Die is al vrij oud zelfs.quote:
Herken je die gast ook niet ?quote:
Ik heb het even gezien, maar who the fuck is Jennifer Hoffman?quote:
Spangen en Samen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb het even gezien, maar who the fuck is Jennifer Hoffman?
Ze ziet er verder leuk uit hoor, maar geen idee wie ze is. Ooit ergens bordjes omgedraaid, ofzo?
Jennifer speelde in Westenwind ..waar ook haar vriend Daan Schuurmans te zien was ..Zo werd zij via de serie een nationale bekendheid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb het even gezien, maar who the fuck is Jennifer Hoffman?
Ze ziet er verder leuk uit hoor, maar geen idee wie ze is. Ooit ergens bordjes omgedraaid, ofzo?
Ben met jouw eens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik begrijp er niks van dat dit programma zo slecht bekeken wordt. Waarschijnlijk zou dit programma veel beter bekeken worden als het bijvoorbeeld prime-time op rtl4 zou worden uitgezonden. Tsja, Talpa lijkt toch wel óf niet gevonden te worden of geboycot te worden door de televisiekijker!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Bravebart het volgende:
Hier nog wat voor de Peter fans (Haaibaaike, hint hint )![]()
Dankje Bravehart![]()
Misschien een domme vraagquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik mis Hans
![]()
Verder een leuk programma
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien een domme vraagWeet jij of Frits Spits geweest is in het programma ?
Want ik heb niet alle afleveringen gezien![]()
Ach welnee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat er over een maand 500.000 kijkers zijn.
Serieus
Okquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, post hem even vol, wanneer ik net mijn TVP heb neergezet. Ga ik het vanavond weer vergeten ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |