Je krijgt toch een bevestigingsmail dat je bestelling is binnengekomen, daar zul je snel in terugzien of ze het goede binnen hebben gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:54 schreef x-uk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die 2 net besteld, maar was wel een beetje raar: bij die 2e lieten ze verkeerde plaatjes zien (blauw als je rood selecteerde, zwart als je blauw selecteerde etc.) maar ik hoop dat ze uiteindelijk de goede opsturen (blauw geselecteerd, en ik neem aan dat ze die dan ook opsturen, ookal lieten ze een verkeerd plaatje zien)
'quote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef deedeetee het volgende:
Ha fijn je hebt een nieuwe gemaakt Chielus![]()
ik ben bang dat het morgen komt hoor (kerstdrukte?)quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:04 schreef object het volgende:
Gisteren wat besteld om 15.00 en om 18.36 mail gehad dat het bezorgd zou worden, dus verwacht het over paar uurtjes hier thuis![]()
Leukquote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef hardsilence het volgende:
Deze, in de sale..
[afbeelding]
GMTAquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:44 schreef Me784 het volgende:
Even bellen Sjeen...
Maar als de bestelling bevestigd is hebben ze toch die jas voor jou apart gehouden ? Die stond toen toch al als * besteld * geboekt ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
GMTA![]()
Ik heb net gebeld, creditcard was 'refused'... geldigheidsdatum klopte niet. Hebben ze aangepast en nu gaat het alsnog door de molen. Maar goed, de jas zal inmiddels wel al bij iemand anders liggen![]()
Ja... echt? Ik hoop het zoooo! Ik heb die jas namelijk in het oranje, alleen mijn mouw in de fik gezetquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar als de bestelling bevestigd is hebben ze toch die jas voor jou apart gehouden ? Die stond toen toch al als * besteld * geboekt ?
Helaasch, xl... Maar ik blijf hopen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik Iben ff in 't vorige topic gaan kijken en 't zou idd jammer zijn als je die leuke groene jas misliep. Heb je al gekeken op de site of de jas nog in jouw maat op voorraad is, want in dat geval zit sowieso goed.
quote:Uw pakje is al verzonden.
Als de retourzending ietsje later binnenkomt is dat
niet zo erg.
Wij kunnen echter niet voorkomen, dat ons systeem 14 dagen
na rekeningdatum een automatische betalingsherinnering verstuurd.
Wij hopen dat u met dit antwoord geholpen hebben en verheugen
ons er op u weer op de online-shop te mogen begroeten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef Coconut het volgende:
Ik kreeg nog een net mailtje terug van Esprit, m.b.t. mijn vraag over de retourneer termijn van 7 werkdagen.
[..]
Hier precies hetzelfde.. Woensdagavond 2 bestellingen gesplaatst, er zat 5 minuten verschil tussen het bestellen. Van de 1 kreeg ik donderdag al een mailtje dat het pakket verstuurd was en van de ander gister pas. Vanochtend het pakket ontvangen die donderdag verstuurd was. Dus ik denk niet dat het andere pakket vandaag nog komt... Het TPG mannetjeverwachtte ook niet dat er vanmiddag nog een keer iemand langs zou komenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:40 schreef TheGamer het volgende:
Esprit garandeerde toch levering op 24 december als je op woensdag voor 23.59 besteld had? Denk niet dat ze dat waar kunnen maken, heb woensdag twee bestellingen geplaatst, een 's middags en een 's avonds, die van 's avonds heb ik vandaag ontvangen (ook verzendbevestiging van gekregen) en die andere zou gister verzonden worden, maar daar heb ik geen bevestiging van gekregen en die zat er net ook niet bij![]()
Weet ik. Maar bij het postagenschap stond blijkbaar iemand nieuws en die vond het raar dat m'n zusje de enveloppe persoonlijk kwam inleveren bij de baliequote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef deedeetee het volgende:
Je hoort gewoon een ontvangt bewijsje te krijgen op 't postkantoor dat is standaard hoor. Toch je zus maar 'ns vragen![]()
Wow die is tofquote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef hardsilence het volgende:
Deze, in de sale..
[afbeelding]
Zegt een man, hihi.. leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef Setambre het volgende:
Wow die is tof
Wat een stomme medewerker dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef meXXmo het volgende:
Dus ik ga nu maar heel hard duimen dat ik komende week een mailtje krijg van Esprit dat ze m'n retour-enveloppe ontvangen hebben.![]()
Helaas Peri.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand dat als je twee weken geleden iets hebt gekocht en het is nu in de sale, of je dan het verschilbedrag terug kan krijgen?
Inderdaad, van de site.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:01 schreef PeRi het volgende:
Ik voel me genaaid..
Bedankt HS. Stond het op de site? Ik kon het zelf niet vinden.
Een jas. Het is niet erg ofzo. Want ik ben echt heel blij met die jas en ik vond het het bedrag echt waard. Het voelt alleen zo klote nu als je het zietquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Inderdaad, van de site.
Jeetje, dat is een flink bedrag verschil.
Wat had je gekocht?
Precies, succes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef PeRi het volgende:
Een jas. Het is niet erg ofzo. Want ik ben echt heel blij met die jas en ik vond het het bedrag echt waard. Het voelt alleen zo klote nu als je het ziet.
Maar ik heb ze toch even gemaild om te kijken of ze het zelf niet kunnen vergeten ofzo dat het in de voorwaarden staat. Ik kan het altijd proberen.
Nee, gebruikt = verbruikt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik had meer als 400 punten en kreeg een paar euro korting op mijn bestelling. Alleen gaat die retour weet iemnad of ik nu óók mijn punten terug geboekt krijg![]()
Prima aankoop dat jasje, dito voor dat hemd.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:37 schreef BrunoD het volgende:
[afbeelding]
Hemd (slimfit is de enige juiste fit) + jasje
[afbeelding]
Coltrui + jasje
Agree...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de onderste er mooier uit zien Sjengdanny.
Ik heb bij Mexx een mooi krijtstreep pak gekocht, ik lijk wel een zakenvrouw.
Nu eens op de site van Esprit kijken voor een mooi shirtje of een mooie bloes eronder
Geheel off topic: Sjeen, ik ken jou nog van een ander forum! Je hebt meegeschreven bij Aanstaande Mama's, remember? Ik ben het, Lou(ise)quote:
Van Flair... Tjees, da's lang geleden! Alles goed met Femke? En heb je nog contact met de andere 'aanstaande' mama's?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geheel off topic: Sjeen, ik ken jou nog van een ander forum! Je hebt meegeschreven bij Aanstaande Mama's, remember? Ik ben het, Lou(ise)
Prima! Ze is alweer 20 maanden en een echte parmantige peuterquote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Van Flair... Tjees, da's lang geleden! Alles goed met Femke? En heb je nog contact met de andere 'aanstaande' mama's?
Ik kom wel eens op bezoek op Libellequote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Prima! Ze is alweer 20 maanden en een echte parmantige peuterEn met Isa ook alles goed? We schrijven nog steeds met een hele club, inmiddels bij Libelle en onder een andere naam, Mama's in da House. En nu zal ik niet verder off topic gaan
![]()
Die vind ik ook leukquote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze sinds afgelopen vrijdag...lag al niet meer in de winkels en is uiteindelijk uit Duitsland gekomen.
[afbeelding]
mijn ervaring met esprit jeans is dat ze heel wijd wordne na 1 dag dragen en een beetje afgezakt. Maarja ik dan ook maar 2 esprit jeans gehad dus het hoeft niet voor alle jeans ervan te geldenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:36 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2 jeans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeilijk kiezen![]()
Komt, zit nu in pijama... beetje ziek te zijnquote:
Thanksquote:
Mooie broek, maar ben je daar niet te jong voor? Ik vind dat meer passen bij modebewuste 40+ vrouwen. De jas is echt heel mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef Fiorenza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e keer besteld...![]()
Zojuist had ik een bericht in m'n mailbox dat Esprit vandaag m'n shirtje ontvangne heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Weet ik. Maar bij het postagenschap stond blijkbaar iemand nieuws en die vond het raar dat m'n zusje de enveloppe persoonlijk kwam inleveren bij de balie![]()
Een bewijsje heeft m'n zusje niet meegekregen blijkt nu.![]()
Dus ik ga nu maar heel hard duimen dat ik komende week een mailtje krijg van Esprit dat ze m'n retour-enveloppe ontvangen hebben.![]()
Mooi zo ! Het is dus toch nog goed gekomenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Zojuist had ik een bericht in m'n mailbox dat Esprit vandaag m'n shirtje ontvangne heeft.
Ik ben zó blij dat 't uiteindelijk toch goed gekomen is met m'n retourzending!!![]()
![]()
Leuke klerenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef Fiorenza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e keer besteld...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie broek, maar ben je daar niet te jong voor? Ik vind dat meer passen bij modebewuste 40+ vrouwen. De jas is echt heel mooi.![]()
Goed ideequote:Op zondag 1 januari 2006 04:31 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
Ben aan het denken om deze trui te bestellen.
Ik vind het eigenlijk wel een fijne broek bij een vrouw. Netjes en vrouwelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
![]()
Heb weer eens een nette broek nodig voor mn werk..
Mis !!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:14 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Nee, gebruikt = verbruikt.
Zelfde met de kortingsbonnen, gebruikt = verbruikt.
Dat snap ik ook nietquote:
staat toch in je meeltje dat ze eerst weer bijgeschreven moeten worden...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb net het gebreide vest en 2 t-shitjes bestel en ik had maar 390 punten te beschikking![]()
En ze mailen me dat ik alle 489 punten terug heb ???? Ik snap er niks meer van![]()
In het mailtje staat * bijgeschreven werden * en dat is verleden tijd, dus ik ging er vanuit dat ze er al opstonden. Maar waarschijnlijk heb je gelijk en zijn dat de punten die ik had vóór ik twee pakjes terug stuurde -overgens tegelijkertijd- maar vreemd genoeg is er pas één pakje door Esprit * retour * gemeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef Me784 het volgende:
[..]
staat toch in je meeltje dat ze eerst weer bijgeschreven moeten worden...
Gooi het op pech hebben. Ik ben tevreden klant.quote:
Leuke jas.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef Kimske het volgende:
Nou ik heb ook besteld, voor het eerst, jas vandaag kapot, onverwachts, beetje goeiekope leuke in mijn maat niet meer, ikke esprit-shop proberenHoelang is die levertijd ongeveer?
[afbeelding]
Zal mij benieuwen!
Vorige week waren ze best snel, binnen 2 - 3 dagen werd het verstuurd. Daar krijg je een mailtje van. Dan weet je dat het pakje dezelfde dag of de dag daarna aankomt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef Kimske het volgende:
Nou ik heb ook besteld, voor het eerst, jas vandaag kapot, onverwachts, beetje goeiekope leuke in mijn maat niet meer, ikke esprit-shop proberenHoelang is die levertijd ongeveer?
[afbeelding]
Zal mij benieuwen!
Ja dat zag ik ook staan, maar sommige online shops nemen het niet zo nauw...quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuke jas.
Over de levertijd:
[afbeelding]
Dus je gaat in Canada als houthakker werken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:34 schreef TimoBasso het volgende:
Mijn eerste bestelling
[afbeelding]
und
[afbeelding]
![]()
De een heeft smaak.. de ander nietquote:
Lijkt me een heerlijk beroepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Dus je gaat in Canada als houthakker werken?![]()
Ruitenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef deedeetee het volgende:
Ruiten zijn leuk toch ?
Ik vond het geruite rokje van Sjeen ook erg leuk.
quote:
Ja, maar geen geruit boshakkers overhemd. Wel leuk is bijvoorbeeld een sjawl met burberry ruiten.quote:
met een honkbalknuppel op je schouder?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ja, maar geen geruit boshakkers overhemd. Wel leuk is bijvoorbeeld een sjawl met burberry ruiten.
Lijkt me moeilijk hout hakken, met een knuppelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
met een honkbalknuppel op je schouder?
burberry en knuppels gaat anders wel prima samenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk hout hakken, met een knuppel![]()
Mag ik hieruit opmaken dat jij er ook bij loopt als een tweederangs houthakker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef gtsmrt het volgende:
kollie & men_in_red zijn zo niet mode- en stijlbewust![]()
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
met een honkbalknuppel op je schouder?
marokkanenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.
nee precies, ik loop ook altijd vrolijk rond in lonsdalequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.
Vind je mijn nieuwe jasje niet leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef hardsilence het volgende:
Dat spijkerjasje vind ik ook niet leuk.
Come on.. show me. Foto.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef deedeetee het volgende:
Vind je mijn nieuwe jasje niet leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij staat gewoon niet leuk bij dat model dat er zo raar bij staat, mij staat het wél heel leuk hoor
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef Raissa het volgende:
Had deze broek al een poosje, had hem gekocht toen ik behoorlijk ziek was.. Ben inmiddels weer aangekomen, had zo'n heimwee naar deze broek dat ik hem maar weer opnieuw ben wezen bestellen![]()
Achterkant
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Ze hebben vast nog wel meer met van die leuke ruitenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef TimoBasso het volgende:
Hehehe de hemden zijn binnen.. ik kan weer beginnen met bos om te hakken
* De verleiding om weer iets te bestellen is zeer groot..![]()
Kun je maandag meteen beginnen in het Schinveldse bosquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef TimoBasso het volgende:
Hehehe de hemden zijn binnen.. ik kan weer beginnen met bos om te hakken
* De verleiding om weer iets te bestellen is zeer groot..![]()
whehehe daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Kun je maandag meteen beginnen in het Schinveldse bos![]()
open of dicht, ik vind het niet veel aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
dicht vind ik 'm leuker![]()
[afbeelding]
Gelukkig maar, anders zou ik me nog zorgen moeten maken of het wel een goede keuze was...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Fatality het volgende:
[..]
open of dicht, ik vind het niet veel aan.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef Me784 het volgende:
Daar moet ie waarschijnlijk ook heen. En omdat daar zoveel media aandacht is wilde hij nieuwe overhemden hebben. Je moet natuurlijk wel goed op de tv komen he.
Haha, heb hem nog niet binnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Me784 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit die broek nu nog een foto van jou erin....
![]()
![]()
Hmmm... Wie weet..quote:
Ik krijg ¤30,- van het filliaal in Rotterdam terug. Ze vonden het erg klote. Heb wat lang moeten wachten op reactie, maar het is wel erg fijn!! Superservcie!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een jas. Het is niet erg ofzo. Want ik ben echt heel blij met die jas en ik vond het het bedrag echt waard. Het voelt alleen zo klote nu als je het ziet.
Maar ik heb ze toch even gemaild om te kijken of ze het zelf niet kunnen vergeten ofzo dat het in de voorwaarden staat. Ik kan het altijd proberen.
Superservice, zeg dat wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ik krijg ¤30,- van het filliaal in Rotterdam terug. Ze vonden het erg klote. Heb wat lang moeten wachten op reactie, maar het is wel erg fijn!! Superservcie!
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmmm... Wie weet..
"Volgende zending heeft vandaag ons Logistic-Centrum verlaten en zal door de TPG
bezorgd worden." Yesss, hij is onderweg!!![]()
ziet er iig warm uit (en leuk ook trouwens)quote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef HV het volgende:
Deze ga ik binnenkort bestellen, als ik weer 's wat geld te veel heb tenminste.
[afbeelding]
Shit zeg, ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
owyeah hijs binnen!
Heel dun jack, dacht echt van : is dit t? Maar oooh zo warm!
En jawel:
Een gratis tennisbal in me zak! Hond ook weer bij!
AAAAAAAAARGGGGGquote:
Die moet je gebruiken als je de jas reinigt (of laat reinigen)..quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
Een gratis tennisbal in me zak! Hond ook weer bij!
Leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb weer wat.....Koop mn kleren zowat alleen nog maar daar joh.
[afbeelding]
En het rokje. Alleen ik draag um met een mayo. (Hoe je dat ook schrijft) Bloten benen = koud..
![]()
[afbeelding]
Was wel voor mij, ze hebben het nu bij mn ouders op de zaak gebrachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Kimske het volgende:
misschien had ie voor jou niets? dat ie bij de buren moet zijn?
Die moet je gebruiken als je de jas na het wassen in de droger stopt. Dan moet er een tennisbal bij om de veren op te kloppenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef K.V. het volgende:
[..]
Die moet je gebruiken als je de jas reinigt (of laat reinigen)..
Thanks.quote:
Simpel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Thanks.Ik wilde dat truitje ook nog in het wit, maar ik kan nu dus niet meer vinden waar hij staat??
Kunnen jullie hem nog wel terugvinden??
(Haha, stomme vraag, ik weet het... maar ik kan em echt NIET vinden.. )
Helpie..![]()
daarom staat er aan de binnenkant 'dry clean only'??quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die moet je gebruiken als je de jas na het wassen in de droger stopt. Dan moet er een tennisbal bij om de veren op te kloppen![]()
Bij elke draai die de droogtrommel maakt valt die bal op je jas en dan hoor je * kaboem *![]()
tennisbal?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe je die lucht van die veren eruit kan krijgen?
Als je je bestelling hebt ontvangen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef StefanieV het volgende:
Als je een bestelling hebt gedaan, wanneer moet je via overschrijving betalen? Als je je bestelling hebt ontvangen of krijg ik nog een overschrijving in de bus?
Dat is idd erg vreemd waarom doen ze er een tennisbal bij als de jas helemaal niet gewoon in de was kanquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
daarom staat er aan de binnenkant 'dry clean only'??
Wat bedoel je preciesquote:Weet iemand trouwens hoe je die lucht van die veren eruit kan krijgen?
Ja hij's leukquote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En is hij in 't echt net zo leuk als je verwacht had ?![]()
Leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef Dutch_Courage het volgende:
Net besteld:
[afbeelding]
Alvast voor de zomer![]()
[afbeelding]
Helaas was L uitverkocht dus maar een XL proberen.
Ik heb hem ook nog maar ontdektquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ontdek die esprit-shop nu pas. Echt cool en ik ga binnenkort maar es ff wat kopen![]()
Ik ook dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog maar ontdektIk ging altijd naar de winkel om iets te kopen van esprit
Duurt even... Soms had ik het pakje al in huis en moest ik nog meel krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik besteld![]()
Krijg je altijd direct een mailtje met de bevestiging of duurd dat even?
Op je pasje staat * www.esprit-club.com * daar kun je inloggen met je kaartnummmer en geboortedatum en dan kun je een overzicht opvragen van je aankopen, daar staan dan ook je punten bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef Sjengdanny het volgende:
Kan je ook op de Esprit site zien hoeveel e-card points je hebt?
Als je bij bestelling aangeeft lid te willen worden van de e-club krijg je na een paar weken je pasje thuis gestuurd. Als je je in de winkel lid maakt krijg je meteen het pasje mee maar dan duurt het óók een paar weken voor dat 't geactiveerd is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Kimske het volgende:
ik heb dus mijn pasje niet gekregen... krijg je die standaard bij je bestelling?
Als je iets koopt krijg je punten en vanaf 250 punten kun je korting krijgen op je volgende aankoop online of een kortingsbon krijgen. Ik kreeg voor meer dan 850 punten korting en hoefde voor mijn vest van 49,95 maar iets van 41 euro te betalen.quote:
Dat is wel erg fraai van Esprit!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je iets koopt krijg je punten en vanaf 250 punten kun je korting krijgen op je volgende aankoop online of een kortingsbon krijgen. Ik kreeg voor meer dan 850 punten korting en hoefde voor mijn vest van 49,95 maar iets van 41 euro te betalen.
Als je een artikel in je winkelmandje doet kun je zien hoeveel punten je ervoor krijgt. Dat zijn er best veel vind ik zelf.![]()
Ik gooi dan een artikel in 't winkelmandje en ga ermee naar de kassa, ff inloggen en dan krijg je te zien hoeveel punten je hebt en wat de korting dan is, wel meteen stoppen want als je dan nog verder gaat heb je een bestelling geplaatst en dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is wel erg fraai van Esprit!Ik weet net via esprit-club.com dat ik 624 punten heb. Heb jij enig idee hoeveel korting dat oplevert of waar ik dat kan zien?
Hijs leuk he? Ik heb hem vorig jaar zomer voor mijn verjaardag gekregen, ook van vriendjeliev!! Moet zeggen dat ik er nog steeds supersuperblij mee ben! (even kuz tussendoor aan lievquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:21 schreef Kimske het volgende:
Eindelijk plaatje gevonden: Heb deze horloge van vriendlief met kerst gekregen
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb 'm al een tijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:12 schreef Joana het volgende:
[afbeelding]
De Esprit Platinum card!
IK krijg hem ik krijg hem, wie heeft hem al?![]()
![]()
*sprak een esprit addict.![]()
Ik heb ook leuke topjes gezien, ga er een paar uitzoeken. Duurt het lang voor je je bestelling thuis krijgt ?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef Hammet het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat je ook online kan bestellen. Dat is wel cool![]()
Als ik het topic zo even doorlees, enkele werkdagen denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef Djemma het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke topjes gezien, ga er een paar uitzoeken. Duurt het lang voor je je bestelling thuis krijgt ?![]()
Als je voor 't eerst wat bestelt duurt 't meestal wat langer, maar de keren daarna gaat het idd best snelquote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Hammet het volgende:
[..]
Als ik het topic zo even doorlees, enkele werkdagen denk ik. Best snel dus
quote:Trendy, stoer en helemaal anders dan anders
Eens. Ben net terug van een concertje.. uurtje wachten eer het begon, dus wat doe je dan; mensen kijken. Ik heb een hoop kleding van Esprit gespot. Kleding van Mexx valt ook minder op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef HV het volgende:
Ik vind juist dat je Esprit zo vaak ziet.
Als Esprit een mail stuurt dat het pakketje onderweg is, duurt het 1-2 dagen langer dan 1 (werk)dag. Ik kreeg donderdag een mailtje dat het verstuurd is, vandaag nog niks gekregen, dus zal het maandag aankomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Alessandro het volgende:
Ik zie hier mensen die ook op zaterdag kregen bezorgd, maar volgens mij leveren ze nooit in het weekends. Kreeg gisteren een mailtje dat mijn pakket onderweg was, denk dat het dus maandag word.
Wat is 10 % nou??Krijg je alleen korting op kleren die nog niet afgeprijst zijn of ook op de kleren die al afgeprijst zijn?? Valt anders tegen vind ik,.. . Vaak geven ze zelf kortingen van 70% op hun kleding dat lijkt er al meer op(nadeel je moet wel geluk hebben vaak is het al uitverkocht)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef Whiskers het volgende:
* Whiskers heeft ook enquete en 10% kortingscode gekregen
Enige nadeel dat ik voor 8 februari iets moet uitkiezen...![]()
Hmm ok,.. gaat best traag dan. Bij wehkamp als je voor 22.00 besteld heb je hem de volgende dag al thuis. Ik dacht voor het uitgaan nog mooi aandoen maar dat word dus maandag-dinsdag tot ik hem krijgquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Als Esprit een mail stuurt dat het pakketje onderweg is, duurt het 1-2 dagen langer dan 1 (werk)dag. Ik kreeg donderdag een mailtje dat het verstuurd is, vandaag nog niks gekregen, dus zal het maandag aankomen.
P.S.: Sommige pakketdiensten bezorgen ook (beperkt) op zaterdag, als TPG de concurrentie aan wilt, zullen ze dat ook moeten doen.
Alleen op niet afgeprijste kleding.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat is 10 % nou??Krijg je alleen korting op kleren die nog niet afgeprijst zijn of ook op de kleren die al afgeprijst zijn?? Valt anders tegen vind ik,.. . Vaak geven ze zelf kortingen van 70% op hun kleding dat lijkt er al meer op(nadeel je moet wel geluk hebben vaak is het al uitverkocht)
Bij Wehkamp moet je ook verzendkosten bij betalen. Bij Esprit.nl kosten ze vaak evenveel als in een winkel, soms goedkoper, soms duurder, afwijkende kortingen, maar er zijn geen verzendkosten, ook niet als je het retour stuurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hmm ok,.. gaat best traag dan. Bij wehkamp als je voor 22.00 besteld heb je hem de volgende dag al thuis. Ik dacht voor het uitgaan nog mooi aandoen maar dat word dus maandag-dinsdag tot ik hem krijg
code is : THX02 kijk gewoon ff of hij 't bij jou ook doetquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:04 schreef Kimske het volgende:
hm zulke mails willikook!!!!!!!
beetje suf die shirts vind je neit?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:51 schreef Erwinb3 het volgende:
Zit eraan te denken om het volgende te gaan bestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vast niet want dan had hij ze niet besteltquote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef Fatality het volgende:
[..]
beetje suf die shirts vind je neit?
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Ik had de bestelling nog niet geplaatst.
Kijk nog wel ff verder![]()
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Preciesquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.
Vind ik ook, als ik iets niet zo leuk vind zeg ik gewoon niks, ik zeg 't alleen als ik het wél leuk vind.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.
De TPG bezorgt ook gewoon op zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
P.S.: Sommige pakketdiensten bezorgen ook (beperkt) op zaterdag, als TPG de concurrentie aan wilt, zullen ze dat ook moeten doen.
ja maar dan wordt het ook zo'n ellendig slijmtopic.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind ik ook, als ik iets niet zo leuk vind zeg ik gewoon niks, ik zeg 't alleen als ik het wél leuk vind.![]()
Dat hoeft nu ook weer niet. Maar als meerdere users meteen beginnen te roepen van : * hé nee dat is niks *........quote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef Fatality het volgende:
[..]
ja maar dan wordt het ook zo'n ellendig slijmtopic.
Kijk met deze uitleg klinkt het al meteen veel minder negatief.quote:Ik vind die shirts daarboven gewoon wat saai (met name de camelkleur (heb ik überhaupt iets tegen))
Het is dan ook niet zo dat ik snel enthousiast wordt van 'standaard'shirts..
Wat ben je dan voor een nerdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Er stond ook bij dat ik er aan zat te denken om het te bestellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een nerdAls je het mooi vind ,..wat maakt het dan uit wat een paar fokkers ervan vinden/ Net of die wel weten wat mooi is
![]()
Nou je begon sterk, maar met die laatste zin sla je natuurlijk gruwelijk de plank misquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een nerdAls je het mooi vind ,..wat maakt het dan uit wat een paar fokkers ervan vinden/ Net of die wel weten wat mooi is
![]()
Gewoon laten afkomen en weer terug sturen, geen probleemquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is een bestelling te annuleren? Las namelijk nét hier in dit topic dat EDC-bovenkleding wat krapper uitvalt. Nu zat ik al een beetje te twijfelen tussen S en M. Maar goed denk dat ik dan toch maar de M neem, ook ivm krimpen. Maar goed had dus gisteravond misschien iets té snel besteld. Of moet ik gewoon die M ook bestellen en dan de S terugsturen?
edit:
Hmm zie dus net dat de M versie is uitverkocht. Nja wacht de bestelling dan toch maar even af.
Je kunt het erg makkelijk terugsturen allemaal. Als je iets leuk vindt en het is er niet meer in jouw maat, kun je regelmatig toch even op de site kijken, vaak staat je maat er ineens weer bijquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is een bestelling te annuleren? Las namelijk nét hier in dit topic dat EDC-bovenkleding wat krapper uitvalt. Nu zat ik al een beetje te twijfelen tussen S en M. Maar goed denk dat ik dan toch maar de M neem, ook ivm krimpen. Maar goed had dus gisteravond misschien iets té snel besteld. Of moet ik gewoon die M ook bestellen en dan de S terugsturen?
edit:
Hmm zie dus net dat de M versie is uitverkocht. Nja wacht de bestelling dan toch maar even af.
Uhm het is 1 model alleen in een ander kleur,. denk dat ze beide hetzelfde zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Witte longsleeve besteld met:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd welke beter is.
Grapjas, welke er beter uitziet (bij mij) bedoel ik dus. Vind ik moeilijk inschatten op zo'n foto.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm het is 1 model alleen in een ander kleur,. denk dat ze beide hetzelfde zitten![]()
![]()
Ik heb 2 longsleeves van Esprit (M) en die vallen idd wat klein uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mijn ma valt Esprit vrij klein uit, M >>> S, hebben jullie die ervaring ook of valt het mee?
Duurt iets langer, mijn shirt is vanmorgen binnengekomen, had het zaterdagnacht besteld. Echt goeie service.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net iets besteld, maar geen bevestigingsmailtje gekregen?
Krijg je deze niet of is er iets foutgegaan?
Ja, maar meestal krijg je toch een mailtje met overzicht wat je besteld hebt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Duurt iets langer, mijn shirt is vanmorgen binnengekomen, had het zaterdagnacht besteld. Echt goeie service.
Duurt altijd een paar uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net iets besteld, maar geen bevestigingsmailtje gekregen?
Krijg je deze niet of is er iets foutgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |