abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33349037
*baalt*

Ik heb n.a.v. een ontvangen bestelling van begin december (+/- 7e) een shirtje retour gestuurd omdat 't te groot was.
M'n zusje heeft het voor me afgegeven op 't postkantoor op de 12e of 13e. En nu belde net Esprit en zei de dame in kwestie dat ze m'n pakketje niet ontvangen hebben.

Ze zien het nog een weekje aan i.v.m. feestdagen-drukte. Heb ik dan nóg geen mailtje dat ze 'm ontvangen hebben, dan moet ik een kopie van het bewijs van inlevering doorfaxen.

Maar volgens mij heeft m'n zusje helemaal geen bewijsje gekregen toen ze 't inleverde bij 't postkantoor.
Dan zou ik dus 35,95 armer zijn, terwijl ik 't shirtje niet eens héb.

(ik wist niet eens dat je bij gratis verzending naar antwoordnr een kwitantie o.i.d. kan krijgen. Zou wel een kut-manier zijn om te ontdekken )
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:56:31 #27
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33349600
Je hoort gewoon een ontvangt bewijsje te krijgen op 't postkantoor dat is standaard hoor. Toch je zus maar 'ns vragen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33354161
De leukste kleuren stretch overhemd zijn natuurlijk alweer verdwenen...
pi_33355779
Ik kreeg nog een net mailtje terug van Esprit, m.b.t. mijn vraag over de retourneer termijn van 7 werkdagen.
quote:
Uw pakje is al verzonden.

Als de retourzending ietsje later binnenkomt is dat
niet zo erg.

Wij kunnen echter niet voorkomen, dat ons systeem 14 dagen
na rekeningdatum een automatische betalingsherinnering verstuurd.

Wij hopen dat u met dit antwoord geholpen hebben en verheugen
ons er op u weer op de online-shop te mogen begroeten.
amokaapjeeh O+
pi_33359552
Mijn jasje en shirt zijn ook binnen. Maat L zit perfect

Ik hoef voortaan niet meer de stad in om kleren te kopen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zaterdag 24 december 2005 @ 09:35:34 #31
78780 deedeetee
pi_33364600
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef Coconut het volgende:
Ik kreeg nog een net mailtje terug van Esprit, m.b.t. mijn vraag over de retourneer termijn van 7 werkdagen.
[..]

En fijne kerstdagen en vakantie gewenst
pi_33365406
Kak!
De andere tas waar ik al sinds de zomer op zit te geilen zeg maar is sinds vandaag in de aanbieding maar de kleur die ik wilde is al uitverkocht! Kak!
Tap tap tap
pi_33367202
Pakketje binnen, wat snel!

Dat vest zag er niet alleen leuk uit.. het zit superlekker!
Is mohair, dus dat wordt voorzichtig behandelen.
pi_33367327
Esprit garandeerde toch levering op 24 december als je op woensdag voor 23.59 besteld had? Denk niet dat ze dat waar kunnen maken, heb woensdag twee bestellingen geplaatst, een 's middags en een 's avonds, die van 's avonds heb ik vandaag ontvangen (ook verzendbevestiging van gekregen) en die andere zou gister verzonden worden, maar daar heb ik geen bevestiging van gekregen en die zat er net ook niet bij
pi_33367895
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:40 schreef TheGamer het volgende:
Esprit garandeerde toch levering op 24 december als je op woensdag voor 23.59 besteld had? Denk niet dat ze dat waar kunnen maken, heb woensdag twee bestellingen geplaatst, een 's middags en een 's avonds, die van 's avonds heb ik vandaag ontvangen (ook verzendbevestiging van gekregen) en die andere zou gister verzonden worden, maar daar heb ik geen bevestiging van gekregen en die zat er net ook niet bij
Hier precies hetzelfde.. Woensdagavond 2 bestellingen gesplaatst, er zat 5 minuten verschil tussen het bestellen. Van de 1 kreeg ik donderdag al een mailtje dat het pakket verstuurd was en van de ander gister pas. Vanochtend het pakket ontvangen die donderdag verstuurd was. Dus ik denk niet dat het andere pakket vandaag nog komt... Het TPG mannetjeverwachtte ook niet dat er vanmiddag nog een keer iemand langs zou komen

En deedeetee; thanks!
amokaapjeeh O+
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:30:37 #36
78780 deedeetee
pi_33368483
Ik kreeg gisteren nog laat op de dag een * het is verstuurd * mailtje maar het pakje is er nog niet....
pi_33368563
TPG kan toch nooit garanderen dat zo'n pakketje de volgende dag bezorgd wordt?
Van dat tweede pakketje heb ik dus geen verzendbevestiging gekregen, maar de klantenservice zei gistermiddag dat het klaarstond voor verzending...
pi_33371434
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef deedeetee het volgende:
Je hoort gewoon een ontvangt bewijsje te krijgen op 't postkantoor dat is standaard hoor. Toch je zus maar 'ns vragen
Weet ik. Maar bij het postagenschap stond blijkbaar iemand nieuws en die vond het raar dat m'n zusje de enveloppe persoonlijk kwam inleveren bij de balie

Een bewijsje heeft m'n zusje niet meegekregen blijkt nu.

Dus ik ga nu maar heel hard duimen dat ik komende week een mailtje krijg van Esprit dat ze m'n retour-enveloppe ontvangen hebben.
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_33371591
Weet iemand dat als je twee weken geleden iets hebt gekocht en het is nu in de sale, of je dan het verschilbedrag terug kan krijgen?
Whatever I want.
pi_33371808
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef hardsilence het volgende:
Deze, in de sale..
[afbeelding]
Wow die is tof
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_33373458
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef Setambre het volgende:
Wow die is tof
Zegt een man, hihi.. leuk!

Mijn bestelling had ik woensdag 's nachts om 2u gedaan.. nádat hun dus garanderen dat het er vóór de kerst is. En toch is ie netjes binnen.
Spijtig voor degene bij wie dit nu dus helaas niet het geval is. Zo'n garantie blijft toch beperkt omdat het van meerdere dingen afhankelijk is.
pi_33373701
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef meXXmo het volgende:
Dus ik ga nu maar heel hard duimen dat ik komende week een mailtje krijg van Esprit dat ze m'n retour-enveloppe ontvangen hebben.
Wat een stomme medewerker dan. Hoop dat het goed komt! *meeduimt*
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand dat als je twee weken geleden iets hebt gekocht en het is nu in de sale, of je dan het verschilbedrag terug kan krijgen?
Helaas Peri.
Prijsaanpassing achteraf van door u bestelde artikelen kunnen wij helaas niet realiseren, omdat de korting specifieke restanten betreft die meestal slechts gedurende een zeer korte periode verkrijgbaar zijn.
pi_33373895
Ik voel me genaaid. .

Bedankt HS. Stond het op de site? Ik kon het zelf niet vinden .
Whatever I want.
pi_33374138
Veel verschil PeRi?
pi_33374526
¤47,98. .
Whatever I want.
pi_33374602
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef PeRi het volgende:
¤47,98. .
Dat is dan minder .
pi_33374672
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is dan minder .
Dat druk je nog subtiel uit . Ik moest hardop lachen.
Whatever I want.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:39:39 #48
78780 deedeetee
pi_33374952
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is dan minder .
Nouhou * minder *
Was dat maar waar. 't was méér !!
pi_33374968
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:01 schreef PeRi het volgende:
Ik voel me genaaid. .
Bedankt HS. Stond het op de site? Ik kon het zelf niet vinden .
Inderdaad, van de site.

Jeetje, dat is een flink bedrag verschil.
Wat had je gekocht?
pi_33375128
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Inderdaad, van de site.

Jeetje, dat is een flink bedrag verschil.
Wat had je gekocht?
Een jas. Het is niet erg ofzo. Want ik ben echt heel blij met die jas en ik vond het het bedrag echt waard. Het voelt alleen zo klote nu als je het ziet .
Maar ik heb ze toch even gemaild om te kijken of ze het zelf niet kunnen vergeten ofzo dat het in de voorwaarden staat . Ik kan het altijd proberen.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')