Op je pasje staat * www.esprit-club.com * daar kun je inloggen met je kaartnummmer en geboortedatum en dan kun je een overzicht opvragen van je aankopen, daar staan dan ook je punten bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef Sjengdanny het volgende:
Kan je ook op de Esprit site zien hoeveel e-card points je hebt?
Als je bij bestelling aangeeft lid te willen worden van de e-club krijg je na een paar weken je pasje thuis gestuurd. Als je je in de winkel lid maakt krijg je meteen het pasje mee maar dan duurt het óók een paar weken voor dat 't geactiveerd is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Kimske het volgende:
ik heb dus mijn pasje niet gekregen... krijg je die standaard bij je bestelling?
Als je iets koopt krijg je punten en vanaf 250 punten kun je korting krijgen op je volgende aankoop online of een kortingsbon krijgen. Ik kreeg voor meer dan 850 punten korting en hoefde voor mijn vest van 49,95 maar iets van 41 euro te betalen.quote:
Dat is wel erg fraai van Esprit!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je iets koopt krijg je punten en vanaf 250 punten kun je korting krijgen op je volgende aankoop online of een kortingsbon krijgen. Ik kreeg voor meer dan 850 punten korting en hoefde voor mijn vest van 49,95 maar iets van 41 euro te betalen.
Als je een artikel in je winkelmandje doet kun je zien hoeveel punten je ervoor krijgt. Dat zijn er best veel vind ik zelf.![]()
Ik gooi dan een artikel in 't winkelmandje en ga ermee naar de kassa, ff inloggen en dan krijg je te zien hoeveel punten je hebt en wat de korting dan is, wel meteen stoppen want als je dan nog verder gaat heb je een bestelling geplaatst en dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is wel erg fraai van Esprit!Ik weet net via esprit-club.com dat ik 624 punten heb. Heb jij enig idee hoeveel korting dat oplevert of waar ik dat kan zien?
Hijs leuk he? Ik heb hem vorig jaar zomer voor mijn verjaardag gekregen, ook van vriendjeliev!! Moet zeggen dat ik er nog steeds supersuperblij mee ben! (even kuz tussendoor aan lievquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:21 schreef Kimske het volgende:
Eindelijk plaatje gevonden: Heb deze horloge van vriendlief met kerst gekregen
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb 'm al een tijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:12 schreef Joana het volgende:
[afbeelding]
De Esprit Platinum card!
IK krijg hem ik krijg hem, wie heeft hem al?![]()
![]()
*sprak een esprit addict.![]()
Ik heb ook leuke topjes gezien, ga er een paar uitzoeken. Duurt het lang voor je je bestelling thuis krijgt ?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef Hammet het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat je ook online kan bestellen. Dat is wel cool![]()
Als ik het topic zo even doorlees, enkele werkdagen denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef Djemma het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke topjes gezien, ga er een paar uitzoeken. Duurt het lang voor je je bestelling thuis krijgt ?![]()
Als je voor 't eerst wat bestelt duurt 't meestal wat langer, maar de keren daarna gaat het idd best snelquote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Hammet het volgende:
[..]
Als ik het topic zo even doorlees, enkele werkdagen denk ik. Best snel dus
quote:Trendy, stoer en helemaal anders dan anders
Eens. Ben net terug van een concertje.. uurtje wachten eer het begon, dus wat doe je dan; mensen kijken. Ik heb een hoop kleding van Esprit gespot. Kleding van Mexx valt ook minder op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef HV het volgende:
Ik vind juist dat je Esprit zo vaak ziet.
Als Esprit een mail stuurt dat het pakketje onderweg is, duurt het 1-2 dagen langer dan 1 (werk)dag. Ik kreeg donderdag een mailtje dat het verstuurd is, vandaag nog niks gekregen, dus zal het maandag aankomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Alessandro het volgende:
Ik zie hier mensen die ook op zaterdag kregen bezorgd, maar volgens mij leveren ze nooit in het weekends. Kreeg gisteren een mailtje dat mijn pakket onderweg was, denk dat het dus maandag word.
Wat is 10 % nou??Krijg je alleen korting op kleren die nog niet afgeprijst zijn of ook op de kleren die al afgeprijst zijn?? Valt anders tegen vind ik,.. . Vaak geven ze zelf kortingen van 70% op hun kleding dat lijkt er al meer op(nadeel je moet wel geluk hebben vaak is het al uitverkocht)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef Whiskers het volgende:
* Whiskers heeft ook enquete en 10% kortingscode gekregen
Enige nadeel dat ik voor 8 februari iets moet uitkiezen...![]()
Hmm ok,.. gaat best traag dan. Bij wehkamp als je voor 22.00 besteld heb je hem de volgende dag al thuis. Ik dacht voor het uitgaan nog mooi aandoen maar dat word dus maandag-dinsdag tot ik hem krijgquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Als Esprit een mail stuurt dat het pakketje onderweg is, duurt het 1-2 dagen langer dan 1 (werk)dag. Ik kreeg donderdag een mailtje dat het verstuurd is, vandaag nog niks gekregen, dus zal het maandag aankomen.
P.S.: Sommige pakketdiensten bezorgen ook (beperkt) op zaterdag, als TPG de concurrentie aan wilt, zullen ze dat ook moeten doen.
Alleen op niet afgeprijste kleding.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat is 10 % nou??Krijg je alleen korting op kleren die nog niet afgeprijst zijn of ook op de kleren die al afgeprijst zijn?? Valt anders tegen vind ik,.. . Vaak geven ze zelf kortingen van 70% op hun kleding dat lijkt er al meer op(nadeel je moet wel geluk hebben vaak is het al uitverkocht)
Bij Wehkamp moet je ook verzendkosten bij betalen. Bij Esprit.nl kosten ze vaak evenveel als in een winkel, soms goedkoper, soms duurder, afwijkende kortingen, maar er zijn geen verzendkosten, ook niet als je het retour stuurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hmm ok,.. gaat best traag dan. Bij wehkamp als je voor 22.00 besteld heb je hem de volgende dag al thuis. Ik dacht voor het uitgaan nog mooi aandoen maar dat word dus maandag-dinsdag tot ik hem krijg
code is : THX02 kijk gewoon ff of hij 't bij jou ook doetquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:04 schreef Kimske het volgende:
hm zulke mails willikook!!!!!!!
beetje suf die shirts vind je neit?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:51 schreef Erwinb3 het volgende:
Zit eraan te denken om het volgende te gaan bestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vast niet want dan had hij ze niet besteltquote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef Fatality het volgende:
[..]
beetje suf die shirts vind je neit?
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Ik had de bestelling nog niet geplaatst.
Kijk nog wel ff verder![]()
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Preciesquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.
Vind ik ook, als ik iets niet zo leuk vind zeg ik gewoon niks, ik zeg 't alleen als ik het wél leuk vind.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.
De TPG bezorgt ook gewoon op zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
P.S.: Sommige pakketdiensten bezorgen ook (beperkt) op zaterdag, als TPG de concurrentie aan wilt, zullen ze dat ook moeten doen.
ja maar dan wordt het ook zo'n ellendig slijmtopic.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind ik ook, als ik iets niet zo leuk vind zeg ik gewoon niks, ik zeg 't alleen als ik het wél leuk vind.![]()
Dat hoeft nu ook weer niet. Maar als meerdere users meteen beginnen te roepen van : * hé nee dat is niks *........quote:Op maandag 6 februari 2006 23:57 schreef Fatality het volgende:
[..]
ja maar dan wordt het ook zo'n ellendig slijmtopic.
Kijk met deze uitleg klinkt het al meteen veel minder negatief.quote:Ik vind die shirts daarboven gewoon wat saai (met name de camelkleur (heb ik überhaupt iets tegen))
Het is dan ook niet zo dat ik snel enthousiast wordt van 'standaard'shirts..
Wat ben je dan voor een nerdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Er stond ook bij dat ik er aan zat te denken om het te bestellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een nerdAls je het mooi vind ,..wat maakt het dan uit wat een paar fokkers ervan vinden/ Net of die wel weten wat mooi is
![]()
Nou je begon sterk, maar met die laatste zin sla je natuurlijk gruwelijk de plank misquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een nerdAls je het mooi vind ,..wat maakt het dan uit wat een paar fokkers ervan vinden/ Net of die wel weten wat mooi is
![]()
Gewoon laten afkomen en weer terug sturen, geen probleemquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is een bestelling te annuleren? Las namelijk nét hier in dit topic dat EDC-bovenkleding wat krapper uitvalt. Nu zat ik al een beetje te twijfelen tussen S en M. Maar goed denk dat ik dan toch maar de M neem, ook ivm krimpen. Maar goed had dus gisteravond misschien iets té snel besteld. Of moet ik gewoon die M ook bestellen en dan de S terugsturen?
edit:
Hmm zie dus net dat de M versie is uitverkocht. Nja wacht de bestelling dan toch maar even af.
Je kunt het erg makkelijk terugsturen allemaal. Als je iets leuk vindt en het is er niet meer in jouw maat, kun je regelmatig toch even op de site kijken, vaak staat je maat er ineens weer bijquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is een bestelling te annuleren? Las namelijk nét hier in dit topic dat EDC-bovenkleding wat krapper uitvalt. Nu zat ik al een beetje te twijfelen tussen S en M. Maar goed denk dat ik dan toch maar de M neem, ook ivm krimpen. Maar goed had dus gisteravond misschien iets té snel besteld. Of moet ik gewoon die M ook bestellen en dan de S terugsturen?
edit:
Hmm zie dus net dat de M versie is uitverkocht. Nja wacht de bestelling dan toch maar even af.
Uhm het is 1 model alleen in een ander kleur,. denk dat ze beide hetzelfde zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Witte longsleeve besteld met:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd welke beter is.
Grapjas, welke er beter uitziet (bij mij) bedoel ik dus. Vind ik moeilijk inschatten op zo'n foto.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm het is 1 model alleen in een ander kleur,. denk dat ze beide hetzelfde zitten![]()
![]()
Ik heb 2 longsleeves van Esprit (M) en die vallen idd wat klein uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mijn ma valt Esprit vrij klein uit, M >>> S, hebben jullie die ervaring ook of valt het mee?
Duurt iets langer, mijn shirt is vanmorgen binnengekomen, had het zaterdagnacht besteld. Echt goeie service.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net iets besteld, maar geen bevestigingsmailtje gekregen?
Krijg je deze niet of is er iets foutgegaan?
Ja, maar meestal krijg je toch een mailtje met overzicht wat je besteld hebt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Duurt iets langer, mijn shirt is vanmorgen binnengekomen, had het zaterdagnacht besteld. Echt goeie service.
Duurt altijd een paar uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net iets besteld, maar geen bevestigingsmailtje gekregen?
Krijg je deze niet of is er iets foutgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |