Gooi het op pech hebben. Ik ben tevreden klant.quote:
Leuke jas.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef Kimske het volgende:
Nou ik heb ook besteld, voor het eerst, jas vandaag kapot, onverwachts, beetje goeiekope leuke in mijn maat niet meer, ikke esprit-shop proberenHoelang is die levertijd ongeveer?
[afbeelding]
Zal mij benieuwen!
Vorige week waren ze best snel, binnen 2 - 3 dagen werd het verstuurd. Daar krijg je een mailtje van. Dan weet je dat het pakje dezelfde dag of de dag daarna aankomt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef Kimske het volgende:
Nou ik heb ook besteld, voor het eerst, jas vandaag kapot, onverwachts, beetje goeiekope leuke in mijn maat niet meer, ikke esprit-shop proberenHoelang is die levertijd ongeveer?
[afbeelding]
Zal mij benieuwen!
Ja dat zag ik ook staan, maar sommige online shops nemen het niet zo nauw...quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuke jas.
Over de levertijd:
[afbeelding]
Dus je gaat in Canada als houthakker werken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:34 schreef TimoBasso het volgende:
Mijn eerste bestelling
[afbeelding]
und
[afbeelding]
![]()
De een heeft smaak.. de ander nietquote:
Lijkt me een heerlijk beroepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Dus je gaat in Canada als houthakker werken?![]()
Ruitenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef deedeetee het volgende:
Ruiten zijn leuk toch ?
Ik vond het geruite rokje van Sjeen ook erg leuk.
quote:
Ja, maar geen geruit boshakkers overhemd. Wel leuk is bijvoorbeeld een sjawl met burberry ruiten.quote:
met een honkbalknuppel op je schouder?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ja, maar geen geruit boshakkers overhemd. Wel leuk is bijvoorbeeld een sjawl met burberry ruiten.
Lijkt me moeilijk hout hakken, met een knuppelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
met een honkbalknuppel op je schouder?
burberry en knuppels gaat anders wel prima samenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk hout hakken, met een knuppel![]()
Mag ik hieruit opmaken dat jij er ook bij loopt als een tweederangs houthakker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef gtsmrt het volgende:
kollie & men_in_red zijn zo niet mode- en stijlbewust![]()
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
met een honkbalknuppel op je schouder?
marokkanenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.
nee precies, ik loop ook altijd vrolijk rond in lonsdalequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.
Vind je mijn nieuwe jasje niet leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef hardsilence het volgende:
Dat spijkerjasje vind ik ook niet leuk.
Come on.. show me. Foto.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef deedeetee het volgende:
Vind je mijn nieuwe jasje niet leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij staat gewoon niet leuk bij dat model dat er zo raar bij staat, mij staat het wél heel leuk hoor
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef Raissa het volgende:
Had deze broek al een poosje, had hem gekocht toen ik behoorlijk ziek was.. Ben inmiddels weer aangekomen, had zo'n heimwee naar deze broek dat ik hem maar weer opnieuw ben wezen bestellen![]()
Achterkant
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Ze hebben vast nog wel meer met van die leuke ruitenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef TimoBasso het volgende:
Hehehe de hemden zijn binnen.. ik kan weer beginnen met bos om te hakken
* De verleiding om weer iets te bestellen is zeer groot..![]()
Kun je maandag meteen beginnen in het Schinveldse bosquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef TimoBasso het volgende:
Hehehe de hemden zijn binnen.. ik kan weer beginnen met bos om te hakken
* De verleiding om weer iets te bestellen is zeer groot..![]()
whehehe daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Kun je maandag meteen beginnen in het Schinveldse bos![]()
open of dicht, ik vind het niet veel aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
dicht vind ik 'm leuker![]()
[afbeelding]
Gelukkig maar, anders zou ik me nog zorgen moeten maken of het wel een goede keuze was...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Fatality het volgende:
[..]
open of dicht, ik vind het niet veel aan.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef Me784 het volgende:
Daar moet ie waarschijnlijk ook heen. En omdat daar zoveel media aandacht is wilde hij nieuwe overhemden hebben. Je moet natuurlijk wel goed op de tv komen he.
Haha, heb hem nog niet binnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Me784 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit die broek nu nog een foto van jou erin....
![]()
![]()
Hmmm... Wie weet..quote:
Ik krijg ¤30,- van het filliaal in Rotterdam terug. Ze vonden het erg klote. Heb wat lang moeten wachten op reactie, maar het is wel erg fijn!! Superservcie!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een jas. Het is niet erg ofzo. Want ik ben echt heel blij met die jas en ik vond het het bedrag echt waard. Het voelt alleen zo klote nu als je het ziet.
Maar ik heb ze toch even gemaild om te kijken of ze het zelf niet kunnen vergeten ofzo dat het in de voorwaarden staat. Ik kan het altijd proberen.
Superservice, zeg dat wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ik krijg ¤30,- van het filliaal in Rotterdam terug. Ze vonden het erg klote. Heb wat lang moeten wachten op reactie, maar het is wel erg fijn!! Superservcie!
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmmm... Wie weet..
"Volgende zending heeft vandaag ons Logistic-Centrum verlaten en zal door de TPG
bezorgd worden." Yesss, hij is onderweg!!![]()
ziet er iig warm uit (en leuk ook trouwens)quote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef HV het volgende:
Deze ga ik binnenkort bestellen, als ik weer 's wat geld te veel heb tenminste.
[afbeelding]
Shit zeg, ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
owyeah hijs binnen!
Heel dun jack, dacht echt van : is dit t? Maar oooh zo warm!
En jawel:
Een gratis tennisbal in me zak! Hond ook weer bij!
AAAAAAAAARGGGGGquote:
Die moet je gebruiken als je de jas reinigt (of laat reinigen)..quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
Een gratis tennisbal in me zak! Hond ook weer bij!
Leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb weer wat.....Koop mn kleren zowat alleen nog maar daar joh.
[afbeelding]
En het rokje. Alleen ik draag um met een mayo. (Hoe je dat ook schrijft) Bloten benen = koud..
![]()
[afbeelding]
Was wel voor mij, ze hebben het nu bij mn ouders op de zaak gebrachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Kimske het volgende:
misschien had ie voor jou niets? dat ie bij de buren moet zijn?
Die moet je gebruiken als je de jas na het wassen in de droger stopt. Dan moet er een tennisbal bij om de veren op te kloppenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef K.V. het volgende:
[..]
Die moet je gebruiken als je de jas reinigt (of laat reinigen)..
Thanks.quote:
Simpel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Thanks.Ik wilde dat truitje ook nog in het wit, maar ik kan nu dus niet meer vinden waar hij staat??
Kunnen jullie hem nog wel terugvinden??
(Haha, stomme vraag, ik weet het... maar ik kan em echt NIET vinden.. )
Helpie..![]()
daarom staat er aan de binnenkant 'dry clean only'??quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die moet je gebruiken als je de jas na het wassen in de droger stopt. Dan moet er een tennisbal bij om de veren op te kloppen![]()
Bij elke draai die de droogtrommel maakt valt die bal op je jas en dan hoor je * kaboem *![]()
tennisbal?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe je die lucht van die veren eruit kan krijgen?
Als je je bestelling hebt ontvangen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef StefanieV het volgende:
Als je een bestelling hebt gedaan, wanneer moet je via overschrijving betalen? Als je je bestelling hebt ontvangen of krijg ik nog een overschrijving in de bus?
Dat is idd erg vreemd waarom doen ze er een tennisbal bij als de jas helemaal niet gewoon in de was kanquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
daarom staat er aan de binnenkant 'dry clean only'??
Wat bedoel je preciesquote:Weet iemand trouwens hoe je die lucht van die veren eruit kan krijgen?
Ja hij's leukquote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En is hij in 't echt net zo leuk als je verwacht had ?![]()
Leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef Dutch_Courage het volgende:
Net besteld:
[afbeelding]
Alvast voor de zomer![]()
[afbeelding]
Helaas was L uitverkocht dus maar een XL proberen.
Ik heb hem ook nog maar ontdektquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ontdek die esprit-shop nu pas. Echt cool en ik ga binnenkort maar es ff wat kopen![]()
Ik ook dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog maar ontdektIk ging altijd naar de winkel om iets te kopen van esprit
Duurt even... Soms had ik het pakje al in huis en moest ik nog meel krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik besteld![]()
Krijg je altijd direct een mailtje met de bevestiging of duurd dat even?
Op je pasje staat * www.esprit-club.com * daar kun je inloggen met je kaartnummmer en geboortedatum en dan kun je een overzicht opvragen van je aankopen, daar staan dan ook je punten bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef Sjengdanny het volgende:
Kan je ook op de Esprit site zien hoeveel e-card points je hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |