quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Leah het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe het zit Jelief, maar vaak zie je dat de curve bij bvkindjes een poosje wat vlakker is. Is volgens mij vrij normaal hoor! Kijk ff in het bv topic anders, volgens mij zijn Poemojn (wie anders) en ET vrij goed op de hoogte.
Geen zorgen hoor! Zolang ze levendig en alert zijn is er niets aan de hand. Wij zijn toch ook niet allemaal hetzelfde qua formaat?
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Ladybos het volgende:
jelief niet druk maken hoor, BVkindjes volgen vaak een heel andere curve dan flessekindjes, en 260 gram in 2,5 week is toch bijna 100 gram per week ? Stress is niet goed voor jou en voor Emma, zolang ze actief en vrolijk is en goed plast zou ik me echt echt echt geen zorgen maken. Kan natuurlijk nooit kwaad om even te bellen met LLL voor de geruststelling.
Leah heeft 't volgens mij over de 'vier-maanden-dip'.. daar is het nog een beetje vroeg voorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
Jelief, dat onrustige drinken zou ook goed door 'regeldagen' kunnen komen. Ze is nu tenslotte zo'n beetje 6 weken, berucht tijdje![]()
En dat aankomen.. Niet in de stress schieten!!!!! (stress is funest voor je bv en tsr). persoonlijk zou ik me nog geen zorgen maken, maar nog even afwachten. Ze zit nog boven de 90 gram per week. En anders tussendoor eens binnelopen op het CB (over 2 weken ofzo).
LLL of VBN bellen is goed! Al is het alleen maar ter geruststelling of andere tips![]()
Ik denk dat er compleet overheen gelezen is, maar ben zo trots dat ik het nog een keer vermeld hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 20:41 schreef Githa het volgende:
Jordy ging vandaag uit zichzelf 'los' staan![]()
Hij leunde op het campingbedje dat ingeklapt lag en ging zo staan, LOS! en wel 2 min langtoen papa vroeg of hij kwam hopend op zijn eerste stapjes
dook hij naar benden en kwam enthousiast aangekropen
.
wandelen is idd heel erg lekker alleen woon ik dus op een bovenwoning en moet 2 trappen naar beneden met de rotzooi en dan weer 2 trappen omhoog... Moet ook nog douchen enzo en de bekleding van de Maxi Cosi zit ook nog eens in de was.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:07 schreef Githa het volgende:
Lekker gaan wandelen dan Vickydat werkt hier dan vaak goed, zowel voor Jordy als voor mama
![]()
Het breekt het cirkeltje dan een beetje waar je anders in blijft hangen.
nee hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:24 schreef Fuente het volgende:
Githa, geweldig van de stapjes! Go Jordy![]()
Wat heeft Jordy precies? (of is dat een erg brutale vraag, ik heb het namelijk een beetje gemist!)
is ook zo, maar nu weet je vooraf dat het risico erg groot is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:27 schreef bixister het volgende:
gepest kun je met zoveel dingen worden. belangrijker lijkt me of het gezondheidsrisico's met zich meebrengt?
Ze heeft nu een fles, daarna ga ik douchen en flesjes maken en dan gaan we naar buiten. Heb een k erstborrel op mijn werk vanmiddag. Ga straks met de tram naar mijn ouders, die passen dan even op Amber...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:24 schreef Fuente het volgende:
Vicky, misschien dat het na de fles beter gaat, en anders misschien vanmiddag nog ffies wandelen?
Ga in de badkamer met d'r, met de douche heet aan, zo stoomt ze! heb je misschien babyluuf in huis? Heeft bij Sara erg geholpen (al schijnt er enige discussie te zijn over of dit nou wel of niet goed is voor baby's). Stomen helpt in ieder geval!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef Jelief het volgende:
Help!!!
Emma is echt snotverkouden, haar neus zit propvol slijm en af en toe 'stikt' ze in het slijm (ik denk dat het slijm haar luchtweg blokkeert.) Heeft er iemand nog tips behalve hoofdeinde omhoog en ui naast haar bed. We twijfelen of we naar de huisartsenpost moeten gaan. Ik moet er niet aan denken dat ze vanacht ook zo 'stikt'.
Er is toch ook een kleine kans dat het vanzelf verdwijnt, tenminste dat is mij bij Zoë verteld die heeft nl een cyste in haar handje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:44 schreef Igraine het volgende:
Ik herken het wel hoor Githa, mijn dochtertje is geboren met een cyste boven haar linkeroogje, bij haar wenkbrauw zeg maar. Toevallig ben ik er gisteren nog voor naar het ziekenhuis geweest om een echo ervan te laten maken en we blijven onder behandeling bij de dermatoloog. Tijdens m'n zwangerschap heb ik iets van 8 of 9 echo's gehad en niemand heeft het gezien. Ze heeft er nu geen last van, maar ik denk dan ook wel eens
Dat weet ik, dat zegt de dermatoloog ook. Maar ze is nu bijna 5 maanden en ze heeft het al vanaf haar geboorte dus ik zie dat niet zo gauw gebeuren. Mocht het wel gebeuren is dat alleen maar mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:37 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Er is toch ook een kleine kans dat het vanzelf verdwijnt, tenminste dat is mij bij Zoë verteld die heeft nl een cyste in haar handje.
Het is gewoon otrivin voor babies, de gemiddelde drogist heeft het ook wel. Maar Kim is nog wel erg klein, zou je voor de zekerheid niet even de HA of het CB bellen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik lees net over neusspray voor babies? Kun je dat gewoon bij de apotheek halen?
Kim is nog steeds verkouden en haar neusje zit regelmatig verstopt. Ik heb zo'n pompje, maar het helpt niet veel. Of ik moet het verkeerd doen.
Ook hoest ze heel erg sinds vandaag. Het klinkt een beetje als een bronchitis hoest. We houden het in de gaten en mocht het blijven, dan ga ik volgende week wel naar de ha toe.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Lishe het volgende:
Soms ben ik ineens zo niet te bevatten blij en gelukkig met haar!!!
Vanwege de hoest bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:50 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het is gewoon otrivin voor babies, de gemiddelde drogist heeft het ook wel. Maar Kim is nog wel erg klein, zou je voor de zekerheid niet even de HA of het CB bellen?
Wat leuk, waar gaat het over? En hoe ging het foto's maken e.d.?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:03 schreef Vicky het volgende:
Amber komt in het Maartnummer van de Ouders van Nu
Mijn vriendin heeft een stuk geschreven voor het blad en vandaaqg zijn er foto's gemaakt...
Dat dachten wij al. Kim wil niet veel drinken. Met moeite krijgt ze haar fles op. Maar ze heeft ook nog spruw, denk dat dat er wel mee te maken heeft. Stomen in de badkamer kunnen we nog proberen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:44 schreef Jelief het volgende:
Djeez, wij hebben net zo'n zelfde probleem met Emma, die is snotverkouden en pruttelt en hoest en niest. We hebben vanochtend de doktersdienst gebeld. Die kunnen met zo'n kleintje niet zoveel doen, zolang ze geen koorts heeft valt er niet in te grijpen. Wij kregen het advies om haar veel te laten drinken en eventueel wat gekookt water of venkelthee extra te geven. En stomen in de badkamer.
We zijn overigens goed de nacht doorgekomen, gisteravond even in de badkamer gezeten terwijl Mike aan het douchen was. Emma heeft bij ons op de kamer geslapen, meer voor onze gemoedsrust dan dat zij het nodig hadOns mormeltje slaapt steeds beter, vanacht weer een tuk van een uur of vijf gemaakt
![]()
Vanavond gaat ze mee naar de kerstnachtdienst, best wel emo-moment vind ik.
O, en ik lees meestal wel alles (zij het af en toe vluchtig) maar reageer idd niet op iedereen.
volgens mij over het kdv, foto's maken ging goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef TearSong het volgende:
[..]
Wat leuk, waar gaat het over? En hoe ging het foto's maken e.d.?
idd, suf=bellen!!!.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef Githa het volgende:
Vooral als ze wat suffer is/lijkt zou ik de HP even bellen hoor Djeez. Dat is een van de symptomen die aangeven dat het niet goed gaat.
nee, maar hij is wel leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef Vicky het volgende:
heeft een van jullie toevallig de spelenderwijs leren puppy??
[afbeelding]
Ja, ik!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef Vicky het volgende:
heeft een van jullie toevallig de spelenderwijs leren puppy??
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |