Navelquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je navel![]()
![]()
![]()
Maar ziet er verder goed uit![]()
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history ziequote:Op maandag 2 januari 2006 17:45 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
gadver, dit vind ik echt lelijk! Opgepompte spiermassa... blegh
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Zij heeft dus echt de dunste maat buik everquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Heb jij een mooi buikje...?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zij heeft dus echt de dunste maat buik ever
En nee ga geen fotoposten
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Nice, ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef the-bullit het volgende:
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/3183/foto36ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
belichting is kut..maar ben over de abs wel tevreden
train elke dag 2 uur..ga volgend jaar als t goed is aan de hogesportschool beginne..
nog iets droger en t is een echte 8pack![]()
stomach vacuuuuuuuuumsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Zoals beloofd hier een foto van mijn fysiek:
[afbeelding]
Wat zitten jullie elkaar lekker te verheerlijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Al die vrouwen hebben een grote mond, maar moet je ze vaak zelf s zien..... mankeert (d?) ook vanalles aan.
Sloper&Mr.J. zijn gewoon netjes afgetraind
ik heb tenminste geen blubberbuikquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Neequote:
Post die foto van vakantie danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik heb tenminste geen blubberbuikDaar gaat het vet niet zitten
alleen gewoon brede heupen
en vet gaat op mn kont zitten
![]()
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Genjuro het volgende:
[..]
stomach vacuuuuuuuuums
je buik puilt uit, onder een trui lijk je dik...
Van de GH en insuline afblijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?
stomach vaccuums, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef Mr.J het volgende:
Een dikke ass met cellulites en straie dan.
Buik intrekken als het ware en dan voor een x aantal seconden hard aanspannen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Sloper het volgende:
Hoe werkt dat precies die vacuums? Snap dat filmpjes dat erbij staat ook niet helemaal?
Eerst adem je zo hard mogelijk uit, je moet het laatste deel van de lucht er echt uit "drukken"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Sloper het volgende:
Hoe werkt dat precies die vacuums? Snap dat filmpjes dat erbij staat ook niet helemaal?
blubberbuik zal wel meevallenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
NeeEen blubberbuik maat 36
Maar als ik een 4pack heb ga ik hem posten
oja maar m'n bil is wel helemaal prima
GH? was dat?quote:
Ik zal dat ff gaan checken enzo....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Genjuro het volgende:
[..]
stomach vaccuums, zoals ik al zei
Werkte enorm goed voor mij om de V-shape te krijgen, en maakte het mogelijk dat ik nu de sterkste buikspieren heb van mijn boksclub, ook al kan ik niet het meeste crunches(sterk as in meeste slagkracht kunnen absorberen)
Ik zal ff site zoeken
EDIT: http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm
Jammer van je buik .. je borst is wel oke denk..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Zoals beloofd hier een foto van mijn fysiek:
[afbeelding]
Growth Hormone Stimulator?quote:
Aaahhhh dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef Mr.J het volgende:
Nee gewoon (Human) Growth Hormone.
Itt tot AAS die receptoren in het spierweefsel aanspreken is GH in meer weefsel actief. Dus ook een vergroting van botstructuur en ingewanden zoals bij de nieuwe generatie pro's te zien is.
hmm oke alleen mn buik dan... die heeft toch al eens in een laat-eens-zien-hoe-bruin-jij-deze-vakantie-bent-geworden-topic gestaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Post die foto van vakantie danDaar zie je wel soort van spieren.
Ik sta een beetje gebogen om ze extra hard aan te spannen, slimbo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Genjuro het volgende:
[..]
stomach vacuuuuuuuuums
je buik puilt uit, onder een trui lijk je dik...
Wat is er dan jammer aan? Ik heb een laag vetpercentage, hij puilt alleen wat uit doordat ik gespannen ( krom ) sta. Ik zal binnenkort wel ff een andere foto posten waarop ik normaal sta.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Jammer van je buik .. je borst is wel oke denk..
Al heb ik wel beetje vermoeden dat je aanspant .. ivm de houding van je armen
Ik bedoelde die ene van het balkon of die met je oma maar deze is ook wel goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:25 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hmm oke alleen mn buik dan... die heeft toch al eens in een laat-eens-zien-hoe-bruin-jij-deze-vakantie-bent-geworden-topic gestaan...
[afbeelding]
dan moet je toch leren flexen, want dit is echt geen zichtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:35 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ik sta een beetje gebogen om ze extra hard aan te spannen, slimbo.
Ook onder een trui is het gewoon plat als ik gewoon rechtop sta.
Serieus laag vetpercentage? Je ziet er echt dik uit met daarover spieren of is laag voor jou 15%?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:40 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Wat is er dan jammer aan? Ik heb een laag vetpercentage, hij puilt alleen wat uit doordat ik gespannen ( krom ) sta. Ik zal binnenkort wel ff een andere foto posten waarop ik normaal sta.
ja ik vind het van die dikke spieren.. Ieder z'n smaakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik heb een percentage van 12 geloof ik.....
Maar blijkbaar vinden jullie het niet mooi... jammer, ik zal binnenkort eens een foto posten waar ik normaal op sta
Maarre..... dat is toch waar het om draait, dikke spieren?? Als het vet was geweest had je ze nie gezien, ik snap je niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja ik vind het van die dikke spieren.. Ieder z'n smaak
Ik had 26 laatst![]()
Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hier dan nog een foto waar ik rechtop sta..... ( lijkt wel of ik word weggevoerd o.i.d.)
Beetje ongelukkig en snel bewerkt met paint, maar t gaat om de buik he.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonen
ter compensatie![]()
flauw, maar daar lijkt het helemaal niet zo gespierd.. je oogt gewoon wat fors denk ik .. het is niet lelijk ofzo, maar ik vind gewoon iets minder fors mooier.. Borst is wel mooi trouwens op deze foto
Tja, beter een foto van alleen mn lichaam dat helemaal geen foto. T gaat in dit topic toch om de buik??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Snap nu waarom je zo aan je lichaam wilt werken.. als je je gezicht niet wilt vertonen
ter compensatie![]()
flauw, maar daar lijkt het helemaal niet zo gespierd.. je oogt gewoon wat fors denk ik .. het is niet lelijk ofzo, maar ik vind gewoon iets minder fors mooier..
ja dat is veel mooier zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hier dan nog een foto waar ik rechtop sta..... ( lijkt wel of ik word weggevoerd o.i.d.)
Beetje ongelukkig en snel bewerkt met paint, maar t gaat om de buik he.
[afbeelding]
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja dat is veel mooier zoAlleen je buik is nog wat vlezig naar mijn idee.
Oja, daar dacht ik ff niet aan toen ik dat zei.quote:26 veel? Ik ben een meisje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |