Ik hoop dat ze ook met serieuze kandidaten komen. Maar ja, BNérs kennende....quote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen met Viola Holt!![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik in godsnaam deze programma nog serieus nemen als ze niet serieuze kandidaten kunnen uitnodigen?![]()
Niks leuker toch dan BN-ers die zich voor schut zetten?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen met Viola Holt!![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik in godsnaam deze programma nog serieus nemen als ze niet serieuze kandidaten kunnen uitnodigen?![]()
Vrij veel voor Talpa-begrippenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat programma had maar 410.000 kijkers !!
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef debofantastico het volgende:
vaag programma, wtf doet die kale Cees daar?
Idd, wat nep was dat zegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die Belgische deskundig ook een acteurWant die vond ik altijd het enige leuke aan de serie. (en als er natuurlijk ook het appetetelijk Vlaamings vrouwvolk als dat er was)
Maar met Cees Geel, wat verder een prima gozes is, knap ik behoorlijk af. Al die feitjes die hij zegt waren zo duideljik ingestudeerd.
Nee, Marc Reynebeau was een columnist. Het is duidelijk dat de combinatie Linda+Cees prachtig is, maar de combinatie Erik+Marc is ronduit geniaal. Ik had ook sterk het gevoel dat de mensen niet zoveel te lachen hadden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die Belgische deskundig ook een acteurWant die vond ik altijd het enige leuke aan de serie. (en als er natuurlijk ook het appetetelijk Vlaamings vrouwvolk als dat er was)
Maar met Cees Geel, wat verder een prima gozes is, knap ik behoorlijk af. Al die feitjes die hij zegt waren zo duideljik ingestudeerd.
nee je zuigt alles zo even uit je duimquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Cees Geel 'de deskundige' leest gewoon alles van kaartjes af die hij in zijn hand vast heeft.![]()
Nee, maar ze presenteren hem alsof hij daadwerkelijk 'een deskundige' is. Ze kunnen bij wijze van spreken eerste de beste zwerver van straat pikken en hem als 'deskundige' plaatsen. Dit gaat toch nergens meer over?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee je zuigt alles zo even uit je duim![]()
Hoe moet je hem dan noemen? Kaartjesvoorlezer?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, maar ze presenteren hem alsof hij daadwerkelijk 'een deskundige' is. Ze kunnen bij wijze van spreken eerste de beste zwerver van straat pikken en hem als 'deskundige' plaatsen. Dit gaat toch nergens meer over?![]()
Je moet hem helemaal niets noemen. Ik snap sowieso niet wat hij toevoegd aan het programma.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Hoe moet je hem dan noemen? Kaartjesvoorlezer?
Leo Blokhuis van Popquiz A Gogo weet ook alles niet zelf, die haalt het ook van internet, en hij wordt ook "deskundige" en "allesweter" genoemd door Matthijs van Nieuwkerk.
M.i. is dit meer Talpa-haat van jou dan echte kritische kritiek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je moet hem helemaal niets noemen. Ik snap sowieso niet wat hij toevoegd aan het programma.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |