Ja, inderdaad (en maar wroeten met zijn vingertjes in zijn mond)quote:Op donderdag 15 december 2005 09:23 schreef bixister het volgende:
arme david, zoveel tanden ineens?!6 boventanden vind ik toch al een hele mond vol zeg!
Misschien heb ik me wel vergist hoor en zijn het niet de hoektanden (nu begin ik te twijfelen). Ik zie er in ieder geval 6 (zal straks nog es kijken)quote:Op donderdag 15 december 2005 11:32 schreef texelonia het volgende:
Hoektanden zouden eigenlijk voor de laatte set kiezen moeten komen ja. Maar sommige kindjes zijn gewoon eigenwijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gelukkig plast hij ook weer, en heeft hij ook weer trek in ander voedsel, dus ook met hem gaat het wat beterder.
Het voelt goed hè?
A je to!
Mwoah, flink verkouden op't moment, heel zieligquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef bixister het volgende:
FoN en vertel eens hoe gaat het met Lucas?
huh?quote:
Ohwquote:
hmmmz,quote:Op zondag 18 december 2005 09:12 schreef texelonia het volgende:
Dat ze volgende week zaterdag zelf jarig is misschien?
quote:Dag lieve babietjes, en mama'sTot ziens in het volgende topic!
ik ben idd zaterdag a.s. jarigquote:Op zondag 18 december 2005 09:07 schreef Githa het volgende:
[..]
Ohwdacht ook eigenlijk dat je dat bedoelde
Amber, dan vandaag gefeliciteerd met je 2demaandag![]()
![]()
wat bedoelde je dan eigenlijk wel Vicky ?
Is dat zo? Mijn schoonzusje zie altijd al dat ze het deed bij de nr. 1 , maar daar staat het niet op )behalve na klaar maken binnen 2 uur nuttigen) bij nr. 2 (en 3) staat het op de dozen dat je het van te voren klaar mag maken. Ben eigenlijk nu wel heel erg benieuwd waarom het juist word afgeraden.quote:Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef bixister het volgende:
dat wordt toch juist afgeraden sinds een paar jaar? dat van tevoren klaarmaken?
Ze raden het af omdat ze niet kunnen (durven, of hoe je het ook wilt noemenquote:Op maandag 19 december 2005 08:47 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn schoonzusje zie altijd al dat ze het deed bij de nr. 1 , maar daar staat het niet op )behalve na klaar maken binnen 2 uur nuttigen) bij nr. 2 (en 3) staat het op de dozen dat je het van te voren klaar mag maken. Ben eigenlijk nu wel heel erg benieuwd waarom het juist word afgeraden.
ah, kijk, dus ik hoef me niet te haastenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:23 schreef Githa het volgende:
Is geen probleem om dat goed te zetten hoor Lily, ze raden wel aan om te wachten tot hun 5de jaar omdat dan het resultaat optimaal is oorcorrectie bij kinderen is trouwens ook vergoed door het ziekenfonds
kan niet wachten op het 7e boek en de verfilming van de Orde!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:45 schreef texelonia het volgende:
Hey Vicky, beetje offtopic maar hier nog een Harry Potter-fan hoor!
Ik ook niet! Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met films, aangezien de boeken steeds dikker worden. Bij de 4e film vond ik er al zoveel missen...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:49 schreef Vicky het volgende:
kan niet wachten op het 7e boek en de verfilming van de Orde!
Hoor wie het zegtquote:
Kim slaapt nu juist veel beter en sneller en is veel rustiger met de fles. Ik kan het nu al merken!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, jammer dat je gaat stoppen met de borstvoeding... ik moet er zelf nog niet aan denken alhoewel ik ook erg veel pijn heb gehad en nog steeds af en toe heb. Emma is zoveel rustiger als ze de borst krijgt.. met de fles blijft ze veel langer onrustig en slaapt ze minder goed.
Ik hoop dat het afbouwen bij jou goed gaat... het klinkt niet lekker zoveel pijn als je nu al hebt! In één keer afbouwen vind ik persoonlijk ook niet zo slim maar goed, als het aangeraden wordt... (ik zou dat echt niet zien zitten ook...na één nacht heb ik al zere borsten als Emma een keertje minder drinkt dan normaal!) hopelijk valt het bij jou mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |