abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 23:53:48 #26
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33490250
Allemaal wel leuk van die steroiden, maar gaat je lul daar niet van krimpen.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:34:37 #27
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33499281
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Allemaal wel leuk van die steroiden, maar gaat je lul daar niet van krimpen.
Jeetje, raakt dat vooroordeel nooit de wereld uit?

Anyway, 't antwoord is nee. Als AAS enige invloed hebben op de grootte van je lul kan deze alleen maar door verhoogde IGF spiegels (hyperplasia in al het weefsel) groter worden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33502428
Ik doe alleen aan skateboarden(street)

Eet wat ik wil eten, *klop *klop
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_33502659
Nice topic
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_33502823
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef amdboy het volgende:
oja en dat op m'n hoofd is een mong kong(A) thaiboxers in thailand hebben deze even op voordat ze de ring ingaan, traditie.
Wel vette sport, zoiets zou ik ook wel willen doen? Is het mogelijk als je daarmee op je 20e mee start ? Wel wat karate achtergrond,
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_33514330
Ooit een keer met m'n telefoon genomen, was niet speciaal voor m'n abs, maar je ziet ze wel redelijk. Lijkt op de foto alleen net alsof ik geen borstspieren, maar dat is niet zo

Belichting is slecht maargoed..

Deze was met volle mag als ik me goed herinner

[ Bericht 13% gewijzigd door Sloper op 29-12-2005 19:31:32 ]
  donderdag 29 december 2005 @ 23:39:11 #32
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33524914
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat is CLA ? Is dat anders dan creatine, of is dat een ander soort creatine, en waarom verdient dat de voorkeur boven creatine ?
CLA vermindert de hoeveelheid lichaamsvet en vermeerdert het spierweefsel. Het is een effectief hulpmiddel om uw lichaam strakker te maken. Daarnaast voorkomt CLA het "jojo- effect". Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat gebruikers van CLA 4 kilo vet méér verliezen dan mensen die het niet gebruiken.

CLA staat voor Conjugated Linoleic Acid, oftewel 'gebonden linolzuur'. Het is een essentieel onverzadigd vetzuur. Deze vetzuren zijn in staat het lichaamsvetpercentage te verlagen; het lichaam gebruikt deze vetzuren bij voorkeur voor de energieproductie.
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen, dat mensen die CLA gebruiken, in combinatie met lichaamsbeweging, twee keer zo veel spier aanzetten als mensen die het supplement niet gebruiken. Hoewel de CLA gebruikers niet direct afvielen in gewicht, bleek de aanwas van spieren en de vermindering van het vetpercentage significant hoger dan bij de placebogroep.

CLA is een product dat zolang mogelijk gebruikt dient te worden, het liefst enkele jaren achter elkaar. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de meeste mensen per jaar 1 a 2 kg vet aankomen, maar als er CLA wordt gebruikt verliezen de gebruikers juist 2 kg vet per jaar.

CLA voorkomt jojo effect
Afslankdieeten zijn berucht om hun jojo-effect: zodra u weer overstapt op een normaal eetpatroon vliegt het gewicht er weer aan. Met CLA kunt u dit ontmoedigende effect voorkomen.

Hoe werkt het?
Spierweefsel is noodzakelijk om vet te verbranden. De meeste dieeten zijn vaak zo streng, dat behalve vetweefsel ook spierweefsel wordt afgebroken. Als u door het volgen van een dieet spiercellen kwijtraakt, vermindert daarmee ook uw vermogen om vet te verbranden. Het dieet kan op die manier wel een tijdelijk effect hebben, maar omdat het aantal vetverbrandende cellen minder is geworden, kan uw lichaam bij terugkeer naar het gewone eetpatroon de extra calorieën minder goed aan. De calorieën die je binnenkrijgt, worden dan niet verbruikt, maar opgeslagen in het vetweefsel: het vetgehalte neemt weer toe. Dit is het zogenaamde "jojo-effect": het gewicht dat u kwijtraakte, komt snel weer terug, vaak met iets extra's.

CLA verhoogt de afgifte van vetten uit vetweefsel en beschermt, stimuleert tegelijkertijd het spierweefsel en voorkomt daarmee het doorgaans onvermijdelijke "jojo-effect".

CLA-functies
- Zorgt voor een toename van spiermassa;
- Verhindert vetcellen zich te vullen;
- Stimuleert de afgifte van vet uit vetweefsel;
- Verhindert de afbraak van spierweefsel;
- Verhoogt het stofwisselingsniveau;
- Zorgt voor een afname van de behoefte aan calorieën;
- Zorgt ervoor dat een teveel aan calorieën minder gemakkelijk in de vetreserves kan worden opgeslagen;
- De vetcellen worden kleiner en blijven dit ook gedurende het CLA-gebruik;
- Stimuleert de energievoorziening in de spieren, waardoor extra calorieën worden verbrand;
- Verbetert de spierspanning en versterkt de spieren.

Vergeet niet dat een goede voeding & voldoende lichaamsbeweging de basis zijn voor optimale resultaten.

Samenstelling per capsule:
Linolzuur (60% geconjugeerd): 1000 mg

Gebruiksaanwijzing:
4-5 capsules verdeeld over de dag innemen.

Bron: Bodystore.nl
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:04:45 #33
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33525921
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Sloper het volgende:

[afbeelding]
Je navel

Maar ziet er verder goed uit
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33542190
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Je navel

Maar ziet er verder goed uit
Hehe, ik zat er nog over te denken om dr wat bij te zetten.

Maar als ik veel gegeten heb dan plopt m'n navel uit haha is ooit gekomen door een incompetente verloskundige
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:11:48 #35
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_33546339
Dus als ik iets gespierder wil lijken, moet ik CLA nemen? Wil het best wel proberen.

Ik sport zelf haast niet meer, heb 6 week haast geen (hockey)training meer gehad en heel soms een wedstrijdje.. ik ga ook laatste tijd alleen maar met trein naar school en ik ga uit als een wezenloze.
EN DAT KUN JE ZIEN daarom wil ik tohc wel eens wat pilletjes gebruiken en ga ik fitnessen..
niets
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:18:09 #36
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33548773
Ik zou echt niet teveel van CLA verwachten, het is geen wonderpil ofzo.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:20:13 #37
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33548880
Van groene thee pillen trouwens ook niet.
pi_33550048
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Ewaldus het volgende:
Dus als ik iets gespierder wil lijken, moet ik CLA nemen? Wil het best wel proberen.

Ik sport zelf haast niet meer, heb 6 week haast geen (hockey)training meer gehad en heel soms een wedstrijdje.. ik ga ook laatste tijd alleen maar met trein naar school en ik ga uit als een wezenloze.
EN DAT KUN JE ZIEN daarom wil ik tohc wel eens wat pilletjes gebruiken en ga ik fitnessen..
Dat heeft dus echt totaal geen zin. Zorg er eerst maar voor dat je training en voeding echt goed in orde zijn voordat je ook maar aan supplementen gaat denken.
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:52:10 #39
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33550207
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef frenkck het volgende:

[..]

Dat heeft dus echt totaal geen zin. Zorg er eerst maar voor dat je training en voeding echt goed in orde zijn voordat je ook maar aan supplementen gaat denken.
Idd, misschien dat het icm juiste voeding en een goed trainingsprogramma wel positief kan werken, maar op zichzelf zonder sport en goede voeding doet het qua afvallen en vet kwijtraken helemaal niks.
pi_33612569
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef FB-aight het volgende:

[afbeelding]

pi_33631455
...ik heb geen sixpack
pi_33631478
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Sloper het volgende:
Ooit een keer met m'n telefoon genomen, was niet speciaal voor m'n abs, maar je ziet ze wel redelijk. Lijkt op de foto alleen net alsof ik geen borstspieren, maar dat is niet zo

Belichting is slecht maargoed..

[afbeelding]

[afbeelding]
gadver, dit vind ik echt lelijk! Opgepompte spiermassa... blegh
pi_33631510
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef FB-aight het volgende:

[afbeelding]

dit is mooier lekker subtiel gespierd en lekker kleurtje Alleen jammer van je tattoo's
  maandag 2 januari 2006 @ 18:40:16 #44
19479 Mr.J
pi_33633157
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Idd, misschien dat het icm juiste voeding en een goed trainingsprogramma wel positief kan werken, maar op zichzelf zonder sport en goede voeding doet het qua afvallen en vet kwijtraken helemaal niks.
Nee?

Moet ik toch gaan trainen dus. Bah.
  maandag 2 januari 2006 @ 18:43:39 #45
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33633260
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef foktastic het volgende:
Ik voel m'n sixpack wel, maar eerst wel een laagje vet verbranden om het ook te kunnen zien.
copy that.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 2 januari 2006 @ 19:58:21 #46
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33635722
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:40 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee?

Moet ik toch gaan trainen dus. Bah.
whehehehe
pi_33640599
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat is CLA ? Is dat anders dan creatine, of is dat een ander soort creatine, en waarom verdient dat de voorkeur boven creatine ?
CLA = Conjugated Linol Acid

Oftewel linolzuur
  maandag 2 januari 2006 @ 23:20:58 #48
19479 Mr.J
pi_33643210
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

whehehehe
Ja lach maar.

Dacht gewoon dat ik wat pillen kon nemen en op de bank kon blijven zitten met een biertje.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:20:14 #49
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33662981
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

CLA = Conjugated Linol Acid

Oftewel linolzuur
Niet helemaal waar. Linolzuur heeft als afkorting LA en is dus niet helemaal hetzelfde als CLA.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:49:49 #50
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33666212
Ik heb net een Ab Burner Pro in de aanbieding gekocht bij Perrysport voor 40 euro, eerst waren ze 100 euro. Ik ben benieuwd of zoiets ook goed werkt....

Dit is hem:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')