Nu pas?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-Joost![]()
Het is ook ingestudeerd. Let maar eens op de aftiteling, daar staat de tekstschrijver in vermeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren weer gekeken.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-JoostEn de rol van Cees vind ik ook een beetje nutteloos, ik heb niet bij hem het idee dat het zo'n bolleboos is, maar eerder alles heeft ingestudeerd vlak voor de uitzending.
Voor de rest een leuk programma
Klopt, in één van de eerste afleveringen zag je Cees ook zijn grap van zijn kaartje lezenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is ook ingestudeerd. Let maar eens op de aftiteling, daar staat de tekstschrijver in vermeld.
Hans is erg slim.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:27 schreef BVO het volgende:
Wat trekt die Jan-Joost toch altijd vreemde gezichten. 't Is ook een kwal, maar dat is needless to say.
Die Hans is nog niet eens zo slim, de rest is gewoon ontzettend dom.
Als Henk er vanavond meteen uitvliegt, kijk ik morgen echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef Kokstra het volgende:
Henk Westbroek moet toch wel kunnen winnen van Jan Joost...
Het is best een intelligente man hoor, maar zijn intelligente voorkomen komt vooral ook door de domheid van de rest. De dingen die hij weet heb ik meestal ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |