abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33453564
vandaag even naar het inloopspreekuur geweest op het cb. De luieruitslag blijkt een schimmelinfectie te zijn Morgen maar even langs de huisarts.. en het "plop" naveltje is een navelbreukje.. Amber heeft ook een heel droog huidje, hebben nu Balnem Hermal badolie.

We hebben haar ook even gewogen en ze weegt nu 4660... Flink aangekomen dus in 1,5 week tijd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33453622
Joh een schimmelinfectie? Hoe kan ze daaraan gekomen zijn? Ach en een navelbreukje, kunnen ze daar iets aan doen?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33453888
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef Igraine het volgende:
Joh een schimmelinfectie? Hoe kan ze daaraan gekomen zijn? Ach en een navelbreukje, kunnen ze daar iets aan doen?
ik heb geen flauw idee hoe ze daar aan gekomen is, ga ik morgen navragen bij de HA. Ik denk de luier. Had Babydry gekocht maar die waren helemaal niet zo dry als dat ze zouden moeten zijn. Amber had steeds hele klamme billetjes.

Navelbreukje moet in principe binnen een jaar genezen zijn... Daar doen ze verder niets aan. Schijnt vaker voor te komen bij beebs. Wennie, Robin heeft toch ook een klein navelbreukje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33453965
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef Vicky het volgende:

ik heb geen flauw idee hoe ze daar aan gekomen is, ga ik morgen navragen bij de HA. Ik denk de luier. Had Babydry gekocht maar die waren helemaal niet zo dry als dat ze zouden moeten zijn. Amber had steeds hele klamme billetjes.
Morris heeft dat ook wel eens gehad en dat was heel erg simpel op te lossen met een zalfje tegen voetschimmel op advies van de huisarts. Was binnen een paar dagen weg.
Daarna is het trouwens nooit meer voorgekomen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33454011
Oh ik gebruik ook Baby Dry maar hier geen klamme billetjes of luieruitslag. Maar Amber heeft waarschijnlijk een veel gevoeliger huidje...

Ach, ik hoop dat 't snel overgaat want 't is geen lolletje voor die kleintjes...
pi_33454748
Hier al sinds de geboorte groene poep... nog nooit iets over gehoord door de huisarts/cb.

Schimmelinfectie kan ook komen doordat ze spruw heeft, dus ook even dr mondje in de gaten houden vicky. Witte stippen op de tong die je niet weg kunt vegen wijst op spruw. Gebruik je ook billendoekjes met lotion ? Daar kreeg Myrthe steeds die schimmelinfectie van terug, toen we overstapten op de oliedoekjes (vn Zwitsal) was het over. Baby dry luiers gebruiken we nog steeds, tot grote tevredenheid eigenlijk Die Balneum olie is heel fijn (wel duur he !!) en oppassen als je d'r uit bad tilt want ze worden er zo glad als een aal van Bij Myrthe was het toen de grote fles olie op was ook niet meer nodig, nu zit ze gewoon in bad met zwitsal, en dat gaat prima. Dus hopelijk gaat het voor Amber straks ook beter. Myrthe heeft trouwens sinds kort ook een plopnaveltje, mar ik neem aan dat ze met 11 maanden geen navelbreukje meer kunnen krijgen. Iemand die er iets vanaf weet of dat nog kan ?
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:07:37 #107
46794 Berkery
Fat bastard
pi_33456135
Spruw is gewoon een schimmelinfectie
Heel sneu want het jeukt verschrikkelijk Zoë heeft het ook gehad

[ Bericht 2% gewijzigd door Berkery op 27-12-2005 23:08:02 (Rottdog :W) ]
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_33456181
Tip die ik hoorde over spruw en hoe te genezen...

Bakpoeder erop smeren of een beetje fruitzuren (appel , sinaasappel oid).
Mijn overbuurjongetje heeft nogal vaak last gehad van spruw en had er ook al kuren voor gekregen van de huisarts tot de overbuurvrouw deze tip kreeg in Duitsland , ze heeft het geprobeerd en sindsdien heeft de kleine eindelijk geen spruw meer...
pi_33456838
volgens onze huisarts is ELKE luieruitslag een vorm van een schimmelinfectie. kan vanzelf overgaan, maar sommige hardnekkige varianten kun je beter te lijf gaan met zo'n anti-schimmel-zalf inderdaad (miconazolnitraat werkt hier goed, al zie je pas na een paar dagen resultaat en moet je ook niet te enthousiast smeren -want dan hangen de vellen er op een gegeven moment bij... - maar wel nog een paar dagen doorgaan als het al over lijkt te zijn.)
pi_33461785
Vicky, wat sneu zeg, hopelijk is je meiske er snel vanaf! Wel lekker gegroeid trouwens .

Sara besloot om 5 uur dat het genoeg geweest was met slapen, ze was ontroostbaar, huilen huilen en nog eens huilen. Ze zit weer helemaal vol met snot en is weer flink aan het hoesten... Ik weet eigenlijk ook niet meer wat we nu moeten, de HA kan er niets mee maar het duurt nu al 1,5 maand zo;n beetje dat ze af en aan ziekjes is...
Vanmorgen maar weer gesprayed, toen een fles gehad en toen was ze wel weer moe en lekker naar bedje enzo...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 28 december 2005 @ 08:03:49 #111
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33461873
Vicky, de puppy maakt hier zijn liedjes helemaal af volgens mij, dus ik zou er even mee terug gaan als ik jou was!
Robin heeft ook een navelbreuk ja, z'n hele navel plopt eruit! Kan geen kwaad. Ik las ergens dat het voor het derde levensjaar genezen moet zijn, anders volgt er een operatie. Bron 1 Bron 2
Vervelend dat Amber een schimmelinfectie heeft. Ik hoop dat het snel over is. Ze is wel lekker aangekomen zeg!

Ingrid, goed in de gaten houden of ze genoeg drinkt, baby's drogen erg snel uit. Beterschap!

Igraine, volgens mij smelt je helemaal als je beebje voor het eerst mama zegt

Sara, snel beter worden hoor!

Met Robin gaat het gelukkig goed. Dat fles laten staan was gelukkig een eenmalige actie. Nu laat ie max 30 cc staan, dus dat is ok Het hoesten is al wat minder. Wel wordt meneer nog steeds 's nachts wakker tussen 3:45 en 4:15 uur omdat hij zijn speen kwijt is. Vannacht ben ik er 1,5 uur lang om de 10 minuten uit geweest, dus ik ga nog ff me bedje in Oja, z'n rompertjes van 50/56 worden te klein, dus we gaan al over naar 62/68
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33467500
Vanmorgen langs de ha geweest die heeft een zalfje voorgeschreven op basis van zinkolie. Moet alleen nog gemaakt worden bij de apotheek, is pas na 15.00 uur klaar.

Wennie, heb hem gister teruggebracht, helaas hadden ze er geen eentje meer, hebben nu een hele leuke Pooh met rammelaar....

Gelukkig dat Robin weer goed drinkt. Amber drinkt gelukkig ook goed. Ze heeft vannacht geslapen van 22.15 tot 7.45!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_33471301
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:03 schreef Wennie het volgende:
Vicky, de puppy maakt hier zijn liedjes helemaal af volgens mij, dus ik zou er even mee terug gaan als ik jou was!
Robin heeft ook een navelbreuk ja, z'n hele navel plopt eruit! Kan geen kwaad. Ik las ergens dat het voor het derde levensjaar genezen moet zijn, anders volgt er een operatie. Bron 1 Bron 2

Ingrid, goed in de gaten houden of ze genoeg drinkt, baby's drogen erg snel uit. Beterschap!
Kim heeft bijna altijd groene poep. Heb er nog nooit iets over gehoord.

Ze drinkt sinds gisteren niet goed. Ze drinkt de fles lang niet leeg. Soms drinkt ze maar 30 of 40 cc. Iemand enig idee of er ergens een tabel is waarop je kunt lezen hoeveel ze per dag moet drinken? Dat kun je toch uitrekenen met haar gewicht? Maar ja, ik weet haar precieze gewicht niet.

En wat kun je het beste tegen luieruitslag doen? Sudocreme erop? En kan dat ook op de schaamlipjes zitten, of zal dat dan een schimmelinfectie zijn? Tenminste ik neem aan dat rode plekjes en stipjes luieruitslag is.

Voor de andere zieke babys heel veel beterschap!
pi_33472061
Ik zou gewoon even bellen met de huisarts of het CB hoeveel Kim minimaal zou moeten drinken per dag. Zeker omdat ze al ziekjes is. Hoe is het verder met Kim?

Luieruitslag kun je idd sudocrem gebruiken en dat mag ook op de schaamlipjes , zelf heb ik ook goede ervaringen met talkpoeder (wij hebben die van Zwitsal en daar zit nog weer iets door heen wat in andere poedertjes niet zat , maar ik weet niet meer wat dat was) en maizena. En vaker de luier verschonen zodat het zo droog mogelijk blijft.
pi_33472657
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ze drinkt sinds gisteren niet goed. Ze drinkt de fles lang niet leeg. Soms drinkt ze maar 30 of 40 cc. Iemand enig idee of er ergens een tabel is waarop je kunt lezen hoeveel ze per dag moet drinken? Dat kun je toch uitrekenen met haar gewicht? Maar ja, ik weet haar precieze gewicht niet.

En wat kun je het beste tegen luieruitslag doen? Sudocreme erop? En kan dat ook op de schaamlipjes zitten, of zal dat dan een schimmelinfectie zijn? Tenminste ik neem aan dat rode plekjes en stipjes luieruitslag is.

Voor de andere zieke babys heel veel beterschap!
even goed in de gaten houden Ingrid.

Luieruitslag goed insmeren met Sudo, Dr. Vogel of Maizena. Droog de billetjes goed af voordat je een nieuwe luier aandoet en verschoon vaker de luier. Hou het goed in de gaten. Als er blaasjes ontstaan naar de ha, kan schimmelinfectie zijn heb helaas ervaring
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_33478326
Hier ook nog steeds een kwakkelend meisje. We zijn vanmorgen maar even naar de HA geweest. Longetjes zijn schoon en oren zien er ook goed uit, is dus ordinaire verkoudheid.We hebben een neusspray gekregen en pilletjes (homeopatisch) als steuntje in de rug. Op zich gaat het wel al wat beter met onze dame, ze hoest al wat minder.
Wennie, ook hier wordt maatje 56 te klein, Emma draagt nu 56 en 62 door elkaar heen.

Bij borstvoeding kan groene poep eenteken zijn van te veel voeding...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2005 @ 20:22:00 #117
81992 Githa
pi_33481027
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Een geheugensteuntje voor de hoeveelheid voeding is, 150 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur.
Ik weet niet hoeveel Kim weegt maar ik denk dat je al snel op 500 ml zit, of niet ?

Luier uitslag. De een zweert bij sudocreme, de ander bij maizena in de luier. Even kijken wat voor Kim werkt, maar als het erg is zou ik even langs de huisarts gaan voor een zalfje, wellicht is het een schimmelinfectie gaat vaak samen met spruw, heeft Kim spruw gehad? ...Vaak als er een dikke rode rand omde open plekjes zit, wijst het op een schimmel.

Succes

Ohw, en naar mijn weten is groene poep helemaal niet erg... baby's die flesvoeding krijgen hebben ontlasting die kan varieeren van zachtgeel, groen tot bruin.

Jelief, heb jij msn niet aan?
  woensdag 28 december 2005 @ 20:47:00 #118
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33481989
zo en vanaf nu meld ik me ook hier! Eerste luier heb ik al verwisseld en we zullen straks wel zien of dat goed is gegaan
  woensdag 28 december 2005 @ 23:45:30 #119
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33489919
Welkom Randa, Magneet en natuurlijk kleine Merlijn!
  donderdag 29 december 2005 @ 00:18:30 #120
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33491214
Welkom!
Luuke´s feestkleren zijn vandaag aangeschaft. ...(een heul donkerblauw overgooiertje (!) met een roze gebreid broekje en een rose-met-rood gestreept shirt) Nog 1,5 week en ik heb een dochter van 1! En morgen ga ik naar de bakker... een mooie feesttaart uitzoeken. O, en ik heb nog een fles champagne (bij haar geboorte kregen we die heel veel) en die gaat open om 16.20u, dan is ze precies een jaar... Ik heb er erg veel zin in, maar ik ben ook vol weemoed. Jippie!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33496305
Wennie, wat gaat dat groeien lekker hard he En dat nachtelijke speenavontuur klinkt me erg bekend in de oortjes Komt hier regelmatig voor!

Ingrid, als Sara luieruitslag heeft helpt sudocreme hier erg goed, maar da's inderdaad verschillend per kindje.

En Luuke bijna 1!!! Veel verjaardags-voorbereidings-plezier Lishe!

Ik heb de eerste nacht alleen met Sara erop zitten. Mannetje heeft winterkamp van scouting (1 nachtje maar ). En Sara sliep lekker door vannacht (de 2 nachten hiervoor was het huilen huilen huilen, nu niet ). Ze werd om 7 uur wakker dus deze mama heeft lekker geslapen!
De flessen van gisteravond en vanmorgen gingen ook helemaal op, beter dus!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 09:17:09 #122
81992 Githa
pi_33496611
Luuke bijna jarig..... je pak klinkt erg mooi.

maar eerst is Maxim toch nog aan de beurt Nu gaat het jarige regenen
  donderdag 29 december 2005 @ 09:28:09 #123
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33496722
Oh Lishe; je meisje wordt 1! Wat een knalfeest gaat dat worden!!! Wat leuk ook lijkt het me, al die voorbereidingen treffen. Leuk en (natuurlijk) oh zo weemoedig. Geniet nog maar heeeeel even van je mooie lieve kleine babytje.

Hier de laatste dagen wat weinig gepost ivm waanzinnige drukte waar maar geen einde aan schijnt te komen. Sander heeft nog steeds een dubbele hernia en kan pas 11 januari weer terecht in het ziekenhuis. Gelukkig liggen er leuke dingen in het verschiet. Morgen gaan we met Juul en 5 vrienden een weekend naar Terschelling om daar het nieuwe jaar in te luiden!!!! Jippie!
Bij deze wens ik jullie allemaal dus alvast een heel goed nieuwjaar met vooral hele blije, gezonde en lieve kindertjes!
pi_33496831
Randa en Magneet, welkom!!!

Oehh een hoop jarigen binnenkort LEUK!

Amber heeft weer heerlijk geslapen vannacht. Van 23.00 tot 7.30! Gaat 's nachts hartstikke goed. Overdag slaapt ze heel slecht en gister was ze heel moody, alleen maar piepen en jammeren. Gisteravond waren we even bij mijn ouders en toen was ze weer heel gezellig... ikke nie snappuh.

Ze ligt nu naast me in het grote bed en ligt lekker te kletsen en te lachen. De schimmelinfectie ziet er al een stuk rustiger uit gelukkig...

Renzell, heel veel plezier op Terschelling! Goed uiteinde en tot volgend jaar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 29 december 2005 @ 16:33:53 #125
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33509253
maxim is de eerstvolgende volgens mij, samen met uhhh Sanne of zo? alleen die zie ik hier nooit.
onze feesttaart is besteld, een 1 met een kaarsje erop slagroomtaart. ik bak zelf n og een appeltaart erbij volgende week. uitnodigingen heb ik verstuurd.
ik denk dat ik hem zn kleertjes aandoe die hij op onze bruiloft ook aan had.

moet alleen nog een cadeau kopen,

en Renzell veel plezier op terschelling en alvast Gelukkig Nieuwjaar
  donderdag 29 december 2005 @ 16:48:28 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33509765
Het lijkt of ons allen weer een goede nachtrust gegund is .
Leuk Martineke, Maxim ook bijna aan de taart! Ik merk van mezelf dat ik vreselijk uit wil pakken en kosten noch moeite wil sparen. Terwijl ze straks alleen de foto's kan zien zegmaar. Nouja, alle reden tot feest is goed! (En dan HET kado... Ik vind het zo moeilijk!) Veel voorpret in ieder geval!
Renzell, geniet op Terschelling, samen met je vrienden die heus ook weleens met Julius willen wandelen, zodat jij weer op adem kan komen!!
pi_33510114
* Vicky is trots op Amber!

Ze heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_33511048
Lishe, mijn moeder zei steeds "De 1e verjaardag is voor de moeder" Toen mijn zus en ik 1 werden had ze zelfs het gevoel dat ze zelf jarig was Dus gewoon lekker uitpakken hoor, je kleine grote meisje wordt maar één keer 1!!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33512741
Lekker al die babietjes die weer doorslapen, zou het door de kou komen?

Vanmiddag naar het cb geweest, mijn meisje wordt echt groot

Ze woog 7135 gram en is 66 cm. 5 maanden geleden was ze nog maar 3130 gram en 50 cm
Voorlopig laatste prikje gehad, nu pas weer bij 11 maanden....
  donderdag 29 december 2005 @ 21:14:57 #130
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33518656
Ons ventje slaapt op het moment heel veel, ook als hij wakker is en wordt aan de borst gelegd en valt dan als hij eenmaal goed pakt in slaap, iemand tipc om die kleine rakker wakker te maken? Op het moment voeden we om de drie uur maar dat halen we nu dus niet.
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 21:17:52 #131
81992 Githa
pi_33518788
Goed zo alle kleintjes die netjes doorslapen, dat hebben de mama's en papa's nu net nodig met die drukke feestdagen!

Ik kom net thuis van het werk, even FOK checken kijkt papa me ineens heel verschrikt aan
"Jordy heeft zijn fles niet gehad"

Hoezo ontaarde ouders hij slaapt nu al dus laat maar slapen ....

Magneet, hier zorgde we ervoor dat hij het niet meer zo comfortabel had, dus andere houding, wat bewegen, slofjes uit met de handjes spelen e.d.
  donderdag 29 december 2005 @ 21:22:12 #132
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33518981
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:17 schreef Githa het volgende:
Goed zo alle kleintjes die netjes doorslapen, dat hebben de mama's en papa's nu net nodig met die drukke feestdagen!

Ik kom net thuis van het werk, even FOK checken kijkt papa me ineens heel verschrikt aan
"Jordy heeft zijn fles niet gehad"

Hoezo ontaarde ouders hij slaapt nu al dus laat maar slapen ....

Magneet, hier zorgde we ervoor dat hij het niet meer zo comfortabel had, dus andere houding, wat bewegen, slofjes uit met de handjes spelen e.d.
dat proberen we nu dus ook al maar meneer slaapt gewoon door
pi_33518985
Hahaha Githa , heb ik hier ook eens gehad van de zomer.
Isis had geslapen en we hadden visite , Isis was wakker geworden en we hadden haar uit bed gehaald , maar zijn lekker buiten gaan zitten en waren de fles helemaal vergeten. Tot ze 2 uur later ontzettend begon te huilen

Ach als ie wakker word nog vannacht omdat ie toch honger heeft kun je hem altijd nog een fles geven.
pi_33519036
Githa
Dat zal wel meevallen met dat ontaarde... Heeft ie ook helemaal niet gehuild dan om z'n fles? Wat een bikkeltje....
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 21:26:23 #135
81992 Githa
pi_33519160
Nou hij vraagt er eigenlijk niet meer zelf om, maar als ik hem niet geef wordt hij heel heel heel vroeg in de ochtend wakker omdat hij honger heeft, we wachten af dus.

Ik weet wel wie er morgenvroeg heel heel heel vroeg een fles gaat klaarmaken
pi_33523999
Isis is vanmorgen bij het CB geweest. 10,370 kg en 73,5cm. En weer een enting. Nou had ze daar dus nooit last van....
Maar uitgerekend nu ze bij opa en oma zou zijn en slapen is het mis...
Vanmorgen is ze naar opa en oma gebracht omdat wij naar Utrecht moesten , omdat we morgen de IUI hebben en we beiden naar het ziekenhuis moeten zou ze er ook blijven slapen. Belden mijn vader me om even over half 10 op dat Isis koorts had (39,5) , dus kon ik daar nog even heen rijden om zetpilletjes te brengen (nou staat er van alles bij hun in huis en dit dus niet ).
Kom ik daar is het echt helemaal mis met mijn moppie , huilbuien (zo erg hebben mijn ouders het nog nooit meegemaakt) en super hangerig. Heb nadat ze een zetpil had gekregen en een beetje luchtiger gekleed was haar nog even rustig op schoot gehad en daarna naar bed gebracht , maar toch zit ik nu niet lekker thuis , had haar liever bij me in de buurt gehad....
pi_33524024
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef Githa het volgende:

Ik weet wel wie er morgenvroeg heel heel heel vroeg een fles gaat klaarmaken
JIJ?
pi_33524657
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef Magneet het volgende:
Ons ventje slaapt op het moment heel veel, ook als hij wakker is en wordt aan de borst gelegd en valt dan als hij eenmaal goed pakt in slaap, iemand tipc om die kleine rakker wakker te maken? Op het moment voeden we om de drie uur maar dat halen we nu dus niet.
hier ook nog maar even..
het helpt misscien wel als Merlijn zodra hij wakker is aangelegt wordt. Dus niet wachten tot er drie uur voorbij zijn.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 09:45:21 #139
81992 Githa
pi_33530880
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Xanthe het volgende:

[..]

JIJ?
Papa...papa...PA-PA zeg ik
Maar hij is niet wakker geworden

Jordy is heel lief aan het dansen hobbelen op de cd van de efteling
Ik vertelde net aan de telefoon tegen iemand dat Jordy Bob de Bouwer zo leuk vind en spontaan gaat hij zijn boekje van Bob de Bouwer halen, ik vind het zo knap van hem.
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:51:20 #140
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33530959
Leuk he Githa, dat ze zulke dingen nu gaan herkennen? Knap!
Heb net Luuke aan de telefoon gehad. Zij slaapt nu dus met pap in brabant en ik ben hier, om te werken. Morgen ga ik weer naar brabant terug. Ik mis d'r vreselijk!
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 09:55:50 #141
81992 Githa
pi_33531023
Lishe, ik vind het knap hoor! 2 hele nachten zonder Luuke. Ik kan me voorstellen dat je haar vreselijk mist. Nog even volhouden en dan krijg je vast weer een dikke kwijlkus

Die Luuke al gewoon bijna 1 Heb je al een cadeau kunnen verzinnen?
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:05:09 #142
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33531196
Nee! Maar ik word zo opgehaald (!) om met vriendin en haar lief in de stad te gaan lunchen. En dan heb ik nog even tijd om op zoek te gaan. Er zitten hier 2 fantastische speelgoedwinkels met houten wandelwagens enzo. De pech (of juist geluk!) is dat ik de oudste ben van mijn neefjes en nichtjes. De jongste is 12. Mijn tantes hebben nog bergen spul op zolder staan, waaromder de mooiste kinderwagens, tafeltjes en stoeltjes enz.. Het meeste 'kadospul' is dus al aangeboden en staat te wachten tot ons nieuwe huis...
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 10:10:24 #143
81992 Githa
pi_33531296
Ohw, klinkt goed!
Dikke pech,Ik heb helemaal geen neefjes of nichtjes Dat oude speelgoed is vaak zoveel leuker.

Ik zit er hier aan te denken om een schommel te geven... tex had ook een hele mooie maar die winkels hebben we hier niet in de buurt, nog even zoeken dus.

Lishe, lekker shoppen en lunchen vanmiddag, ik wens je veel plezier!
pi_33532511
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:45 schreef Githa het volgende:

[..]

Papa...papa...PA-PA zeg ik
Maar hij is niet wakker geworden

Jordy is heel lief aan het dansen hobbelen op de cd van de efteling
Ik vertelde net aan de telefoon tegen iemand dat Jordy Bob de Bouwer zo leuk vind en spontaan gaat hij zijn boekje van Bob de Bouwer halen, ik vind het zo knap van hem.
Ja papa's horen alleen wat ze willen horen

Schattig dat hij zelf die dingen al haalt
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:41:14 #145
45621 Suzanna
Mama van...
pi_33533610
Knap van Jordy, Githa!! Noa begint zulke dingen ook te doen, maar die is natuurlijk een stukje ouder. Jordy is helemaal snel met vanalles zeg!

Lishe: wat gaat Luuke ook hard zeg!! alweer bijna 1 ... leuk he, die ontwikkeling .. (al gaat het snel, je geniet er ook heeeel veel van vind ik zelf)

Zo...ik heb een klein meisje (Emma) die niet wil slapen in haar wiegje, ze huilt niet, maar ligt de hele tijd heel onrustig te bewegen en af en toe laat ze een snikje horen. Zielig hoor, maar ik weet ook niet wat er met haar is. Ze heeft wel lekker geslapen vannacht, en nog best lang ook!
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 14:24:10 #146
81992 Githa
pi_33539856
Met sommige dingen is hij weer heel traag Suzanna dus inverhouding klopt het allemaal wel

Tex, ik hoop dat je het niet erg vind maar heb net op ebay net zo'n schommel gekocht ben benieuwd of ik hem kan bewaren tot 1 februari
Ik kan hem namelijk in een naast gelegen dorp ophalen Ik ben zo happy Jordy kan eindelijk schommelen.....
pi_33540241
een heleboel bijna-jarigen, leuk!

knap inderdaad jordy! ik verbaas me ook steeds over wat anna al hoort en begrijpt. gisteravond moest ik nog erg lachen om haar. ik bracht haar naar bed en aaide haar nog even over haar rug, vindt ze altijd zo lekker en 't helpt soms om haar daarmee direct te laten gaan slapen in plaats van dat ze eerst nog uitgebreid gaat staan en protesteren. maar na een tijdje draaide ze haar hoofd naar me toe en zei: 'daag!', alsof ze zeggen wilde 'ja ga nou maar hoor'. dus ben ik maar gegaan en 't bleef stil dus ze was 't er wel mee eens.
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:11:50 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_33541742
jippie, Demi heeft gisteren voor het eerst mama gezegd.

Papa deed ze al maar nu ook mama.

Alleen verders gaat het niet zo heel goed, ze heeft wer last van haar tandjes die maar niet door willen komen,gelukkig geeft Dentinox wel verlichting.
Vanacht is ze op half 2, om 4 uur en om half 5 wakker geweest omdat ze enorm veel last van spuitpoep heeft met als gevolg een flinke luieruitslag.
Heb haar vanmiddag dus even lekker met de billen bloot laten kruipen.

Eten doet ze ook niet zo goed nu maar ze heeft gelukkig geen koorts.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:38:29 #149
45621 Suzanna
Mama van...
pi_33544937
Demi Goed zeg, mama zeggen! Dat doe jij ook een stuk eerder dan Noa dat deed, maar gelukkig is het allemaal niet erg en doet elk kindje alles op z'n eigen tempo.
Snake, wat knap dat jij Demi met de billen bloot durft te laten kruipen... dat durf ik echt niet goed bij Noa, ze begint dan meestal gelijk te plassen. Eergisteren had ze ' sochtends een vreselijke poepbroek, zo erg dat het door elke laag kleertjes was heengelopen (baaaaaaaaaaaah) en dus moest ze gelijk weer in bad... de poep zat ook aan haar rug, armpjes, handjes, aan mijn armen... en werd dus in de badkamer ook flink overal aan gesmeerd... en tot overmaat van ramp begon ze ook nog eens lekker op de vloer te plassen (tja, blote billetjes) . Maar goed, tis weer goedgekomen natuurlijk, uiteindelijk wordt alles weer lekker schoon ...

(oeps, verkeerde topic eigenlijk voor dit verhaal, maar goed...)

Githa: Jordy zal op andere vlakken het idd wel wat rustiger aan doen, ze kunnen niet overal tegelijk mee bezig zijn he ...
  Redactie Frontpage vrijdag 30 december 2005 @ 18:50:16 #150
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_33550133
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Magneet het volgende:
zo en vanaf nu meld ik me ook hier! Eerste luier heb ik al verwisseld en we zullen straks wel zien of dat goed is gegaan
He Magneet, ook al een schijtluier verschoond ? Leuk is het niet, maar het valt wel erg mee als het van je eigen kindje is. Kim hebben we de nacht van woensdag op donderdag naar het ziekenhuis gebracht. Ze was zo suf, en wilde niets meer drinken. Dus eerst naar de huisartsenpost om half 2 's nachts, die verwees ons gelijk door naar het ziekenhuis, want Kim was ernstig ziek. In het ziekenhuis werd Kim onder de warme lamp gelegd en wed haar hartslag constant gemeten. Ze hielden haar een nachtje ter observatie. Om 3 uur waren we thuis, dezelfde morgen waren we weer om 9:30 in het ziekenhuis om Kim op te halen. Het was erg goed gegaan, en had veel gedronken. We konden maar even van haar genieten, want ze ging naar mijn schoonouders, omdat mijn eigen ouderd gingen trouwen gisteren. We hadden wel een paar keer telefonisch contact. Ze stelden ons gerust, want het gaat erg goed met Kim! Ze kijkt helder uit haar oogjes om zich heen, en drinkt weer veel. Ze heeft de doos met voeding die we hadden meegegevn alweer op! Verder plast ze ook erg g oed. Waarschijnlijk helpen de medicijnene, Ventolin en Flixotide, goed. Kan ook niet anders, want ik heb zware astma en gebruik het ook. En bij mij helpt het ook erg goed! Dusse, hopelijk komt alles nu goed met Kim!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')