quote:Uw pakje is al verzonden.
Als de retourzending ietsje later binnenkomt is dat
niet zo erg.
Wij kunnen echter niet voorkomen, dat ons systeem 14 dagen
na rekeningdatum een automatische betalingsherinnering verstuurd.
Wij hopen dat u met dit antwoord geholpen hebben en verheugen
ons er op u weer op de online-shop te mogen begroeten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef Coconut het volgende:
Ik kreeg nog een net mailtje terug van Esprit, m.b.t. mijn vraag over de retourneer termijn van 7 werkdagen.
[..]
Hier precies hetzelfde.. Woensdagavond 2 bestellingen gesplaatst, er zat 5 minuten verschil tussen het bestellen. Van de 1 kreeg ik donderdag al een mailtje dat het pakket verstuurd was en van de ander gister pas. Vanochtend het pakket ontvangen die donderdag verstuurd was. Dus ik denk niet dat het andere pakket vandaag nog komt... Het TPG mannetjeverwachtte ook niet dat er vanmiddag nog een keer iemand langs zou komenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:40 schreef TheGamer het volgende:
Esprit garandeerde toch levering op 24 december als je op woensdag voor 23.59 besteld had? Denk niet dat ze dat waar kunnen maken, heb woensdag twee bestellingen geplaatst, een 's middags en een 's avonds, die van 's avonds heb ik vandaag ontvangen (ook verzendbevestiging van gekregen) en die andere zou gister verzonden worden, maar daar heb ik geen bevestiging van gekregen en die zat er net ook niet bij![]()
Weet ik. Maar bij het postagenschap stond blijkbaar iemand nieuws en die vond het raar dat m'n zusje de enveloppe persoonlijk kwam inleveren bij de baliequote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef deedeetee het volgende:
Je hoort gewoon een ontvangt bewijsje te krijgen op 't postkantoor dat is standaard hoor. Toch je zus maar 'ns vragen![]()
Wow die is tofquote:Op donderdag 22 december 2005 20:50 schreef hardsilence het volgende:
Deze, in de sale..
[afbeelding]
Zegt een man, hihi.. leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef Setambre het volgende:
Wow die is tof
Wat een stomme medewerker dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef meXXmo het volgende:
Dus ik ga nu maar heel hard duimen dat ik komende week een mailtje krijg van Esprit dat ze m'n retour-enveloppe ontvangen hebben.![]()
Helaas Peri.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand dat als je twee weken geleden iets hebt gekocht en het is nu in de sale, of je dan het verschilbedrag terug kan krijgen?
Inderdaad, van de site.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:01 schreef PeRi het volgende:
Ik voel me genaaid..
Bedankt HS. Stond het op de site? Ik kon het zelf niet vinden.
Een jas. Het is niet erg ofzo. Want ik ben echt heel blij met die jas en ik vond het het bedrag echt waard. Het voelt alleen zo klote nu als je het zietquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Inderdaad, van de site.
Jeetje, dat is een flink bedrag verschil.
Wat had je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |