Komen ze aanzetten met Cees Geel.quote:Hopelijk krijgen we ook een deskundige met groffe grappen à la Dit Was Het Nieuws.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ie liever Marten van Rossum als deskundige en Mathijs van Nieuwkerk als presentator. Maar de één heeft een louche baard en de andere is te elitair.
Dat mag. Ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef Nouk het volgende:
Maar het is weer eens watanders, ik vind het best okay.
Dat dus... het gaat nergens naartoe. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
En waarom is er geen klassement wie er bovenaan staat van alle BN-ers. Potver.
Er zijn pas 3 afleveringen geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
Ik zal talpa even mailen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat dus... het gaat nergens naartoe. Lekker belangrijk.
V.
Misschien kunnen ze dat aan het einde van de week doen. Dat is een goed idee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er zijn pas 3 afleveringen geweest.
En ik hoop heel erg dat het nog leuker gaat worden. Nu is het "wel aardig", maar lang niet zo leuk en grappig als de belgische versie.
Bij de VRT kwamen in de finaleweek de kandidaten terug die de meeste afleveringen 'overleefd' hadden. En daaruit kwam de Slimste Mens Ter Wereld. Deze kreeg een oorkonde, geschreven door Marc Reynebeau (de Belgische deskundige).quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Nouk het volgende:
O, erg leuk, hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef Mike het volgende:
Wat vind je eigenlijk van het programma, Verbal?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef Mike het volgende:
Wat vind je eigenlijk van het programma, Verbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |