ongezond? neequote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bolderbast het volgende:
[..]laatste keer dat ik mijn vetpercentage liet meten (ongeveer 2 jaar terug) zat ik op 7% en ik ben dus absoluut geen topsporter....
enige sport waar ik bedreven in ben is bier drinken
ik weeg 68 kg @ 1m83
is dit echt per definitie "ongezond" in mijn geval zo weinig vetik kan eten wat ik wil, er komt nooit wat bij.....
Eeuuh Intersport, Perrysport of zoiets....quote:Op maandag 9 januari 2006 01:16 schreef hallo_mensen het volgende:
Weet iemand waar zon ouderwets bankje uit de sportschool te koop is.
waar je gewone sit ups op kan maken
Iedereen kan aankomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bolderbast het volgende:
[..]laatste keer dat ik mijn vetpercentage liet meten (ongeveer 2 jaar terug) zat ik op 7% en ik ben dus absoluut geen topsporter....
enige sport waar ik bedreven in ben is bier drinken
ik weeg 68 kg @ 1m83
is dit echt per definitie "ongezond" in mijn geval zo weinig vetik kan eten wat ik wil, er komt nooit wat bij.....
Ik was ook z'n type, maar je kunt wel aankomen. Het kost mij alleen heel wat meer discipline dan een mesomorph.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Genjuro het volgende:
typ in "fitnessmateriaal" op google, en dan vindt je online sites
[..]
ongezond? nee
Je bent gewoon overwegend ectomorph, en die kunnen nu eenmaal vrijwel geen massa bijkrijgen, spier of vet. Kun je niks aan doen, is je genetische aanleg
Vanaf onder de 4% kan het maar echt ongezond zijn
ja vind ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
moet je gezond eten en elke dag de zelfde hoeveelhied. blablabla dik of dun zijn is vaak een keuze. blablablabla gezond eetpatroon. blablablabla vezels enzo :|
Ecto's kunnen zeker wel groot worden, maar dan moeten ze gaan vreten en ook echt door blijven vreten. 6x maaltijden per dag minimaal en ook gewoon vreten als je geen honger hebt. Ook zoveel mogelijk 'nuttig' voer eten en laat het vlees van koeien en varkens maar staan, daar heb je niets aan. Tel je Kcal en dan moet je zo'n 700 Kcal boven je dagelijks verbruik zitten, dan gaan de ecto's ook echt wel goed groeien.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Genjuro het volgende:
typ in "fitnessmateriaal" op google, en dan vindt je online sites
[..]
ongezond? nee
Je bent gewoon overwegend ectomorph, en die kunnen nu eenmaal vrijwel geen massa bijkrijgen, spier of vet. Kun je niks aan doen, is je genetische aanleg
Vanaf onder de 4% kan het maar echt ongezond zijn
bij mij het tegengestelde, ik heb vrijwel altijd honger. Ik kan 2 hele pizza's na elkaar op(ja alle mensen die zogezegd kunnen "eten als een buffel" gapen me soms met open mond na als ze zien wat ik allemaal binnenkrijgquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik heb nooit honger, en toch eet ik 8 keer per dag. ik sfeer het ik zou niet eens meer weten wat honger is. ik zorg altijd als ik weg ga dat ik brood en water bij me heb, en als ik weet dat het langer gaat duren fruit en kwark enzo.
is het zelfde als mensen die zeggen dat ze niet breed kunnen worden, tuurlijk kun je het wel je wilt het niet.
5% is ziekte, de overige 95% zijn gewoon te lui om wat te doen of om ook maar iets op hun voeding te letten.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef snowqueen911 het volgende:
er zijn vast mensen die dik zijn door een ziekte enzo. Maar ik denk dat het meestal toch hun eigen schuld is, en ze er zeker wat aan kunnen doen
Bron?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
5% is ziekte, de overige 95% zijn gewoon te lui om wat te doen of om ook maar iets op hun voeding te letten.
Gewoon een gokjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is het nog veel minder
ik weet niet of je vet bent, maar anders kun je is proberen in een spiegel te kijken, misschien dat je dan gemotiveerd raakt.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef JaWi het volgende:
Ik kan overigens lastig de motivatie vinden om meer te bewegen.
Nee, totaal nietquote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ik weet niet of je vet bent, maar anders kun je is proberen in een spiegel te kijken, misschien dat je dan gemotiveerd raakt.
Ga vanaf vandaag 8 maaltijden per dag eten. Dus niet zomaar 2 broodjes maar een echte maaltijd. Je maakt mij niet wijs dat je dan niet aankomt. En geen pizza's, maar echt voedsel met voldoende kolydraten.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is het nog veel minder
pizza is juist een caloriebom, oorzaak nummer 1 van de dikke mensen in Amerikaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ga vanaf vandaag 8 maaltijden per dag eten. Dus niet zomaar 2 broodjes maar een echte maaltijd. Je maakt mij niet wijs dat je dan niet aankomt. En geen pizza's, maar echt voedsel met voldoende kolydraten.
supervoorbeeld van een ecto, ik schat een vetpercentage van 5-6%quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef vliegfiets het volgende:![]()
![]()
is puur natuur![]()
De enige sport die ik doe is af en toe schaatsen en elke dag de hond uitlaten.
ik ben 2 meter en ik weeg 70kgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:34 schreef Genjuro het volgende:
[..]
supervoorbeeld van een ecto, ik schat een vetpercentage van 5-6%
Hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
geen idquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wtf...was is er met je buik aan de hand op die 1e foto
doe er 20/30 kilo bijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef vliegfiets het volgende:
[..]
ik ben 2 meter en ik weeg 70kg
maare ben je dokter ofzo?
Ja ik eet genoeg 3 maaltijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
2 meter en 70 kg? dat is 35 kg per meter. dat lijkt me niet veel. je foto's werken ook niet meer. eet je wel genoeg?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Wat eet je om 23.15?
1 2 3 4 5 | 0,25 liter Halfvolle melk 8,75 12,50 3,75 121,25 50 gram Havermout 5,50 30,00 4,00 184,00 20 gram Proteine 15,00 2,00 0,00 68,40 eetlepel Olijfolie 0,00 0,00 9,00 81,00 |
snap niet wat je bedoelt, maar is dit wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
Wat eet je om 23.15?
En is er een nederlandse site over die buikspieroefening met ingehouden buik?
Tjessus wat een ritme, jij bent er wel serieus mee bezig he?quote:
Nee, een specifieke oefening. Kan hem nu even niet terug vinden, je moest je buik in ieder geval helemaal intrekken en uitademen voor je begon met crunches. Daar zoek ik wat nederlandse informatie over.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
snap niet wat je bedoelt, maar is dit wat?
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
je moet geen stomach vacuum doen met crunches normaal... maar tijdens de rustpauzen tussen de setsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, een specifieke oefening. Kan hem nu even niet terug vinden, je moest je buik in ieder geval helemaal intrekken en uitademen voor je begon met crunches. Daar zoek ik wat nederlandse informatie over.
Zie geen foto's?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef vliegfiets het volgende:
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/een.gif [/img]
img] http://www.freewebs.com/radiobutterfly/uploads/twee.gif [/img]
is puur natuur![]()
De enige sport die ik doe is af en toe schaatsen en elke dag de hond uitlaten.
Dat doe je niet zo snel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
doe er 20/30 kilo bij
2jaar BB (20 kilo)quote:
Ach dat viel ook wel mee ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Mabelle het volgende:
Brr ... dat is inderdaad een eng buikje op die eerste fotoGa eten man.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |