In het mailtje staat * bijgeschreven werden * en dat is verleden tijd, dus ik ging er vanuit dat ze er al opstonden. Maar waarschijnlijk heb je gelijk en zijn dat de punten die ik had vóór ik twee pakjes terug stuurde -overgens tegelijkertijd- maar vreemd genoeg is er pas één pakje door Esprit * retour * gemeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef Me784 het volgende:
[..]
staat toch in je meeltje dat ze eerst weer bijgeschreven moeten worden...
Gooi het op pech hebben. Ik ben tevreden klant.quote:
Leuke jas.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef Kimske het volgende:
Nou ik heb ook besteld, voor het eerst, jas vandaag kapot, onverwachts, beetje goeiekope leuke in mijn maat niet meer, ikke esprit-shop proberenHoelang is die levertijd ongeveer?
[afbeelding]
Zal mij benieuwen!
Vorige week waren ze best snel, binnen 2 - 3 dagen werd het verstuurd. Daar krijg je een mailtje van. Dan weet je dat het pakje dezelfde dag of de dag daarna aankomt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef Kimske het volgende:
Nou ik heb ook besteld, voor het eerst, jas vandaag kapot, onverwachts, beetje goeiekope leuke in mijn maat niet meer, ikke esprit-shop proberenHoelang is die levertijd ongeveer?
[afbeelding]
Zal mij benieuwen!
Ja dat zag ik ook staan, maar sommige online shops nemen het niet zo nauw...quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuke jas.
Over de levertijd:
[afbeelding]
Dus je gaat in Canada als houthakker werken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:34 schreef TimoBasso het volgende:
Mijn eerste bestelling
[afbeelding]
und
[afbeelding]
![]()
De een heeft smaak.. de ander nietquote:
Lijkt me een heerlijk beroepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Dus je gaat in Canada als houthakker werken?![]()
Ruitenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef deedeetee het volgende:
Ruiten zijn leuk toch ?
Ik vond het geruite rokje van Sjeen ook erg leuk.
quote:
Ja, maar geen geruit boshakkers overhemd. Wel leuk is bijvoorbeeld een sjawl met burberry ruiten.quote:
met een honkbalknuppel op je schouder?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ja, maar geen geruit boshakkers overhemd. Wel leuk is bijvoorbeeld een sjawl met burberry ruiten.
Lijkt me moeilijk hout hakken, met een knuppelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
met een honkbalknuppel op je schouder?
burberry en knuppels gaat anders wel prima samenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk hout hakken, met een knuppel![]()
Mag ik hieruit opmaken dat jij er ook bij loopt als een tweederangs houthakker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef gtsmrt het volgende:
kollie & men_in_red zijn zo niet mode- en stijlbewust![]()
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
met een honkbalknuppel op je schouder?
marokkanenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.
nee precies, ik loop ook altijd vrolijk rond in lonsdalequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Wat is er mis met burberry, als een paar hooligans rondlopen met een burberry cap wil nog niet zeggen dat het een merk is voor hooligans en ander tuig.
Vind je mijn nieuwe jasje niet leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef hardsilence het volgende:
Dat spijkerjasje vind ik ook niet leuk.
Come on.. show me. Foto.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef deedeetee het volgende:
Vind je mijn nieuwe jasje niet leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij staat gewoon niet leuk bij dat model dat er zo raar bij staat, mij staat het wél heel leuk hoor
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef Raissa het volgende:
Had deze broek al een poosje, had hem gekocht toen ik behoorlijk ziek was.. Ben inmiddels weer aangekomen, had zo'n heimwee naar deze broek dat ik hem maar weer opnieuw ben wezen bestellen![]()
Achterkant
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Ze hebben vast nog wel meer met van die leuke ruitenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef TimoBasso het volgende:
Hehehe de hemden zijn binnen.. ik kan weer beginnen met bos om te hakken
* De verleiding om weer iets te bestellen is zeer groot..![]()
Kun je maandag meteen beginnen in het Schinveldse bosquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef TimoBasso het volgende:
Hehehe de hemden zijn binnen.. ik kan weer beginnen met bos om te hakken
* De verleiding om weer iets te bestellen is zeer groot..![]()
whehehe daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Kun je maandag meteen beginnen in het Schinveldse bos![]()
open of dicht, ik vind het niet veel aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
dicht vind ik 'm leuker![]()
[afbeelding]
Gelukkig maar, anders zou ik me nog zorgen moeten maken of het wel een goede keuze was...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Fatality het volgende:
[..]
open of dicht, ik vind het niet veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |