abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33392676
Oh, dat weet ik niet, hij staat nog in de doos op de kast in Myhron d'r kamer..
T was een sinterklaascadeautje, maar 't is pas vanaf 6 maanden ofzo toch?

Hij is wel heeeeel leuk trouwens...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33396205
En Myrthe heeft alweer doorgeslapen vannacht 4 nachten op een rij al, ik ga bijna geloven dat het voorbij is met de slaap-ellende. Maar dat durf ik niet hardop te zeggen, stel dat ze 't hoort
pi_33397730
Emma heeft ook erge last van verkoudheid (veel benauwd ook, veel slijm etc.)...
Wanneer zijn ze eigenlijk apathisch? als ze weinig huilen? Als ze veel slapen? Want Emma slaapt natuurlijk(zoals alle kleine baby's) nog erg veel...ik zou niet weten wanneer ze suf is, ze is zowiezo weinig 'echt wakker' en slaapt óf huilt veel. Als ze wakker is begint ze meestal te huilen zodra ze niet gewiegd is...

(overigens is dr grote zus Noa ook snotverkouden... die steken elkaar elke keer weer aan volgens mij)
pi_33397741
quote:
Op zondag 25 december 2005 15:52 schreef Ladybos het volgende:
En Myrthe heeft alweer doorgeslapen vannacht 4 nachten op een rij al, ik ga bijna geloven dat het voorbij is met de slaap-ellende. Maar dat durf ik niet hardop te zeggen, stel dat ze 't hoort
Moet je ook niet doen hoor... da's idd gevaarlijk! (meestal als ik bij Emma zeg: oh wat heerlijk, ze ligt eindelijk te slapen... dan begint ze weer te huilen!) flauw he...
  maandag 26 december 2005 @ 08:07:37 #80
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33408822
Bix, wij waren wel verrast dat Robin rood haar heeft, omdat m'n vriend en ik allebei donkerblond zijn (vroeger was ik wel lichtblond met pijpekrullen ). Maar we hebben wel roodharigen in de familie zitten, dus onlogisch is het niet Ben benieuwd of hij ook nog krullen gaat krijgen En inderdaad die reacties van "het kan nog wegtrekken", zelfs van directe familie Vooralsnog heeft ie een rood matje in z'n nek (met de kale plek erboven en bovenop is hij veel minder rood).

Vicky, wij hebben ook zo'n puppy, gekregen van m'n zwager en vriendin toen Robin geboren was. Ik zal 'm eens uittesten morgen

GizartFRL en vriendin gefeliciteerd

Robin is ook snotverkouden Af en toe kan haal ik er een flinke snottebel uit met het pompje, maar meestal zit het dieper en soms voel ik 'm brommen (of reutelen of rochelen.. wat je wil ) op z'n borst of ruggetje. Gelukkig drinkt hij zijn flessen nog helemaal leeg en hij heeft geen koorts, dus ik maak me (nog) niet al te druk. Hij geeft wel af en toe wat melk terug met een lading slijm. Ben vannacht wel wat vaker bij 'm wezen kijken, want hij slaapt onrustig, hoest af en toe en maakt van die bijna stik geluidjes Leve de gebroken nachten

Ik hoop dat alle verkouden beebjes weer snel beter zijn

Oja, gisteren ging vriendje met Robin op de weegschaal en blijkt hij al 5,2 kg te wegen Ben benieuwd volgende week op het CB. Dan krijgt hij ook z'n eerste prikjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Wennie op 26-12-2005 09:01:42 ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33408876
Wennie, idd de opmerkingen 'het kan nog wegtrekken', of 'verder is ze heeel mooi hoor' GRRRRR
Ik vind Sara met rode haartjes zow snoepig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 26 december 2005 @ 09:01:23 #82
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33408892
Fuente, die familieleden hebben het ook altijd gehad over "rode rotstralen" voor Robin geboren werd Ik loop hier dan ook regelmatig te tieren (met de nodige dosis hormonen ), dat als ze Robin niet accepteren met rood haar dat ze dan lekker weg mogen blijven
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33410891
Isis heeft van opa en oma een mooie bal gekregen (boogie ball)

Dat vind ze wel zo'n raar ding , dat uit zich zelf gaat bewegen terwijl er niemand in de buurt is.
Maar dat maakt het ook extra interesant.

Verder hier dus ook een kindje dat ziek word , zal wel aan de tijd van het jaar liggen. Ben benieuwd hoe ze geslapen heeft vannacht , want ze bleef bij opa en oma slapen.

Megan lekker klein popje bent je nog... kan me echt moeilijk voorstellen dat Isis ook zo was en dat is nog maar 10,5 maand geleden

Ingrid zeker even bellen als de kleine suffer is. Ik hanteer hier gewoon dat zolang Isis niet kan praten en ik het idee heb dat ze zich niet goed voelt ik met haar naar de huisarts(senpost) ga. Liever 1x te veel dan 1 x te weinig.

Ook ik heb moeite met het reageren op iedereen hoor , er zijn er ook zoveel en er komen er ook steeds weer nieuwen bij... Soms bijna niet bij te benen...
  Redactie Frontpage maandag 26 december 2005 @ 12:07:40 #84
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_33411083
quote:
Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef Xanthe het volgende:
Verder hier dus ook een kindje dat ziek word , zal wel aan de tijd van het jaar liggen. Ben benieuwd hoe ze geslapen heeft vannacht , want ze bleef bij opa en oma slapen.

Megan lekker klein popje bent je nog... kan me echt moeilijk voorstellen dat Isis ook zo was en dat is nog maar 10,5 maand geleden
Kim heeft vannacht ook bij opa en oma geslapen. Wij hebben dus een erg goede, welverdiende nachtrust gehad!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_33411128
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef Djeez het volgende:

[..]

Kim heeft vannacht ook bij opa en oma geslapen. Wij hebben dus een erg goede, welverdiende nachtrust gehad!
Ik kan daar ook echt van genieten. Nou krijg ik meestal mijn nachtrust wel met Isis hoor...
Ik had zelf al een aantal nachten op rij zeer weinig geslapen door kriebelhoest en daarvoor had ik codeïne tabletjes kregen wat de 1e nacht nog niet hielp. En toen ik gisternacht eindelijk lekker sliep en Isis begon te huilen midden in de nacht heb ik Jeroen eruit gepord normaal ben ik altijd degene die er snachts uit gaat als er eens iets is , maar moppie slaapt meestal lekker de hele nacht door
s'Morgens werd ik pas rond 10 uur wakker en die kleine meid ligt dus rustig af te wachten tot ze eruit gehaald word.
  maandag 26 december 2005 @ 19:03:08 #86
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_33419534
Hoi allemaal,
Een hele tijd ben ik hier al niet meer geweest....en meer dan dat zal het ook niet worden.
Ik neem afscheid van FOK en reis dus ook niet mee naar het dreumes-topic.
Zoals jullie hieronder kunnen zien gaat het ons goed. Wij wensen jullie hetzelfde toe.
Dag!

pi_33420082
Dagdag Cas en Liz, en Smirre natuurlijk!

En alvast gefeliciteerd want volgens mij worden Cas en Liz over 2 dagen ook alweer 1!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_33420425
Amber heeft sinds eergister onwijze luieruitslag Zoo zielig, ze heeft allemaal kleine blaasjes op haar schaamlipjes en haar billetjes. Ik verschoon de luier nu al om de 2 uur en smeer het steeds in. Ze heeft ook steeds een "uitploppend" naveltje. En vandaag heeft ze heel erg last van haar darmpjes.... Ze krijgt 5 cc lactulosesiroop per dag (recept van de kinderarts) maar vanmorgen had ze weer wat groene poep

Ze is wel heeeeeel erg verwend door opa en oma!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33420519
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:08 schreef Igraine het volgende:
Oh, dat weet ik niet, hij staat nog in de doos op de kast in Myhron d'r kamer..
T was een sinterklaascadeautje, maar 't is pas vanaf 6 maanden ofzo toch?

Hij is wel heeeeel leuk trouwens...
Hij is inderdaad heeeeeeeeel erg leuk! Amber heeft hem voor de kerst gekregen. Ik vind het alleen vaag dattie de liedjes halverwege afkapt..

Wennie, ik hoor het wel offie dat bij jou ook doet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33421266
Jammer Smirre dat jullie afscheid nemen van Fok! Ik vond het altijd erg leuk om je (smeuïge ) verhalen over de tweeling te lezen Wat zijn ze alweer groot geworden! Ik wens jullie alle goeds verder en idd alvast gefeliciteerd met de 1e verjardag!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33421467
hee smirre, leuk dat je toch even nog wat laat horen (en zien!! wat een lekkere koppies en zie ik nou goed dat Cas ook rood haar heeft?) verder sluit ik me aan bij tex. het allerbeste gewenst samen en een heel leuke 1e verjaardag woensdag!
  dinsdag 27 december 2005 @ 08:16:38 #92
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33431967
Nou, hier gaat het niet de goede kant op. Robin heeft van zijn 200 cc + 20 cc water 80 cc laten staan en er nog een zwikkie uitgegooid Hij hoest meer, zijn plasluiers zijn wat minder en hij bromt en piept aan alle kanten. Hij slaapt wel meer, maar als hij wakker is, is hij nog wel alert. Ik had hem gewassen met Zwitsal met Eucalyptus. Kwam er daarna achter dat dat pas vanaf 3 maanden mag Is dat dan schadelijk ofzo (ik kan er niks over vinden) Wij douchen zelf trouwens regelmatig met Robin, dat vind hij geweldig!
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:36:31 #93
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33434677
Smirre... Cas en Liz, dag!!! Wat zijn het grote knapperds! Een hele fijne verjaardag en alle goeds!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33439030
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 08:16 schreef Wennie het volgende:
Nou, hier gaat het niet de goede kant op. Robin heeft van zijn 200 cc + 20 cc water 80 cc laten staan en er nog een zwikkie uitgegooid Hij hoest meer, zijn plasluiers zijn wat minder en hij bromt en piept aan alle kanten. Hij slaapt wel meer, maar als hij wakker is, is hij nog wel alert. Ik had hem gewassen met Zwitsal met Eucalyptus. Kwam er daarna achter dat dat pas vanaf 3 maanden mag Is dat dan schadelijk ofzo (ik kan er niks over vinden) Wij douchen zelf trouwens regelmatig met Robin, dat vind hij geweldig!
Mag dat pas vanaf 3 maanden? Wij doen dat dus altijd wanneer Sara 'vastzit'.... Heeft hier nog nooit kwaad gedaan, maar dat wist ik dus ook niet!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33441012
Wennie, Robinzal er niet meteen ziek van worden denk ik zo. Ik denk dat het meer is dat de eucalyptus irriterend kan werken op de slijmvliezen van die hele kleintjes.

Hier verblijven we een dagje in bed Emma en ik zijn nogal moe, we doen dus niet veel meer dan eten en slapen en fokken, lang leve wifi en notebook. We gaan morgenochtend even naarde huisarts, al is het om te horen dat de verkoudheid wel weer over gaat.
Tussen de verkoudheid door is ze drukbezig zich te ontwikkelen, ze sabbelt heftig op haar handjes, soms op haar duim alsze die te pakken krijgt, en heeft veel aandacht voor de dingen om haar heen. Ze lacht veel en in reactie op ons, heerlijk die lach als ik haar uit bed haal. Ook maakt ze steeds vaker geluidjes, en ook nog wel eens in grappige combinaties, eerst hoesten en dan komt er uuuh of aah of zelfs auh achteraan. Dat was vooral erg grappig tijdens de kerstnachtdienst. Speeltjes zijn nog niet interessant, lichtjes en glimmende dingen wel

Cas en Liz!!! wat zijn ze al weer groot!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33447746
Smirre fijn dat je nog even wat laat horen, ik had je gemist ! Wat zijn ze al weer groot, zo te zien ben je druk zat met die twee bengels. Van harte vast met hun verjaardag en het ga jullie goed !!
pi_33448246
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:53 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft sinds eergister onwijze luieruitslag Zoo zielig, ze heeft allemaal kleine blaasjes op haar schaamlipjes en haar billetjes. Ik verschoon de luier nu al om de 2 uur en smeer het steeds in. Ze heeft ook steeds een "uitploppend" naveltje. En vandaag heeft ze heel erg last van haar darmpjes.... Ze krijgt 5 cc lactulosesiroop per dag (recept van de kinderarts) maar vanmorgen had ze weer wat groene poep

Ze is wel heeeeeel erg verwend door opa en oma!
Wat zielig! Maar is groene poep dan erg?

Wennie, wat sneu voor Robin. Hopelijk knapt hij snel weer op.
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef Jelief het volgende:

Hier verblijven we een dagje in bed Emma en ik zijn nogal moe, we doen dus niet veel meer dan eten en slapen en fokken, lang leve wifi en notebook. We gaan morgenochtend even naarde huisarts, al is het om te horen dat de verkoudheid wel weer over gaat.
Tussen de verkoudheid door is ze drukbezig zich te ontwikkelen, ze sabbelt heftig op haar handjes, soms op haar duim alsze die te pakken krijgt, en heeft veel aandacht voor de dingen om haar heen. Ze lacht veel en in reactie op ons, heerlijk die lach als ik haar uit bed haal. Ook maakt ze steeds vaker geluidjes, en ook nog wel eens in grappige combinaties, eerst hoesten en dan komt er uuuh of aah of zelfs auh achteraan. Dat was vooral erg grappig tijdens de kerstnachtdienst. Speeltjes zijn nog niet interessant, lichtjes en glimmende dingen wel

Ik hoop dat de verkoudheid snel over is!

Kim sabbelt ook vaak op haar handjes. Maar ook op haar duim. Dat deed ze al toen ze nog maar net geboren was. Ze kijkt ook leuk om haar heen, al ziet ze vast nog niet veel! Ze is heel helder. De lichtjes vind ze ook mooi.

Vandaag naar de huisarts geweest met Kim. Haar linker longetje zit vol slijm, de rechter is schoon. Ze heeft nu een Babyhaler , die ze 2x per dag moet gebruiken. Dat is voor haar benauwdheid, voor astma. Omdat ze zelf natuurlijk nog niet met kracht kan inademen, moet dat via een omweg. Gelukkig maar dat de babyhaler bestaat! En nu maar hopen dat het helpt. Ik denk het wel.
Verder drinkt ze ineens erg weinig. Ze heeft vanmorgen een halve voeding eruit gespuugd. En verder maar kleine beetjes gedronken. Ik hoop maar dat dat snel beter gaat. We houden haar goed in de gaten!
pi_33453077
Ingrid, volgens onze HA is groene poep een teken dat een baby niet lekker in d'r (of zijn) velletje zit. Sara is vorige maand flink ziek geweest met hoesten en snotteren enz. en had toen ook lang groene poep. Sinds een week is het weer geel (stinkt veeeel minder erg ). Bij langdurig aanhouden van de groene poep moesten we ook wee terugkomen bij de HA (wou dus juist weer gaan toen het weer overging!)

Beterschap voor je meisje trouwens *knuf*
Sara
Merel
Ukje
pi_33453186
Oh dat wist ik ook niet Fuente.
Myhron heeft ook een hele periode groene poep gehad, maar is ook al 3 keer ziek geweest in 2 maanden tijd (leuk joh, kinderdagverblijf) maar er heeft nooit iemand wat van gezegd of iemand naar gevraagd.

Afgezien van die virusjes zit ze prima in haar velletje, lacht heel de dag en zegt sinds 3 dagen 'mama' of ook wel 'mamamamamamama' net hoe het uitkomt
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33453255
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef Igraine het volgende:
Oh dat wist ik ook niet Fuente.
Myhron heeft ook een hele periode groene poep gehad, maar is ook al 3 keer ziek geweest in 2 maanden tijd (leuk joh, kinderdagverblijf) maar er heeft nooit iemand wat van gezegd of iemand naar gevraagd.

Afgezien van die virusjes zit ze prima in haar velletje, lacht heel de dag en zegt sinds 3 dagen 'mama' of ook wel 'mamamamamamama' net hoe het uitkomt
Wij dachten zelf dat het door andere voeding kwam. We gingen naar de HA omdat Sara zo hoeste en snotterde (jaja, ook KDV, madam is nu weer ziekig) en toen hebben we meteen de groene poep vermeld, en toen zei de HA dat, anders hadden wij het ook nooit geweten.
En wat stoer dat ze mama zegt
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')