Moet je ook niet doen hoor... da's idd gevaarlijk!quote:Op zondag 25 december 2005 15:52 schreef Ladybos het volgende:
En Myrthe heeft alweer doorgeslapen vannacht4 nachten op een rij al, ik ga bijna geloven dat het voorbij is met de slaap-ellende. Maar dat durf ik niet hardop te zeggen, stel dat ze 't hoort
Kim heeft vannacht ook bij opa en oma geslapen. Wij hebben dus een erg goede, welverdiende nachtrust gehad!quote:Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef Xanthe het volgende:
Verder hier dus ook een kindje dat ziek word , zal wel aan de tijd van het jaar liggen. Ben benieuwd hoe ze geslapen heeft vannacht , want ze bleef bij opa en oma slapen.
Megan lekker klein popje bent je nog... kan me echt moeilijk voorstellen dat Isis ook zo was en dat is nog maar 10,5 maand geleden
Ik kan daar ook echt van genieten. Nou krijg ik meestal mijn nachtrust wel met Isis hoor...quote:Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kim heeft vannacht ook bij opa en oma geslapen. Wij hebben dus een erg goede, welverdiende nachtrust gehad!![]()
Hij is inderdaad heeeeeeeeel erg leuk! Amber heeft hem voor de kerst gekregen. Ik vind het alleen vaag dattie de liedjes halverwege afkapt..quote:Op zondag 25 december 2005 13:08 schreef Igraine het volgende:
Oh, dat weet ik niet, hij staat nog in de doos op de kast in Myhron d'r kamer..
T was een sinterklaascadeautje, maar 't is pas vanaf 6 maanden ofzo toch?
Hij is wel heeeeel leuk trouwens...
Mag dat pas vanaf 3 maanden? Wij doen dat dus altijd wanneer Sara 'vastzit'.... Heeft hier nog nooit kwaad gedaan, maar dat wist ik dus ook niet!quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:16 schreef Wennie het volgende:
Nou, hier gaat het niet de goede kant op. Robin heeft van zijn 200 cc + 20 cc water 80 cc laten staan en er nog een zwikkie uitgegooidHij hoest meer, zijn plasluiers zijn wat minder en hij bromt en piept aan alle kanten. Hij slaapt wel meer, maar als hij wakker is, is hij nog wel alert. Ik had hem gewassen met Zwitsal met Eucalyptus. Kwam er daarna achter dat dat pas vanaf 3 maanden mag
![]()
Is dat dan schadelijk ofzo (ik kan er niks over vinden)
Wij douchen zelf trouwens regelmatig met Robin, dat vind hij geweldig!
Wat zielig! Maar is groene poep dan erg?quote:Op maandag 26 december 2005 19:53 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft sinds eergister onwijze luieruitslagZoo zielig, ze heeft allemaal kleine blaasjes op haar schaamlipjes en haar billetjes. Ik verschoon de luier nu al om de 2 uur en smeer het steeds in. Ze heeft ook steeds een "uitploppend" naveltje. En vandaag heeft ze heel erg last van haar darmpjes.... Ze krijgt 5 cc lactulosesiroop per dag (recept van de kinderarts) maar vanmorgen had ze weer wat groene poep
Ze is wel heeeeeel erg verwend door opa en oma!
Ik hoop dat de verkoudheid snel over is!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef Jelief het volgende:
Hier verblijven we een dagje in bedEmma en ik zijn nogal moe, we doen dus niet veel meer dan eten en slapen en fokken, lang leve wifi en notebook. We gaan morgenochtend even naarde huisarts, al is het om te horen dat de verkoudheid wel weer over gaat.
Tussen de verkoudheid door is ze drukbezig zich te ontwikkelen, ze sabbelt heftig op haar handjes, soms op haar duim alsze die te pakken krijgt, en heeft veel aandacht voor de dingen om haar heen. Ze lacht veel en in reactie op ons,heerlijk die lach als ik haar uit bed haal. Ook maakt ze steeds vaker geluidjes, en ook nog wel eens in grappige combinaties, eerst hoesten en dan komt er uuuh of aah of zelfs auh achteraan. Dat was vooral erg grappig tijdens de kerstnachtdienst. Speeltjes zijn nog niet interessant, lichtjes en glimmende dingen wel
![]()
Wij dachten zelf dat het door andere voeding kwam. We gingen naar de HA omdat Sara zo hoeste en snotterde (jaja, ook KDV, madam is nu weer ziekig) en toen hebben we meteen de groene poep vermeld, en toen zei de HA dat, anders hadden wij het ook nooit geweten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef Igraine het volgende:
Oh dat wist ik ook niet Fuente.
Myhron heeft ook een hele periode groene poep gehad, maar is ook al 3 keer ziek geweest in 2 maanden tijd (leuk joh, kinderdagverblijf) maar er heeft nooit iemand wat van gezegd of iemand naar gevraagd.
Afgezien van die virusjes zit ze prima in haar velletje, lacht heel de dag en zegt sinds 3 dagen 'mama' of ook wel 'mamamamamamama' net hoe het uitkomt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |