Over een maandje of twee zal ik andere pics posten, hopelijk heb ik dan vooruitgang geboekt.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:03 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan nu niet echt zeggen dat je een gi-gantische six-pack hebt. Heb ik het toch wel ietsje steviger door 3x in de week te voetballen.(En daarna de kantine)![]()
M'n (onder)armen zijn alleen wat dunnetjes zoals je zietquote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk..
Laat ik eens serieus reageren..
[afbeelding]
3x per week voetballen en altijd fietsend ergens naartoe
als dat echt jouw buikspieren zijn, waarom noem je het plaaje dan haha.jpg ??quote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk..
Laat ik eens serieus reageren..
[afbeelding]
3x per week voetballen en altijd fietsend ergens naartoe
Het is een printscreen uit een laten we zeggen vrij persoonlijk filmpjequote:Op woensdag 7 december 2005 13:21 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
als dat echt jouw buikspieren zijn, waarom noem je het plaaje dan haha.jpg ??
( ttp://members.home.nl/tomaz/haha.JPG)
En als je geen foto van je hoofd wil laten zien, maak dan eens een foto van het behang achter je.
(hahaha, betrapt! )
btw, ik bespeur hier meer jaloezie dan serieuze reacties...
Ja doe dat eens!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:38 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
+10 voorspelbaar
Maar serieus, dat wat de TS heeft is toch geen sixpack? Als dat al onder de categorie Sixpack valt dan kan ik mijn buik ook wel ff fotograferen...
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dit is wel echt:
[afbeelding]
Ok gedaan...en nu?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Ja doe dat eens!![]()
TS zegt ook dat ie pas 4 maanden bezig is, dus ik vind het al heel wat.
Lelijk?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het is een printscreen uit een laten we zeggen vrij persoonlijk filmpje![]()
Een wandelende druipkaars!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dit is wel echt:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |