ik heb geen flauw idee hoe ze daar aan gekomen is, ga ik morgen navragen bij de HA. Ik denk de luier. Had Babydry gekocht maar die waren helemaal niet zo dry als dat ze zouden moeten zijn. Amber had steeds hele klamme billetjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef Igraine het volgende:
Joh een schimmelinfectie? Hoe kan ze daaraan gekomen zijn? Ach en een navelbreukje, kunnen ze daar iets aan doen?
Morris heeft dat ook wel eens gehad en dat was heel erg simpel op te lossen met een zalfje tegen voetschimmel op advies van de huisarts. Was binnen een paar dagen weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef Vicky het volgende:
ik heb geen flauw idee hoe ze daar aan gekomen is, ga ik morgen navragen bij de HA. Ik denk de luier. Had Babydry gekocht maar die waren helemaal niet zo dry als dat ze zouden moeten zijn. Amber had steeds hele klamme billetjes.
Kim heeft bijna altijd groene poep. Heb er nog nooit iets over gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:03 schreef Wennie het volgende:
Vicky, de puppy maakt hier zijn liedjes helemaal af volgens mij, dus ik zou er even mee terug gaan als ik jou was!
Robin heeft ook een navelbreuk ja, z'n hele navel plopt eruit! Kan geen kwaad. Ik las ergens dat het voor het derde levensjaar genezen moet zijn, anders volgt er een operatie. Bron 1 Bron 2
Ingrid, goed in de gaten houden of ze genoeg drinkt, baby's drogen erg snel uit. Beterschap!
even goed in de gaten houden Ingrid.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kim heeft bijna altijd groene poep. Heb er nog nooit iets over gehoord.
Ze drinkt sinds gisteren niet goed.Ze drinkt de fles lang niet leeg. Soms drinkt ze maar 30 of 40 cc. Iemand enig idee of er ergens een tabel is waarop je kunt lezen hoeveel ze per dag moet drinken? Dat kun je toch uitrekenen met haar gewicht? Maar ja, ik weet haar precieze gewicht niet.
En wat kun je het beste tegen luieruitslag doen? Sudocreme erop? En kan dat ook op de schaamlipjes zitten, of zal dat dan een schimmelinfectie zijn? Tenminste ik neem aan dat rode plekjes en stipjes luieruitslag is.
Voor de andere zieke babys heel veel beterschap!
Een geheugensteuntje voor de hoeveelheid voeding is, 150 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kim heeft bijna altijd groene poep. Heb er nog nooit iets over gehoord.
Ze drinkt sinds gisteren niet goed.Ze drinkt de fles lang niet leeg. Soms drinkt ze maar 30 of 40 cc. Iemand enig idee of er ergens een tabel is waarop je kunt lezen hoeveel ze per dag moet drinken? Dat kun je toch uitrekenen met haar gewicht? Maar ja, ik weet haar precieze gewicht niet.
dat proberen we nu dus ook al maar meneer slaapt gewoon doorquote:Op donderdag 29 december 2005 21:17 schreef Githa het volgende:
Goed zo alle kleintjes die netjes doorslapen, dat hebben de mama's en papa's nu net nodig met die drukke feestdagen!
Ik kom net thuis van het werk, even FOK checkenkijkt papa me ineens heel verschrikt aan
"Jordy heeft zijn fles niet gehad"![]()
Hoezo ontaarde oudershij slaapt nu al dus laat maar slapen ....
Magneet, hier zorgde we ervoor dat hij het niet meer zo comfortabel had, dus andere houding, wat bewegen, slofjes uit met de handjes spelen e.d.
JIJ?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef Githa het volgende:
Ik weet wel wie er morgenvroeg heel heel heel vroeg een fles gaat klaarmaken![]()
hier ook nog maar even..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef Magneet het volgende:
Ons ventje slaapt op het moment heel veel, ook als hij wakker is en wordt aan de borst gelegd en valt dan als hij eenmaal goed pakt in slaap, iemand tipc om die kleine rakker wakker te maken? Op het moment voeden we om de drie uur maar dat halen we nu dus niet.
Papa...papa...PA-PA zeg ikquote:
Ja papa's horen alleen wat ze willen horenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:45 schreef Githa het volgende:
[..]
Papa...papa...PA-PA zeg ik![]()
Maar hij is niet wakker geworden![]()
Jordy is heel lief aan het dansen hobbelen op de cd van de efteling![]()
![]()
Ik vertelde net aan de telefoon tegen iemand dat Jordy Bob de Bouwer zo leuk vind en spontaan gaat hij zijn boekje van Bob de Bouwer halen, ik vind het zo knap van hem.
He Magneet, ook al een schijtluier verschoond ? Leuk is het niet, maar het valt wel erg mee als het van je eigen kindje is. Kim hebben we de nacht van woensdag op donderdag naar het ziekenhuis gebracht. Ze was zo suf, en wilde niets meer drinken. Dus eerst naar de huisartsenpost om half 2 's nachts, die verwees ons gelijk door naar het ziekenhuis, want Kim was ernstig ziek. In het ziekenhuis werd Kim onder de warme lamp gelegd en wed haar hartslag constant gemeten. Ze hielden haar een nachtje ter observatie. Om 3 uur waren we thuis, dezelfde morgen waren we weer om 9:30 in het ziekenhuis om Kim op te halen. Het was erg goed gegaan, en had veel gedronken. We konden maar even van haar genieten, want ze ging naar mijn schoonouders, omdat mijn eigen ouderd gingen trouwen gisteren. We hadden wel een paar keer telefonisch contact. Ze stelden ons gerust, want het gaat erg goed met Kim! Ze kijkt helder uit haar oogjes om zich heen, en drinkt weer veel. Ze heeft de doos met voeding die we hadden meegegevn alweer op! Verder plast ze ook erg g oed. Waarschijnlijk helpen de medicijnene, Ventolin en Flixotide, goed. Kan ook niet anders, want ik heb zware astma en gebruik het ook. En bij mij helpt het ook erg goed! Dusse, hopelijk komt alles nu goed met Kim!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Magneet het volgende:
zo en vanaf nu meld ik me ook hier!Eerste luier heb ik al verwisseld en we zullen straks wel zien of dat goed is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |