Komt, zit nu in pijama... beetje ziek te zijnquote:
Thanksquote:
Mooie broek, maar ben je daar niet te jong voor? Ik vind dat meer passen bij modebewuste 40+ vrouwen. De jas is echt heel mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef Fiorenza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e keer besteld...![]()
Zojuist had ik een bericht in m'n mailbox dat Esprit vandaag m'n shirtje ontvangne heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Weet ik. Maar bij het postagenschap stond blijkbaar iemand nieuws en die vond het raar dat m'n zusje de enveloppe persoonlijk kwam inleveren bij de balie![]()
Een bewijsje heeft m'n zusje niet meegekregen blijkt nu.![]()
Dus ik ga nu maar heel hard duimen dat ik komende week een mailtje krijg van Esprit dat ze m'n retour-enveloppe ontvangen hebben.![]()
Mooi zo ! Het is dus toch nog goed gekomenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef meXXmo het volgende:
[..]
Zojuist had ik een bericht in m'n mailbox dat Esprit vandaag m'n shirtje ontvangne heeft.
Ik ben zó blij dat 't uiteindelijk toch goed gekomen is met m'n retourzending!!![]()
![]()
Leuke klerenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef Fiorenza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e keer besteld...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie broek, maar ben je daar niet te jong voor? Ik vind dat meer passen bij modebewuste 40+ vrouwen. De jas is echt heel mooi.![]()
Goed ideequote:Op zondag 1 januari 2006 04:31 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
Ben aan het denken om deze trui te bestellen.
Ik vind het eigenlijk wel een fijne broek bij een vrouw. Netjes en vrouwelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
![]()
Heb weer eens een nette broek nodig voor mn werk..
Mis !!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:14 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Nee, gebruikt = verbruikt.
Zelfde met de kortingsbonnen, gebruikt = verbruikt.
Dat snap ik ook nietquote:
staat toch in je meeltje dat ze eerst weer bijgeschreven moeten worden...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb net het gebreide vest en 2 t-shitjes bestel en ik had maar 390 punten te beschikking![]()
En ze mailen me dat ik alle 489 punten terug heb ???? Ik snap er niks meer van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |