O nu snap ik waarom ik geen sixpack hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef the-bullit het volgende:
haha ook voor een meisje is 26 aan de hoge kant..
voor een meisje is een vetpercentage van 17 tot 23%gezond/normaal..
voor een jongen 12 tot 18%
voor (top)sporters zoals ikzelf is t ong 8 tot 15
sommige sporters hebbe zelfs een vetpercentage van onder de 6% dit tijdelijk want langdurig een vetpercenytage onder de 8 is ook ongezond
zelf zit ik door het 2 uur per dag intensief trainen op 8,2% ben daarover erg tevreden.
komende zomer zal t percentage wel iets zaken tijdens t wielrennen in france..
grtz
Voel je niet zo aangevallenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Tja, beter een foto van alleen mn lichaam dat helemaal geen foto. T gaat in dit topic toch om de buik??
Waar blijft de jouwe? Wel een grote mond, maar een eigen fotootje posten ho maar....
Oja, mn gezicht is gewoon normaal, goed in orde hoor...
60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne sprietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangevallen![]()
Maar je zal mij niet horen zeggen dat ik gespierd ben, maar ik dik ook zeker niet ofzo..
weeg ongeveer 60,5 kilo op 1,80 meter..
Als je hier je buik post mag je ook kritiek krijgen vind ik en niet alleen van mensen die zelf een gespierde buik hebben maar van iedereen.. of wil je alleen maar verheerlijkende dingen horen
Véél beter, hier toon je niet dik op. Het enigste dat ik hier nog op kan zeggen is dat je precies wat hardheid mist in je buikspieren, waar de stomach vacuums ook goed voor zijn, maar van 2 fotos kun je dat moeilijk zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hier dan nog een foto waar ik rechtop sta..... ( lijkt wel of ik word weggevoerd o.i.d.)
Beetje ongelukkig en snel bewerkt met paint, maar t gaat om de buik he.
[afbeelding]
Ik zit op 103kg(quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef frenkck het volgende:
[..]
60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne spriet. Man dat is toch veelte weinig, ik zit op 75 kilo en vind dat al niet echt veel.
Ben niet echt mega dun noch gespierd hehe ..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef frenkck het volgende:
[..]
60,5 bij 1,80 meter? Nee dan kan je inderdaad niet zeggen dat je gespierd ben, gewoon een dunne spriet. Man dat is toch veelte weinig, ik zit op 75 kilo en vind dat al niet echt veel.
Het liefst welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef Sandersson het volgende:
[..]
of wil je alleen maar verheerlijkende dingen horen
Dan moet ik dat maar s gaan proberen. Is dat een oefening die je gewoon iedere dag een aantal keer moet doen o.i.d.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Véél beter, hier toon je niet dik op. Het enigste dat ik hier nog op kan zeggen is dat je precies wat hardheid mist in je buikspieren, waar de stomach vacuums ook goed voor zijn, maar van 2 fotos kun je dat moeilijk zeggen
Vetpercentage 11-12% ja
[..]
Dan eet jij niet als een buffel. Als je echt goed gaat eten dan kom je echt wel aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:07 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ben niet echt mega dun noch gespierd hehe ..
Het is i i g niet dat iemand ooit zegt van .. jij bent echt super dun![]()
Bovendien eet ik als een buffel, maar kom ik nooit aan
owja, 1.75 en iets van 63 kiloquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb een vtepercentage van 22 of 23? Hmmm, ga maar eens wat vaker naar sporten
Je had 27 toen wist je nogquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb een vtepercentage van 22 of 23? Hmmm, ga maar eens wat vaker naar sporten
Kan je het ook berekenen of moet je 't per see meten? Heb hier nl. niet zo een weegschaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef the-bullit het volgende:
sommige sporters hebbe zelfs een vetpercentage van onder de 6% dit tijdelijk want langdurig een vetpercenytage onder de 8 is ook ongezond
zelf zit ik door het 2 uur per dag intensief trainen op 8,2% ben daarover erg tevreden.
grtz
Makkelijkste is denk huidplooimeting, die is erg precies.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kan je het ook berekenen of moet je 't per see meten? Heb hier nl. niet zo een weegschaal.
Nou ja het is wel goed denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef the-bullit het volgende:
kunt ook door middel van huidplooimeting vetpercentage berekenen maar huidplooi metingen moet je door iemand laten doen die dr verstand van heeft.
je kunt wel je body mass index(BMI) bereken op internet maar dat heeft niks te maken met vetpercentage...
maar je kunt ook wel aan jezelf in de spiegel een beetje zien wat ong je vetpercentage is..
Ik heb beidequote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Active_Topics het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar een sexpik![]()
Eh...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Ballebek het volgende:
Ik mag geen 6pack meer van de vrouw; dat ligt niet lekker.
Jankerdquote:Op zondag 8 januari 2006 16:37 schreef El-Rico het volgende:
ik vind dat mensen die geen foto post commentaar lekker voor zich mogen houden. Vooral vrouwen met een percentage van 26%. Doe ff lekker normaal en ga trainen.
niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .quote:
Kritiek is juist iets om van te leren en te verbeteren... vooral voor die kerels die zichzelf toch oh zo geweldig vinden en er niet tegen kunnen dat iemand anders met een "minder lijf" iets slecht vind aan hun.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef El-Rico het volgende:
[..]
niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .![]()
Maar je hebt natuurlijk kritiek en je hebt kritiek en niet alle kritiek is hetzelfde, positieve kritiek, opbouwende kritiek, negatieve kritiek, etc. Er zit wel degelijk verschil tussen, het is maar net hoe je het brengt.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:22 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Kritiek is juist iets om van te leren en te verbeteren... vooral voor die kerels die zichzelf toch oh zo geweldig vinden en er niet tegen kunnen dat iemand anders met een "minder lijf" iets slecht vind aan hun.
Als iedereen constant je reet likt alla "wat ben je geweldig!" denk je dan te verbeteren?
ik stoor me voornamelijk aan het dialoogje van ThaGuitarmaistro en Mr. J eerder in dit topic.. waarop ze zichzelf een veer in de reet steken en andere mensen die kritiek hebben af gaan lopen zeikenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar je hebt natuurlijk kritiek en je hebt kritiek en niet alle kritiek is hetzelfde, positieve kritiek, opbouwende kritiek, negatieve kritiek, etc. Er zit wel degelijk verschil tussen, het is maar net hoe je het brengt.![]()
Ik ben totaal niet dik? En het is niet echt realistisch als ik een 6pack krijg dus er valt niks te posten.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef El-Rico het volgende:
[..]
niks jankerd, commentaar ok. Maar om op iedereen kritisch te zijn, geen foto te posten en ook nog 26% hebben. Van commentaar geven val je niet af.. helaas .![]()
vrouwen en sixpack..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet dik? En het is niet echt realistisch als ik een 6pack krijg dus er valt niks te posten.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef Sandersson het volgende:
[..]
ik stoor me voornamelijk aan het dialoogje van ThaGuitarmaistro en Mr. J eerder in dit topic.. waarop ze zichzelf een veer in de reet steken en andere mensen die kritiek hebben af gaan lopen zeiken![]()
Nee niet doenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef snowqueen911 het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
mwoahaha ik zit nu aan de chips
haddik ik 27 bij die vrouw? serieuzzzz? aaaaarwghquote:
Ja of 26.nog wat net als ik> Maar dat geloof ik niet want wij zijn die skinny bitchesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
haddik ik 27 bij die vrouw? serieuzzzz? aaaaarwgh
naja op dat ding in de stad had ik 22 nogwat
nu mn tanden poetsen zodat ik stop met chips en dan nog een litertje water....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
mwoahaha ik zit nu aan de chips
Dat zei mijn vriendin ook altijd, totdat ik een sixpack had. Nu maak ik geen dikke pens meerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Ballebek het volgende:
Ik mag geen 6pack meer van de vrouw; dat ligt niet lekker.
owjaquote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja of 26.nog wat net als ik> Maar dat geloof ik niet want wij zijn die skinny bitches
Ga ik niet mee akkoord, het onwetende oog is is meestal het algemene, ik zou al tevreden zijn als iemand zegt "hey je borst loopt achter", want je kunt tegenwoordig alle tips zelf opzoeken op internetquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Als iemand zijn buik wat minder is, zeg het dan op een normale manier met daarbij tips om het volgens jou allemaal wel goed te doen.
Oke, even buiten beschouwing laten dat tips over het algemeen wel bekend zijn bij iemand die langer traint. Maar het gaat om de manier waarop met de argumenten erbij.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ga ik niet mee akkoord, het onwetende oog is is meestal het algemene, ik zou al tevreden zijn als iemand zegt "hey je borst loopt achter", want je kunt tegenwoordig alle tips zelf opzoeken op internet
Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
En ga je niet lopen storen als twee "kerels" elkaar complimenten geven over hun fysiek,
O gossie, een zwakzinnige.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?
![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ben ik nou zo pervers dat ik gelijk aan twee kerels denk in een blokhut, in de achtertuin van oom Ted, die elkaars stijve piemel bekijken en er mischien nog wat snokken aan geven?
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef the-bullit het volgende:
grtz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |