Als Esprit een mail stuurt dat het pakketje onderweg is, duurt het 1-2 dagen langer dan 1 (werk)dag. Ik kreeg donderdag een mailtje dat het verstuurd is, vandaag nog niks gekregen, dus zal het maandag aankomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Alessandro het volgende:
Ik zie hier mensen die ook op zaterdag kregen bezorgd, maar volgens mij leveren ze nooit in het weekends. Kreeg gisteren een mailtje dat mijn pakket onderweg was, denk dat het dus maandag word.
Wat is 10 % nou??Krijg je alleen korting op kleren die nog niet afgeprijst zijn of ook op de kleren die al afgeprijst zijn?? Valt anders tegen vind ik,.. . Vaak geven ze zelf kortingen van 70% op hun kleding dat lijkt er al meer op(nadeel je moet wel geluk hebben vaak is het al uitverkocht)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef Whiskers het volgende:
* Whiskers heeft ook enquete en 10% kortingscode gekregen
Enige nadeel dat ik voor 8 februari iets moet uitkiezen...![]()
Hmm ok,.. gaat best traag dan. Bij wehkamp als je voor 22.00 besteld heb je hem de volgende dag al thuis. Ik dacht voor het uitgaan nog mooi aandoen maar dat word dus maandag-dinsdag tot ik hem krijgquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Als Esprit een mail stuurt dat het pakketje onderweg is, duurt het 1-2 dagen langer dan 1 (werk)dag. Ik kreeg donderdag een mailtje dat het verstuurd is, vandaag nog niks gekregen, dus zal het maandag aankomen.
P.S.: Sommige pakketdiensten bezorgen ook (beperkt) op zaterdag, als TPG de concurrentie aan wilt, zullen ze dat ook moeten doen.
Alleen op niet afgeprijste kleding.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat is 10 % nou??Krijg je alleen korting op kleren die nog niet afgeprijst zijn of ook op de kleren die al afgeprijst zijn?? Valt anders tegen vind ik,.. . Vaak geven ze zelf kortingen van 70% op hun kleding dat lijkt er al meer op(nadeel je moet wel geluk hebben vaak is het al uitverkocht)
Bij Wehkamp moet je ook verzendkosten bij betalen. Bij Esprit.nl kosten ze vaak evenveel als in een winkel, soms goedkoper, soms duurder, afwijkende kortingen, maar er zijn geen verzendkosten, ook niet als je het retour stuurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hmm ok,.. gaat best traag dan. Bij wehkamp als je voor 22.00 besteld heb je hem de volgende dag al thuis. Ik dacht voor het uitgaan nog mooi aandoen maar dat word dus maandag-dinsdag tot ik hem krijg
code is : THX02 kijk gewoon ff of hij 't bij jou ook doetquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:04 schreef Kimske het volgende:
hm zulke mails willikook!!!!!!!
beetje suf die shirts vind je neit?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:51 schreef Erwinb3 het volgende:
Zit eraan te denken om het volgende te gaan bestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vast niet want dan had hij ze niet besteltquote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef Fatality het volgende:
[..]
beetje suf die shirts vind je neit?
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Ik had de bestelling nog niet geplaatst.
Kijk nog wel ff verder![]()
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Erwinb3 het volgende:
![]()
Ik had de bestelling nog niet geplaatst.
Kijk nog wel ff verder![]()
Preciesquote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.
Vind ik ook, als ik iets niet zo leuk vind zeg ik gewoon niks, ik zeg 't alleen als ik het wél leuk vind.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Jij moet er toch mee lopen... Als jij ze leuk vind moet je ze vooral kopen, en niets aantrekken van opmerkingen van anderen.
De TPG bezorgt ook gewoon op zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
P.S.: Sommige pakketdiensten bezorgen ook (beperkt) op zaterdag, als TPG de concurrentie aan wilt, zullen ze dat ook moeten doen.
ja maar dan wordt het ook zo'n ellendig slijmtopic.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind ik ook, als ik iets niet zo leuk vind zeg ik gewoon niks, ik zeg 't alleen als ik het wél leuk vind.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |