
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33572391
Die foto.... ooooh, wat lief!
Ik ga zo douchen en dan eindelijk, eindelijk weer naar mijn kleine dame!! Ik ben zo benieuwd naar haar reactie als ze me weer ziet...
Xanthe, succes hoor en beterschap voor je kleine Isis!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33572394
Sterkte met Isis Xanthe!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 11:11:20 #175
81992 Githa
pi_33572926
Amber zo'n lekker koppie....ik krijg spontaan zin in ijsjes als ik je zo zie.

Lishe, ik wil wel weten hoe de vereniging met luuke was hoor

Jordy kan aan één hand meelopen zo lief...en een trots dat er uit hem straalt en uit mij Van de concentratie maakt hij met zijn vrije handje een vuistje waarin hij heel hard knijpt Hij wil zooooo graag meer kunnen, alles kunnen. Wonderbaarlijk hoe snel ze ondekken, leren en zich dingen eigen maken.

Martineke, Maxim is bijna jarig ben je er helemaal klaar voor ? .... ik heb Maxim altijd als voorganger van Jordy gezien dussuh ik krijg de kriebels al
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:18:56 #176
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33573100
Kim meissie, wat laat jij je ouders schrikken, ben blij dat het weer wat beter met je gaat

Isis beterschap hoor Maxim slaapt ook weleens bij ons in bed. nou ja ons, op mijn matras hebben 2 eenpersoons matrassen ik laat hem altijd in zijn slaapzak naast mijn deken, en mijn kussen zet ik recht overeind of ik gooi die eruit zodat hij er zeker niet tegen aan kan gaan liggen. gaat altijd prima zo, ik word wel 10.000 x ong wakker aangezien meneer helemaal tegen mij aan komt liggen en ik hem opzij moet duwen anders neemt hij heel mijn bed in beslag, maar dat mag de pret niet drukken

Maxim was vannacht zo zielig, rond 12 uur werd hij wakker en ging huilen, ik hem eruit gehaald n troostenhielp overigens niet ik hem naast mij in bed gelegd, ik leg hem neer en gelijk zie ik iets uit zn mondje komen, ik hem weer recht overeind en mee naar de badkamer, kotst hij mij echt helemaal onder, maxim best bang van dat overgeven allemaal. duurde wel 15 min ong voordat hij weer gekalmeerd was. ben met hem in bed gaan zitten (liggen wou hij niet) hij bovenop mij, en zo is ie weer in slaap gevallen nu heeft hij ietswat verhoging en is hij gewoon zielig
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:21:30 #177
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33573151
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef Githa het volgende:
Jordy kan aan één hand meelopen zo lief...en een trots dat er uit hem straalt en uit mij Van de concentratie maakt hij met zijn vrije handje een vuistje waarin hij heel hard knijpt

Martineke, Maxim is bijna jarig ben je er helemaal klaar voor ? .... ik heb Maxim altijd als voorganger van Jordy gezien dussuh ik krijg de kriebels al
Jordy wat goed van je, knap hoor wat je allemaal al kan.
bij maxim zit t eraan te komen dat hij losse stapjes gaat zetten gok ik, gisteren zette hij 2 ieniemie stapjes en toen pakte hij pas de bank vast

uhmm ik ben er ong klaar voor moet alleen nog een cadeau kopen
t gaat zo hard he allemaal, Jordy ook alweer bijna 1 jaar
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 11:21:30 #178
81992 Githa
pi_33573152
Aaaaach Maxim, heel veel beterschap word maar gauw beter want ziek zijn met je verjaardag is niet leuk
pi_33573650
Wat een zieke kindjes weer allemaal Veel beterschap en kusjes en knuffeltjes voor de kleintjes..

Maxim en Luuke al weer bijna een jaar.. Jordy aan de klim en aan het stappen, Demi die mama zegt, wat gaat het toch verschrikkelijk hard he !!!
pi_33576800
Beterschap voor alle zieke kindjes.

Hier gaat het minder. De nacht slecht doorgekomen. Kim was erg paniekerig. Veel huilen en we konden er niet achter komen wat het was. Vanmorgen vroeg 60 cc gedronken en binnen gehouden. Vanaf 11.00 wilde ze ineens niet meer drinken. Ze heeft maar 30 cc gehad. Hopelijk gaat ze snel normaal drinken! Ook hoest ze weer veel en heeft ze last van slijm.
Wel raar, want gisteren bij mijn ouders was er niks aan de hand. Ze dronk erg goed en had niet gespuugd. We zijn wel een beetje in de stress nu.
Iemand nog tips om Kim weer aan het drinken te krijgen? Of kunnen we beter andere voeding ophalen? We hebben nu extra care van Kruidvat. We zitten zelf aan Simulac te denken. En ik heb het idee dat de spruw ook nog niet over is.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:18:04 #181
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33576967
Als spruw nog niet over is kan het gewoon zo zijn dat drinken pijn doet. Hebben jullie huisdieren of vloerbedekking ofzo? Hebben jouw ouders een luchtiger huis? Denk es aan zulke dingen, succes!
pi_33577390
Ik dacht ook meteen dat er misschien iets anders is bij jullie thuis zoals Luchtbel zegt. Kunnen zulke kleine dingen zijn , maar kijk eens goed rond wat er anders is bij jullie tov. je ouders. (Hoeft natuurlijk niet hier aan te liggen , maar er is wel een reeële kans). Sterkte iig. met Kim.

Isis heeft net zo'n ijsje gehad (ander merk dan LadyS liet zien) het was lekker en tegelijkertijd ook niet lekker.... Ze trok een maf gezicht van dat koude ding in dr mondje
Nu zit ze mee te eten van een kwarkbol
pi_33577500
Ik ben het met Luchtbel eens, probeer die dingen eens uit. En gewoon WEER de HP bellen als je het niet vertrouwd, beter een keer te veel als te weinig! Kim is nog maar zo klein en eigenlijk horen die kleintjes niet echt ziek te worden, omdat ze antistoffen van Ingrid nog in haar lijfje heeft.

Beterschap voor Kim en Djeez en Ingrid, succes!

ik ben dus Githa
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:47:10 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33578121
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Githa het volgende:
Tex, ik hoop dat je het niet erg vind maar heb net op ebay net zo'n schommel gekocht
Haha tuurlijk vind ik dat niet erg! Alleen maar leuk dat je nu een leuk cadeautje hebt voor Jordy
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:48:36 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33578186
Maxim bijna 1!
Luuke bijna 1!

Wat gaat het hard

Lishe, je ging gisteren toch shoppen voor Luuke's verjaardag? Heb je al iets leuks gevonden?
En Martineke heb jij al cadeau-ideeën?

En zijn jullie al emo? Ik kon die laatste week wel om alles janken zo ongeveer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33578465
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Beterschap voor alle zieke kindjes.

Hier gaat het minder. De nacht slecht doorgekomen. Kim was erg paniekerig. Veel huilen en we konden er niet achter komen wat het was. Vanmorgen vroeg 60 cc gedronken en binnen gehouden. Vanaf 11.00 wilde ze ineens niet meer drinken. Ze heeft maar 30 cc gehad. Hopelijk gaat ze snel normaal drinken! Ook hoest ze weer veel en heeft ze last van slijm.
Wel raar, want gisteren bij mijn ouders was er niks aan de hand. Ze dronk erg goed en had niet gespuugd. We zijn wel een beetje in de stress nu.
Iemand nog tips om Kim weer aan het drinken te krijgen? Of kunnen we beter andere voeding ophalen? We hebben nu extra care van Kruidvat. We zitten zelf aan Simulac te denken. En ik heb het idee dat de spruw ook nog niet over is.
'

Hoe veel en hoe vaak geef je Kim nu precies te drinken dan? En hoe zwaar is ze?

Zomaar overstappen van de een op de andere voeding zal haar niet meer laten drinken denk ik hoor. En waarom wil ze niet drinken, slaapt ze dan of wat doet ze?

Ben je zelf misschien veel te gestresst of te gehaast?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33584792
Net terug van de huisartsen post. Isis blijft dus hoge koorts houden , heeft daarnaast nu ook nog diaree en begint slecht te drinken.
Ze heeft dus alweer last van heet amandeltjes.
Ben best bang dat ze net zoals ik vroeger hier erg veel last van gaat blijven houden tot ze eruit zijn..
  zaterdag 31 december 2005 @ 18:43:33 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33587934
Kim toch..... Moeilijk hoor Ingrid, als het allemaal niet zo makkelijk gaat. Hopelijk vinden jullie snel de oplossing. En kleine Isis ook nog ziek... Beterschap!
Githa, het was geweldig! Eerst ging ze me niet aankijken. Maar na 2 minuten kreeg ik dikke, dikke knuffels, en de hele middag wilde ze alleen bij mij zijn. Hihi!
Tex, ik heb cadeautjes... Niet zo memorabel als ik gehoopt had, wel leuk en mooi. Een hele mooie blokkenstapel met mooie tekeningen erop. En een set bordjes en bestekje van die gouden boekjes serie. Ik heb ook nog fantastische slingers gevonden. Kortom; het wordt vast erg leuk!
En emotioneel.... vreselijk! Ik huil bij elk lief, mooi liedje. En elke keer bedenk ik me wat ik vorig jaar op dit moment deed. En dan begint het weer.....
Maximeke, jij mag eerst he jongen, Hiep hiep!!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 19:50:54 #189
81992 Githa
pi_33589753
Lishe Wat heerlijk om zo thuis te komen .....

Misschien is het voor jou niet zo memorabel, maar voor Luuke zeker wel wat is trouwens de gouden boekjes serie ?
Nu lekker met het gezinnetje oud&nieuw vieren

Isis, ik hoop dat het allemaal snel over is en je niet op je mama lijkt qua ziek zijn
pi_33591187
We hebben geen huisdieren en tapijt, omdat Djeez daar allergisch voor is.
Het huis van mijn ouders is wel beter geïsoleerd, wij wonen in een oud huis.

Kim woog in het ziekenhuis 3250, geboortegewicht 3150. Ze mag sinds deze week 80 cc.
Ze stopt gewoon met drinken en je krijgt haar dan niet meer aan het drinken. Ze doet haar lipjes stijf op elkaar. Soms gaat ze daarna slapen, maar soms is ze dan ook heel helder en kijkt ze de kamer rond.
Ik ben iig niet gehaast. Misschien onbewust getresst.
Ik weet dat ze van andere voeding niet meer gaat drinken. Maar misschien kan ze niet over deze voeding, omdat ze veel spuugt. De laatste dagen is het spugen wat minder, maar nu sijpelt het gewoon langs haar mondje.
Vandaag heeft ze nog wel gedronken, maar telkens maar de helft van het flesje. En een uur later dronk ze de rest dan op.
pi_33591759
Ingrid misschien moet je eens kijken of er schimmels in je huis zitten , gebeurd nogal eens met oude huizen en daar schijnen die kleintjes erg veel last van te kunnen krijgen.
Wij wonen ook in een oud huis en op sommige plekken zaten er hier zwammen en schimmels die trouwens vrij eenvoudig weg te krijgen zijn...
  zaterdag 31 december 2005 @ 22:57:43 #192
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33593099
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef texelonia het volgende:
En Martineke heb jij al cadeau-ideeën?

En zijn jullie al emo? Ik kon die laatste week wel om alles janken zo ongeveer
zit te denken aan een tafel en 2 stoeltjes en een bankje erbij, vind ik zo schattig (voor in huis he) die van ikea bijv is wel leuk, en anders bij babypark gouda. verder vind maxim boekjes helemaal geweldig, dat is ook nog een optie.

ik ben zoiezo al emo-er de laatste tijd, maar dat zijn de hormonen denk
  † In Memoriam † zondag 1 januari 2006 @ 00:51:13 #193
81992 Githa
pi_33594638
Bob de Bouwer boek is hier een grote hit martineke en een tafeltje met stoeltjes is ook wel een heel erg leuk idee, ik had er laatst een bij de bijenkorf zien staan.
pi_33594771
Veul heil en zegen i t nije-joar!
Van Isis nog even een mega vieze luier mogen verschonen vlak voor de jaarwisseling (spuitpoep)
pi_33598021
Nou hier een verrotte nacht gehad , vlak na mijn post zijn we naar bed gegaan. Isis sliep vrij snel in , maar na een uurtje werd ze gillend wakker , vermoedelijk van de buikpijn want nadat er een gelige substantie uit geprutteld was was het weer goed. Maar zo is ze nog een paar keer wakker geweest. Dus ik ook om haar te troosten en haar een schone luier te geven. De laatste was vanmorgen rond half 7 , waarna ik zelf een rondje heb gereden omdat ze bij ons een raam van de schuur hadden ingegooid (spoor van vernielingen door het dorp , je kon zo zien waar ze al langs zijn geweest). Jeroen en Isis zijn lekker in bed gedoken en ik later ook , we hebben heerlijk met zijn 3-tjes in bed geslapen tot Isis weer wakker werd om half 11 !!!

Maar t kleine kind is nog steeds niet de oude en ik kan nu weer een poepbroek verschonen...
pi_33598284
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:02:05 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33598462
heh bah Xanthe, beterschap ermee.

Demi werd vanochtend wakker en flink brullen, ik haal ze uit bed en ze zat echt van top tot teen onder de dunne poep en jeetje wat een lucht zeg.
Dus wij zijn saampjes gaan douchen.

Om 12 uur is Demi wakker geworden, ik wilde kijken of ze doorsliep maar dat was helaas niet zo, toen zijn we in een stoel voor het raam gaan zitten en dat vond ze geweldig, al die mooie lichtjes waar je zo leuk tegen ka babbelen.

Demi heeft overigesn nu alweer 5 dagen last an flinke luieruitslag, smeer het in met zinkzalf en doe er talkpoeder op en elke keer word het minder maar na een dunne poepluier is het weer terug.

Nog tip? even naar de huisarts gaan?
  zondag 1 januari 2006 @ 12:02:24 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33598468
O'ja, en een gelukkig nieuwjaar natuurlijk.
pi_33598487
Jeetje Xanthe, lekker die kapotte ruit... Wij kwamen vorige week 1e kd thuis van een etentje en toen stonden er 3 brandweerwagens voor de deur, kreeg zowat een hartverzakking, was een rotje naar binnen gegooid bij de toko naast ons.

Amber heeft gister geslapen van 22.00 tot 1.00 en toen van 1.45 tot 8.15 vanmorgen! Ze sliep gelukkig door de harde knallen door en de knallen waren behoorlijk hard hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_33598994
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Snakelady: nou, jij bent ook goed het nieuwe jaar in gegaan met die dunne poep van Demi
Voor de luieruitslag kan ik alleen met tips komen die je waarschijnlijk al hebt toegepast, de boel zoveel mogelijk luchten (dus als het kan ook een tijdje zonder luier...), extra vaak de luier verschonen etc...verder heb ik eigenlijk nooit talkpoeder gebruikt (het stuift zo...) dus ik weet niet hoe goed dat helpt. Hier werkt bepanthen zalf altijd vrij snel (en sudocreme ook maar dat is weer wat vetter en trekt wat moeilijker in, is mijn ervaring dan...)

Xanthe: arme Isis, ik hoop dat het snel weer beter gaat. En bij jullie dus een raam ingegooid...

Die tafeltjes met stoeltjes zijn inderdaad een leuk idee. Ik wil ze ook voor Tomas z'n verjaardag kopen (bij de IKEA, en dan zelf beschilderen...)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')