Komt u maarquote:Op woensdag 7 december 2005 12:56 schreef off_topic het volgende:
Na aanleiding van 6-pack kweken :
Post hier jouw sixpack en motiveer anderen om een mooi buikje te creeren. (Dit is geen show off topic maar je moet ook erbij vertellen wat je trainingschema is zodat mensen er lering uit kunnen trekken)
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef amdboy het volgende:
houdt je altijd aan het trainingsritme (schema) daar went je lichaam namelijk aan en zo groeien de spieren beter!
mijn broertje traint thuis, vreet bananen en dergelijk maar geen overdreven krachttrainig en die heeft een mooier wasbord dan jouw .... dus niet zo overdrijven hequote:Op donderdag 22 december 2005 14:23 schreef amdboy het volgende:
In die sixpack zit VEEL pijn pijn en nog eens pijn. Maarja je moet er maar van houden wil je lekker trainen. Oja voor de mensen die ook trainen, houdt je altijd aan het trainingsritme (schema) daar went je lichaam namelijk aan en zo groeien de spieren beter! Wat nog misschien wel het allerbelangrijkste is, is de rust na de training (rust in iedergeval 1 hele dag uit!) Het is ook goed om om het uur of om de twee uur even een handje vol pinda's te eten. Eet ook veel kwark en yoghurt (pap / havermoutpap) Vis en vlees zijn ook een zeer belangrijk onderdeel vanwege de proteinen en de eiwitten! Natuurlijk bouw je de training beetje bij beetje op. 10x herhalingen is dus genoeg van elke oefening. Het lichaam gaat op gegeven moment wennen en dan pas kan je hoger gaan, anders heeft het geen effect op de spieren. Bij het trainen breek je spiercellen af (weerstand wordt ook zwakker) NEEM DUS VEEL RUST, zodat alles zich hersteld (wanneer je dus geen spierpijn meer hebt) En vooral zeer veel geduld hebben.
Goede borst.quote:Op maandag 26 december 2005 02:57 schreef El-Rico het volgende:
[..]
je lichaam groeit juist bij veel afwisseling
[afbeelding]
Veel water drinken, t juiste eten en vooral vaak trainen
Nette bouw!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef amdboy het volgende:
hier de mijne [afbeelding]
oja en dat op m'n hoofd is een mong kong(A) thaiboxers in thailand hebben deze even op voordat ze de ring ingaan, traditie.
[afbeelding]
nog eentje![]()
[afbeelding]
en dan hier de laatste.......hmm thaiboxen is echt een zwaaaaaaaaaaaaare sport!
Oja het trainingschema...
de hele week thaiboxen, en een heeeeeele hoop oefeningen voor de buik waaronder: benen een beejte naar je toe getrokken, en dan vervolgens 50x met je elleboog de knie aantikken, daarna doet men dit 50x kruislings, daarna benen in de lucht gekruist en dan ook weer elleboog knie aantikken (50x) en dit dan ook weer 50x kruislings, en vervolgens 100x heel kort opkomen!
Vet verliezen zeker het laatste beetje is erg lastig zonder daarbij ook spiermassa te verliezen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik nam degene van Bodystore.nl altijd, maar ik krijg er echt een opgeblazen harses van.
Misschien toch maar s andere proberen, werd er wel lekker sterk van.
Is het trouwens zo dat je met Stackers ook spiermassa verliest? Ik wil het laatste beetje vet op mn buik kwijt, maar mn massa bij borst en armen niet verliezen. Als ik een stacker neem, val ik dan in het geheel af of alleen in vet?
Creatine bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef Sloper het volgende:
Ik kreeg er een zooit jeugdpuistjes van waar m'n vriendin niet blij van werd. Biergisttabletter, zink, vit b, fash wash hielp niet. Dus die troep de kelder ingeschopt.
Ik gebruik nu CLA, dat schijnt ook selectief vet aan te spreken en spiergroei te stimulerenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Vet verliezen zeker het laatste beetje is erg lastig zonder daarbij ook spiermassa te verliezen.
Je moet nl. onder onderhoudsniveau gaan zitten. Proberen in stapjes je koolhydraten omlaag te brengen maar je eiwitten en vetten iets te verhogen zal de schade beperken.
Aangezien stackers gewoon je hele thermogenen huishouding omhoog gooien zal je naw helaas spiermassa gaan verliezen. 't Zullen geen kg's zijn echter.
Het enige wat redelijk selectief vet zal aanspreken en niet zo snel je spiermassa is stimulatie van de beta2 receptor. Clenbuterol dus.
Wat is CLA ? Is dat anders dan creatine, of is dat een ander soort creatine, en waarom verdient dat de voorkeur boven creatine ?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ik gebruik nu CLA, dat schijnt ook selectief vet aan te spreken en spiergroei te stimuleren
Jeetje, raakt dat vooroordeel nooit de wereld uit?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Allemaal wel leuk van die steroiden, maar gaat je lul daar niet van krimpen.
Wel vette sport, zoiets zou ik ook wel willen doen? Is het mogelijk als je daarmee op je 20e mee start ? Wel wat karate achtergrond,quote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef amdboy het volgende:
oja en dat op m'n hoofd is een mong kong(A) thaiboxers in thailand hebben deze even op voordat ze de ring ingaan, traditie.
CLA vermindert de hoeveelheid lichaamsvet en vermeerdert het spierweefsel. Het is een effectief hulpmiddel om uw lichaam strakker te maken. Daarnaast voorkomt CLA het "jojo- effect". Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat gebruikers van CLA 4 kilo vet méér verliezen dan mensen die het niet gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is CLA ? Is dat anders dan creatine, of is dat een ander soort creatine, en waarom verdient dat de voorkeur boven creatine ?
Je navelquote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Sloper het volgende:
Deze was met volle mag als ik me goed herinner
[afbeelding]
Hehe, ik zat er nog over te denken om dr wat bij te zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je navel![]()
![]()
![]()
Maar ziet er verder goed uit![]()
Dat heeft dus echt totaal geen zin. Zorg er eerst maar voor dat je training en voeding echt goed in orde zijn voordat je ook maar aan supplementen gaat denken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Ewaldus het volgende:
Dus als ik iets gespierder wil lijken, moet ik CLA nemen?Wil het best wel proberen.
Ik sport zelf haast niet meer, heb 6 week haast geen (hockey)training meer gehad en heel soms een wedstrijdje.. ik ga ook laatste tijd alleen maar met trein naar school en ik ga uit als een wezenloze.
EN DAT KUN JE ZIENdaarom wil ik tohc wel eens wat pilletjes gebruiken en ga ik fitnessen..
Idd, misschien dat het icm juiste voeding en een goed trainingsprogramma wel positief kan werken, maar op zichzelf zonder sport en goede voeding doet het qua afvallen en vet kwijtraken helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef frenkck het volgende:
[..]
Dat heeft dus echt totaal geen zin. Zorg er eerst maar voor dat je training en voeding echt goed in orde zijn voordat je ook maar aan supplementen gaat denken.
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef FB-aight het volgende:
Ik doe alleen aan skateboarden(street)
[afbeelding]
Eet wat ik wil eten, *klop *klop
gadver, dit vind ik echt lelijk! Opgepompte spiermassa... bleghquote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Sloper het volgende:
Ooit een keer met m'n telefoon genomen, was niet speciaal voor m'n abs, maar je ziet ze wel redelijk. Lijkt op de foto alleen net alsof ik geen borstspieren, maar dat is niet zo
Belichting is slecht maargoed..
[afbeelding]
Deze was met volle mag als ik me goed herinner
[afbeelding]
dit is mooierquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef FB-aight het volgende:
Ik doe alleen aan skateboarden(street)
[afbeelding]
Eet wat ik wil eten, *klop *klop
Nee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Idd, misschien dat het icm juiste voeding en een goed trainingsprogramma wel positief kan werken, maar op zichzelf zonder sport en goede voeding doet het qua afvallen en vet kwijtraken helemaal niks.
copy that.quote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef foktastic het volgende:
Ik voel m'n sixpack wel, maar eerst wel een laagje vet verbranden om het ook te kunnen zien.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee?
Moet ik toch gaan trainen dus. Bah.
CLA = Conjugated Linol Acidquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is CLA ? Is dat anders dan creatine, of is dat een ander soort creatine, en waarom verdient dat de voorkeur boven creatine ?
Ja lach maar.quote:
Niet helemaal waar. Linolzuur heeft als afkorting LA en is dus niet helemaal hetzelfde als CLA.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
CLA = Conjugated Linol Acid
Oftewel linolzuur
Navelquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je navel![]()
![]()
![]()
Maar ziet er verder goed uit![]()
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history ziequote:Op maandag 2 januari 2006 17:45 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
gadver, dit vind ik echt lelijk! Opgepompte spiermassa... blegh
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Zij heeft dus echt de dunste maat buik everquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Heb jij een mooi buikje...?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zij heeft dus echt de dunste maat buik ever
En nee ga geen fotoposten
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Nice, ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef the-bullit het volgende:
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/3183/foto36ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
belichting is kut..maar ben over de abs wel tevreden
train elke dag 2 uur..ga volgend jaar als t goed is aan de hogesportschool beginne..
nog iets droger en t is een echte 8pack![]()
stomach vacuuuuuuuuumsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Zoals beloofd hier een foto van mijn fysiek:
[afbeelding]
Wat zitten jullie elkaar lekker te verheerlijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Al die vrouwen hebben een grote mond, maar moet je ze vaak zelf s zien..... mankeert (d?) ook vanalles aan.
Sloper&Mr.J. zijn gewoon netjes afgetraind
ik heb tenminste geen blubberbuikquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Neequote:
Post die foto van vakantie danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik heb tenminste geen blubberbuikDaar gaat het vet niet zitten
alleen gewoon brede heupen
en vet gaat op mn kont zitten
![]()
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Genjuro het volgende:
[..]
stomach vacuuuuuuuuums
je buik puilt uit, onder een trui lijk je dik...
Van de GH en insuline afblijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?
stomach vaccuums, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef Mr.J het volgende:
Een dikke ass met cellulites en straie dan.
Buik intrekken als het ware en dan voor een x aantal seconden hard aanspannen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Sloper het volgende:
Hoe werkt dat precies die vacuums? Snap dat filmpjes dat erbij staat ook niet helemaal?
Eerst adem je zo hard mogelijk uit, je moet het laatste deel van de lucht er echt uit "drukken"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Sloper het volgende:
Hoe werkt dat precies die vacuums? Snap dat filmpjes dat erbij staat ook niet helemaal?
blubberbuik zal wel meevallenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
NeeEen blubberbuik maat 36
Maar als ik een 4pack heb ga ik hem posten
oja maar m'n bil is wel helemaal prima
GH? was dat?quote:
Ik zal dat ff gaan checken enzo....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Genjuro het volgende:
[..]
stomach vaccuums, zoals ik al zei
Werkte enorm goed voor mij om de V-shape te krijgen, en maakte het mogelijk dat ik nu de sterkste buikspieren heb van mijn boksclub, ook al kan ik niet het meeste crunches(sterk as in meeste slagkracht kunnen absorberen)
Ik zal ff site zoeken
EDIT: http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm
Jammer van je buik .. je borst is wel oke denk..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Zoals beloofd hier een foto van mijn fysiek:
[afbeelding]
Growth Hormone Stimulator?quote:
Aaahhhh dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef Mr.J het volgende:
Nee gewoon (Human) Growth Hormone.
Itt tot AAS die receptoren in het spierweefsel aanspreken is GH in meer weefsel actief. Dus ook een vergroting van botstructuur en ingewanden zoals bij de nieuwe generatie pro's te zien is.
hmm oke alleen mn buik dan... die heeft toch al eens in een laat-eens-zien-hoe-bruin-jij-deze-vakantie-bent-geworden-topic gestaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Post die foto van vakantie danDaar zie je wel soort van spieren.
Ik sta een beetje gebogen om ze extra hard aan te spannen, slimbo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Genjuro het volgende:
[..]
stomach vacuuuuuuuuums
je buik puilt uit, onder een trui lijk je dik...
Wat is er dan jammer aan? Ik heb een laag vetpercentage, hij puilt alleen wat uit doordat ik gespannen ( krom ) sta. Ik zal binnenkort wel ff een andere foto posten waarop ik normaal sta.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Jammer van je buik .. je borst is wel oke denk..
Al heb ik wel beetje vermoeden dat je aanspant .. ivm de houding van je armen
Ik bedoelde die ene van het balkon of die met je oma maar deze is ook wel goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:25 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hmm oke alleen mn buik dan... die heeft toch al eens in een laat-eens-zien-hoe-bruin-jij-deze-vakantie-bent-geworden-topic gestaan...
[afbeelding]
dan moet je toch leren flexen, want dit is echt geen zichtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ik sta een beetje gebogen om ze extra hard aan te spannen, slimbo.
Ook onder een trui is het gewoon plat als ik gewoon rechtop sta.
Serieus laag vetpercentage? Je ziet er echt dik uit met daarover spieren of is laag voor jou 15%?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:40 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Wat is er dan jammer aan? Ik heb een laag vetpercentage, hij puilt alleen wat uit doordat ik gespannen ( krom ) sta. Ik zal binnenkort wel ff een andere foto posten waarop ik normaal sta.
ja ik vind het van die dikke spieren.. Ieder z'n smaakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik heb een percentage van 12 geloof ik.....
Maar blijkbaar vinden jullie het niet mooi... jammer, ik zal binnenkort eens een foto posten waar ik normaal op sta
Maarre..... dat is toch waar het om draait, dikke spieren?? Als het vet was geweest had je ze nie gezien, ik snap je niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja ik vind het van die dikke spieren.. Ieder z'n smaak
Ik had 26 laatst![]()
Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hier dan nog een foto waar ik rechtop sta..... ( lijkt wel of ik word weggevoerd o.i.d.)
Beetje ongelukkig en snel bewerkt met paint, maar t gaat om de buik he.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonen
ter compensatie![]()
flauw, maar daar lijkt het helemaal niet zo gespierd.. je oogt gewoon wat fors denk ik .. het is niet lelijk ofzo, maar ik vind gewoon iets minder fors mooier.. Borst is wel mooi trouwens op deze foto
Tja, beter een foto van alleen mn lichaam dat helemaal geen foto. T gaat in dit topic toch om de buik??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonen
ter compensatie![]()
flauw, maar daar lijkt het helemaal niet zo gespierd.. je oogt gewoon wat fors denk ik .. het is niet lelijk ofzo, maar ik vind gewoon iets minder fors mooier..
ja dat is veel mooier zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hier dan nog een foto waar ik rechtop sta..... ( lijkt wel of ik word weggevoerd o.i.d.)
[afbeelding]
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja dat is veel mooier zoAlleen je buik is nog wat vlezig naar mijn idee.
Oja, daar dacht ik ff niet aan toen ik dat zei.quote:26 veel? Ik ben een meisje!
O nu snap ik waarom ik geen sixpack hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef the-bullit het volgende:
haha ook voor een meisje is 26 aan de hoge kant..
voor een meisje is een vetpercentage van 17 tot 23%gezond/normaal..
voor een jongen 12 tot 18%
voor (top)sporters zoals ikzelf is t ong 8 tot 15
sommige sporters hebbe zelfs een vetpercentage van onder de 6% dit tijdelijk want langdurig een vetpercenytage onder de 8 is ook ongezond
zelf zit ik door het 2 uur per dag intensief trainen op 8,2% ben daarover erg tevreden.
komende zomer zal t percentage wel iets zaken tijdens t wielrennen in france..
grtz
Voel je niet zo aangevallenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Tja, beter een foto van alleen mn lichaam dat helemaal geen foto. T gaat in dit topic toch om de buik??
Waar blijft de jouwe? Wel een grote mond, maar een eigen fotootje posten ho maar....
Oja, mn gezicht is gewoon normaal, goed in orde hoor...
60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne sprietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangevallen![]()
Maar je zal mij niet horen zeggen dat ik gespierd ben, maar ik dik ook zeker niet ofzo..
weeg ongeveer 60,5 kilo op 1,80 meter..
Als je hier je buik post mag je ook kritiek krijgen vind ik en niet alleen van mensen die zelf een gespierde buik hebben maar van iedereen.. of wil je alleen maar verheerlijkende dingen horen
Véél beter, hier toon je niet dik op. Het enigste dat ik hier nog op kan zeggen is dat je precies wat hardheid mist in je buikspieren, waar de stomach vacuums ook goed voor zijn, maar van 2 fotos kun je dat moeilijk zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[afbeelding]
Ik zit op 103kg(quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef frenkck het volgende:
[..]
60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne spriet. Man dat is toch veelte weinig, ik zit op 75 kilo en vind dat al niet echt veel.
Ben niet echt mega dun noch gespierd hehe ..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef frenkck het volgende:
[..]
60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne spriet. Man dat is toch veelte weinig, ik zit op 75 kilo en vind dat al niet echt veel.
Het liefst welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef Sandersson het volgende:
[..]
of wil je alleen maar verheerlijkende dingen horen
Dan moet ik dat maar s gaan proberen. Is dat een oefening die je gewoon iedere dag een aantal keer moet doen o.i.d.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Véél beter, hier toon je niet dik op. Het enigste dat ik hier nog op kan zeggen is dat je precies wat hardheid mist in je buikspieren, waar de stomach vacuums ook goed voor zijn, maar van 2 fotos kun je dat moeilijk zeggen
Vetpercentage 11-12% ja
[..]
Dan eet jij niet als een buffel. Als je echt goed gaat eten dan kom je echt wel aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:07 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ben niet echt mega dun noch gespierd hehe ..
Het is i i g niet dat iemand ooit zegt van .. jij bent echt super dun![]()
Bovendien eet ik als een buffel, maar kom ik nooit aan
owja, 1.75 en iets van 63 kiloquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb een vtepercentage van 22 of 23? Hmmm, ga maar eens wat vaker naar sporten
Je had 27 toen wist je nogquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb een vtepercentage van 22 of 23? Hmmm, ga maar eens wat vaker naar sporten
Kan je het ook berekenen of moet je 't per see meten? Heb hier nl. niet zo een weegschaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef the-bullit het volgende:
sommige sporters hebbe zelfs een vetpercentage van onder de 6% dit tijdelijk want langdurig een vetpercenytage onder de 8 is ook ongezond
zelf zit ik door het 2 uur per dag intensief trainen op 8,2% ben daarover erg tevreden.
grtz
Makkelijkste is denk huidplooimeting, die is erg precies.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kan je het ook berekenen of moet je 't per see meten? Heb hier nl. niet zo een weegschaal.
Nou ja het is wel goed denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef the-bullit het volgende:
kunt ook door middel van huidplooimeting vetpercentage berekenen maar huidplooi metingen moet je door iemand laten doen die dr verstand van heeft.
je kunt wel je body mass index(BMI) bereken op internet maar dat heeft niks te maken met vetpercentage...
maar je kunt ook wel aan jezelf in de spiegel een beetje zien wat ong je vetpercentage is..
Ik heb beidequote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Active_Topics het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar een sexpik![]()
Eh...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Ballebek het volgende:
Ik mag geen 6pack meer van de vrouw; dat ligt niet lekker.
Jankerdquote:Op zondag 8 januari 2006 16:37 schreef El-Rico het volgende:
ik vind dat mensen die geen foto post commentaar lekker voor zich mogen houden. Vooral vrouwen met een percentage van 26%. Doe ff lekker normaal en ga trainen.
niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .quote:
Kritiek is juist iets om van te leren en te verbeteren... vooral voor die kerels die zichzelf toch oh zo geweldig vinden en er niet tegen kunnen dat iemand anders met een "minder lijf" iets slecht vind aan hun.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef El-Rico het volgende:
[..]
niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .![]()
Maar je hebt natuurlijk kritiek en je hebt kritiek en niet alle kritiek is hetzelfde, positieve kritiek, opbouwende kritiek, negatieve kritiek, etc. Er zit wel degelijk verschil tussen, het is maar net hoe je het brengt.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:22 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Kritiek is juist iets om van te leren en te verbeteren... vooral voor die kerels die zichzelf toch oh zo geweldig vinden en er niet tegen kunnen dat iemand anders met een "minder lijf" iets slecht vind aan hun.
Als iedereen constant je reet likt alla "wat ben je geweldig!" denk je dan te verbeteren?
ik stoor me voornamelijk aan het dialoogje van ThaGuitarmaistro en Mr. J eerder in dit topic.. waarop ze zichzelf een veer in de reet steken en andere mensen die kritiek hebben af gaan lopen zeikenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar je hebt natuurlijk kritiek en je hebt kritiek en niet alle kritiek is hetzelfde, positieve kritiek, opbouwende kritiek, negatieve kritiek, etc. Er zit wel degelijk verschil tussen, het is maar net hoe je het brengt.![]()
Ik ben totaal niet dik? En het is niet echt realistisch als ik een 6pack krijg dus er valt niks te posten.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef El-Rico het volgende:
[..]
niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .![]()
vrouwen en sixpack..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet dik? En het is niet echt realistisch als ik een 6pack krijg dus er valt niks te posten.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef Sandersson het volgende:
[..]
ik stoor me voornamelijk aan het dialoogje van ThaGuitarmaistro en Mr. J eerder in dit topic.. waarop ze zichzelf een veer in de reet steken en andere mensen die kritiek hebben af gaan lopen zeiken![]()
Nee niet doenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef snowqueen911 het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
mwoahaha ik zit nu aan de chips
haddik ik 27 bij die vrouw? serieuzzzz? aaaaarwghquote:
Ja of 26.nog wat net als ik> Maar dat geloof ik niet want wij zijn die skinny bitchesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
haddik ik 27 bij die vrouw? serieuzzzz? aaaaarwgh
naja op dat ding in de stad had ik 22 nogwat
nu mn tanden poetsen zodat ik stop met chips en dan nog een litertje water....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
mwoahaha ik zit nu aan de chips
Dat zei mijn vriendin ook altijd, totdat ik een sixpack had. Nu maak ik geen dikke pens meerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Ballebek het volgende:
Ik mag geen 6pack meer van de vrouw; dat ligt niet lekker.
owjaquote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja of 26.nog wat net als ik> Maar dat geloof ik niet want wij zijn die skinny bitches
Ga ik niet mee akkoord, het onwetende oog is is meestal het algemene, ik zou al tevreden zijn als iemand zegt "hey je borst loopt achter", want je kunt tegenwoordig alle tips zelf opzoeken op internetquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Als iemand zijn buik wat minder is, zeg het dan op een normale manier met daarbij tips om het volgens jou allemaal wel goed te doen.
Oke, even buiten beschouwing laten dat tips over het algemeen wel bekend zijn bij iemand die langer traint. Maar het gaat om de manier waarop met de argumenten erbij.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ga ik niet mee akkoord, het onwetende oog is is meestal het algemene, ik zou al tevreden zijn als iemand zegt "hey je borst loopt achter", want je kunt tegenwoordig alle tips zelf opzoeken op internet
Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En ga je niet lopen storen als twee "kerels" elkaar complimenten geven over hun fysiek,
O gossie, een zwakzinnige.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?
![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef the-bullit het volgende:
grtz
ongezond? neequote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bolderbast het volgende:
[..]laatste keer dat ik mijn vetpercentage liet meten (ongeveer 2 jaar terug) zat ik op 7% en ik ben dus absoluut geen topsporter....
enige sport waar ik bedreven in ben is bier drinken
ik weeg 68 kg @ 1m83
is dit echt per definitie "ongezond" in mijn geval zo weinig vetik kan eten wat ik wil, er komt nooit wat bij.....
Eeuuh Intersport, Perrysport of zoiets....quote:Op maandag 9 januari 2006 01:16 schreef hallo_mensen het volgende:
Weet iemand waar zon ouderwets bankje uit de sportschool te koop is.
waar je gewone sit ups op kan maken
Iedereen kan aankomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bolderbast het volgende:
[..]laatste keer dat ik mijn vetpercentage liet meten (ongeveer 2 jaar terug) zat ik op 7% en ik ben dus absoluut geen topsporter....
enige sport waar ik bedreven in ben is bier drinken
ik weeg 68 kg @ 1m83
is dit echt per definitie "ongezond" in mijn geval zo weinig vetik kan eten wat ik wil, er komt nooit wat bij.....
Ik was ook z'n type, maar je kunt wel aankomen. Het kost mij alleen heel wat meer discipline dan een mesomorph.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Genjuro het volgende:
typ in "fitnessmateriaal" op google, en dan vindt je online sites
[..]
ongezond? nee
Je bent gewoon overwegend ectomorph, en die kunnen nu eenmaal vrijwel geen massa bijkrijgen, spier of vet. Kun je niks aan doen, is je genetische aanleg
Vanaf onder de 4% kan het maar echt ongezond zijn
ja vind ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
moet je gezond eten en elke dag de zelfde hoeveelhied. blablabla dik of dun zijn is vaak een keuze. blablablabla gezond eetpatroon. blablablabla vezels enzo :|
Ecto's kunnen zeker wel groot worden, maar dan moeten ze gaan vreten en ook echt door blijven vreten. 6x maaltijden per dag minimaal en ook gewoon vreten als je geen honger hebt. Ook zoveel mogelijk 'nuttig' voer eten en laat het vlees van koeien en varkens maar staan, daar heb je niets aan. Tel je Kcal en dan moet je zo'n 700 Kcal boven je dagelijks verbruik zitten, dan gaan de ecto's ook echt wel goed groeien.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ongezond? nee
Je bent gewoon overwegend ectomorph, en die kunnen nu eenmaal vrijwel geen massa bijkrijgen, spier of vet. Kun je niks aan doen, is je genetische aanleg
bij mij het tegengestelde, ik heb vrijwel altijd honger. Ik kan 2 hele pizza's na elkaar op(ja alle mensen die zogezegd kunnen "eten als een buffel" gapen me soms met open mond na als ze zien wat ik allemaal binnenkrijgquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik heb nooit honger, en toch eet ik 8 keer per dag. ik sfeer het ik zou niet eens meer weten wat honger is. ik zorg altijd als ik weg ga dat ik brood en water bij me heb, en als ik weet dat het langer gaat duren fruit en kwark enzo.
is het zelfde als mensen die zeggen dat ze niet breed kunnen worden, tuurlijk kun je het wel je wilt het niet.
5% is ziekte, de overige 95% zijn gewoon te lui om wat te doen of om ook maar iets op hun voeding te letten.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef snowqueen911 het volgende:
er zijn vast mensen die dik zijn door een ziekte enzo. Maar ik denk dat het meestal toch hun eigen schuld is, en ze er zeker wat aan kunnen doen
Bron?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
5% is ziekte, de overige 95% zijn gewoon te lui om wat te doen of om ook maar iets op hun voeding te letten.
Gewoon een gokjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is het nog veel minder
ik weet niet of je vet bent, maar anders kun je is proberen in een spiegel te kijken, misschien dat je dan gemotiveerd raakt.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef JaWi het volgende:
Ik kan overigens lastig de motivatie vinden om meer te bewegen.
Nee, totaal nietquote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ik weet niet of je vet bent, maar anders kun je is proberen in een spiegel te kijken, misschien dat je dan gemotiveerd raakt.
Ga vanaf vandaag 8 maaltijden per dag eten. Dus niet zomaar 2 broodjes maar een echte maaltijd. Je maakt mij niet wijs dat je dan niet aankomt. En geen pizza's, maar echt voedsel met voldoende kolydraten.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is het nog veel minder
pizza is juist een caloriebom, oorzaak nummer 1 van de dikke mensen in Amerikaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ga vanaf vandaag 8 maaltijden per dag eten. Dus niet zomaar 2 broodjes maar een echte maaltijd. Je maakt mij niet wijs dat je dan niet aankomt. En geen pizza's, maar echt voedsel met voldoende kolydraten.
supervoorbeeld van een ecto, ik schat een vetpercentage van 5-6%quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef vliegfiets het volgende:![]()
![]()
is puur natuur![]()
De enige sport die ik doe is af en toe schaatsen en elke dag de hond uitlaten.
ik ben 2 meter en ik weeg 70kgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:34 schreef Genjuro het volgende:
[..]
supervoorbeeld van een ecto, ik schat een vetpercentage van 5-6%
Hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
geen idquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wtf...was is er met je buik aan de hand op die 1e foto
doe er 20/30 kilo bijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef vliegfiets het volgende:
[..]
ik ben 2 meter en ik weeg 70kg
maare ben je dokter ofzo?
Ja ik eet genoeg 3 maaltijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
2 meter en 70 kg? dat is 35 kg per meter. dat lijkt me niet veel. je foto's werken ook niet meer. eet je wel genoeg?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Wat eet je om 23.15?
1 2 3 4 5 | 0,25 liter Halfvolle melk 8,75 12,50 3,75 121,25 50 gram Havermout 5,50 30,00 4,00 184,00 20 gram Proteine 15,00 2,00 0,00 68,40 eetlepel Olijfolie 0,00 0,00 9,00 81,00 |
snap niet wat je bedoelt, maar is dit wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Wat eet je om 23.15?
En is er een nederlandse site over die buikspieroefening met ingehouden buik?
Tjessus wat een ritme, jij bent er wel serieus mee bezig he?quote:
Nee, een specifieke oefening. Kan hem nu even niet terug vinden, je moest je buik in ieder geval helemaal intrekken en uitademen voor je begon met crunches. Daar zoek ik wat nederlandse informatie over.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
snap niet wat je bedoelt, maar is dit wat?
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
je moet geen stomach vacuum doen met crunches normaal... maar tijdens de rustpauzen tussen de setsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, een specifieke oefening. Kan hem nu even niet terug vinden, je moest je buik in ieder geval helemaal intrekken en uitademen voor je begon met crunches. Daar zoek ik wat nederlandse informatie over.
Zie geen foto's?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef vliegfiets het volgende:
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/een.gif [/img]
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/twee.gif [/img]
is puur natuur![]()
De enige sport die ik doe is af en toe schaatsen en elke dag de hond uitlaten.
Dat doe je niet zo snel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
doe er 20/30 kilo bij
2jaar BB (20 kilo)quote:
Ach dat viel ook wel mee ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Mabelle het volgende:
Brr ... dat is inderdaad een eng buikje op die eerste fotoGa eten man.
![]()
een ectomorph???quote:
ter illustratie:quote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ongezond? nee
Onzin........echt bullshitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Genjuro het volgende:
[..]
een ectomorph???
5 kilo per jaar maximum
Houd je van de straat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tjessus wat een ritme, jij bent er wel serieus mee bezig he?
Dan ben je geen ecto maar at je vroeger gewoon te weinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Onzin........echt bullshit
Ben zelf een ecto. 2 jaar geleden begonne met trainen woog toen rond de 73/74, weeg nu 97/98 kilo. Leg dat een suit?
mwah vind mezelf er nu nog steeds uitzien als een ecto....ben ook bijna 2 meter. Dus het kan goed verdeeld worden over me lichaam.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan ben je geen ecto maar at je vroeger gewoon te weinig.
www.dutchbodybuilding.com/forum/quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Xortes het volgende:
Ik snap niet waar mensen hier de info vandaan halen dat een vetpercentage van 17 - 23% gezond is voor een vrouw en 26 teveel is... Mijn trainer zegt dat tussen de 25 en de 30% gezond is voor een vrouw. Bronnen graag!![]()
Ziet er netjes uit, vooral laatste foto.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik train 8,5 jaar clean. zoals gezegd 16 boterhammen 5 crackers en bak kwark met musli in de darms. 108,5 kg bij 1.90 lang.
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070613np.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070701gv.jpg
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070717gu.jpg
vet lastig zeg fototjes op een forum zetten![]()
Massiefquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:08 schreef diep-in-de-war het volgende:
http://img483.imageshack.us/my.php?image=dsc070717gu.jpg
raar, ik zit nu op 15% en ik heb meer definitie als jij...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik zit op 10% en dat bevalt me wel, ik vind zoals die toppers eruit zien met voeral spiertjes over je benen heen enzo niet tof. ik heb ze alleen over me schouders en biceps lopen.
En een nederlandse site?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Genjuro het volgende:
[..]
je moet geen stomach vacuum doen met crunches normaal... maar tijdens de rustpauzen tussen de sets
Alhoewel, ik ga straks ook een stomach vacuum samen crunch doen, kan best mogelijk aangezien je moet uitademen als je naar boven gaat
Ik kom wel net van een sodium-arm dieet jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef Mr.J het volgende:
Wel of niet onderhuids vocht vasthouden kan een verschil van dag en nacht wezen.
Iemand op 8% bf met veel onderhuidsvocht kan er minder scherp uitzien dan iemand op 12%bf die aan de Lasix zit.
Buiten dat, is de ene meting de andere niet. Een weegschaalmeting en een huidplooimeting is al niet met elkaar te vergelijken, maar ook 2 huidplooitmetingen kunnen verschillend zijn (de een kan meer rkacht zetten op de tang dan de ander en zodoende tot een lager % komen).
Als jij meer defenitie claimt te hebben denk ik eerder dan dat jouw meting niet helemaal ok is geweest (en je onder de 10% zit) dan dat diep-in-de-war zijn meting niet klopt.
zou ik niet weten srry, mn engels is vrijwel even goed als mn nederlandsquote:
Mijn engels is prima, maar die termen zijn me een beetje onbekend enzquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef Genjuro het volgende:
[..]
zou ik niet weten srry, mn engels is vrijwel even goed als mn nederlands
quote:
geloof het wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
Hema of niet?
ziet erquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
zo zagen de mijne er vanochtend nog uit
Netjes zeg. Ik ben zelf net begonnen met trainen, vetpercentage van 13% en niet echt gespierd. Nu ben ik ook een beetje buik aan het trainen en ik merk dat mijn bovenste buikspieren er al aardig zitten, maar daaronder zit zo'n buikje, maar het is niet echt vet, want het is vrij hard. Het bolt gewoon een beetje op, met mijn navel in het midden. Hoe train ik dit het beste strak, want het ziet er nu een beetje vreemd uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
Daar ben ik een zeer benieuwd naar, dat gebied onder de navel, want op zich zitten daar namelijk geen blokjes. Bij elke foto die ik zie van mensen met een sixpack daar zitten de 6 blokjes bijna allemaal boven de navel en heel soms net een beetje onder de navel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Netjes zeg. Ik ben zelf net begonnen met trainen, vetpercentage van 13% en niet echt gespierd. Nu ben ik ook een beetje buik aan het trainen en ik merk dat mijn bovenste buikspieren er al aardig zitten, maar daaronder zit zo'n buikje, maar het is niet echt vet, want het is vrij hard. Het bolt gewoon een beetje op, met mijn navel in het midden. Hoe train ik dit het beste strak, want het ziet er nu een beetje vreemd uit.
Even snel een fotootje gemaakt.
Niet echt een antwoord op de vraag.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef LedZep het volgende:
Genetica.
Kijk maar naar het verschil tussen
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Buikspieren (waar het sixpack zit, waar vet zich ophoopt ook) is per persoon verschillend.
Het enige wat je kunt doen is meer vet verliezen; het onderste buikgedeelte is daar (soms) nogal hardnekkig in.
Dat ziet er verdómd netjes uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
Antwoord is dus: vet wegtrainen. Maar soms zitten daar ook gewoon geen " goed trainbare" buikspieren, zoals ik liet zien bij Dexter Jackson. Indirect antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Niet echt een antwoord op de vraag.....![]()
waar je mee moet beginnen is heel veel hardlopen en fietsen.. gewoon puur om toch een beetje vet nog te verbranden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Netjes zeg. Ik ben zelf net begonnen met trainen, vetpercentage van 13% en niet echt gespierd. Nu ben ik ook een beetje buik aan het trainen en ik merk dat mijn bovenste buikspieren er al aardig zitten, maar daaronder zit zo'n buikje, maar het is niet echt vet, want het is vrij hard. Het bolt gewoon een beetje op, met mijn navel in het midden. Hoe train ik dit het beste strak, want het ziet er nu een beetje vreemd uit.
Maar toch zie je nooit een bodybuilder/atleet met een zwembandje onder ze buikspieren, dus het is wel trainbaar.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Antwoord is dus: vet wegtrainen. Maar soms zitten daar ook gewoon geen " goed trainbare" buikspieren, zoals ik liet zien bij Dexter Jackson. Indirect antwoord op de vraag.
Tja, als je 6% of minder vet hebt is er ook geen zwembadje te ontdekken hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar toch zie je nooit een bodybuilder/atleet met een zwembandje onder ze buikspieren, dus het is wel trainbaar.
[afbeelding]
![]()
Oke duidelijk....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef One_conundrum het volgende:
ik gebruik het niet. Kwam het tegen en postte het voor de liefhebber... Er staat vast wel iets in waar iemand wat mee kan
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik lach gimiddeld vrij veel op een dag, dat lijkt me ook niet verkeerd
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:52 schreef Mr.J het volgende:
Ik krijg juist van meer neuken een sixpack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |