Ik heb geen hoge pet op van John de Mol, maar het kopen van dit ijzersterke format doet me wel vreugd. Hopelijk krijgen we ook een deskundige met groffe grappen à la Dit Was Het Nieuws.quote:Talpa koopt "De slimste mens ter wereld"
za 10/12/05 - Vanaf januari zendt de Nederlandse zender Talpa "De slimste mens ter wereld" uit. De quiz is een format van het Vlaamse productiehuis Woestijnvis.
"De slimste mens ter wereld" liep al vier seizoenen in ons land op Eén. Het programma met Erik Van Looy als presentator was een kijkcijferkanon. In Nederland wordt Linda de Mol als kandidaat-presentator genoemd.
Naast Nederland zijn ook andere landen geïnteresseerd in "De slimste mens". "We haalden met de quiz afgelopen seizoen 59% marktaandeel. Dat hebben ze in het buitenland ook wel opgemerkt", zegt Woestijnvis in Het Laatste Nieuws
Bronvermelding: VRT Nieuws.
Het format is leuk, maar niet echt revolutionair of wereldschokkend. Het programma stak boven de rest uit door de mensen die het maakten. Die kopietjes van buitenlandse series of shows zijn bijna per definitie inferieur. De Vlaamse versie van "De Mol" was veel origineler en inventiever dan de Nederlandse en omgekeerd was het Vlaamse Team Spirit (flauw doorslagje van de reeks All Stars) ook veel minder dan de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet op van John de Mol, maar het kopen van dit ijzersterke format doet me wel vreugd. Hopelijk krijgen we ook een deskundige met groffe grappen à la Dit Was Het Nieuws.
Ik ben benieuwd.![]()
Het is geen half idee die door John de Mol werd uitgewerkt. Deze quiz werd bedacht door de firma Woestijnvis.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef dwerg het volgende:
Linda de Mol.
Waarschijnlijk is dit programma slechts een half idee op een A4-tje op het bureau van John de Mol, en toch heb ik er nu al geen enkel vertrouwen in dat het ook maar iets wordt wat ik graag zou willen kijken.
Linda de Mol.
Alsof ze ooit de plaats van Erik van Looy in kan nemen.
Je hoeft geen kijk-en-luistergeld betalen voor een commerciélen zenderquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef RM-rf het volgende:
Nou, daar wil ik geen kijk-en-luistergeld voor betalen
Goh.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is geen half idee die door John de Mol werd uitgewerkt. Deze quiz werd bedacht door de firma Woestijnvis.
Dat is wanneer je heel veel vragen goed kunt beantwoorden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef longinus het volgende:
Ik ben benieuwd wat hun definitie van slim is.
De 'deskundige' die van tevoren een aantal zinnetjes uit z'n hoofd heeft geleerd.quote:
Ze kunnen het beter de DOMSTE Mens Ter Wereld noemen gezien de kandidaten die ze hebben uitgenodigd. Wie krijgen we volgende week? Kelly, Gerard Joling en Gordon?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef cultheld het volgende:
Dit lijkt wel een parodie.
Zo dom zijn die kandidaten niet hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter de DOMSTE Mens Ter Wereld noemen gezien de kandidaten die ze hebben uitgenodigd. Wie krijgen we volgende week? Kelly, Gerard Joling en Gordon?
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De 'deskundige' die van tevoren een aantal zinnetjes uit z'n hoofd heeft geleerd.
Ik zei ik geef het een kans, en vind het best leuk.Alleen ze weten niet zo veel. Dat meldde ik niks meer niks minder. Ik blijf hier wel nar kijken want je kunt zelf lekker ondervinden dat je nog niet zo dom bent eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat een vooroordelen weer. Omdat het op Talpa zal worden uitgezonden zal het wel niks worden, maar op een andere zender zou worden uitgezonden waren de reacties hier natuurlijk wel positief
Nee. Als het op SBS6 zou zijn uitgezonden, zou ik er precies hetzelfde over hebben gedacht.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat een vooroordelen weer. Omdat het op Talpa zal worden uitgezonden zal het wel niks worden, maar op een andere zender zou worden uitgezonden waren de reacties hier natuurlijk wel positief
Dat komt elke avond rond de klok van 22.00-23.05quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter de DOMSTE Mens Ter Wereld noemen gezien de kandidaten die ze hebben uitgenodigd. Wie krijgen we volgende week? Kelly, Gerard Joling en Gordon?
Ik hoop dat ze ook met serieuze kandidaten komen. Maar ja, BNérs kennende....quote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen met Viola Holt!![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik in godsnaam deze programma nog serieus nemen als ze niet serieuze kandidaten kunnen uitnodigen?![]()
Niks leuker toch dan BN-ers die zich voor schut zetten?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen met Viola Holt!![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik in godsnaam deze programma nog serieus nemen als ze niet serieuze kandidaten kunnen uitnodigen?![]()
Vrij veel voor Talpa-begrippenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat programma had maar 410.000 kijkers !!
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef debofantastico het volgende:
vaag programma, wtf doet die kale Cees daar?
Idd, wat nep was dat zegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die Belgische deskundig ook een acteurWant die vond ik altijd het enige leuke aan de serie. (en als er natuurlijk ook het appetetelijk Vlaamings vrouwvolk als dat er was)
Maar met Cees Geel, wat verder een prima gozes is, knap ik behoorlijk af. Al die feitjes die hij zegt waren zo duideljik ingestudeerd.
Nee, Marc Reynebeau was een columnist. Het is duidelijk dat de combinatie Linda+Cees prachtig is, maar de combinatie Erik+Marc is ronduit geniaal. Ik had ook sterk het gevoel dat de mensen niet zoveel te lachen hadden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die Belgische deskundig ook een acteurWant die vond ik altijd het enige leuke aan de serie. (en als er natuurlijk ook het appetetelijk Vlaamings vrouwvolk als dat er was)
Maar met Cees Geel, wat verder een prima gozes is, knap ik behoorlijk af. Al die feitjes die hij zegt waren zo duideljik ingestudeerd.
nee je zuigt alles zo even uit je duimquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Cees Geel 'de deskundige' leest gewoon alles van kaartjes af die hij in zijn hand vast heeft.![]()
Nee, maar ze presenteren hem alsof hij daadwerkelijk 'een deskundige' is. Ze kunnen bij wijze van spreken eerste de beste zwerver van straat pikken en hem als 'deskundige' plaatsen. Dit gaat toch nergens meer over?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee je zuigt alles zo even uit je duim![]()
Hoe moet je hem dan noemen? Kaartjesvoorlezer?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, maar ze presenteren hem alsof hij daadwerkelijk 'een deskundige' is. Ze kunnen bij wijze van spreken eerste de beste zwerver van straat pikken en hem als 'deskundige' plaatsen. Dit gaat toch nergens meer over?![]()
Je moet hem helemaal niets noemen. Ik snap sowieso niet wat hij toevoegd aan het programma.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Hoe moet je hem dan noemen? Kaartjesvoorlezer?
Leo Blokhuis van Popquiz A Gogo weet ook alles niet zelf, die haalt het ook van internet, en hij wordt ook "deskundige" en "allesweter" genoemd door Matthijs van Nieuwkerk.
M.i. is dit meer Talpa-haat van jou dan echte kritische kritiek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je moet hem helemaal niets noemen. Ik snap sowieso niet wat hij toevoegd aan het programma.![]()
er zit dus wel publiek... maar je ziet ze niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef Tokus het volgende:
ok, wat ik er tot dusver van zag was best ok. Ik had het erger verwacht. Maar het is wat wennen dat er geen publiek bij zit. Dan is het gelijk zo stil daar.
Ik heb gister wel beelden gezien van het publiek hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef Shoplifter14 het volgende:
[..]
er zit dus wel publiek... maar je ziet ze niet...
Nou ja je ziet ze op het begin van de leadertjes en instartjes en op het einde, maar verder zit dat publiek er ook maar voor spek en bonen bij... lijkt me moeilijk dat nog vol te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb gister wel beelden gezien van het publiek hoorHet zit er wel degelijk.
ja op het eind merkte ik het ook. Maar in Belgie zitten ze achter die knakker die alles denkt te weten. En daar zie je ze dus wel geloof ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef Shoplifter14 het volgende:
[..]
er zit dus wel publiek... maar je ziet ze niet...
Leo Blokhuis heeft credibility, daar geloof ik van dat hij veel weet over popmuziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Leo Blokhuis van Popquiz A Gogo weet ook alles niet zelf, die haalt het ook van internet, en hij wordt ook "deskundige" en "allesweter" genoemd door Matthijs van Nieuwkerk.
Idd, ik zag ook liever een Rolf Wouters. Maar of Rolf dat zelf wou weet je natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Ook vind ik Linda de Mol niet echt bij de quiz passen, niet dat ze slecht presenteert, maar ze is veel te lief.
Ik wil weleens hoe bijvoorbeeld Rolf Wouters het zou doen, of Victor Reinier.
Wat een onzin. Er is een wereld van verschil tussen iemand die oprecht ergens geïnteresseerd in is en ook dan wat kennis van internet plukt zoals Leo Blokhuis en iemand die van te voren alles voor gekouwt krijgt van een redaktie zoals Cees Geel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Cees Geel niet geinteresseerd is in deze weetjes? Leo Blokhuis zou zelfs van de redactie de feitjes ook op een kaartje kunnen krijgen, dus ik begrijp je argument niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is een wereld van verschil tussen iemand die oprecht ergens geïnteresseerd in is en ook dan wat kennis van internet plukt zoals Leo Blokhuis en iemand die van te voren alles voor gekouwt krijgt van een redaktie zoals Cees Geel.
Leo Blokhuis is producer en muzieksamensteller voor de publieke radio en de man achter 2 Meter Sessies, daarnaast heeft hij wat boeken en proza geschreven over popmuziek.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Cees Geel niet geinteresseerd is in deze weetjes? Leo Blokhuis zou zelfs van de redactie de feitjes ook op een kaartje kunnen krijgen, dus ik begrijp je argument niet.
Conclusie: Het interesseert helemaal niemand wie er zit. Desnoods een stem "zonder gezicht".quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Leo Blokhuis is producer en muzieksamensteller voor de publieke radio en de man achter 2 Meter Sessies, daarnaast heeft hij wat boeken en proza geschreven over popmuziek.
Hij is overigens ook lid van de redactie die de vragen en reportages maakt voor de popquiz en top2000 á gogo.
Cees Geel is slechts acteur, en zou best geïnteresseerd kunnen zijn in de aangerijkte feitjes, maar een bovengemiddelde algemene kennis heeft hij niet(zie mijn eerste post).
Ziedaar: het verschil
Dat merk je gewoon aan de manier waarop ze de feitjes brengen. Als er bij Popquiz iets gezegd wordt, dan weet Leo Blokhuis daar heel makkelijk op te improviseren en te reageren, waar echte niet ingestudeerde kennis uit blijkt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Cees Geel niet geinteresseerd is in deze weetjes? Leo Blokhuis zou zelfs van de redactie de feitjes ook op een kaartje kunnen krijgen, dus ik begrijp je argument niet.
Nee. Conclusie is dat mensen iemand willen die echt geïnteresseerd en deskundig overkomt/is. En niet een acteur die dingen slecht opdraaft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Conclusie: Het interesseert helemaal niemand wie er zit. Desnoods een stem "zonder gezicht".
Dat interessert mij wel, de manier waarop Cees Geelhet doet voegt niets toe. Linda de Mol zou het net zo goed zelf op kunnen zeggen nu.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Conclusie: Het interesseert helemaal niemand wie er zit. Desnoods een stem "zonder gezicht".
Ik heb geen enkele Belgische aflevering gezien, dus kan daar niet over oordelen. Ik begrijp je punt wel. Alleen welke "mensen"? Lijkt me lastig om als volk te sprekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee. Conclusie is dat mensen iemand willen die oprecht geïnteresseerd en deskundig overkomt. En niet een acteur die dingen slecht opdraaft.
Die Belgische deskundige komt bijvoorbeeld ook oprecht geïnteresseerd en deskundig over.
Jij begon in dat soort termen te spreken hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele Belgische aflevering gezien, dus kan daar niet over oordelen. Ik begrijp je punt wel. Alleen welke "mensen"? Lijkt me lastig om als volk te sprekenVerder begrijp ik je volkomen.
Idd. Zelf vond ik vanavond dat Cees Geel als "voorlezer" zich meer liet spreken. Desondanks vind ik hem wel oke in zo'n programma. Het is geen kenner, meer iemand die wat afwisseling brengt in het programma en daarom wat leuke feitjes verteld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:09 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Dat interessert mij wel, de manier waarop Cees Geelhet doet voegt niets toe. Linda de Mol zou het net zo goed zelf op kunnen zeggen nu.
Dat was mijn conclusie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij begon in dat soort termen te spreken hoor.![]()
En op het moment dat hij meer eigen inbreng erin gooit gaat het dus fout.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd. Zelf vond ik vanavond dat Cees Geel als "voorlezer" zich meer liet spreken. Desondanks vind ik hem wel oke in zo'n programma. Het is geen kenner, meer iemand die wat afwisseling brengt in het programma en daarom wat leuke feitjes verteld.
Ik kan proberen om het uit te leggen, maar dat is zinloos. Neem het van mij aan: de Vlaamse versie is wél leuk. Door de interactie van gasten, presentator en deskundige. De Nederlandse versie is los zand. De briefjes van de deskundige zou Linda de Mol ook zelf kunnen voorlezen, niemand die Cees Geel mist. Hij voegt niks toe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef Verbal het volgende:
Nou, zo geweldig is het concept niet, imo. Veel te veel verschillende regeltjes (de ene keer krijg je zoveel seconden, de andere keer alleen als je het derde antwoord goed hebt), uiteindelijk maakt het geen flikker uit wie er wint, want tsja, wat is er te winnen, een plaats in de volgende quiz.
V.
Nou, dat vind ik nou nèt wèl de issue.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Overigens ik zie liever kandidaten die wel kennis van zaken hebben.Mar dat is nu het issue niet
Ja voor jou en mij, maar niet vooprt de gemiddelde Talpa kijker. Ik ie liever Marten van Rossum als deskundige en Mathijs van Nieuwkerk als presentator. Maar de één heeft een louche baard en de andere is te elitair.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou nèt wèl de issue.
V.
Komen ze aanzetten met Cees Geel.quote:Hopelijk krijgen we ook een deskundige met groffe grappen à la Dit Was Het Nieuws.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ie liever Marten van Rossum als deskundige en Mathijs van Nieuwkerk als presentator. Maar de één heeft een louche baard en de andere is te elitair.
Dat mag. Ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef Nouk het volgende:
Maar het is weer eens watanders, ik vind het best okay.
Dat dus... het gaat nergens naartoe. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
En waarom is er geen klassement wie er bovenaan staat van alle BN-ers. Potver.
Er zijn pas 3 afleveringen geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
Ik zal talpa even mailen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat dus... het gaat nergens naartoe. Lekker belangrijk.
V.
Misschien kunnen ze dat aan het einde van de week doen. Dat is een goed idee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er zijn pas 3 afleveringen geweest.
En ik hoop heel erg dat het nog leuker gaat worden. Nu is het "wel aardig", maar lang niet zo leuk en grappig als de belgische versie.
Bij de VRT kwamen in de finaleweek de kandidaten terug die de meeste afleveringen 'overleefd' hadden. En daaruit kwam de Slimste Mens Ter Wereld. Deze kreeg een oorkonde, geschreven door Marc Reynebeau (de Belgische deskundige).quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
O, erg leuk, hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef Mike het volgende:
Wat vind je eigenlijk van het programma, Verbal?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef Mike het volgende:
Wat vind je eigenlijk van het programma, Verbal?
Columnist bij de NRC.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef LostFormat het volgende:
WIe is die Hansknakkert?
Verrassend...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:30 schreef pekel het volgende:
Noem 4 dingen over de ramp in Zeeland
Antwoord: Zeeland
Vaag
Dat is juist een zapmoment voor mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
Cees maakt het nog een beetje leuk om naar te kijken
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
Cees maakt het nog een beetje leuk om naar te kijken
Hoorde ik ook ja! Best hard ook.!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef pekel het volgende:
Ik hoorde opeens een vreemd geluidje door m'n boxen heen, ben ik nu gek of was dat zo?.
Inderdaad. Dat komt zo kneuzig over de hele tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef static het volgende:
[..]
Dat is juist een zapmoment voor mij.
Nee, ik verslikte me in mijn biertje, het was nog surround ook; dacht dat er iemand in de kamer stond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef pekel het volgende:
Ik hoorde opeens een vreemd geluidje door m'n boxen heen, ben ik nu gek of was dat zo?.
For him to poop on, neem ik aan...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
Rob Oudkerk, leuke tegenstander voor Hans.
Jep hoorde ik ook. Was bij de laatste 2 antwoorden met die vraag over de nog levende Rolling Stonesquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef pekel het volgende:
ja ik vind Jan-Joost ook een beetje irritant worden. Hij heeft af en toe van die 'grapjes' die helemaal nergens op slaan. Zijn stopwoordje heb ik iig al gevonden: sjésuhuhusssquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren weer gekeken.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-JoostEn de rol van Cees vind ik ook een beetje nutteloos, ik heb niet bij hem het idee dat het zo'n bolleboos is, maar eerder alles heeft ingestudeerd vlak voor de uitzending.
Voor de rest een leuk programma
Juist.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja ik vind Jan-Joost ook een beetje irritant worden. Hij heeft af en toe van die 'grapjes' die helemaal nergens op slaan.
Heeft hij waarschijnlijk geleerd bij NSEquote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-Joost![]()
Het is ook ingestudeerd. Let maar eens op de aftiteling, daar staat de tekstschrijver in vermeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren weer gekeken.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-JoostEn de rol van Cees vind ik ook een beetje nutteloos, ik heb niet bij hem het idee dat het zo'n bolleboos is, maar eerder alles heeft ingestudeerd vlak voor de uitzending.
Voor de rest een leuk programma
Klopt, in één van de eerste afleveringen zag je Cees ook zijn grap van zijn kaartje lezenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is ook ingestudeerd. Let maar eens op de aftiteling, daar staat de tekstschrijver in vermeld.
Hans is erg slim.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:27 schreef BVO het volgende:
Wat trekt die Jan-Joost toch altijd vreemde gezichten. 't Is ook een kwal, maar dat is needless to say.
Die Hans is nog niet eens zo slim, de rest is gewoon ontzettend dom.
Als Henk er vanavond meteen uitvliegt, kijk ik morgen echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef Kokstra het volgende:
Henk Westbroek moet toch wel kunnen winnen van Jan Joost...
Het is best een intelligente man hoor, maar zijn intelligente voorkomen komt vooral ook door de domheid van de rest. De dingen die hij weet heb ik meestal ook welquote:
Ik denk zelfs dat Hans een goede kans maakt om te winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nou, het wordt er niet beter op...die knuppel van een Jan Joost wil er maar niet uit, al ligt dat meer aan de desinteresse van Henk dan aan z'n eigen kunnen. En die laatste vraag...![]()
Hans die blijft nog wel een tijdje zitten denk ik.
Ow haha, snel ff kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maurice de Hond nu te gast.
Zal binnen enkele minuten beginnen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef FuTilE het volgende:
Ah, hopelijk is er nog een herhaling... Mooi dat die klare lamlul eruit is... [afbeelding]
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal binnen enkele minuten beginnen.
Nee, dat niet ! Normaal kijk ik nooit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef Omaha het volgende:
Het is best een leuk programma maar het scoort niet al te best..
Tering, om Peter vd Vorst gaan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
* gaat vanavond voor de tweede keer naar De Slimste Mens Ter Wereld kijken![]()
Peter vd Vorst doet meeEn daarom kijk ik.
WAUW! Een post met minder dan 40 regelsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef RM-rf het volgende:
Nou, daar wil ik geen kijk-en-luistergeld voor betalen
Om wie ga jij kijken ? Dat ie eruit vliegtquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, om Peter vd Vorst gaan kijkenIk ga ook ff leuk kijken hoe hij er uit gaat vliegen
![]()
Nee, ik kijk om de spontane grappen van Ceesquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Om wie ga jij kijken ? Dat ie eruit vliegt![]()
Eigenlijk kan ik het zelfde tegen jou zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik kijk om de spontane grappen van Cees![]()
Ow das een hele opluchtingquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het zelfde tegen jou zeggen.
Maar ik gun je dat je elke dag Cees ziet![]()
Dan gun ik jou elke dag dat je Peter ziet, vanavond dus...quote:
Maurice de Hond ligt er uit. Hij moest het in de finale afleggen tegen Peter vd Vorst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:06 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeten!
Was het leuk?
Wie ligt er uit?
Nee, geen Donald Duck vragenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:15 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Ik ben onder de indruk! Het is jammer dat de herhaling pas om half 2 vannacht is ofzo, want anders had ik die gekeken!
Geen Donald Duck vragen meer deze keer?
Cees en Peter waren weer leuk hequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Was wel leuk vanavond !!
Allemaal waren ze leuk !!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cees en Peter waren weer leuk he![]()
Eerst Peter zien a's maandagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef Olmo het volgende:
Dit programma mag gelijk van de Nederlandse buis! Belgen kunnen dit veel beter
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik stap ook mooi over op de Belgische versie!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef Olmo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik stap ook mooi over op de Belgische versie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef static het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef static het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Mike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]Of je leest de spoiler even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef static het volgende:psstttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ook gedaan, maar ik dacht misschien had je nog wat infoquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef static het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Blijf je bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef borisz het volgende:
Alleen lezen als je dit wiltKlopt, ik baal ook dat het verklapt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel blij![]()
Vraag maar aan Haaibaaike die is er gek vanquote:
Mee eensquote:
Helegaar mee eens ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Tokay het volgende:
en ik vind de intermezzo's van die kerel die dingen gaat zitten toelichten nogal geforceerd.
Eensch.quote:
quote:Positie Kandidaat Aantal uitzendingen De Slimste
01 Hans Beerekamp 8 7
02 Jan-Joost van Gangelen 7 1
03 Peter van der Vorst 3 1
04 Marian Mudder 3 1
05 Maurice de Hond 2 0
06 Rob de Wijk 1 0
07 Bert Bakker 1 0
08 Henk Westbroek 1 0
09 Rob Oudkerk 1 0
10 Inge Ipenburg 1 0
11 Viola Holt 1 0
12 Henk Schiffmacher 1 0
Hans komt toch in de Finale ergens in februari begreep ik van Lindaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef static het volgende:
Hij zat er dus sowieso voor de laatste keer.
Ja duh, dat kan bijna niet meer misquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hans komt toch in de Finale ergens in februari begreep ik van Linda![]()
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duh, dat kan bijna niet meer mis![]()
Die is al vrij oud zelfs.quote:
Herken je die gast ook niet ?quote:
Ik heb het even gezien, maar who the fuck is Jennifer Hoffman?quote:
Spangen en Samen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb het even gezien, maar who the fuck is Jennifer Hoffman?
Ze ziet er verder leuk uit hoor, maar geen idee wie ze is. Ooit ergens bordjes omgedraaid, ofzo?
Jennifer speelde in Westenwind ..waar ook haar vriend Daan Schuurmans te zien was ..Zo werd zij via de serie een nationale bekendheid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb het even gezien, maar who the fuck is Jennifer Hoffman?
Ze ziet er verder leuk uit hoor, maar geen idee wie ze is. Ooit ergens bordjes omgedraaid, ofzo?
Ben met jouw eens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik begrijp er niks van dat dit programma zo slecht bekeken wordt. Waarschijnlijk zou dit programma veel beter bekeken worden als het bijvoorbeeld prime-time op rtl4 zou worden uitgezonden. Tsja, Talpa lijkt toch wel óf niet gevonden te worden of geboycot te worden door de televisiekijker!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Bravebart het volgende:
Hier nog wat voor de Peter fans (Haaibaaike, hint hint )![]()
Dankje Bravehart![]()
Misschien een domme vraagquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik mis Hans
![]()
Verder een leuk programma
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien een domme vraagWeet jij of Frits Spits geweest is in het programma ?
Want ik heb niet alle afleveringen gezien![]()
Ach welnee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat er over een maand 500.000 kijkers zijn.
Serieus
Okquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, post hem even vol, wanneer ik net mijn TVP heb neergezet. Ga ik het vanavond weer vergeten ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |