abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33094595
Wat ziet dat er lief uit, Susanna, die 2 meidjes samen in de wagen

Heel vervelend, Tex, dat spugen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat je eraan zou kunnen doen.

David heeft al 2 dagen niet gegeten. Is een drama steeds. Wat ik er toch in weet te krijgen komt er huilend weer uit gedropen. Hij is sowieso niet te genieten en kan niks hebben.

Vanochtend zag ik dus 6 tanden in zijn bovenkaakje priemen dus dat zullen de boosdoeners zijn.
pi_33094629
ze heeft niet inde auto geslapen

we bakeren haar wel in maar ze slaapt zo slecht in haar bedje
ze vind inbakeren zo wie zo helemaal niets, ze wil graag haar beentjes bewegen en dat kan niet als ze ingebakerd is en dan wordt ze heel boos en dan slaapt ze ook niet ..... Ze slaapt in de Maxicosi (mag van de fysio) en dat gaat goed. Fysio komt elke week langs en ze vind het prima dat Amber in de Maxicosi slaapt, ook omdat ze daar lekker compact in zit en dat geeft voor Amber een hoop rust

[ Bericht 40% gewijzigd door Vicky op 15-12-2005 08:47:47 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33094648
Hebben jullie al die tijd rond gereden? Om Amber maar lekker te laten slapen

lily vervelend hoor dat David zich zo rot voelt , dat eten komt wel weer lijkt me (of krijgt hij ook geen melk?) 6 tanden! Het zijn er ook nogal wat!
Hopenlijk gaat hij zich snel wat beter voelen.

Susanna super lief om die 2 zo in de wagen te zien!

Nou ik ga me snel aankleden want we gaan zo weer lekker zwemmen en als Isis straks haar ochtend slaapje heeft gehad komt ons overbuurjongetje hier een paar uurtjes (5 maanden) omdat zijn mama weg moet. Lijkt me super leuk en gezellig!
pi_33094657
we hebben ruim 1,5 uur rond gereden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33094838
Ik moet er eigenlijk best om lachen , maar op zo'n moment is het voor jullie natuurlijk niet leuk.
Ook wij hebben in het begin wel eens op het punt gestaan om de auto in te stappen , maar gelukkig nooit hoeven doen. Hopenlijk word het slapen binnenkort een minder groot probleem.
pi_33094845
We hebben vanmiddag om 15:00 uur een afspraak met de huisarts. Ben benieuwd....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33094849
dit was ook de eerste keer hoor dat we in de auto gestapt zijn..
Ik had ook een beetje lekkere trek dus een ritje naar de Mac was erbij inbegrepen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 15 december 2005 @ 09:09:42 #158
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33094928
Vicky toch! Rondrijden voor wat slaap. Soms zou je er wanh
opig van worden he? Succes en hopelijk heeft het CB tips voor je! (Familie zei bij Luuke, die sliep ook weinig, sommige kinderen hebben gewoon aan een kwartiertje per dag genoeg. Ik kon wel janken. Natuurlijk niet!! Het is een baby!!)
Fijn Tex, een stapje vooruit. De huisarts kan je op zijn minst geruststellen. Slim dat je een afspraak hebt gemaakt. Laat je niet afwimpelen he!
Heeft Julius de Pulius geslapen Renzell? Ik hoop het van harte...
Suzanna, wat een schatten heb je. En je zult inderdaad een hele bezienswaardigheid zijn met je 2 mini-dames. Wees maar lekker trots, het zijn mooierds!
Davidje toch! wat hoor ik nu! Lekker eten, vriendje... Naar he Lily als je er niets inkrijgt. Ik ken het probleem maar al te goed, hier is het eten iedere avond een drama. Hopelijk blijft het bij David van tijdelijke aard en smult 'ie snel genoeg weer!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33095126
arme david, zoveel tanden ineens?! 6 boventanden vind ik toch al een hele mond vol zeg! hopelijk is 't ergste nu voorbij en kun je snel weer gewoon lekker eten en lachen.
tex ik hoop dat de huisarts je gerust kan stellen of in ieder geval wat tips heeft of ideeën over wat dit kan zijn. zou fijn zijn als Noah met z'n verjaardag niet ziekjes is he! (en daarna natuurlijk ook).
pi_33095342
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:23 schreef bixister het volgende:
arme david, zoveel tanden ineens?! 6 boventanden vind ik toch al een hele mond vol zeg!
Ja, inderdaad (en maar wroeten met zijn vingertjes in zijn mond)

De 2 voortanden had hij al hoor maar nu dus ook de 2 ernaast en de 2 hoektanden.
Hij begint wel op Rob de Nijs te lijken want er zit een flinke spleet tussen zijn voortanden.
pi_33095414
* Vicky doet zachtjes juichen...

Amber slaapt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 15 december 2005 @ 10:01:23 #162
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33095741
Hahaha... die spleet he, trekt dat bij als ze meer tanden krijgen? Of werkt dat niet zo? want ik geloof dat wij geen fietsenrek meer nodig hebben...
(Sssstttt, Amber slaapt)
pi_33097650
anna heeft ook zo'n robdenijsspleet! van piet kan ik me dat niet zo herinneren.
en lily, die hoektanden zouden toch pas veel later komen normaal gesproken? (dacht ik).
vicky, sssst! ( )
pi_33097755
Hoektanden zouden eigenlijk voor de laatte set kiezen moeten komen ja. Maar sommige kindjes zijn gewoon eigenwijs

Noah heeft zover ik mag zien/voelen 7 tandjes nu, 4 boven en 3 onder
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33098534
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:32 schreef texelonia het volgende:
Hoektanden zouden eigenlijk voor de laatte set kiezen moeten komen ja. Maar sommige kindjes zijn gewoon eigenwijs
Misschien heb ik me wel vergist hoor en zijn het niet de hoektanden (nu begin ik te twijfelen). Ik zie er in ieder geval 6 (zal straks nog es kijken)
pi_33098699
Amber heeft vandaag een tukdag...
Ze heeft ongeveer een uur geslapen, toen werd ze wakker en begon ze te lachen en daarna te huilen en toen te krijsen, fles gegeven en nu ligt ze weer te slapen bij me zusje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 15 december 2005 @ 13:00:55 #167
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33099694
Ook hier is een fietsenrek overbodig....
volgens mij trekt het vaak bij ja....
pi_33101557
heeft iedereen het bericht van Olvarit gezien over de potjes die terug gehaald worden?
Het gaat om de potjes vanaf 4 maanden met tuingroenten en rijst met houdbaarheidsdatum 03-08-2008
Deze potjes kunnen glassplinters bevatten!!!
pi_33105269
David met z'n Rob de Nijs-look Wel pittig, ineens zoveel tanden erbij. Geen wonder dat hij niet goed at!

Hier ook weer tandennieuws, gisteren kwam ik hier vertellen dat tand 4 door was, nu is eindelijk de eerste tand aan de bovenkant door, nummer 5.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_33109375
Nou Noah's oortjes zien een beetje rood (maar dus (nog) niet ontstoken) dus nu hebben we neusdruppels gekregen en als het daarmee niet binnen een paar dagen over is, dan moeten we terug en krijgt ie antibiotica.
Met dat vele verslikken/spugen hoefde ik niks te doen zolang hij dus goed blijft groeien. Het is alleen vervelend, maar kan dus niet echt kwaad.
©Dumbo
pi_33112016
Gelukkig Tex, da's dan toch een geruststelling. Had de dokter wel een idee waar het spugen van kon komen ?
pi_33112898
Isis heeft weer eens wat nieuws en ik vind het zo super grappig.
Als wij onze lippen op elkaar houden en er dan als lucht door heen persen (beetje zoals een paard kan doen) dan doet ze het na en een grappig koppie dat ze erbij trekt.
Ik zal eens kijken of we er een filmpje van kunnen maken en online kunnen zetten.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2005 @ 21:00:48 #173
81992 Githa
pi_33113376
Gelukkigmaar tex, maar idd wat Ladybos zegt.
heeft hij geen mogelijke oorzaak genoemd?
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:32:44 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33124782
Nee heeft ie het niet over gehad. Het was niet zo'n spraakzame arts (het was een ander dan onze gebruikelijke huisarts)

Maar goed, ga in elk geval de tips die hier genoemd zijn proberen, hopelijk helpt het

Die neusdruppels die Noah nu voor zn oortjes moet krijgen zijn een ramp trouwens, Noah vindt het verschrikkelijk
©Dumbo
pi_33125211
tex, wat sneu... zijn dat speciale neusdruppels? of 'gewone' spray? dat is hier ook meestal een ramp, maar als het gedurende een wat langere periode moet wennen ze er wel aan en op den duur gaat 't dan toch vrij gemakkelijk, is mijn ervaring.

xanthe, ben benieuwd naar 't filmpje van de 'briesende' Isis.
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:20:18 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33125399
Nee dit zijn speciale neusdruppels. Maar neusspray is idd ook een ramp. Gelukkig hoeft het maar een paar dagen, maar dan wel weer 3 keer op een dag. Maar goed, als het maar helpt!
Het is alleen zo zielig voor die kleintjes omdat je het ze nog niet uit kunt leggen...
©Dumbo
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:55:00 #177
105888 renzell
pi_33126061
Texietex: MORGEN!!!!!!!!!

Het is nu echt echt echt nog maar 1 luttel nachtje slapen voor je kleine zoontje een jaar geleden geboren is. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!

Morgen is het feest!

En dan...

Hier situatie ongewijzigd..... vannacht 3 keer eruit geweest om te voeden en weer maar 5 uurtjes kunnen slapen. Is eigenlijk nog veel vergeleken bij de laatste tijd..... grmbl. Dikke dikke wallen en een heel labiele renzell zijn het gevolg

Oh, en de aanzet tot kruipschuiven van Julius heeft zich nu toch echt ontwikkeld tot zeer doelgericht voortbewegen. Echt te gek! Hij trekt zichzelf als het ware met z'n handjes door de kamer en trekt zijn beentjes flink op om zich af te zetten. Wat een coole zoon heb ik toch!

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 16-12-2005 14:20:06 ]
pi_33131093
Texelonia, wellicht kun je bij gaan houden wat ie eet en wanneer wanneer die daarvoor gegeten had en hoeveel enzo, misschien dat je dan een patroon kunt ontdekken?
pi_33132368
FoN en vertel eens hoe gaat het met Lucas?

renzelltje: sterkte er weer mee. en knap zeg van Julius! erg leuk als ze zich zelf een beetje voort kunnen bewegen. hij kan ineens kiezen waar hij naartoe gaat, wat een verandering voor zo'n mensje!
pi_33132753
Succes Tex, met je vandaag-nog-baby!
Juul is idd cool, hier ook een coole kikker, want ondanks zijn griep kruipt hij lekker door de kamer, en gaat hij al staan bij de tafel, dit gaat me el even te snel allemaal, zo vreemd, ik was er zelf nog niet aan toe ofzo Ook in zijn bed gaat hij van ligstand zitten en hup dan staat ie weer, met zijn slaapzak aan! Sterk mannetje is het.
Zijn griep is gelukkig niet meer zo heel erg, het meeste van zijn voedingen houdt hij wel binnen, vies praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig plast hij ook weer, en heeft hij ook weer trek in ander voedsel, dus ook met hem gaat het wat beterder.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_33133416
yoram, je bent inderdaad wel ERG snel!
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:19:45 #182
105888 renzell
pi_33133612
Wat fijn Mel!
En wat is ie snel, die kleine beer van je!!!! Ik sta echt versteld!
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:25:43 #183
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33133812
Yoram je doet goed je best he
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:28:20 #184
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33133884
ow wacht ik vergeet wat,
iemansd tips voor een beetje een verstopt poepertje?? hij poept wel, maar dat zo ongeveer 6x per dag, en dan ist meestal een klein keuteltje die enorm stinkt. en soms gaat hij ook huilen na al dat gepers, het doet een beetje zeer dus.
me oma kwam met het idee om er een zeeppil in te duwen, een stukje zeep pakken en een klein stukje eraf halen, daar een pil van draaien en dat erin duwen is dat wel verantwoord??
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:38:41 #185
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_33134231
Werd vroeger best vaak gedaan daardoor glijd de keutel wat beter. Hier hebben we het bijna gedaan met een stukje zeep maar toen ik nog een stukje zeep aan het draaien was poepte Zoë de tafel al onder

Heb ook wel eens met slaolie lopen purken om Zoë te helpen met poepen.
pi_33134434
Geen idee of het verantwoord is, maar het helpt wel. Ik heb het 1 keer gedaan bij een verstopte Chiara, het prikkelt enorm wat een stimulerende werking heeft op de darmpjes. Succes.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:13:52 #187
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33135334
en t maakt niet uit of het dan bijv zwitsal zeep is? dat is het enige zeepje wat ik huis heb, en die is nog geparmufeerd ook

vinnut een raar idee, maar zal t eens proberen.
pi_33136072
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef bixister het volgende:
FoN en vertel eens hoe gaat het met Lucas?
Mwoah, flink verkouden op't moment, heel zielig En hij heeft ook nog eens een uitbarsting van baby-acne. Maar ik vind hem nogsteeds 't mooiste babietje
Hij is vandaga 4 weken oud, dus straks lekker foto's maken, en hij groeit zo hard! De broek die hij vorige week aanhad waarbij het leek of hij er over een maand niet in zou passen past vandaga precies...
pi_33136458
Hier een mopperige Isis. Althans als ik probeer het "gemprrrr" op de camera vast te leggen. Ze wil de camera pakken en als dat niet mag word ze super boos (wat resulteerd in laten vallen en heel hard huilen) of alleen maar lachen naar de hond , maar geen gemprrr. Tot ik de camera weg leg en ze het aan 1 stuk door doet... Iemand tips?

Martineke probeer anders eens gewoon een beetje vaseline , dat kan zowiezo geen kwaad en werkt ook vaak wel goed. En je kan dat er een beetje in krijgen dmv. de thermometer. Sterkte.
pi_33137049
Herkenbaar Xanthe. Hier ook, of het nou video of foto is, zodra er een camera bij is dan gaat het mis, dan wil hij de camera pakken en wordt hij ongeduldig. Ik heb ook een enorme collectie foto's waar Tomas z'n hand op staat, of een stuk duim ofzo
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:44:09 #191
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33138175
Nou Noah heeft nog steeds verhoging (niet meer gemeten maar hij voelt warm enzow), slaapt nu al voor de 3e keer vandaag en is gewoon duidelijk nog niet helemaal lekker. Hoop dat ie het een beetje trekt morgen Gelukkig komen er niet zoveel mensen en het duurt natuurlijk ook niet al te lang. Wel jammer zo net rond n verjaardag...
Aan de andere kant ook wel "fijn" want hij is zo hangerig en knuffelig nu Nog even een klein beetje baby

Foto's maken lukte hier altijd wel aardig door hem aan het lachen te maken, tong uitsteken, kiekeboe, of met een leuk speeltje zn aandacht trekken. Tenminste, van de 20 foto's zaten er dan altijd wel een paar leuke bij
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2005 @ 16:54:25 #192
81992 Githa
pi_33138528
Bijna Tex
jammer dat hij nog steeds ziek is, maar genieten zal hij toch wel doen denk ik zo

Jordy en foto's hij is dus totaal niet fotogeniek, zo'n beetje 1 op de 20 is redelijk hij lijkt op zijn mama

Martineke, ik zou ook vasaline proberen en daarnaast extra water geven, harde ontlasting wil vaak zeggen dat er te weinig vocht in zit.
maxim want dat is helemaal niet fijn

Yoram, WAUW! wat ben jij een vlugge....goed zeg! Mel bereid je maar voor hoor

Tomas en Isis al net als Jordy dan maar ach, ook dat heeft zijn charmes

David, 6 is wel erg veel he.... sterkte ventje, hopelijk zijn ze er snel door.
pi_33141441
nou vandaag dus naar het cb geweest. Amber weegt 4390 gram en is 55,5 cm groot. Prikje ging goed. Ze huilde even toe het prekje gezet werd maar daarna was het al weer snel goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:58:06 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33141526
Even tussen alle bedrijvigheid door; Noah, Tex en papa, een hele, hele fijne dag morgen. Hopelijk knapt Noah nog op tijd op. Maar ziek kun je ook goed uitpakken hoor! geniet ervan!!! (en de felicitaties komen morgen.) Wiehiew!!! (Ik vind het zo raar, dit voelt als de eerste van 'mijn lichting' die naar de dreumesen gaat. Stom he? )
pi_33141610
Foto's maken zelf wil wel lukken hoor! Meestal begint ze al standaard te lachen (zal ze een fotomodelletje worden?) , maar een filmpje maken en dan ook nog iets van haar willen zien dat lukt dus niet. Ze bgint met lachen , maar dan duurt het te lang en begint mama ook nog van die rare pmrrrttt geluidjes maken , tja dan doen we lekker wat we zelf willen niet wat mama wil

Tijdje terug kon ze gratis op de foto bij een actie van de makro en pampers , alle kindjes voor haar moesten ze tig keer een foto van maken voordat er een leuke en goede foto genomen was. Isis zat , lachte en de foto was meteen klaar.
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:54:47 #196
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33146249
vaseline ja, noteert op boodschappenlijst! lijkt me beter dan zeep in zn poepertje duwen
de laatste keer dat hij poepte was het alweer aardig uhh dun, smeerbaar, hoe noem je zoiets
morgen alvast maar dat halen voor de zekerheid en ff aankijken.
maar te weinig vocht? te weinig drinken of te weinig vocht in zn eten?

amber goed gegroeid en op je prikjeswondje

Isis word fotomodelletje ja leuk hoor zon lachebekje, wanneer komt er weer een foto van haar? ik heb het idee dat i ze nooit zie of ik kijk te weinig natuurlijk
pi_33147972
Je ziet er te weinig! Haha. Tja er word een beetje te weinig geupdate op dr site en ik ben een kneus als het om dit soort dingen gaat. Foto nemen is geen probleem , maar hoe ik ze er vanaf krijg en op de pc krijg en vervolgens online??? Maar zal mijn best doen die vent van me eens aan het werk te zetten het weekend.

Volgende week gaat ze weer 2 keer profecioneel op de foto , we bouwen een leuke verzameling op hier. Leuk van die acties bij supermarkten en bonnen voor gratis foto's

Martineke heb je geen vaseline meer in huis dan? Altijd handig om te hebben ook als je bv de temperatuur moet meten (tenminste als je het rectaal doet en niet met een oorthermomter haha).
Over dunnere ontlasting... heb gehoord dat als poep te lang blijft zitten waar het zit deze weer dunner word , weet niet meer hoe het precies zit helaas. Och en een beetje meer vocht laten drinken kan natuurlijk nooit kwaad.
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:57:07 #198
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_33148089
Dag Noah en Tex! Tot in het Dreumestopic !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:23:05 #199
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33148913
nooit geen vaseline in huis gehad wel uierzalf, is dat ook goed?
en ok ik wacht in spanning af op de fotoos, en anders wacht ik wel tot januari
  zaterdag 17 december 2005 @ 01:44:11 #200
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33152301
Pfff om 1 uur thuis na een concert van Anouk (was wel erg gaaf!!!) en net nog "even" de kamer versierd enzow Nu nog maar even een paar uurtjes slaap meepikken en dan morgen feest!!!

En bedankt alvast allemaal
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')