Ze heeft gelukkig niks geplast of gepoept dus het viel mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef Suzanna het volgende:
DemiGoed zeg, mama zeggen! Dat doe jij ook een stuk eerder dan Noa dat deed, maar gelukkig is het allemaal niet erg en doet elk kindje alles op z'n eigen tempo.
Snake, wat knap dat jij Demi met de billen bloot durft te laten kruipen... dat durf ik echt niet goed bij Noa, ze begint dan meestal gelijk te plassen. Eergisteren had ze ' sochtends een vreselijke poepbroek, zo erg dat het door elke laag kleertjes was heengelopen (baaaaaaaaaaaah) en dus moest ze gelijk weer in bad... de poep zat ook aan haar rug, armpjes, handjes, aan mijn armen... en werd dus in de badkamer ook flink overal aan gesmeerd... en tot overmaat van ramp begon ze ook nog eens lekker op de vloer te plassen (tja, blote billetjes) . Maar goed, tis weer goedgekomen natuurlijk, uiteindelijk wordt alles weer lekker schoon...
(oeps, verkeerde topic eigenlijk voor dit verhaal, maar goed...)
Githa: Jordy zal op andere vlakken het idd wel wat rustiger aan doen, ze kunnen niet overal tegelijk mee bezig zijn he...
komt me heel erg bekend voor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef Fuente het volgende:
Spuitluier alert! Sara krijgt echt tandjes, vieze zure spuitluiers en ze kauwt op alles wat er voor handen is (incl onze vingers)
Wil helemaal niks zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef Fuente het volgende:
Spuitluier alert! Sara krijgt echt tandjes, vieze zure spuitluiers en ze kauwt op alles wat er voor handen is (incl onze vingers)
Jordy wat goed van je, knap hoor wat je allemaal al kan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef Githa het volgende:
Jordy kan aan één hand meelopen![]()
zo lief...en een trots dat er uit hem straalt en uit mij Van de concentratie maakt hij met zijn vrije handje een vuistje waarin hij heel hard knijpt
![]()
Martineke, Maxim is bijna jarigben je er helemaal klaar voor ? .... ik heb Maxim altijd als voorganger van Jordy gezien dussuh ik krijg de kriebels al
Haha tuurlijk vind ik dat niet erg!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Githa het volgende:
Tex, ik hoop dat je het niet erg vind maar heb net op ebay net zo'n schommel gekocht![]()
'quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Beterschap voor alle zieke kindjes.
Hier gaat het minder. De nacht slecht doorgekomen. Kim was erg paniekerig. Veel huilen en we konden er niet achter komen wat het was. Vanmorgen vroeg 60 cc gedronken en binnen gehouden. Vanaf 11.00 wilde ze ineens niet meer drinken. Ze heeft maar 30 cc gehad. Hopelijk gaat ze snel normaal drinken! Ook hoest ze weer veel en heeft ze last van slijm.
Wel raar, want gisteren bij mijn ouders was er niks aan de hand. Ze dronk erg goed en had niet gespuugd. We zijn wel een beetje in de stress nu.
Iemand nog tips om Kim weer aan het drinken te krijgen? Of kunnen we beter andere voeding ophalen? We hebben nu extra care van Kruidvat. We zitten zelf aan Simulac te denken. En ik heb het idee dat de spruw ook nog niet over is.
zit te denken aan een tafel en 2 stoeltjes en een bankje erbij, vind ik zo schattig (voor in huis he) die van ikea bijv is wel leuk, en anders bij babypark gouda. verder vind maxim boekjes helemaal geweldig, dat is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef texelonia het volgende:
En Martineke heb jij al cadeau-ideeën?
En zijn jullie al emo?Ik kon die laatste week wel om alles janken zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |