abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33305545
Vervolg van Post HIER jouw sixpack!
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:56 schreef off_topic het volgende:
Na aanleiding van 6-pack kweken :
Post hier jouw sixpack en motiveer anderen om een mooi buikje te creeren. (Dit is geen show off topic maar je moet ook erbij vertellen wat je trainingschema is zodat mensen er lering uit kunnen trekken)
Komt u maar .

de zogenaamde lollige plaatjes zoals diversen malen geplaatst in het vorige deel worden verwijderd, bespaar je de moeite

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 22-12-2005 13:56:08 ]
pi_33306631
ik heb geen six-pack, ik heb een beertender
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33306724
TS begint.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_33306750
hier de mijne

oja en dat op m'n hoofd is een mong kong(A) thaiboxers in thailand hebben deze even op voordat ze de ring ingaan, traditie.

nog eentje

en dan hier de laatste.......hmm thaiboxen is echt een zwaaaaaaaaaaaaare sport!

Oja het trainingschema...

de hele week thaiboxen, en een heeeeeele hoop oefeningen voor de buik waaronder: benen een beejte naar je toe getrokken, en dan vervolgens 50x met je elleboog de knie aantikken, daarna doet men dit 50x kruislings, daarna benen in de lucht gekruist en dan ook weer elleboog knie aantikken (50x) en dit dan ook weer 50x kruislings, en vervolgens 100x heel kort opkomen!

[ Bericht 12% gewijzigd door amdboy op 22-12-2005 16:23:49 ]
pi_33308495
In die sixpack zit VEEL pijn pijn en nog eens pijn. Maarja je moet er maar van houden wil je lekker trainen. Oja voor de mensen die ook trainen, houdt je altijd aan het trainingsritme (schema) daar went je lichaam namelijk aan en zo groeien de spieren beter! Wat nog misschien wel het allerbelangrijkste is, is de rust na de training (rust in iedergeval 1 hele dag uit!) Het is ook goed om om het uur of om de twee uur even een handje vol pinda's te eten. Eet ook veel kwark en yoghurt (pap / havermoutpap) Vis en vlees zijn ook een zeer belangrijk onderdeel vanwege de proteinen en de eiwitten! Natuurlijk bouw je de training beetje bij beetje op. 10x herhalingen is dus genoeg van elke oefening. Het lichaam gaat op gegeven moment wennen en dan pas kan je hoger gaan, anders heeft het geen effect op de spieren. Bij het trainen breek je spiercellen af (weerstand wordt ook zwakker) NEEM DUS VEEL RUST, zodat alles zich hersteld (wanneer je dus geen spierpijn meer hebt) En vooral zeer veel geduld hebben.
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:25:54 #6
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33384821
Nujuist niet laten wennen..... Als spieren wennen worden ze lui. Je moet ze laten schrikken, dus vaak je schema veranderen.

Een hele belangrijke regel in de bodybuildingwereld......
  Moderator zondag 25 december 2005 @ 00:56:42 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_33386807
Andere foto heb ik niet waarop mijn buik te zien is:

Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 26 december 2005 @ 01:36:41 #8
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_33406688
Ik voel m'n sixpack wel, maar eerst wel een laagje vet verbranden om het ook te kunnen zien.
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
  maandag 26 december 2005 @ 02:57:30 #9
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_33408057
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef amdboy het volgende:
houdt je altijd aan het trainingsritme (schema) daar went je lichaam namelijk aan en zo groeien de spieren beter!
je lichaam groeit juist bij veel afwisseling

Veel water drinken, t juiste eten en vooral vaak trainen

[ Bericht 12% gewijzigd door El-Rico op 26-12-2005 03:03:47 ]
  maandag 26 december 2005 @ 15:32:14 #10
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33415783
.......................................................
idd geen foto want geen sixpack aanwezig.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 26 december 2005 @ 16:49:56 #11
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33417319
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef amdboy het volgende:
In die sixpack zit VEEL pijn pijn en nog eens pijn. Maarja je moet er maar van houden wil je lekker trainen. Oja voor de mensen die ook trainen, houdt je altijd aan het trainingsritme (schema) daar went je lichaam namelijk aan en zo groeien de spieren beter! Wat nog misschien wel het allerbelangrijkste is, is de rust na de training (rust in iedergeval 1 hele dag uit!) Het is ook goed om om het uur of om de twee uur even een handje vol pinda's te eten. Eet ook veel kwark en yoghurt (pap / havermoutpap) Vis en vlees zijn ook een zeer belangrijk onderdeel vanwege de proteinen en de eiwitten! Natuurlijk bouw je de training beetje bij beetje op. 10x herhalingen is dus genoeg van elke oefening. Het lichaam gaat op gegeven moment wennen en dan pas kan je hoger gaan, anders heeft het geen effect op de spieren. Bij het trainen breek je spiercellen af (weerstand wordt ook zwakker) NEEM DUS VEEL RUST, zodat alles zich hersteld (wanneer je dus geen spierpijn meer hebt) En vooral zeer veel geduld hebben.
mijn broertje traint thuis, vreet bananen en dergelijk maar geen overdreven krachttrainig en die heeft een mooier wasbord dan jouw .... dus niet zo overdrijven he
  woensdag 28 december 2005 @ 13:11:26 #12
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33467873
quote:
Op maandag 26 december 2005 02:57 schreef El-Rico het volgende:

[..]

je lichaam groeit juist bij veel afwisseling

[afbeelding]

Veel water drinken, t juiste eten en vooral vaak trainen
Goede borst.

Probeer echter wat wijdte te creeeren in je schouders dmv het stimuleren van je middelste kop (side raises).
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 28 december 2005 @ 13:19:31 #13
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33468084
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef amdboy het volgende:
hier de mijne [afbeelding]

oja en dat op m'n hoofd is een mong kong(A) thaiboxers in thailand hebben deze even op voordat ze de ring ingaan, traditie.

[afbeelding]

nog eentje

[afbeelding]

en dan hier de laatste.......hmm thaiboxen is echt een zwaaaaaaaaaaaaare sport!

Oja het trainingschema...

de hele week thaiboxen, en een heeeeeele hoop oefeningen voor de buik waaronder: benen een beejte naar je toe getrokken, en dan vervolgens 50x met je elleboog de knie aantikken, daarna doet men dit 50x kruislings, daarna benen in de lucht gekruist en dan ook weer elleboog knie aantikken (50x) en dit dan ook weer 50x kruislings, en vervolgens 100x heel kort opkomen!
Nette bouw! willik ook

maak vanaaf nog wel een fotootje
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 28 december 2005 @ 13:20:32 #14
19479 Mr.J
pi_33468111
Ik ook dan maar.

woensdag 28 december 2005 @ 13:47:39 #15
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_33468870
lama
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 28 december 2005 @ 15:11:26 #16
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33471399
Netjes, Mr. J.

Welke supplementen/doping gebruik je?
  woensdag 28 december 2005 @ 15:31:30 #17
19479 Mr.J
pi_33472076
Dat zijn juist wat minder belangrijke dingen lijkt me.

Trainen doe ik 5x per week in een split schema. Train max. een uurtje, meestal 45 minuten. Voeding zit ik nu op 4500kcal /d schoon en ga nu de komende weken verhogen naar 5000kcal /d (ook schoon).

Qua supplementatie; vitamines, mineralen, eiwitten (zowel caseine als whey) en Creatine (ethyl ester).

Qua steroiden op dit moment niets. Over een kleine maand op z'n vroegst weer denk ik.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:31:32 #18
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33475656
Nou ja, kan behoorlijk wat uitmaken.....

Ben met Creatine gestopt. Ik kreeg er een opgeblazen kop van.....
Ben nu wel begonnen met CLA, om vooral iets droger te worden bij mn buik.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:41:08 #19
19479 Mr.J
pi_33475864
Tuurlijk, dat ontken ik niet. Maar als je basis (training, voeding en rust) er niet is houd het al snel op.

Probeer eens een andere soort crea dan? Hoe betere kwaliteit, hoe minder sodium erin verwerkt zit, hoe minder het onderhuidsvocht.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:13:13 #20
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33478474
Ik nam degene van Bodystore.nl altijd, maar ik krijg er echt een opgeblazen harses van.
Misschien toch maar s andere proberen, werd er wel lekker sterk van.

Is het trouwens zo dat je met Stackers ook spiermassa verliest? Ik wil het laatste beetje vet op mn buik kwijt, maar mn massa bij borst en armen niet verliezen. Als ik een stacker neem, val ik dan in het geheel af of alleen in vet?
pi_33480926
Ik kreeg er een zooit jeugdpuistjes van waar m'n vriendin niet blij van werd. Biergisttabletter, zink, vit b, fash wash hielp niet. Dus die troep de kelder ingeschopt.
  woensdag 28 december 2005 @ 20:57:57 #22
19479 Mr.J
pi_33482424
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik nam degene van Bodystore.nl altijd, maar ik krijg er echt een opgeblazen harses van.
Misschien toch maar s andere proberen, werd er wel lekker sterk van.

Is het trouwens zo dat je met Stackers ook spiermassa verliest? Ik wil het laatste beetje vet op mn buik kwijt, maar mn massa bij borst en armen niet verliezen. Als ik een stacker neem, val ik dan in het geheel af of alleen in vet?
Vet verliezen zeker het laatste beetje is erg lastig zonder daarbij ook spiermassa te verliezen.

Je moet nl. onder onderhoudsniveau gaan zitten. Proberen in stapjes je koolhydraten omlaag te brengen maar je eiwitten en vetten iets te verhogen zal de schade beperken.

Aangezien stackers gewoon je hele thermogenen huishouding omhoog gooien zal je naw helaas spiermassa gaan verliezen. 't Zullen geen kg's zijn echter.

Het enige wat redelijk selectief vet zal aanspreken en niet zo snel je spiermassa is stimulatie van de beta2 receptor. Clenbuterol dus.
  woensdag 28 december 2005 @ 22:19:57 #23
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33485918
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef Sloper het volgende:
Ik kreeg er een zooit jeugdpuistjes van waar m'n vriendin niet blij van werd. Biergisttabletter, zink, vit b, fash wash hielp niet. Dus die troep de kelder ingeschopt.
Creatine bedoel je?
Ik kreeg er een soort vochtbultjes van.....
  woensdag 28 december 2005 @ 22:20:36 #24
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33485954
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Vet verliezen zeker het laatste beetje is erg lastig zonder daarbij ook spiermassa te verliezen.

Je moet nl. onder onderhoudsniveau gaan zitten. Proberen in stapjes je koolhydraten omlaag te brengen maar je eiwitten en vetten iets te verhogen zal de schade beperken.

Aangezien stackers gewoon je hele thermogenen huishouding omhoog gooien zal je naw helaas spiermassa gaan verliezen. 't Zullen geen kg's zijn echter.

Het enige wat redelijk selectief vet zal aanspreken en niet zo snel je spiermassa is stimulatie van de beta2 receptor. Clenbuterol dus.
Ik gebruik nu CLA, dat schijnt ook selectief vet aan te spreken en spiergroei te stimuleren
  Moderator woensdag 28 december 2005 @ 23:14:04 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_33488526
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Ik gebruik nu CLA, dat schijnt ook selectief vet aan te spreken en spiergroei te stimuleren
Wat is CLA ? Is dat anders dan creatine, of is dat een ander soort creatine, en waarom verdient dat de voorkeur boven creatine ?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 28 december 2005 @ 23:53:48 #26
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33490250
Allemaal wel leuk van die steroiden, maar gaat je lul daar niet van krimpen.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:34:37 #27
19479 Mr.J
pi_33499281
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Allemaal wel leuk van die steroiden, maar gaat je lul daar niet van krimpen.
Jeetje, raakt dat vooroordeel nooit de wereld uit?

Anyway, 't antwoord is nee. Als AAS enige invloed hebben op de grootte van je lul kan deze alleen maar door verhoogde IGF spiegels (hyperplasia in al het weefsel) groter worden.
pi_33502428
Ik doe alleen aan skateboarden(street)

Eet wat ik wil eten, *klop *klop
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_33502659
Nice topic
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_33502823
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef amdboy het volgende:
Wel vette sport, zoiets zou ik ook wel willen doen? Is het mogelijk als je daarmee op je 20e mee start ? Wel wat karate achtergrond,
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_33514330
Ooit een keer met m'n telefoon genomen, was niet speciaal voor m'n abs, maar je ziet ze wel redelijk. Lijkt op de foto alleen net alsof ik geen borstspieren, maar dat is niet zo

Belichting is slecht maargoed..

Deze was met volle mag als ik me goed herinner

[ Bericht 13% gewijzigd door Sloper op 29-12-2005 19:31:32 ]
  donderdag 29 december 2005 @ 23:39:11 #32
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33524914
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat is CLA ? Is dat anders dan creatine, of is dat een ander soort creatine, en waarom verdient dat de voorkeur boven creatine ?
CLA vermindert de hoeveelheid lichaamsvet en vermeerdert het spierweefsel. Het is een effectief hulpmiddel om uw lichaam strakker te maken. Daarnaast voorkomt CLA het "jojo- effect". Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat gebruikers van CLA 4 kilo vet méér verliezen dan mensen die het niet gebruiken.

CLA staat voor Conjugated Linoleic Acid, oftewel 'gebonden linolzuur'. Het is een essentieel onverzadigd vetzuur. Deze vetzuren zijn in staat het lichaamsvetpercentage te verlagen; het lichaam gebruikt deze vetzuren bij voorkeur voor de energieproductie.
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen, dat mensen die CLA gebruiken, in combinatie met lichaamsbeweging, twee keer zo veel spier aanzetten als mensen die het supplement niet gebruiken. Hoewel de CLA gebruikers niet direct afvielen in gewicht, bleek de aanwas van spieren en de vermindering van het vetpercentage significant hoger dan bij de placebogroep.

CLA is een product dat zolang mogelijk gebruikt dient te worden, het liefst enkele jaren achter elkaar. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de meeste mensen per jaar 1 a 2 kg vet aankomen, maar als er CLA wordt gebruikt verliezen de gebruikers juist 2 kg vet per jaar.

CLA voorkomt jojo effect
Afslankdieeten zijn berucht om hun jojo-effect: zodra u weer overstapt op een normaal eetpatroon vliegt het gewicht er weer aan. Met CLA kunt u dit ontmoedigende effect voorkomen.

Hoe werkt het?
Spierweefsel is noodzakelijk om vet te verbranden. De meeste dieeten zijn vaak zo streng, dat behalve vetweefsel ook spierweefsel wordt afgebroken. Als u door het volgen van een dieet spiercellen kwijtraakt, vermindert daarmee ook uw vermogen om vet te verbranden. Het dieet kan op die manier wel een tijdelijk effect hebben, maar omdat het aantal vetverbrandende cellen minder is geworden, kan uw lichaam bij terugkeer naar het gewone eetpatroon de extra calorieën minder goed aan. De calorieën die je binnenkrijgt, worden dan niet verbruikt, maar opgeslagen in het vetweefsel: het vetgehalte neemt weer toe. Dit is het zogenaamde "jojo-effect": het gewicht dat u kwijtraakte, komt snel weer terug, vaak met iets extra's.

CLA verhoogt de afgifte van vetten uit vetweefsel en beschermt, stimuleert tegelijkertijd het spierweefsel en voorkomt daarmee het doorgaans onvermijdelijke "jojo-effect".

CLA-functies
- Zorgt voor een toename van spiermassa;
- Verhindert vetcellen zich te vullen;
- Stimuleert de afgifte van vet uit vetweefsel;
- Verhindert de afbraak van spierweefsel;
- Verhoogt het stofwisselingsniveau;
- Zorgt voor een afname van de behoefte aan calorieën;
- Zorgt ervoor dat een teveel aan calorieën minder gemakkelijk in de vetreserves kan worden opgeslagen;
- De vetcellen worden kleiner en blijven dit ook gedurende het CLA-gebruik;
- Stimuleert de energievoorziening in de spieren, waardoor extra calorieën worden verbrand;
- Verbetert de spierspanning en versterkt de spieren.

Vergeet niet dat een goede voeding & voldoende lichaamsbeweging de basis zijn voor optimale resultaten.

Samenstelling per capsule:
Linolzuur (60% geconjugeerd): 1000 mg

Gebruiksaanwijzing:
4-5 capsules verdeeld over de dag innemen.

Bron: Bodystore.nl
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:04:45 #33
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33525921
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Sloper het volgende:

[afbeelding]
Je navel

Maar ziet er verder goed uit
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33542190
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Je navel

Hehe, ik zat er nog over te denken om dr wat bij te zetten.

Maar als ik veel gegeten heb dan plopt m'n navel uit haha is ooit gekomen door een incompetente verloskundige
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:11:48 #35
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_33546339
Dus als ik iets gespierder wil lijken, moet ik CLA nemen? Wil het best wel proberen.

Ik sport zelf haast niet meer, heb 6 week haast geen (hockey)training meer gehad en heel soms een wedstrijdje.. ik ga ook laatste tijd alleen maar met trein naar school en ik ga uit als een wezenloze.
EN DAT KUN JE ZIEN daarom wil ik tohc wel eens wat pilletjes gebruiken en ga ik fitnessen..
niets
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:18:09 #36
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33548773
Ik zou echt niet teveel van CLA verwachten, het is geen wonderpil ofzo.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:20:13 #37
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33548880
Van groene thee pillen trouwens ook niet.
pi_33550048
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Ewaldus het volgende:
Dus als ik iets gespierder wil lijken, moet ik CLA nemen? Wil het best wel proberen.

Ik sport zelf haast niet meer, heb 6 week haast geen (hockey)training meer gehad en heel soms een wedstrijdje.. ik ga ook laatste tijd alleen maar met trein naar school en ik ga uit als een wezenloze.
EN DAT KUN JE ZIEN daarom wil ik tohc wel eens wat pilletjes gebruiken en ga ik fitnessen..
Dat heeft dus echt totaal geen zin. Zorg er eerst maar voor dat je training en voeding echt goed in orde zijn voordat je ook maar aan supplementen gaat denken.
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:52:10 #39
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33550207
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef frenkck het volgende:

[..]

Dat heeft dus echt totaal geen zin. Zorg er eerst maar voor dat je training en voeding echt goed in orde zijn voordat je ook maar aan supplementen gaat denken.
Idd, misschien dat het icm juiste voeding en een goed trainingsprogramma wel positief kan werken, maar op zichzelf zonder sport en goede voeding doet het qua afvallen en vet kwijtraken helemaal niks.
pi_33612569
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef FB-aight het volgende:

[afbeelding]

pi_33631455
...ik heb geen sixpack
pi_33631478
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Sloper het volgende:
Ooit een keer met m'n telefoon genomen, was niet speciaal voor m'n abs, maar je ziet ze wel redelijk. Lijkt op de foto alleen net alsof ik geen borstspieren, maar dat is niet zo

Belichting is slecht maargoed..

[afbeelding]

[afbeelding]
gadver, dit vind ik echt lelijk! Opgepompte spiermassa... blegh
pi_33631510
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef FB-aight het volgende:

[afbeelding]

dit is mooier lekker subtiel gespierd en lekker kleurtje Alleen jammer van je tattoo's
  maandag 2 januari 2006 @ 18:40:16 #44
19479 Mr.J
pi_33633157
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Idd, misschien dat het icm juiste voeding en een goed trainingsprogramma wel positief kan werken, maar op zichzelf zonder sport en goede voeding doet het qua afvallen en vet kwijtraken helemaal niks.
Nee?

Moet ik toch gaan trainen dus. Bah.
  maandag 2 januari 2006 @ 18:43:39 #45
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33633260
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef foktastic het volgende:
Ik voel m'n sixpack wel, maar eerst wel een laagje vet verbranden om het ook te kunnen zien.
copy that.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 2 januari 2006 @ 19:58:21 #46
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33635722
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:40 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee?

Moet ik toch gaan trainen dus. Bah.
whehehehe
pi_33640599
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

CLA = Conjugated Linol Acid

Oftewel linolzuur
  maandag 2 januari 2006 @ 23:20:58 #48
19479 Mr.J
pi_33643210
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

whehehehe
Ja lach maar.

Dacht gewoon dat ik wat pillen kon nemen en op de bank kon blijven zitten met een biertje.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:20:14 #49
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33662981
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

CLA = Conjugated Linol Acid

Oftewel linolzuur
Niet helemaal waar. Linolzuur heeft als afkorting LA en is dus niet helemaal hetzelfde als CLA.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:49:49 #50
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33666212
Ik heb net een Ab Burner Pro in de aanbieding gekocht bij Perrysport voor 40 euro, eerst waren ze 100 euro. Ik ben benieuwd of zoiets ook goed werkt....

Dit is hem:

pi_33666807
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Je navel

Navel

Tijdje terug alweer, was toen melig

Rest is niet bijzonder, ben zeker niet breed.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:47:44 #52
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33678248
Zoals beloofd hier een foto van mijn fysiek:

[ Bericht 1% gewijzigd door ThaGuitarmaistro op 04-01-2006 00:00:45 ]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:57:28 #53
19479 Mr.J
pi_33678609
Dikke tieten.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:01:43 #54
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33678748
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:57 schreef Mr.J het volgende:
Dikke tieten.
Wel aardig, toch??
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:40:20 #55
19479 Mr.J
pi_33684964
Jazeker.
pi_33701552
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:45 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

gadver, dit vind ik echt lelijk! Opgepompte spiermassa... blegh
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:34:41 #57
19479 Mr.J
pi_33702414
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:

[..]

Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie
!

Het is idd altijd lekker makkelijk te wijzen zonder jezelf een spiegel voor te houden.

Maar misschien is ze wel tevreden met haar maatje 40. Kan toch?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:39:56 #58
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33710472
Al die vrouwen hebben een grote mond, maar moet je ze vaak zelf s zien..... mankeert (d?) ook vanalles aan.

Sloper&Mr.J. zijn gewoon netjes afgetraind
pi_33710786
quote:

[..]

Zij heeft dus echt de dunste maat buik ever
En nee ga geen fotoposten
pi_33713209
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Zij heeft dus echt de dunste maat buik ever
En nee ga geen fotoposten
Heb jij een mooi buikje...?

woensdag 4 januari 2006 @ 23:49:47 #61
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33713641
quote:

van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie
And know what you want,
pi_33743142

belichting is kut..maar ben over de abs wel tevreden
train elke dag 2 uur..ga volgend jaar als t goed is aan de hogesportschool beginne..
nog iets droger en t is een echte 8pack
ReAl MeN WeAr PiNk.
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:23:36 #63
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33743935
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef the-bullit het volgende:
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/3183/foto36ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
belichting is kut..maar ben over de abs wel tevreden
train elke dag 2 uur..ga volgend jaar als t goed is aan de hogesportschool beginne..
nog iets droger en t is een echte 8pack
Nice, ziet er goed uit
And know what you want,
pi_33748744
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[afbeelding]
stomach vacuuuuuuuuums
je buik puilt uit, onder een trui lijk je dik...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_33754712
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Al die vrouwen hebben een grote mond, maar moet je ze vaak zelf s zien..... mankeert (d?) ook vanalles aan.

Sloper&Mr.J. zijn gewoon netjes afgetraind
Wat zitten jullie elkaar lekker te verheerlijken
pi_33758136
quote:

[..]

ik heb tenminste geen blubberbuik Daar gaat het vet niet zitten

alleen gewoon brede heupen

en vet gaat op mn kont zitten

vrijdag 6 januari 2006 @ 11:02:01 #67
19479 Mr.J
pi_33758344
Een dikke ass met cellulites en straie dan.
pi_33761913
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Heb jij een mooi buikje...?

Nee Een blubberbuik maat 36

Maar als ik een 4pack heb ga ik hem posten

oja maar m'n bil is wel helemaal prima
pi_33761944
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ik heb tenminste geen blubberbuik Daar gaat het vet niet zitten

alleen gewoon brede heupen

en vet gaat op mn kont zitten

Post die foto van vakantie dan Daar zie je wel soort van spieren.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:01:19 #70
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33762214
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Genjuro het volgende:

[..]

stomach vacuuuuuuuuums
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:04:04 #71
19479 Mr.J
pi_33762296
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Van de GH en insuline afblijven.
pi_33762881
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

stomach vaccuums, zoals ik al zei
Werkte enorm goed voor mij om de V-shape te krijgen, en maakte het mogelijk dat ik nu de sterkste buikspieren heb van mijn boksclub, ook al kan ik niet het meeste crunches (sterk as in meeste slagkracht kunnen absorberen)
Ik zal ff site zoeken

EDIT: http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm
pi_33763173
Hoe werkt dat precies die vacuums? Snap dat filmpjes dat erbij staat ook niet helemaal?
pi_33763182
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef Mr.J het volgende:
Een dikke ass met cellulites en straie dan.
!

vrijdag 6 januari 2006 @ 13:28:35 #75
19479 Mr.J
pi_33763282
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Sloper het volgende:
Hoe werkt dat precies die vacuums? Snap dat filmpjes dat erbij staat ook niet helemaal?
Buik intrekken als het ware en dan voor een x aantal seconden hard aanspannen.
pi_33763359
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Sloper het volgende:
Eerst adem je zo hard mogelijk uit, je moet het laatste deel van de lucht er echt uit "drukken"
Dan probeer je je buikspieren zo veel mogelijk in te trekken en je zuigt ze als het ware in je borstkas, als je het goed doet zul je het wel voelen
Hou dat 20 seconden vol
Ik zal nog ff een andere site zoeken, in het Abs Bootcamp stond er ook iets van...
EDIT: http://www.musclemedia.com/training/BootCamp.asp

Staat ergens onderaan
Een supersite voor buikspieren, maar is hier al gepost denk ik...
pi_33764559
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nee Een blubberbuik maat 36

Maar als ik een 4pack heb ga ik hem posten

oja maar m'n bil is wel helemaal prima
blubberbuik zal wel meevallen
en trouwens, billen zijn helemaal mijn ding
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:41:00 #78
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33774234
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Van de GH en insuline afblijven.
GH? was dat?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:41:25 #79
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33774251
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Genjuro het volgende:

[..]

stomach vaccuums, zoals ik al zei
Werkte enorm goed voor mij om de V-shape te krijgen, en maakte het mogelijk dat ik nu de sterkste buikspieren heb van mijn boksclub, ook al kan ik niet het meeste crunches (sterk as in meeste slagkracht kunnen absorberen)
Ik zal ff site zoeken

EDIT: http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm
Ik zal dat ff gaan checken enzo....
pi_33774747
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[afbeelding]
Jammer van je buik .. je borst is wel oke denk..

Al heb ik wel beetje vermoeden dat je aanspant .. ivm de houding van je armen
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:59:34 #81
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33774930
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

GH? was dat?
Growth Hormone Stimulator?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:29:39 #82
19479 Mr.J
pi_33776072
Nee gewoon (Human) Growth Hormone.

Itt tot AAS die receptoren in het spierweefsel aanspreken is GH in meer weefsel actief. Dus ook een vergroting van botstructuur en ingewanden zoals bij de nieuwe generatie pro's te zien is.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:32:01 #83
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33776149
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef Mr.J het volgende:
Nee gewoon (Human) Growth Hormone.

Itt tot AAS die receptoren in het spierweefsel aanspreken is GH in meer weefsel actief. Dus ook een vergroting van botstructuur en ingewanden zoals bij de nieuwe generatie pro's te zien is.
Aaahhhh dat verklaard een hoop.
pi_33779953
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Post die foto van vakantie dan Daar zie je wel soort van spieren.
hmm oke alleen mn buik dan... die heeft toch al eens in een laat-eens-zien-hoe-bruin-jij-deze-vakantie-bent-geworden-topic gestaan...

zaterdag 7 januari 2006 @ 00:35:13 #85
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33786470
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Genjuro het volgende:

[..]

stomach vacuuuuuuuuums
Ik sta een beetje gebogen om ze extra hard aan te spannen, slimbo.
Ook onder een trui is het gewoon plat als ik gewoon rechtop sta.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:40:55 #86
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33786589
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Jammer van je buik .. je borst is wel oke denk..

Al heb ik wel beetje vermoeden dat je aanspant .. ivm de houding van je armen
Wat is er dan jammer aan? Ik heb een laag vetpercentage, hij puilt alleen wat uit doordat ik gespannen ( krom ) sta. Ik zal binnenkort wel ff een andere foto posten waarop ik normaal sta.
pi_33787347
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:25 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hmm oke alleen mn buik dan... die heeft toch al eens in een laat-eens-zien-hoe-bruin-jij-deze-vakantie-bent-geworden-topic gestaan...

[afbeelding]
Ik bedoelde die ene van het balkon of die met je oma maar deze is ook wel goed
pi_33794527
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Ik sta een beetje gebogen om ze extra hard aan te spannen, slimbo.
Ook onder een trui is het gewoon plat als ik gewoon rechtop sta.
dan moet je toch leren flexen, want dit is echt geen zicht
Post eens een andere foto in natuurlijk houding
Oh en srry als ik grof overkom, ik probeer alleen maar tips te geven...

[ Bericht 5% gewijzigd door Genjuro op 07-01-2006 12:51:21 ]
pi_33795752
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:40 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Wat is er dan jammer aan? Ik heb een laag vetpercentage, hij puilt alleen wat uit doordat ik gespannen ( krom ) sta. Ik zal binnenkort wel ff een andere foto posten waarop ik normaal sta.
Serieus laag vetpercentage? Je ziet er echt dik uit met daarover spieren of is laag voor jou 15%?
Nou ja ik hou ook meer van droog getraind
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:17:42 #90
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33795997
Ik heb een percentage van 12 geloof ik.....
Maar blijkbaar vinden jullie het niet mooi... jammer, ik zal binnenkort eens een foto posten waar ik normaal op sta
pi_33796311
ik heb lekker een percentage van 9 procent, en een gedeelte zit bij me billetje
pi_33796558
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik heb een percentage van 12 geloof ik.....
Maar blijkbaar vinden jullie het niet mooi... jammer, ik zal binnenkort eens een foto posten waar ik normaal op sta
ja ik vind het van die dikke spieren.. Ieder z'n smaak

Ik had 26 laatst
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:47:00 #93
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33796880
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:35 schreef MaRySe het volgende:

[..]

ja ik vind het van die dikke spieren.. Ieder z'n smaak

Ik had 26 laatst
Maarre..... dat is toch waar het om draait, dikke spieren?? Als het vet was geweest had je ze nie gezien, ik snap je niet helemaal.

En 26 is teveel he
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:08:44 #94
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33797534
Hier dan nog een foto waar ik rechtop sta..... ( lijkt wel of ik word weggevoerd o.i.d. )
Beetje ongelukkig en snel bewerkt met paint, maar t gaat om de buik he.

pi_33798300
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hier dan nog een foto waar ik rechtop sta..... ( lijkt wel of ik word weggevoerd o.i.d. )

[afbeelding]
Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonen

ter compensatie

flauw, maar daar lijkt het helemaal niet zo gespierd .. je oogt gewoon wat fors denk ik .. het is niet lelijk ofzo, maar ik vind gewoon iets minder fors mooier..
pi_33798351
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonen

ter compensatie

flauw, maar daar lijkt het helemaal niet zo gespierd .. je oogt gewoon wat fors denk ik .. het is niet lelijk ofzo, maar ik vind gewoon iets minder fors mooier.. Borst is wel mooi trouwens op deze foto
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:58:57 #97
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33799129
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Sandersson het volgende:

[..]

ter compensatie

flauw, maar daar lijkt het helemaal niet zo gespierd .. je oogt gewoon wat fors denk ik .. het is niet lelijk ofzo, maar ik vind gewoon iets minder fors mooier..
Tja, beter een foto van alleen mn lichaam dat helemaal geen foto. T gaat in dit topic toch om de buik??
Waar blijft de jouwe? Wel een grote mond, maar een eigen fotootje posten ho maar....
Oja, mn gezicht is gewoon normaal, goed in orde hoor...
pi_33799263
quote:

[afbeelding]
ja dat is veel mooier zo Alleen je buik is nog wat vlezig naar mijn idee.
26 veel? Ik ben een meisje !
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:57:53 #99
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33801079
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef MaRySe het volgende:

[..]

ja dat is veel mooier zo Alleen je buik is nog wat vlezig naar mijn idee.
Gelukkig
Misschien dat het ook komt doordat de foto net is genomen na mijn buiktraining, en daarom nogal opgepompt is. Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gehoord. Normaal vonden anderen dat het goed in orde was.
quote:
26 veel? Ik ben een meisje !
Oja, daar dacht ik ff niet aan toen ik dat zei.
pi_33803490
haha ook voor een meisje is 26 aan de hoge kant..
voor een meisje is een vetpercentage van 17 tot 23%gezond/normaal..
voor een jongen 12 tot 18%
voor (top)sporters zoals ikzelf is t ong 8 tot 15
sommige sporters hebbe zelfs een vetpercentage van onder de 6% dit tijdelijk want langdurig een vetpercenytage onder de 8 is ook ongezond
zelf zit ik door het 2 uur per dag intensief trainen op 8,2% ben daarover erg tevreden.
komende zomer zal t percentage wel iets zaken tijdens t wielrennen in france..
grtz
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_33803593
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef the-bullit het volgende:
sommige sporters hebbe zelfs een vetpercentage van onder de 6% dit tijdelijk want langdurig een vetpercenytage onder de 8 is ook ongezond
zelf zit ik door het 2 uur per dag intensief trainen op 8,2% ben daarover erg tevreden.
grtz
O nu snap ik waarom ik geen sixpack heb
Het was met zo een weegschaal, kun je het ook ergens online bereken ?

Mja binnenkort ga ik dus weer sporten enzo dus dan wordt het wel normaal.
pi_33803727
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Tja, beter een foto van alleen mn lichaam dat helemaal geen foto. T gaat in dit topic toch om de buik??
Waar blijft de jouwe? Wel een grote mond, maar een eigen fotootje posten ho maar....
Oja, mn gezicht is gewoon normaal, goed in orde hoor...
Voel je niet zo aangevallen

Maar je zal mij niet horen zeggen dat ik gespierd ben, maar ik dik ook zeker niet ofzo..

weeg ongeveer 60,5 kilo op 1,80 meter..

Als je hier je buik post mag je ook kritiek krijgen vind ik en niet alleen van mensen die zelf een gespierde buik hebben maar van iedereen.. of wil je alleen maar verheerlijkende dingen horen
pi_33806355
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Voel je niet zo aangevallen

Maar je zal mij niet horen zeggen dat ik gespierd ben, maar ik dik ook zeker niet ofzo..

weeg ongeveer 60,5 kilo op 1,80 meter..

Als je hier je buik post mag je ook kritiek krijgen vind ik en niet alleen van mensen die zelf een gespierde buik hebben maar van iedereen.. of wil je alleen maar verheerlijkende dingen horen
60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne spriet . Man dat is toch veelte weinig, ik zit op 75 kilo en vind dat al niet echt veel.
pi_33806700
quote:

[afbeelding]
Véél beter, hier toon je niet dik op. Het enigste dat ik hier nog op kan zeggen is dat je precies wat hardheid mist in je buikspieren, waar de stomach vacuums ook goed voor zijn, maar van 2 fotos kun je dat moeilijk zeggen

Vetpercentage 11-12% ja
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef frenkck het volgende:

[..]

60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne spriet . Man dat is toch veelte weinig, ik zit op 75 kilo en vind dat al niet echt veel.
Ik zit op 103kg( ), met 1m96, en een vetpercentage van momenteel 15%(10% in de zomer)
pi_33807112
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef frenkck het volgende:

[..]

Ben niet echt mega dun noch gespierd hehe ..

Het is i i g niet dat iemand ooit zegt van .. jij bent echt super dun

Bovendien eet ik als een buffel, maar kom ik nooit aan
pi_33807148

[ Bericht 100% gewijzigd door Sandersson op 07-01-2006 19:09:12 ]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:19:22 #107
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33809822
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef Sandersson het volgende:

[..]

of wil je alleen maar verheerlijkende dingen horen
Het liefst wel
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:22:05 #108
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33809925
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Véél beter, hier toon je niet dik op. Het enigste dat ik hier nog op kan zeggen is dat je precies wat hardheid mist in je buikspieren, waar de stomach vacuums ook goed voor zijn, maar van 2 fotos kun je dat moeilijk zeggen

Vetpercentage 11-12% ja
[..]
Dan moet ik dat maar s gaan proberen. Is dat een oefening die je gewoon iedere dag een aantal keer moet doen o.i.d.
En hoe moet het precies??
pi_33809980
kijk op de sites die ik gepost heb, het beste is het te doen terwijl je rust tussen sets, het is ook geen echte vermoeiende oefening tenzij je zonder adem zit
pi_33826105
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:07 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Ben niet echt mega dun noch gespierd hehe ..

Het is i i g niet dat iemand ooit zegt van .. jij bent echt super dun

Bovendien eet ik als een buffel, maar kom ik nooit aan
Dan eet jij niet als een buffel. Als je echt goed gaat eten dan kom je echt wel aan.
pi_33830844
Ik heb een vtepercentage van 22 of 23? Hmmm, ga maar eens wat vaker naar sporten
pi_33830926
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb een vtepercentage van 22 of 23? Hmmm, ga maar eens wat vaker naar sporten
owja, 1.75 en iets van 63 kilo
pi_33831480
quote:
Je had 27 toen wist je nog
pi_33831516
quote:
grtz
Kan je het ook berekenen of moet je 't per see meten? Heb hier nl. niet zo een weegschaal.
pi_33833310
kunt ook door middel van huidplooimeting vetpercentage berekenen maar huidplooi metingen moet je door iemand laten doen die dr verstand van heeft.
je kunt wel je body mass index(BMI) bereken op internet maar dat heeft niks te maken met vetpercentage...
maar je kunt ook wel aan jezelf in de spiegel een beetje zien wat ong je vetpercentage is..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_33833368
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:40 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Kan je het ook berekenen of moet je 't per see meten? Heb hier nl. niet zo een weegschaal.
Makkelijkste is denk huidplooimeting, die is erg precies.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:41:31 #117
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_33833441
Ik heb geen sixpack, maar een sexpik
Active Topics
pi_33833619
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef the-bullit het volgende:
kunt ook door middel van huidplooimeting vetpercentage berekenen maar huidplooi metingen moet je door iemand laten doen die dr verstand van heeft.
je kunt wel je body mass index(BMI) bereken op internet maar dat heeft niks te maken met vetpercentage...
maar je kunt ook wel aan jezelf in de spiegel een beetje zien wat ong je vetpercentage is..
Nou ja het is wel goed denk ik
  zondag 8 januari 2006 @ 16:37:24 #119
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_33835110
ik vind dat mensen die geen foto post commentaar lekker voor zich mogen houden. Vooral vrouwen met een percentage van 26%. Doe ff lekker normaal en ga trainen.
pi_33835632
Ik mag geen 6pack meer van de vrouw; dat ligt niet lekker.
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_33836118
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Active_Topics het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar een sexpik
Ik heb beide
  zondag 8 januari 2006 @ 17:16:02 #122
19479 Mr.J
pi_33836441
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Ballebek het volgende:
Eh...

Als jij een sixpack wilt heeft ze dat toch te accepteren of anders kan ze opdonderen toch?
pi_33836516
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:37 schreef El-Rico het volgende:
ik vind dat mensen die geen foto post commentaar lekker voor zich mogen houden. Vooral vrouwen met een percentage van 26%. Doe ff lekker normaal en ga trainen.
Jankerd
  zondag 8 januari 2006 @ 18:18:26 #124
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_33838695
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:17 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Jankerd
niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .
pi_33842686
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef El-Rico het volgende:

[..]

niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .
Kritiek is juist iets om van te leren en te verbeteren... vooral voor die kerels die zichzelf toch oh zo geweldig vinden en er niet tegen kunnen dat iemand anders met een "minder lijf" iets slecht vind aan hun.
Als iedereen constant je reet likt alla "wat ben je geweldig!" denk je dan te verbeteren?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:29:59 #126
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33843079
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:22 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Kritiek is juist iets om van te leren en te verbeteren... vooral voor die kerels die zichzelf toch oh zo geweldig vinden en er niet tegen kunnen dat iemand anders met een "minder lijf" iets slecht vind aan hun.
Als iedereen constant je reet likt alla "wat ben je geweldig!" denk je dan te verbeteren?
Maar je hebt natuurlijk kritiek en je hebt kritiek en niet alle kritiek is hetzelfde, positieve kritiek, opbouwende kritiek, negatieve kritiek, etc. Er zit wel degelijk verschil tussen, het is maar net hoe je het brengt.
pi_33843429
Ik dacht aan dit topic omdat ik al 5 dagen de longen uit mn lijf hoest en dus spierpijn heb in mn buikspieren. Moge dit een tvp zijn waardoor ik weer wat meer ga trainen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33843520
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Maar je hebt natuurlijk kritiek en je hebt kritiek en niet alle kritiek is hetzelfde, positieve kritiek, opbouwende kritiek, negatieve kritiek, etc. Er zit wel degelijk verschil tussen, het is maar net hoe je het brengt.
ik stoor me voornamelijk aan het dialoogje van ThaGuitarmaistro en Mr. J eerder in dit topic.. waarop ze zichzelf een veer in de reet steken en andere mensen die kritiek hebben af gaan lopen zeiken
pi_33843760
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet dik? En het is niet echt realistisch als ik een 6pack krijg dus er valt niks te posten.
pi_33844275
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:44 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet dik? En het is niet echt realistisch als ik een 6pack krijg dus er valt niks te posten.
vrouwen en sixpack..

goed dat je het niet doet
  zondag 8 januari 2006 @ 21:15:43 #131
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33845267
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef Sandersson het volgende:

[..]

ik stoor me voornamelijk aan het dialoogje van ThaGuitarmaistro en Mr. J eerder in dit topic.. waarop ze zichzelf een veer in de reet steken en andere mensen die kritiek hebben af gaan lopen zeiken
!

Ik begrijp je standpunt wel, maar ik begrijp hun standpunt ook wel. Het is voor mensen heel makkelijk om negatieve commentaar te geven en als die commentaar dan ook nog niet goed onderbouwt is, dan voelt men zich al snel aangevallen.
pi_33845857
quote:
Nee niet doen . Zo precies goed!
  zondag 8 januari 2006 @ 21:44:46 #133
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33846586
mwoahaha ik zit nu aan de chips
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33846708
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
pi_33847659
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Je had 27 toen wist je nog
haddik ik 27 bij die vrouw? serieuzzzz? aaaaarwgh

naja op dat ding in de stad had ik 22 nogwat
pi_33847906
ik zal morgen is een fototje maken van me pokkeltje
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33848288
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

haddik ik 27 bij die vrouw? serieuzzzz? aaaaarwgh

naja op dat ding in de stad had ik 22 nogwat
Ja of 26.nog wat net als ik> Maar dat geloof ik niet want wij zijn die skinny bitches
  zondag 8 januari 2006 @ 22:30:24 #138
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33848565
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
nu mn tanden poetsen zodat ik stop met chips en dan nog een litertje water....
  zondag 8 januari 2006 @ 22:31:19 #139
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33848607
jesus wat een sixpackjes hiero! k train eigelijk nooit mn sixpack haha dat vind ik vét saai!

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33849111
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Ballebek het volgende:
Dat zei mijn vriendin ook altijd, totdat ik een sixpack had. Nu maak ik geen dikke pens meer
pi_33849346
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja of 26.nog wat net als ik> Maar dat geloof ik niet want wij zijn die skinny bitches
owja
  zondag 8 januari 2006 @ 23:00:20 #142
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33849852
@ Sandersson,

jij ergert je aan mij en Mr.J.?
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik train al een aantal jaar keihard om een beetje een mooi lichaam te krijgen. Prima als je het niet mooi vind of kritiek hebt, maar zeg het dan op een goede manier met degelijke argumenten. Op mij komt het over als verkapte jaloezie.

Zoals 2low4zero zegt: Het is maar hoe je het brengt.
En vergeet niet dat het verkrijgen van een mooie fysiek een hele uitdaging is, waar vaak heus nog wel zwakke plekken te vinden zijn. Als iemand zijn buik wat minder is, zeg het dan op een normale manier met daarbij tips om het volgens jou allemaal wel goed te doen.
pi_33850125
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Als iemand zijn buik wat minder is, zeg het dan op een normale manier met daarbij tips om het volgens jou allemaal wel goed te doen.
Ga ik niet mee akkoord, het onwetende oog is is meestal het algemene, ik zou al tevreden zijn als iemand zegt "hey je borst loopt achter", want je kunt tegenwoordig alle tips zelf opzoeken op internet
  zondag 8 januari 2006 @ 23:11:14 #144
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33850401
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Ga ik niet mee akkoord, het onwetende oog is is meestal het algemene, ik zou al tevreden zijn als iemand zegt "hey je borst loopt achter", want je kunt tegenwoordig alle tips zelf opzoeken op internet
Oke, even buiten beschouwing laten dat tips over het algemeen wel bekend zijn bij iemand die langer traint. Maar het gaat om de manier waarop met de argumenten erbij.
En ga je niet lopen storen als twee "kerels" elkaar complimenten geven over hun fysiek, hoort bij de sport. Komt op mij over als iemand die nooit complimentjes krijgt over zn uiterlijk.
pi_33850588
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]
En ga je niet lopen storen als twee "kerels" elkaar complimenten geven over hun fysiek,
Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?

pi_33850676
*snok *snok

*fwap *fwap
  zondag 8 januari 2006 @ 23:27:32 #147
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33851115
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?

O gossie, een zwakzinnige.
Wat lief!
  maandag 9 januari 2006 @ 00:29:03 #149
19479 Mr.J
pi_33853492
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Denk het wel.
  maandag 9 januari 2006 @ 00:38:27 #150
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_33853742
quote:
grtz
laatste keer dat ik mijn vetpercentage liet meten (ongeveer 2 jaar terug) zat ik op 7% en ik ben dus absoluut geen topsporter....

enige sport waar ik bedreven in ben is bier drinken

ik weeg 68 kg @ 1m83

is dit echt per definitie "ongezond" in mijn geval zo weinig vet ik kan eten wat ik wil, er komt nooit wat bij.....
Nobody fucks with The Jesus
pi_33854515
Weet iemand waar zon ouderwets bankje uit de sportschool te koop is.
waar je gewone sit ups op kan maken
046
Dank aan Yeahinho
pi_33854537
typ in "fitnessmateriaal" op google, en dan vindt je online sites
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

laatste keer dat ik mijn vetpercentage liet meten (ongeveer 2 jaar terug) zat ik op 7% en ik ben dus absoluut geen topsporter....

ik weeg 68 kg @ 1m83

is dit echt per definitie "ongezond" in mijn geval zo weinig vet ik kan eten wat ik wil, er komt nooit wat bij.....
ongezond? nee
Je bent gewoon overwegend ectomorph, en die kunnen nu eenmaal vrijwel geen massa bijkrijgen, spier of vet. Kun je niks aan doen, is je genetische aanleg
Vanaf onder de 4% kan het maar echt ongezond zijn
  maandag 9 januari 2006 @ 01:42:09 #153
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33854990
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:16 schreef hallo_mensen het volgende:
Weet iemand waar zon ouderwets bankje uit de sportschool te koop is.
waar je gewone sit ups op kan maken
Eeuuh Intersport, Perrysport of zoiets....
  maandag 9 januari 2006 @ 02:13:46 #154
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_33855483
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

ik weeg 68 kg @ 1m83

Iedereen kan aankomen.
pi_33857766
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Genjuro het volgende:
[..]

ongezond? nee
Je bent gewoon overwegend ectomorph, en die kunnen nu eenmaal vrijwel geen massa bijkrijgen, spier of vet. Kun je niks aan doen, is je genetische aanleg
Ik was ook z'n type, maar je kunt wel aankomen. Het kost mij alleen heel wat meer discipline dan een mesomorph.
pi_33862114
moet je gezond eten en elke dag de zelfde hoeveelhied. blablabla dik of dun zijn is vaak een keuze. blablablabla gezond eetpatroon. blablablabla vezels enzo :|
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33862294
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
moet je gezond eten en elke dag de zelfde hoeveelhied. blablabla dik of dun zijn is vaak een keuze. blablablabla gezond eetpatroon. blablablabla vezels enzo :|
ja vind ik ook
pi_33862756
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:44 schreef MaRySe het volgende:

[..]

ja vind ik ook
voor het eerst dat iemand op fok mijn mening deelt SCARY
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33864795
quote:
[..]

ongezond? nee
Ecto's kunnen zeker wel groot worden, maar dan moeten ze gaan vreten en ook echt door blijven vreten. 6x maaltijden per dag minimaal en ook gewoon vreten als je geen honger hebt. Ook zoveel mogelijk 'nuttig' voer eten en laat het vlees van koeien en varkens maar staan, daar heb je niets aan. Tel je Kcal en dan moet je zo'n 700 Kcal boven je dagelijks verbruik zitten, dan gaan de ecto's ook echt wel goed groeien.
pi_33870598
ik heb nooit honger, en toch eet ik 8 keer per dag. ik sfeer het ik zou niet eens meer weten wat honger is. ik zorg altijd als ik weg ga dat ik brood en water bij me heb, en als ik weet dat het langer gaat duren fruit en kwark enzo.

is het zelfde als mensen die zeggen dat ze niet breed kunnen worden, tuurlijk kun je het wel je wilt het niet.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33870763
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik heb nooit honger, en toch eet ik 8 keer per dag. ik sfeer het ik zou niet eens meer weten wat honger is. ik zorg altijd als ik weg ga dat ik brood en water bij me heb, en als ik weet dat het langer gaat duren fruit en kwark enzo.

is het zelfde als mensen die zeggen dat ze niet breed kunnen worden, tuurlijk kun je het wel je wilt het niet.
bij mij het tegengestelde, ik heb vrijwel altijd honger. Ik kan 2 hele pizza's na elkaar op(ja alle mensen die zogezegd kunnen "eten als een buffel" gapen me soms met open mond na als ze zien wat ik allemaal binnenkrijg "Damn JIJ kunt eten") en na een uurtje zit ik weer op iets te azen. Vooral als ik thuis zit eet ik vrijwel aan een stuk door, gelukkig wel met veel fruit en magere yoghurt ertussen
pi_33872978
er zijn vast mensen die dik zijn door een ziekte enzo. Maar ik denk dat het meestal toch hun eigen schuld is, en ze er zeker wat aan kunnen doen
pi_33873035
wat is ecto/mecto precies?
pi_33873192
Ectomorph:
* Definitive "Hard Gainer"
* Delicate Built Body
* Flat Chest
* Fragile
* Lean
* Lightly Muscled
* Small Shouldered
* Takes Longer to Gain Muscle
* Thin

Mesomorph:

* Athletic
* Hard Body
* Hourglass Shaped (Female)
* Rectangular Shaped (Male)
* Mature Muscle Mass
* Muscular Body
* Excellent Posture
* Gains Muscle Easily
* Gains Fat More Easily Than Ectomorphs
* Thick Skin

Endomorph:

Over het algemeen 'rond' en gezet/dik. Zet zowel gemakkelijk spieren als vet aan.
pi_33873423
En iedereen zit in 1 van die categorieën?
Dus ook vrouwen bedoel ik of alleen voor mannen?
pi_33873496
Nee nee, dit zijn de hoofdgroepen, vrijwel iedereen zit er zo wat tussenin, hoewel je ook wel echte ecto's hebt en echte meso's. Maar dit geldt voor zowel mannen als vrouwen ja, dat wel.
pi_33873925
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef snowqueen911 het volgende:
er zijn vast mensen die dik zijn door een ziekte enzo. Maar ik denk dat het meestal toch hun eigen schuld is, en ze er zeker wat aan kunnen doen
5% is ziekte, de overige 95% zijn gewoon te lui om wat te doen of om ook maar iets op hun voeding te letten.
pi_33883940
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

5% is ziekte, de overige 95% zijn gewoon te lui om wat te doen of om ook maar iets op hun voeding te letten.
Bron?
Volgens mij is het nog veel minder
pi_33883997
Ik kan overigens lastig de motivatie vinden om meer te bewegen .
slettebak [@] gmail.com
pi_33885615
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Bron?
Gewoon een gokje
pi_33886430
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef JaWi het volgende:
Ik kan overigens lastig de motivatie vinden om meer te bewegen .
ik weet niet of je vet bent, maar anders kun je is proberen in een spiegel te kijken, misschien dat je dan gemotiveerd raakt.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33888118
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

ik weet niet of je vet bent, maar anders kun je is proberen in een spiegel te kijken, misschien dat je dan gemotiveerd raakt.
Nee, totaal niet .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:04:43 #173
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_33898122
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Bron?
Ga vanaf vandaag 8 maaltijden per dag eten. Dus niet zomaar 2 broodjes maar een echte maaltijd. Je maakt mij niet wijs dat je dan niet aankomt. En geen pizza's, maar echt voedsel met voldoende kolydraten.
pi_33901810
en stop met kauwgom, je darmen en shit denken dan dat ze voedsel krijgen, wat ze dus niet krijgen. en gaan daarom aan de slag.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33909161
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Ga vanaf vandaag 8 maaltijden per dag eten. Dus niet zomaar 2 broodjes maar een echte maaltijd. Je maakt mij niet wijs dat je dan niet aankomt. En geen pizza's, maar echt voedsel met voldoende kolydraten.
pizza is juist een caloriebom, oorzaak nummer 1 van de dikke mensen in Amerika
Reken maar rond 1200 calorien per pizza, daarom zijn ze echt af te raden voor mensen die niet sporten.
Aankomen blijft nog altijd de simpele vergelijking meer calorieën eten als verbranden. Je kan dus 8 maal eten en nog afvallen, eigenlijk is het DE manier om af te vallen, maar dan moet je wel kleinere porties te eten. Spieren kweken lukt ook super hiermee.

Ik wens je trouwens veel succes, blijven volhouden en je bereikt zeker je doel
pi_33909220
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/een.gif [/img]
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/twee.gif [/img]

is puur natuur
De enige sport die ik doe is af en toe schaatsen en elke dag de hond uitlaten.
..
pi_33909293
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef vliegfiets het volgende:

is puur natuur
supervoorbeeld van een ecto, ik schat een vetpercentage van 5-6%
Hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
pi_33909852
wtf...was is er met je buik aan de hand op die 1e foto
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33910128
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:34 schreef Genjuro het volgende:

[..]

supervoorbeeld van een ecto, ik schat een vetpercentage van 5-6%
Hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
ik ben 2 meter en ik weeg 70kg
maare ben je dokter ofzo?
..
pi_33910197
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wtf...was is er met je buik aan de hand op die 1e foto
geen id
..
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:08:22 #181
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33910445
Brr ... dat is inderdaad een eng buikje op die eerste foto Ga eten man.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33911588
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef vliegfiets het volgende:

[..]

ik ben 2 meter en ik weeg 70kg
maare ben je dokter ofzo?
doe er 20/30 kilo bij
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_33911625
2 meter en 70 kg? dat is 35 kg per meter. dat lijkt me niet veel. je foto's werken ook niet meer. eet je wel genoeg?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33911811
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
2 meter en 70 kg? dat is 35 kg per meter. dat lijkt me niet veel. je foto's werken ook niet meer. eet je wel genoeg?
Ja ik eet genoeg 3 maaltijden
en die fotos heb ik eraf gehaald
..
pi_33911910
Heb die oefening met de buik ingehouden geprobeerd, nou dat merk je wel .
Vraag me alleen af of ik helemaal goed doe.
slettebak [@] gmail.com
pi_33911934
3 maaltijden is niet genoeg
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:57:33 #187
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33912198
Minimaal 5 maaltijden was het geloof ik, het liefst 6.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:11:25 #188
19479 Mr.J
pi_33912700
Ik eet @ 7.30, 10.00, 12.00, 14.00, 16.00, 18.30, 21.00 en 23.15.
pi_33912910
Wat eet je om 23.15?

En is er een nederlandse site over die buikspieroefening met ingehouden buik?
slettebak [@] gmail.com
pi_33912957
Ik om 07:00 / 09:00 / 11:30 / 12:30 / 15:00 / 18:15 / 22:00
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:21:24 #191
19479 Mr.J
pi_33913075
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Wat eet je om 23.15?
1
2
3
4
5
e/k/v/kcal
0,25 liter   Halfvolle melk   8,75   12,50      3,75    121,25
50 gram       Havermout       5,50   30,00   4,00    184,00
20 gram     Proteine         15,00   2,00   0,00   68,40
eetlepel   Olijfolie       0,00   0,00   9,00   81,00
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:21:32 #192
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33913080
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Wat eet je om 23.15?

En is er een nederlandse site over die buikspieroefening met ingehouden buik?
snap niet wat je bedoelt, maar is dit wat?

http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:22:36 #193
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33913117
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef Mr.J het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]
Tjessus wat een ritme, jij bent er wel serieus mee bezig he?
pi_33913145
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

snap niet wat je bedoelt, maar is dit wat?

http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
Nee, een specifieke oefening. Kan hem nu even niet terug vinden, je moest je buik in ieder geval helemaal intrekken en uitademen voor je begon met crunches. Daar zoek ik wat nederlandse informatie over.
slettebak [@] gmail.com
pi_33919812
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:23 schreef JaWi het volgende:

[..]

Nee, een specifieke oefening. Kan hem nu even niet terug vinden, je moest je buik in ieder geval helemaal intrekken en uitademen voor je begon met crunches. Daar zoek ik wat nederlandse informatie over.
je moet geen stomach vacuum doen met crunches normaal... maar tijdens de rustpauzen tussen de sets
Alhoewel, ik ga straks ook een stomach vacuum samen crunch doen, kan best mogelijk aangezien je moet uitademen als je naar boven gaat
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:08:04 #196
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33920006
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef vliegfiets het volgende:
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/een.gif [/img]
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/twee.gif [/img]

is puur natuur
Zie geen foto's?
And know what you want,
pi_33920121
Meer foto's, please.
pi_33920623
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

doe er 20/30 kilo bij
Dat doe je niet zo snel.
pi_33921258
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Dat doe je niet zo snel.
2jaar BB (20 kilo)
pi_33921336
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Mabelle het volgende:
Brr ... dat is inderdaad een eng buikje op die eerste foto Ga eten man.
Ach dat viel ook wel mee ...

met je blubberbuik!
pi_33922292
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

2jaar BB (20 kilo)
een ectomorph???
5 kilo per jaar maximum
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:02:49 #202
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_33922619
quote:
[..]

ongezond? nee
ter illustratie:

(let niet op de rare draai, normaal steekt er niks uit hoor )

ik @ een dikke 6% lichaamsvet 2 jaar terug.....als ik dit nu zie kan ik toch wel zeggen dat ik IETS ben bijgekomen afgelopen maanden.....al zie ik er weer zo uit in no-time zonder moeite.....ik zal die term ectomorph maar onthouden tnx
Nobody fucks with The Jesus
pi_33923009
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Genjuro het volgende:

[..]

een ectomorph???
5 kilo per jaar maximum
Onzin........echt bullshit

Ben zelf een ecto. 2 jaar geleden begonne met trainen woog toen rond de 73/74, weeg nu 97/98 kilo. Leg dat een suit?
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:35:30 #204
19479 Mr.J
pi_33925669
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Tjessus wat een ritme, jij bent er wel serieus mee bezig he?
Houd je van de straat.
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:36:25 #205
19479 Mr.J
pi_33925690
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Onzin........echt bullshit

Ben zelf een ecto. 2 jaar geleden begonne met trainen woog toen rond de 73/74, weeg nu 97/98 kilo. Leg dat een suit?
Dan ben je geen ecto maar at je vroeger gewoon te weinig.
pi_33929951
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dan ben je geen ecto maar at je vroeger gewoon te weinig.
mwah vind mezelf er nu nog steeds uitzien als een ecto....ben ook bijna 2 meter. Dus het kan goed verdeeld worden over me lichaam.
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:35:26 #207
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_33931732
Ik snap niet waar mensen hier de info vandaan halen dat een vetpercentage van 17 - 23% gezond is voor een vrouw en 26 teveel is... Mijn trainer zegt dat tussen de 25 en de 30% gezond is voor een vrouw. Bronnen graag!
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_33935326
ik ben ook een ecto als ik foto's van mezelf zie van vroeger toen ik 16 was, nergens vet enzo. en wel bijna elke dag chips en snoep vreten. ik eet helemaal niet op vaste tijden, maar ik zorg wel dat ik minimaal 9 maaltijden per dag naar binnen werk. wat op zich een hele klus is . ik zat er laatst is over na te denken, ik zou niet eens meer weten hoe het is om honger te hebben of trek. ik eet altijd omdat het moet van mezelf, niet omdat ik trek heb oid.
is dit ongezond ?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:01:01 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33935407
hebben we al een foto van jou gezien?
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:03:33 #210
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33935481
hmmm, op de een of andere manier zie ik alleen foto's van buiken. Wat een tegenvaller!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_33935783
nee ik ga er zo is 1 maken, ik train me buik alleen nooit. ja 1 maand voor de zomer ofzo. en ik heb al 16 plakken brood op, en een bak kwark
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:15:25 #212
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33935820
hmm, dus wat jij verkondigde heeft helemaal niets met 6-packs te maken....
pi_33936318
waar kun je foto's uploaden? ik ben trouwens meer voor een massive biceps topic
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:03:16 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33937261
geen idee van de foto's maar dit is toch echt het sixpack topic, open anders je eigen topic.

Ts begint
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:23:35 #215
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_33937734
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Xortes het volgende:
Ik snap niet waar mensen hier de info vandaan halen dat een vetpercentage van 17 - 23% gezond is voor een vrouw en 26 teveel is... Mijn trainer zegt dat tussen de 25 en de 30% gezond is voor een vrouw. Bronnen graag!
www.dutchbodybuilding.com/forum/
pi_33939275
ik train 8,5 jaar clean. zoals gezegd 16 boterhammen 5 crackers en bak kwark met musli in de darms . 108,5 kg bij 1.90 lang.

http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070613np.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070701gv.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070717gu.jpg

vet lastig zeg fototjes op een forum zetten

[ Bericht 15% gewijzigd door diep-in-de-war op 11-01-2006 15:18:33 ]
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33939614
Probeer eens te cutten want je vetpercentage lijkt me wat hoog, dan zul je er veel gespierder uitzien

[ Bericht 100% gewijzigd door Genjuro op 11-01-2006 15:26:06 ]
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:50:18 #218
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_33940570
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik train 8,5 jaar clean. zoals gezegd 16 boterhammen 5 crackers en bak kwark met musli in de darms . 108,5 kg bij 1.90 lang.

http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070613np.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070701gv.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070717gu.jpg

vet lastig zeg fototjes op een forum zetten
Ziet er netjes uit, vooral laatste foto.
pi_33940872
ik zit op 10% en dat bevalt me wel, ik vind zoals die toppers eruit zien met voeral spiertjes over je benen heen enzo niet tof. ik heb ze alleen over me schouders en biceps lopen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33942649
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik zit op 10% en dat bevalt me wel, ik vind zoals die toppers eruit zien met voeral spiertjes over je benen heen enzo niet tof. ik heb ze alleen over me schouders en biceps lopen.
raar, ik zit nu op 15% en ik heb meer definitie als jij...
Ik zal wachten op Mr. J zijn antwoord
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:03:00 #222
19479 Mr.J
pi_33942927
Wel of niet onderhuids vocht vasthouden kan een verschil van dag en nacht wezen.

Iemand op 8% bf met veel onderhuidsvocht kan er minder scherp uitzien dan iemand op 12%bf die aan de Lasix zit.

Buiten dat, is de ene meting de andere niet. Een weegschaalmeting en een huidplooimeting is al niet met elkaar te vergelijken, maar ook 2 huidplooitmetingen kunnen verschillend zijn (de een kan meer rkacht zetten op de tang dan de ander en zodoende tot een lager % komen).

Als jij meer defenitie claimt te hebben denk ik eerder dan dat jouw meting niet helemaal ok is geweest (en je onder de 10% zit) dan dat diep-in-de-war zijn meting niet klopt.
pi_33943171
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Genjuro het volgende:

[..]

je moet geen stomach vacuum doen met crunches normaal... maar tijdens de rustpauzen tussen de sets
Alhoewel, ik ga straks ook een stomach vacuum samen crunch doen, kan best mogelijk aangezien je moet uitademen als je naar boven gaat
En een nederlandse site?
slettebak [@] gmail.com
pi_33943438
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef Mr.J het volgende:
Wel of niet onderhuids vocht vasthouden kan een verschil van dag en nacht wezen.

Iemand op 8% bf met veel onderhuidsvocht kan er minder scherp uitzien dan iemand op 12%bf die aan de Lasix zit.

Buiten dat, is de ene meting de andere niet. Een weegschaalmeting en een huidplooimeting is al niet met elkaar te vergelijken, maar ook 2 huidplooitmetingen kunnen verschillend zijn (de een kan meer rkacht zetten op de tang dan de ander en zodoende tot een lager % komen).

Als jij meer defenitie claimt te hebben denk ik eerder dan dat jouw meting niet helemaal ok is geweest (en je onder de 10% zit) dan dat diep-in-de-war zijn meting niet klopt.
Ik kom wel net van een sodium-arm dieet ja
De laatste keer dat ik gemeten ben was op 17 december, huidplooimeting in de fitnesszaal(waar ik nog zelden kom tegenwoordig, ik ben volledig terug aan het thuisfitnessen) en het was toen 15% op 102.2kg. Vanmorgen stond ik op 100.9 voornamelijk van waterverlies denk ik aangezien ik de laatste 2 weken eerder wat soepel ben geweest met mn training.
Wat ik heb (en wat mn vriendin super vind) is een klein putje tussen triceps en biceps, als ze ze beiden flex zoals op die eerste foto van diep-in-de-war doet. Ook heb ik nog 4-pack.

Ms kun je eens foto van je buikspieren nemen als je ze flexed didw?
pi_33943469
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef JaWi het volgende:

[..]

En een nederlandse site?
zou ik niet weten srry, mn engels is vrijwel even goed als mn nederlands
pi_33943475
ik heb niet echt veel vet ofzo, ik train me pokkel alleen niet. wat ik misschien beter wel kan gaan doen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33943503
pokkel?
pi_33943520
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef Genjuro het volgende:

[..]

zou ik niet weten srry, mn engels is vrijwel even goed als mn nederlands
Mijn engels is prima, maar die termen zijn me een beetje onbekend enz .
slettebak [@] gmail.com
pi_33943525
pens je weetwel
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33943919

mijn idool-abs

zijn artikel
http://www.bodybuilding.com/fun/herve3.htm
pi_33954359
Ik zeg: ideaal fysiek!
pi_34000343
stomach vacuum en crunch tegelijk lukt (mij) dus niet
pi_34008083
lijkt me ook niet het meest makkelijke wat er is, ik probeer nu 2 keer in de week me buikspieren aan te pakken, zal over een poosje weer is foto's maken kijken of ik verschil zie. ik trainde ze hiervoor alleen voor de zomer
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:14:00 #234
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34045100

zo zagen de mijne er vanochtend nog uit
stay frosty
pi_34046131
Die boxershorts heb ik ook
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:51:46 #236
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34046162
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:50 schreef LedZep het volgende:
Die boxershorts heb ik ook
niet fokken met me stoere boxershort
stay frosty
pi_34046249
Hema of niet?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:57:13 #238
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34046316
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
Hema of niet?
geloof het wel ja
staat sportswear basic op ofzo
zitte wel redelijk
stay frosty
pi_34046976
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
ziet er uit
pi_34061274
quote:
[afbeelding]
Netjes zeg. Ik ben zelf net begonnen met trainen, vetpercentage van 13% en niet echt gespierd. Nu ben ik ook een beetje buik aan het trainen en ik merk dat mijn bovenste buikspieren er al aardig zitten, maar daaronder zit zo'n buikje, maar het is niet echt vet, want het is vrij hard. Het bolt gewoon een beetje op, met mijn navel in het midden. Hoe train ik dit het beste strak, want het ziet er nu een beetje vreemd uit.

[ Bericht 6% gewijzigd door itsontoday op 15-01-2006 01:33:06 ]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:22:38 #241
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34062194
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Netjes zeg. Ik ben zelf net begonnen met trainen, vetpercentage van 13% en niet echt gespierd. Nu ben ik ook een beetje buik aan het trainen en ik merk dat mijn bovenste buikspieren er al aardig zitten, maar daaronder zit zo'n buikje, maar het is niet echt vet, want het is vrij hard. Het bolt gewoon een beetje op, met mijn navel in het midden. Hoe train ik dit het beste strak, want het ziet er nu een beetje vreemd uit.
Even snel een fotootje gemaakt.
Daar ben ik een zeer benieuwd naar, dat gebied onder de navel, want op zich zitten daar namelijk geen blokjes. Bij elke foto die ik zie van mensen met een sixpack daar zitten de 6 blokjes bijna allemaal boven de navel en heel soms net een beetje onder de navel.

Dus hoe train je alles onder je navel goed strak?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 15-01-2006 19:22:50 ]
pi_34064413
Genetica.

Kijk maar naar het verschil tussen

en

Buikspieren (waar het sixpack zit, waar vet zich ophoopt ook) is per persoon verschillend.

Het enige wat je kunt doen is meer vet verliezen; het onderste buikgedeelte is daar (soms) nogal hardnekkig in.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:07:42 #243
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34066415
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef LedZep het volgende:
Genetica.

Kijk maar naar het verschil tussen

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Buikspieren (waar het sixpack zit, waar vet zich ophoopt ook) is per persoon verschillend.

Het enige wat je kunt doen is meer vet verliezen; het onderste buikgedeelte is daar (soms) nogal hardnekkig in.
Niet echt een antwoord op de vraag.....
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:14:37 #244
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34066683
quote:
[afbeelding]
Dat ziet er verdómd netjes uit
And know what you want,
pi_34069399
pi_34076979
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Niet echt een antwoord op de vraag.....
Antwoord is dus: vet wegtrainen. Maar soms zitten daar ook gewoon geen " goed trainbare" buikspieren, zoals ik liet zien bij Dexter Jackson. Indirect antwoord op de vraag.

[ Bericht 2% gewijzigd door LedZep op 15-01-2006 11:01:01 ]
  zondag 15 januari 2006 @ 14:05:09 #247
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34082245
allereerst bedankt voor de complimenten
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef itsontoday het volgende:

[..]

waar je mee moet beginnen is heel veel hardlopen en fietsen.. gewoon puur om toch een beetje vet nog te verbranden.
stay frosty
  zondag 15 januari 2006 @ 14:18:09 #248
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34082728
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:

[..]

Antwoord is dus: vet wegtrainen. Maar soms zitten daar ook gewoon geen " goed trainbare" buikspieren, zoals ik liet zien bij Dexter Jackson. Indirect antwoord op de vraag.
Maar toch zie je nooit een bodybuilder/atleet met een zwembandje onder ze buikspieren, dus het is wel trainbaar.

pi_34094283
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Maar toch zie je nooit een bodybuilder/atleet met een zwembandje onder ze buikspieren, dus het is wel trainbaar.

[afbeelding]

Tja, als je 6% of minder vet hebt is er ook geen zwembadje te ontdekken hoor

Feit is dat bij sommige mensen de bovenste twee buikspieren ontzettend klein zijn en het gebied onder de navel tot het sixpack behoort (zoals b.v. bij Ronnie Coleman). Die onderste buikspieren bollen echter nauwelijk op, maar als je vetpercentage maar laag genoeg is, kan je wel aardig wat definitie krijgen.

Bij sommige mensen is dan weer het sixpack geheel boven de navel (zoals b.v. bij Dexter Jackson). Je kan natuurlijk ook beide hebben, maar dat komt weinig voor; er zijn, zoals je wel weet, weinig 8-packs te zien .
  zondag 15 januari 2006 @ 19:30:09 #250
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34094679
ik heb een 4-pack boven de navel (en en hele mooie, al zeg ik het zelf). De andere 4 zitten onder mn navel, ik voel ze wel maar je ziet ze niet...
  zondag 15 januari 2006 @ 22:41:39 #251
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34103635
Als vetverlies je hoofddoel is, moet natuurlijk als eerste je dieet aangepast worden. Als je meer kcal eet dam je per dag gebruikt zal je over het algemeen geen vet verliezen. Maar ook de training zal moeten worden aangepast. Hieronder staan een paar eenvoudige tips die het verbranden van je vetreserves zullen versnellen:

Doe je cardio ´s ochtends vroeg of na de training (of beide). Op deze tijdtippen zijn je glycogeenreserves (de suikers in je spieren) gebruikt. Je lichaam moet dus op een andere energiebron overstappen: Vetten! Bij een normale cardio sessie worden je vetreserves pas na zo´n 20 minuten worden aangesproken. 20 minuten op deze tijdtippen is genoeg, je verbrandt dan namelijk zo´n 300% meer vet.

Neem 45 minuten voor de training een combinatie van efedrine/cafeïne/aspirine (bijv. Stacker 3). Van deze combinatie is het bewezen dat het het lichaam helpt vetreserves als energiebron aan te spreken, dat het spiermassa beschermt, het meer kcal per training verbrandt en daarnaast geeft het je een flinke dosis energie die tijdens een cardio training nooit weg is.

Verlaag de rustperioden tussen de sets in je training. Dit houdt de hartslag en daarmee de verbranding hoog, daarnaast zal het je hoogstwaarschijnlijk een nieuwe groei impuls geven. Je lichaam is dit niet gewent, en reageert hierop met nieuwe spiergroei.

Verhoog het aantal herhalingen van een set. Dus als je normaal 6 tot 10 herhalingen deed, doe er dan nu 12 tot 15.

Voeg een circuittraining toe aan je trainingssessies. Een circuittraining heeft de voordelen van de twee vorige adviezen. Doordat je de verschillende oefeningen zonder rust met elkaar afwisselt, blijf je een hoge hartslag houden. Je zal zo heel wat meer kcal verbranden dan tijdens een uurtje op de hometrainer. Ook geef je je spieren weer een extra impuls.

Eet voor je middag/avond training gedurende twee uur niks en drink alleen water. Hierdoor zal de afgifte van groeihormoon tijdens de training veel hoger liggen. Er worden dan meer vetreserves aangesproken.

Eet tot een half uur na je trainingen niks, in dit half uur is je vetverbranding nog in volle gang.

Door deze tips te gebruiken in je trainingen zul je beduidend meer resultaat krijgen van je trainingen!

dit kwam ik ergens tegen misschien is het wat voor iemand
  zondag 15 januari 2006 @ 22:50:51 #252
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34104045
@One_conundrum:

Veel dingen die ik lees in jou post worden weer afgeraden daar andere mensen (lees: mensen met jarenlange ervaring). Ik vind het altijd typisch dat als je 10 mensen vraagt hoe je het beste kan trainen, dat je op z'n minst 4 of 5 verschillende antwoorden krijgt.
  zondag 15 januari 2006 @ 22:52:28 #253
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34104100
ik gebruik het niet. Kwam het tegen en postte het voor de liefhebber... Er staat vast wel iets in waar iemand wat mee kan
  zondag 15 januari 2006 @ 23:01:39 #254
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34104482
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef One_conundrum het volgende:
ik gebruik het niet. Kwam het tegen en postte het voor de liefhebber... Er staat vast wel iets in waar iemand wat mee kan
Oke duidelijk....

De beste 2 boeken die ik tot nu toe ben tegengekomen over cardio, afvallen en krachttraining zijn:

- "Het Wasbord Dieet" van Men's Health
- "Burn the Fat, Feed the Muscle" van Tom Venuto
  maandag 16 januari 2006 @ 00:18:26 #255
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34107765
Dit is wat je krijgt

fitter, gezonder & sexier lijf

zonder rugpijn & andere blessures

gezonder & langer leven

beter sexleven

Dankzij een wasbord dieet een beter sexleven
  maandag 16 januari 2006 @ 08:52:09 #256
19479 Mr.J
pi_34112383
Ik krijg juist van meer neuken een sixpack.
pi_34119976
ik lach gimiddeld vrij veel op een dag, dat lijkt me ook niet verkeerd
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 16 januari 2006 @ 13:59:41 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34120127
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik lach gimiddeld vrij veel op een dag, dat lijkt me ook niet verkeerd
helpt wel ga maar een terwijl je schuin zit een lachfilm kijken.. aan het einde van de film ben je dan echt wel dood
stay frosty
  maandag 16 januari 2006 @ 20:06:06 #259
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_34133442
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:52 schreef Mr.J het volgende:
Ik krijg juist van meer neuken een sixpack.
pi_34133837
heb jij al een foto gepost jerommeke?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34340922
eindelijk eens een nederlandstalige site gevonden met buikspieroefeningen

http://www.giantpt.com/Tr(...)_tot_een_sixpack.htm
pi_34341124
oooooooow eindelijk een nederlandstalige versie van de stomach vaccuum

http://www.giantpt.com/Tr(...)uikspiertraining.htm