Precies, succes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef PeRi het volgende:
Een jas. Het is niet erg ofzo. Want ik ben echt heel blij met die jas en ik vond het het bedrag echt waard. Het voelt alleen zo klote nu als je het ziet.
Maar ik heb ze toch even gemaild om te kijken of ze het zelf niet kunnen vergeten ofzo dat het in de voorwaarden staat. Ik kan het altijd proberen.
Nee, gebruikt = verbruikt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik had meer als 400 punten en kreeg een paar euro korting op mijn bestelling. Alleen gaat die retour weet iemnad of ik nu óók mijn punten terug geboekt krijg![]()
Prima aankoop dat jasje, dito voor dat hemd.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:37 schreef BrunoD het volgende:
[afbeelding]
Hemd (slimfit is de enige juiste fit) + jasje
[afbeelding]
Coltrui + jasje
Agree...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de onderste er mooier uit zien Sjengdanny.
Ik heb bij Mexx een mooi krijtstreep pak gekocht, ik lijk wel een zakenvrouw.
Nu eens op de site van Esprit kijken voor een mooi shirtje of een mooie bloes eronder
Geheel off topic: Sjeen, ik ken jou nog van een ander forum! Je hebt meegeschreven bij Aanstaande Mama's, remember? Ik ben het, Lou(ise)quote:
Van Flair... Tjees, da's lang geleden! Alles goed met Femke? En heb je nog contact met de andere 'aanstaande' mama's?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geheel off topic: Sjeen, ik ken jou nog van een ander forum! Je hebt meegeschreven bij Aanstaande Mama's, remember? Ik ben het, Lou(ise)
Prima! Ze is alweer 20 maanden en een echte parmantige peuterquote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Van Flair... Tjees, da's lang geleden! Alles goed met Femke? En heb je nog contact met de andere 'aanstaande' mama's?
Ik kom wel eens op bezoek op Libellequote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Prima! Ze is alweer 20 maanden en een echte parmantige peuterEn met Isa ook alles goed? We schrijven nog steeds met een hele club, inmiddels bij Libelle en onder een andere naam, Mama's in da House. En nu zal ik niet verder off topic gaan
![]()
Die vind ik ook leukquote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze sinds afgelopen vrijdag...lag al niet meer in de winkels en is uiteindelijk uit Duitsland gekomen.
[afbeelding]
mijn ervaring met esprit jeans is dat ze heel wijd wordne na 1 dag dragen en een beetje afgezakt. Maarja ik dan ook maar 2 esprit jeans gehad dus het hoeft niet voor alle jeans ervan te geldenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:36 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2 jeans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeilijk kiezen![]()
Komt, zit nu in pijama... beetje ziek te zijnquote:
Thanksquote:
Mooie broek, maar ben je daar niet te jong voor? Ik vind dat meer passen bij modebewuste 40+ vrouwen. De jas is echt heel mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef Fiorenza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e keer besteld...![]()
Zojuist had ik een bericht in m'n mailbox dat Esprit vandaag m'n shirtje ontvangne heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Weet ik. Maar bij het postagenschap stond blijkbaar iemand nieuws en die vond het raar dat m'n zusje de enveloppe persoonlijk kwam inleveren bij de balie![]()
Een bewijsje heeft m'n zusje niet meegekregen blijkt nu.![]()
Dus ik ga nu maar heel hard duimen dat ik komende week een mailtje krijg van Esprit dat ze m'n retour-enveloppe ontvangen hebben.![]()
Mooi zo ! Het is dus toch nog goed gekomenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Zojuist had ik een bericht in m'n mailbox dat Esprit vandaag m'n shirtje ontvangne heeft.
Ik ben zó blij dat 't uiteindelijk toch goed gekomen is met m'n retourzending!!![]()
![]()
Leuke klerenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef Fiorenza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e keer besteld...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie broek, maar ben je daar niet te jong voor? Ik vind dat meer passen bij modebewuste 40+ vrouwen. De jas is echt heel mooi.![]()
Goed ideequote:Op zondag 1 januari 2006 04:31 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
Ben aan het denken om deze trui te bestellen.
Ik vind het eigenlijk wel een fijne broek bij een vrouw. Netjes en vrouwelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
![]()
Heb weer eens een nette broek nodig voor mn werk..
Mis !!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:14 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Nee, gebruikt = verbruikt.
Zelfde met de kortingsbonnen, gebruikt = verbruikt.
Dat snap ik ook nietquote:
staat toch in je meeltje dat ze eerst weer bijgeschreven moeten worden...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb net het gebreide vest en 2 t-shitjes bestel en ik had maar 390 punten te beschikking![]()
En ze mailen me dat ik alle 489 punten terug heb ???? Ik snap er niks meer van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |