het enigste leuke aan die auto's zijn dat ik ze altijd lekker plaagquote:golfs/civics/corsa's
Inderdaad en ze dan eruit trekken met je standaard auto haha en bij het volgende stoplicht hetzelfde kunstje nog een keer herhalen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
het enigste leuke aan die auto's zijn dat ik ze altijd lekker plaag![]()
dinkytoys![]()
Alleen jammer dat het ding kut presteert.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
dubbele uitlaat op je scooter is wel vet. zoals een ninja twinner
[afbeelding]
Je moeder. Die zal nooit volwassen worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef dehero het volgende:
Scooters zijn voor paupers die nooit volwassen zullen worden...
daar gaat het niet om, als je vooral optisch wilt tunen is daar niks mis mee toch...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het ding kut presteert.
En ja, dat weet ik, omdat ik zelf vroegâh ook zo'n scooterpauper was als jij.
Toch lullig als je ingehaald zou worden door Maikuuul op z'n Fox terwijl je stoer rondrijdt met je Ninja Twinner pijp.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, als je vooral optisch wilt tunen is daar niks mis mee toch...
Misschien willen die mensen alleen een sporttief uiterlijk aan hun bak. En interesseert het ze geen reet hoe die presteerd.
dus
Ho eens een sportief uiterlijk betekend niet per direct tering herrie veroorzaken en daar gaat het hier om. Als je auto lawaai maakt moet die mooi of snel zijn. Iemand in een v8 mag stoer doen, iemand een golf moet zorgen dat niemand hem ziet in zo'n autoquote:Op woensdag 21 december 2005 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, als je vooral optisch wilt tunen is daar niks mis mee toch...
Misschien willen die mensen alleen een sporttief uiterlijk aan hun bak. En interesseert het ze geen reet hoe die presteerd.
dus
'optisch tunen'....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ninja twinner is slecht, kun je beter XL twinner pakken gek.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
dubbele uitlaat op je scooter is wel vet. zoals een ninja twinner
[afbeelding]
OMFG the horror!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Antal het volgende:
Hej jo !! You talking to me ??
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, als ik me op maat gemaakte dpr uitlaat heb, dan blaas ik iedereen eruit met een gierend geluidquote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ninja twinner is slecht, kun je beter XL twinner pakken gek.
Trouwens ik vind het altijd wel vet als iemand met een vet zwaar geluid langs komt rijden
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Antal het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Spinners geen dankquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef 0 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je wat ook erg is. Die velgen die de verkeerde kant opdraaien
Dat is inderdaad vet stoer!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Trouwens ik vind het altijd wel vet als iemand met een vet zwaar geluid langs komt rijden
Sowieso zijn die halfords bakken erg. Net als grotere bumpers en verlagen, zodat je niet meer normaal een drempel overkan. Een subwoofer waarvan je nummerplaat gaat meetrillen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef 0 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je wat ook erg is. Die velgen die de verkeerde kant opdraaien
Ook al zo vet stoer!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ach, als ik me op maat gemaakte dpr uitlaat heb, dan blaas ik iedereen eruit met een gierend geluid
* Maikuuul bespeurt jaloezie bij een meisje dat zich elke morgen de tering trapt op een brug waar het hard waait. Maarja daar heb ik geen last vanquote:
preciesquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
* Maikuuul bespeurt jaloezie bij een meisje dat zich elke morgen de tering trapt op een brug waar het hard waait. Maarja daar heb ik geen last van
Gewoon in een auto is nog droog ook zou je ook eens moeten proberen, mits je natuurlijk je theorie kan halenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
* Maikuuul bespeurt jaloezie bij een meisje dat zich elke morgen de tering trapt op een brug waar het hard waait. Maarja daar heb ik geen last van
Maar voordat je kunt rijden moetje 1000 ballen neerleggen voordat je kunt rijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:54 schreef Vipers het volgende:
[..]
Gewoon in een auto is nog droog ook zou je ook eens moeten proberen, mits je natuurlijk je theorie kan halen![]()
Een natte broek, boetes omdat die weer eens opgevoerd is, onderuit gaan als het wegdek weer eens te glad isquote:Op woensdag 21 december 2005 11:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar voordat je kunt rijden moetje 1000 ballen neerleggen voordat je kunt rijden.
Ik gewoon 30 euro voor certificaat, 650 voor brommer, en nooit meer fietsenzo relax
Toch vind ik fietsen echt relaxed. vind het ook heerlijk om elke ochtend naar station te fietsen en vanaf ander station naar stage te fietsen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar voordat je kunt rijden moetje 1000 ballen neerleggen voordat je kunt rijden.
Ik gewoon 30 euro voor certificaat, 650 voor brommer, en nooit meer fietsenzo relax
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
niks mis met luiquote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Toch vind ik fietsen echt relaxed. vind het ook heerlijk om elke ochtend naar station te fietsen en vanaf ander station naar stage te fietsen.
Alleen auto is relaxter, maar daar wrd ik wel lui van.
natte broek > daar hebje regenbroeken voorquote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Een natte broek, boetes omdat hij weer eens opgevoerd is, onderuit gaan als het wegdek weer eens te glad is
* Vipers zal aan je denken als ik straks mijn kacheltje aan zet in mijn auto
auto:quote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Een natte broek, boetes omdat die weer eens opgevoerd is, onderuit gaan als het wegdek weer eens te glad is
* Vipers zal aan je denken als ik straks mijn kacheltje aan zet in mijn auto
Wel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef Vipers het volgende:
We hebben er weer eentje. Een civic Mhoaaaaaaaa.![]()
.
Zo jammer zeker geen geld voor een echte auto![]()
Maar met jouw hersentjes, ga je dat vast vergeten. En dat is echt helemaal niet erg hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef Maikuuul het volgende:
Bij me neefje in de straat jong, ow no gek. Te kenker vet zijn die auto's chrome velgen, dikke spoiler, echt tering mooi die auto's als ik het niet vergeet maak ik binnenkort eens fotos
En waarom koop je dan geen echte autoquote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel hoor.
Je wilt niet weten hoeveel geld erin zit, daar hadden we allang een nieuwe civic van kunnen kopen. (om maar iets te noemen)
Eensch, zie je ze zijn gewoon allemaal jaloers dat wij een betere investering hebben gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
auto:
boetes overal omdat je overal te hard rijd. je word overal geflitst. onderhoud kost veel te veel geld.
ennzzzz
daarintegen heb jij een heerlijke rijdende grafkist, je zal met je scooter maar een stoep tegel raken @ 100 km/u wat een geweldige straat pizza zal je worden!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
auto:
boetes overal omdat je overal te hard rijd. je word overal geflitst. onderhoud kost veel te veel geld.
ennzzzz
Omdat het ding gewoon leuk isquote:Op woensdag 21 december 2005 12:04 schreef Vipers het volgende:
[..]
En waarom koop je dan geen echte auto
@100 km/u, zegt 'ie...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:04 schreef JanaX het volgende:
[..]
daarintegen heb jij een heerlijke rijdende grafkist, je zal met je scooter maar een stoep tegel raken @ 100 km/u wat een geweldige straat pizza zal je worden!
Laat maar joh, je weet toch waarom die jochies zo reageren op jouw auto?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel hoor.
Je wilt niet weten hoeveel geld erin zit, daar hadden we allang een nieuwe civic van kunnen kopen. (om maar iets te noemen)
Of je rijd gewoon goed, en je valt niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:04 schreef JanaX het volgende:
[..]
daarintegen heb jij een heerlijke rijdende grafkist, je zal met je scooter maar een stoep tegel raken @ 100 km/u wat een geweldige straat pizza zal je worden!
Wat heerlijk als hetzelfde gebeurd in een auto, je raakt in een slim vliegt over de kop en word levend verbrandquote:Op woensdag 21 december 2005 12:04 schreef JanaX het volgende:
[..]
Hoe reageren ze dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Odulla het volgende:
[..]
Laat maar joh, je weet toch waarom die jochies zo reageren op jouw auto?
![]()
Compensatie.
Meer zeg ik niet.
Haha, lees eerst lezenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Odulla het volgende:
[..]
Laat maar joh, je weet toch waarom die jochies zo reageren op jouw auto?
![]()
Jaloers en tsja... compensatie.
Meer zeg ik niet.
Ik hou mijn mond maar deze keerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Bedoel je zoiets:
[afbeelding]
. Puh
.
Thanks Stief. Je mag over een halve maand wel een reactie geven in het topic, want dan wordt ie weer omhoog gekicktquote:
Precies: jaloers, die compensatie komt nog.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha, lees eerst lezenstaat er ergens dat ik een auto heb ?
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef JanaX het volgende:
tuner bakken zijn gewoon voor paupers![]()
koop dan gewoon een standaart impreza ofzo dan heb je nog enig sinds het recht om veel herrie te mogen maken.
Wat ben jij oud!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef Odulla het volgende:
Hé Makuul, waarom reageer je ineens niet meer? Is het niet leuk dat ik al heel wat jaartjes in een auto rond reed, toen jij nog op een driewielertje op het speelplein rond zat te tuffen?
Ehm, wat doet dat er toe?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef Odulla het volgende:
Hé Makuul, waarom reageer je ineens niet meer? Is het niet leuk dat ik al heel wat jaartjes in een auto rond reed, toen jij nog op een driewielertje op het speelplein rond zat te tuffen?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 21 december 2005 12:10 schreef The_Mavericks het volgende:
hier in de straat staat trouwens ook zo'n civic met strijkplank en uitgewoond interieur, maar power ho maar, trek hem er nog uit met mijn murano![]()
![]()
hahaha zeker de leukste thuis. Waarom zou je van een sloopauto proberen een ferrari te maken, koop gewoon een ferrari dan.quote:En waar slaat het op met : koop een echte auto. Het feit dat jij het niet kan betalen is niet mijn probleem.
dat is stijlvolquote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef Rekkie het volgende:
Mijn dubbele uitlaat zat er fabriek af onder.... kan ik toch ook niks aan doen
Als jij die ferrari betaald vind ik het goed hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
hahaha zeker de leukste thuis. Waarom zou je van een sloopauto proberen een ferrari te maken, koop gewoon een ferrari dan.
Kijk naar die CRX ze geeft het al aan heel veel geld in gestoken en nog steeds niets dusssssss.
Kan je beter een goede auto kopen zoals een mooie Toyota Supra V8 turbo en dan mag je ook direct lawaai maken![]()
En ik weet niet hoor, maar jullie zeggen wel dat ik triest doe omdat ik zeg dat ik iedereen eruit boek. Maar lees jullie eigen posts eens door, "blaa ik rij hem er met mijn standaard autotje er nog uitquote:Op woensdag 21 december 2005 12:11 schreef Steve-O het volgende:
Ikzelf heb trouwens nix met scooters voor het geld wat je op je 16e aan bekeuringen ,scooters enz uitgeeft kan je op je 18e een rijbewijs halen en een goedkoop autootje kopen .
Een verstandig mens slaat de scooterperiode ook over en zet zijn geld opzij voor een autorijbewijs(waar je ook mee op zo'n mooie scooter mag zitten) .
Met een auto val je niet zo makkelijk om, lig je niet gelijk over het asfalt te raspen als je een glijer maakt (en maak je minder snel een glijer, omdat je véél meer rubber op de weg hebt), je hebt een tonnetje aan staal om je heen, kreukelzones, etc...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:11 schreef junkiesietze het volgende:
met scooter: je kan beter uitwijken voor opstakels en kan overal tussendoor.
auto: knalt overal tegen op en moet over de daarvoor bestemde wegen rijden
Waar heb je het over ?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
En ik weet niet hoor, maar jullie zeggen wel dat ik triest doe omdat ik zeg dat ik iedereen eruit boek. Maar lees jullie eigen posts eens door, "blaa ik rij hem er met mijn standaard autotje er nog uit"
dus wtf?
ik ben nog nooit gevallen hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met een auto val je niet zo makkelijk om, lig je niet gelijk over het asfalt te raspen als je een glijer maakt (en maak je minder snel een glijer, omdat je véél meer rubber op de weg hebt), je hebt een tonnetje aan staal om je heen, kreukelzones, etc...
Heb je trouwens je donorcodicil ingevuld, junkiesietze?
met mijn auto hoef je niet mee te doen aan streetrace, maar stonden wels voor een stoplicht, ik lekker relax optrekken en hij helemaal als een adhd'er aan die versnellings pook trekken en ik was nog sneller dan hemquote:Op woensdag 21 december 2005 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal! Maar hoe weet je dat precies? Illegale straatrace gehouden ofzo?
dat ging ook niet over jouw postquote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Snap je mijn post wel
OMGquote:Op woensdag 21 december 2005 12:08 schreef Odulla het volgende:
Yeah rightquote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
met mijn auto hoef je niet mee te doen aan streetrace, maar stonden wels voor een stoplicht, ik lekker relax optrekken en hij helemaal als een adhd'er aan die versnellings pook trekken en ik was nog sneller dan hem![]()
[afbeelding]
Is dat een olievlek aan de achterkant ?quote:
Da's dan fijn voor je... Maar het betekent niet dat je in de toekomst geen rotsmak gaat maken...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gevallen hoor
Over dom gesproken .. Alsof er in het hele land files staan tot aan de supermarkt aan toequote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMGben je zo dom of doe je net alsof.
Wtf boeit het dat jij in een auto reed en ik op een driewieler zat ?
Trouwens, ik koop pas op mijn 22ste ofzo een auto. En ik zeg ofzo omdat ik niet eens weet of ik het ding nodig heb. Iedere keer op die kut wegen rijden waar de hele tijd files op staan. Met een brommer kun je overal tussendoor net als JS zei
Neen, gewoon een kuil met modder..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Is dat een olievlek aan de achterkant ?
ik hoef niet eens wedstrijdje te houden, daar ben ik al uitgegroeid maar af en toe kan ik het niet laten om die rijdende strijkplanken ff flink voor lul te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right.
'Wij' worden ook wel eens uitgedaagd, maar no way dat we daar op in gaan.
En dan denken ze ook zogenaamd "whehehe, wij zijn sneller".
Waarvoor heb je dan zoveel aan je auto gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right.
om een auto te laten rammelen heb ik alleen maar een accuboor nodig a 89,50quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het ding gewoon leuk is. Het rammelt aan alle kanten
. Je voelt nog hoe hard je gaat in dat ding
.
Dat is in nieuwe auto's helemaal niet meer.
Ik heb het over naar het werk gaan enzo, vooral in de randstadquote:Op woensdag 21 december 2005 12:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Over dom gesproken .. Alsof er in het hele land files staan tot aan de supermarkt aan toe
Oh... dus je kan er ook mee rally-rijdenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Neen, gewoon een kuil met modder..
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan zoveel aan je auto gedaan.![]()
nerdquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh... dus je kan er ook mee rally-rijden
Dat zeg ik, voor onszelf. Niet voor een of andere gare mongool die wil gaan racenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan zoveel aan je auto gedaan.![]()
denk om je hartquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voor onszelf. Niet voor een of andere gare mongool die wil gaan racen.
alleen optisch gewijzigd of ook motorisch?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voor onszelf. Niet voor een of andere gare mongool die wil gaan racen.
Dat jij het woord strijkplank gebruikt zegt al genoegquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik hoef niet eens wedstrijdje te houden, daar ben ik al uitgegroeid maar af en toe kan ik het niet laten om die rijdende strijkplanken ff flink voor lul te zetten.
ik snap overegens niet waarom je liever een strijkplank heb dan een luxe wagen![]()
Er zit in een ander blok in, andere chip in en weet ik veel wat nog meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef Desdinova het volgende:
[..]
alleen optisch gewijzigd of ook motorisch?
En waarvoor moet ik daar dan last van hebben omdat jij zo graag herrie wilt makenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
en op die manier mag t van mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit in een ander blok in, andere chip in en weet ik veel wat nog meer.
Maar we zijn op zoek naar een vtec blok.
kosten?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit in een ander blok in, andere chip in en weet ik veel wat nog meer.
Maar we zijn op zoek naar een vtec blok.
Heb je geen geluidsdichte auto dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Vipers het volgende:
[..]
En waarvoor moet ik daar dan last van hebben omdat jij zo graag herrie wilt maken![]()
Krijg ik dan weer te horen dat ik beter iets anders kan gaan kopen? Laat dat.quote:
geluidsdicht?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je geen geluidsdichte auto dan?
Tjeempie.
Nope dusssss ik moet mijn auto geluidsdichts maken omdat jij herrie wilt maken huh omgekeerde wereld noem ik dat. Kijk dat je een spoiler en weet ik veel wat er op zet moet jij weten, maar waarom mij er mee lastig vallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je geen geluidsdichte auto dan?
Tjeempie.
kun je beter iets anders voor kopenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg ik dan weer te horen dat ik beter iets anders kan gaan kopen? Laat dat.
Rond de 1000-1500 euro.
nou, leg maar uit waarom je liever in een rammelende en met veel lawaai makende auto zit dan in een auto waar je met je ene hand aan een stuur zit en in je andere hand een blikje cola, ik kan me echt niet voorstellen dat mensen voorzich zelf zo'n auto die je helemaal op patst daar plezier aan beleven, bovendien als je hem later verkoopt krijg je die geld die je erin geinvesteerd hebt toch niet terug.quote:Dat jij het woord strijkplank gebruikt zegt al genoeg . Ik heb geeneens zin om erop in te gaan.
Probeer eerst maar eens met fatsoenlijke argumenten te komen en tevens probeer het eens fatsoenlijk neer te zetten ipv. dat afkrakende gedoe
*spijker op kop*quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als je hem later verkoopt krijg je die geld die je erin geinvesteerd hebt toch niet terug.
Dat dacht ik vijf jaar geleden ook, ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef Scorpie het volgende:
Ach, je moet maar zo denken, over 2 jaar is deze rage ook uitgewerkt en zullen die paupers zich kapot schamen dat ze zo fucking dom veel geld in brakke auto`s met sport uitlaatjes en spoilertjes hebben gestoken![]()
Idd. Zonde van het geld. Zodra je het erin steekt ben je het kwijtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
kun je beter iets anders voor kopen
Ik kwam niet op het woord.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geluidsdicht?je bedoelt geisoleerd?
Komt goed, komt goed. Kleine ijsmeisjes worden ook grootquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Dat dacht ik vijf jaar geleden ook, ja.
Helaas...![]()
En daar denk je een nieuwe Civic van te kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg ik dan weer te horen dat ik beter iets anders kan gaan kopen? Laat dat.
Rond de 1000-1500 euro.
Daar zijn we ook totaal niet bewust van neequote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nou, leg maar uit waarom je liever in een rammelende en met veel lawaai makende auto zit dan in een auto waar je met je ene hand aan een stuur zit en in je andere hand een blikje cola, ik kan me echt niet voorstellen dat mensen voorzich zelf zo'n auto die je helemaal op patst daar plezier aan beleven, bovendien als je hem later verkoopt krijg je die geld die je erin geinvesteerd hebt toch niet terug.
Dat is alleen het blok, slimpie.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:27 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En daar denk je een nieuwe Civic van te kopen?![]()
Te laat. Over 5 jaar als je op dit soort zaken bent uitgekeken zul je gaan beseffen dat het toch wel een dure hobby is geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dat zou zonde zijn van ons geld.
Ik heb ook een hobby: toeteren , ga ik 's nachts voor je huis een paar keer doen heel erg leukquote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar zijn we ook totaal niet bewust van nee.
Zoals ik al zei, we doen het voor onszelf, aangezien we het leuk vinden.
Ik neem aan dat als jij een hobby hebt, je ook niet gaat denken van "goh, dat geld wat ik erin steek krijg ik nooit meer terug, laat ik er maar gewoon mee stoppen"
Daarom doen we het ding ook niet weg, dat zou zonde zijn van ons geld.
Waar we plezier van hebben gehadquote:Op woensdag 21 december 2005 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te laat. Over 5 jaar zul je gaan beseffen dat het toch wel een dure hobby is![]()
Ik jou wel dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik heb ook een hobby: toeteren , ga ik 's nachts voor je huis een paar keer doen heel erg leuk.
Ik val je ook niet lastig met mijn hobbies
Dan is het goed. Zolang je maar met die tyfusherriemaker uit mijn buurt blijft.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar we plezier van hebben gehad!
En we staan nog niet eens in het rood.
Yep jij en je andere vriendjes die het leuk vinden om zo'n hele stoere uitlaat eronder te zettenquote:
Zou jij niet graag een snelle auto willen hebben? Die er naar jouw smaak ook nog eens mooi uitziet?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Als dat streetracen nu een echt beroep zou zijn waar je ook 4000 euro per race zou kunnen winnen. ja dan zou je erinderdaad wat aanhebben om je auto motorisch up te graden. Maar aangezien dat (gelukkigg) niet het geval is, is het derhalve doodzonde.
Jezus man.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Antal het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
'IJsmeis en haar pauperbak... kunnen wij het máááken?'quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zou jij niet graag een snelle auto willen hebben? Die er naar jouw smaak ook nog eens mooi uitziet?
Ja toch?
Jij koopt er een.
Wij maken er een.
Jij hebt die CRX op de 2e pagina nog nooit gezien, dus mond hauwe. Je weet niet eens hoe het ding klinktquote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef Vipers het volgende:
[..]
Yep jij en je andere vriendjes die het leuk vinden om zo'n hele stoere uitlaat eronder te zetten
Zeg, doe me eens een frikandel. Ik heb hongerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
'IJsmeis en haar pauperbak... kunnen wij het máááken?'
Het probleem is dat de meesten die auto niet sneller maken, alleen meer geluid laten produceren en er een spoiler op tyfen zodat het een soort van sportief moet lijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zou jij niet graag een snelle auto willen hebben? Die er naar jouw smaak ook nog eens mooi uitziet?
Ja toch?
Jij koopt er een.
Wij maken er een.
Wat is snel? een auto die 250km/h kan? een auto die snel optrekt? een auto die snel lijkt doordat er een rioolpijp onder hangt? we mogen allemaal maar 120km/h rijden...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja toch?
Jij koopt er een.
Wij maken er een.
als ik iets koop, denk ik altijd van: als ik het op een gegeven moment zat ben, wat kan ik er dan voor terugkrijgen, nou heeft mijn vader mijn auto gegeven (hoewel ik meer in zijn auto rij en hij in de mijne omdat hij de mijne lekkerder vindt rijdenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar zijn we ook totaal niet bewust van nee.
Zoals ik al zei, we doen het voor onszelf, aangezien we het leuk vinden.
Ik neem aan dat als jij een hobby hebt, je ook niet gaat denken van "goh, dat geld wat ik erin steek krijg ik nooit meer terug, laat ik er maar gewoon mee stoppen"
Daarom doen we het ding ook niet weg, dat zou zonde zijn van ons geld.
Je bent vrij voorspelbaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg, doe me eens een frikandel. Ik heb honger!
Dat is hun probleem. Probeer dan niet iedereen over 1 kam te scheren.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meesten die auto niet sneller maken, alleen meer geluid laten produceren en er een spoiler op tyfen zodat het een soort van sportief moet lijken.
Enne mooi eruit zien is relatief. Mijn lease auto vind ik hardstikke mooi, maar zal jij een schijtbak vinden.
dus 120km/h is t hardst wat je gegaan bent?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wat is snel? een auto die 250km/h kan? een auto die snel optrekt? een auto die snel lijkt doordat er een rioolpijp onder hangt? we mogen allemaal maar 120km/h rijden...
Ik woon aan de grens van Duitslandquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wat is snel? een auto die 250km/h kan? een auto die snel optrekt? een auto die snel lijkt doordat er een rioolpijp onder hangt? we mogen allemaal maar 120km/h rijden...
Een crx vtec heeft standaard al 130 pkquote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef funkmaster het volgende:
ach laat die sjonnies toch, zolang ik ze thuis maar niet hoor en onderweg mag uitlachen vind ik het allemaal best...![]()
Maar wat sommige mensen hier beweren is dat je auto meer vermogen krijgt met een sportuitlaat....
ja dat klopt, als ie helemaal totaan de motor loopt wel ja!!, niet met z'n sjonniestukje van 30cm en een gat in de uitlaat zoals die meeste lui hebben.
Alsof zo'n armzalig 1,6je twee of vrier uitlaten ter grote van rioleringsbuizen nodig heeft...
Hoevel pk hebben die arme civicjes? als het 140 is is het echt veel volgens mij
(uber-sjonnies die al hun geld in de motor steken ipv in een fatsoenlijke auto daargelaten dan)
![]()
Jawel, want het is allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Zo'n 300 andere mensen hebben dezelfde CRX met hetzelfde effect, NIKS ja mij irriterenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt die CRX op de 2e pagina nog nooit gezien, dus mond hauwe. Je weet niet eens hoe het ding klinkt.
wow, scheurprestaties hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een crx vtec heeft standaard al 130 pk. Tevens weegt het ding minder dan 1000 kg.
Dat jij het verschil niet ziet, kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef Vipers het volgende:
[..]
Jawel, want het is allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Zo'n 300 andere mensen hebben dezelfde CRX met hetzelfde effect, NIKS ja mij irriteren
130pk op minder dan 1000kg is al gauw 0-100 in 8-9s.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wow, scheurprestaties hoorhahaha, "sloeberbakken" noem ik het
Wat jij wil, maar zo'n ding is verre van langzaamquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wow, scheurprestaties hoorhahaha, "sloeberbakken" noem ik het
ja "whehehe" vind je het gekquote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right.
7,2 seconden bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Desdinova het volgende:
[..]
130pk op minder dan 1000kg is al gauw 0-100 in 8-9s.
wat rij jij?
Een standaard vtec maakt heus niet zoveel herrie. En hij is dus sneller.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef funkmaster het volgende:
saab 900 turbo coupe met hirsch tuning --> 215 pk
die doet 0-100 in 7,8 seconden zonder dat de uitlaat erafvalt of dat heel de stad wakker is
en je kan er ook nog eens fatsoenlijk mee voor de dag komen
Wat heb je eraan om dat te weten?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef The_Mavericks het volgende:
Ijsmeis, wat ben je per week kwijt met tanken??
215 pk en 7,8 naar de 100. gewicht van 1400kg oid?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef funkmaster het volgende:
saab 900 turbo coupe met hirsch tuning --> 215 pk
die doet 0-100 in 7,8 seconden zonder dat de uitlaat erafvalt of dat heel de stad wakker is
en je kan er ook nog eens fatsoenlijk mee voor de dag komen
Civic CRX VTEC, ja. Die is CRX op pagina 2 heeft 125 PK en is wat zwaarder dankzij de spoilersquote:
ben benieuwd naar wat die auto's kosten kwa gebruikquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om dat te weten?
Je weet niet hoeveel ik rijd.
Tevens staat het ding stil in de garage.
V8 ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
hahaha zeker de leukste thuis. Waarom zou je van een sloopauto proberen een ferrari te maken, koop gewoon een ferrari dan.
Kijk naar die CRX ze geeft het al aan heel veel geld in gestoken en nog steeds niets dusssssss.
Kan je beter een goede auto kopen zoals een mooie Toyota Supra V8 turbo uit '88 en dan mag je ook direct lawaai maken![]()
Laatst nog zo CRX blik die mij (ik zat op de motor) dacht zoek te rijden voor het stoplicht..... schitterend hoe ze die bakken over midden trappen, een hoop lawaai en getier, werkend achter het stuur van hun sjonnie bak om zo snel mogelijk ze zijn terwijl je zelf in ze 1 met één handje aan het stuur er naast rijdquote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een crx vtec heeft standaard al 130 pk. Tevens weegt het ding minder dan 1000 kg.
Klopt zie ook geen verschil, zie wel een overeenkomst ze maken allemaal herrie, rijden er niet harder door.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet ziet, kan ik niks aan doen.
Een standaard VTEC moet de 220 halen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:42 schreef funkmaster het volgende:
nou nou sneller...:) wat is de topsnelheid, of nouja de snelheid voor dat er onderdelen af beginnen te vallen?
Spinnersquote:Op woensdag 21 december 2005 12:43 schreef Vipers het volgende:
[..]
Klopt zie ook geen verschil, zie wel een overeenkomst ze maken allemaal herrie, rijden er niet harder door.
Ik heb het al vaker gezegd dat jij een spoiler, spinners, velgen weet ik veel wat eronder wilt prima, maar waarom mij lastig vallen met het lawaai van je auto die net de 130 haalt.
nou mijn Saabje doet braaf 235, zonder al te veel herrie...want volgens mij moet je oordoppen in in die civic...:)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een standaard VTEC moet de 220 halen.
Helaas de rest van je auto trekt het niet. hahaaquote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een standaard VTEC moet de 220 halen.
Zoals ik al zeiquote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nou mijn Saabje doet braaf 235, zonder al te veel herrie...want volgens mij moet je oordoppen in in die civic...:)
boeiend :p je verliest van de crx naar de 100. hoe vaak top je per week?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nou mijn Saabje doet braaf 235, zonder al te veel herrie...want volgens mij moet je oordoppen in in die civic...:)
heerlijk, totaal mee eensquote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef Vipers het volgende:
[..]
Helaas de rest van je auto trekt het niet. hahaa![]()
wat rij je rekkie?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:46 schreef Rekkie het volgende:
Ik zie net in de specificatie dat die van mij 7,2 doet.... en dat voor een diesel
Grappigquote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef Vipers het volgende:
[..]
Helaas de rest van je auto trekt het niet. hahaa![]()
mijn auto heeft ruim 300 pk op 1800 kg.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een jongen van 20 in een veel te grote veel te dure auto, eh, nee dat maakt ook niet echt een toffe indruk, dan liever zo'n CRX.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef funkmaster het volgende:
maar het gaat me niet eens om de snelheid....stel je voor je wilt een meisje ophalen bij haar ouders thuis (een fatsoenlijk meisje, geen gabberina)
Kom je daar aan in je Civic CRX, ze horen van 3 km afstand al door je kapotte uitlaat en elke verkeersdrempel die je schraaft. En dat hebben ze het gedrocht nog niet eens gezien, leuke reactie zul je krijgen hoor
Nonsensquote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef funkmaster het volgende:
maar het gaat me niet eens om de snelheid....stel je voor je wilt een meisje ophalen bij haar ouders thuis (een fatsoenlijk meisje, geen gabberina)
Kom je daar aan in je Civic CRX, ze horen van 3 km afstand al door je kapotte uitlaat en elke verkeersdrempel die je schraaft. En dat hebben ze het gedrocht nog niet eens gezien, leuke reactie zul je krijgen hoor
liever een peugot 205 dan nog...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef Punica het volgende:
[..]
Een jongen van 20 in een veel te grote veel te dure auto, eh, nee dat maakt ook niet echt een toffe indruk, dan liever zo'n CRX.
Ik weet ook hoe 340 pk voeltquote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef funkmaster het volgende:
ach van het weekend dan ben ik weer thuis en dan kan ik weer lekker genieten hoe 380 pk ook al weer voelde![]()
![]()
Ho eens ze vallen me wel lastig met hun takke herriequote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Rutger1983 het volgende:
ik proef enige vorm van jaloezie hier!als mensen dit willen doen, laat ze! ze vallen je er toch niet mee lastig? Tjeez. alsof de wereld vergaat...
he niet alles serieus nemen he, ik rijd ook gewoon in de twingo van m'n moederquote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Desdinova het volgende:
funkmaster je bent n patser
everybody's thinking it. I'm just saying it![]()
Je stelt je gewoon aan, bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ho eens ze vallen me wel lastig met hun takke herrie
mooi antwoord. offensief teruggenomenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef funkmaster het volgende:
[..]
he niet alles serieus nemen he, ik rijd ook gewoon in de twingo van m'n moeder...ik ben gewoon autoliefhebber en ik vind het gewoon zonde wat sommige mensen met hun auto's doen...
Ik heb in andere topics ook al gezegd dat een standaard Civic een zeer goeie auto is...verneuk ze gewoon niet zo.
die heeft 12 cilinders die van de pk's bijna uit elkaar barsten...logisch dat ze hrrie maken...een civic maakt moedwillig herrie om de herrie!!! heeeeeel andersquote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je stelt je gewoon aan, bedoel je.
Ik vraag me af of je hetzelfde reageert als er een Ferrari door je buurt heen rijdt.
Ga je dan ook schelden "Flikker op met je takkeherrie dit en dat" ?
Maar het blijft herrie. En dáár ging het om bij meneer.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef funkmaster het volgende:
[..]
die heeft 12 cilinders die van de pk's bijna uit elkaar barsten...logisch dat ze hrrie maken...een civic maakt moedwillig herrie om de herrie!!! heeeeeel anders
Ik had het over herrie, niet over het mooie geluid van een Ferrari uitlaat. De motor bepaald daar het geluid en niet de uitlaat die wannabe automonteurs eronder hebben gemonteerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je hetzelfde reageert als er een Ferrari door je buurt heen rijdt.
Tuurlijk niet, alleen die Ferrari rijdt 1 keer door de straat en niet dagelijks 3/4 keer.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duhquote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind een auto af fabriek met een stel grote velgen het mooist.... die poespas er op.....
is niks voor mij...
Nou zou ik dat ook niet zo snel doen op een A6
ja een heel weinig mensen kunne zich een ferarri veroorloven!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik had het over herrie, niet over het mooie geluid van een Ferrari uitlaat. De motor bepaald daar het geluid en niet de uitlaat die wannabe automonteurs eronder hebben gemonteerd.
Ik weet hoe een PK / KG verhouding van bijna 1 op 1 voeltquote:
hmm an zou mijn auto 1350 pk moeten hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ik weet hoe een PK / KG verhouding van bijna 1 op 1 voelt![]()
Sorry hoor, maar ik vind dat de CRX een mooie Broem heeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik had het over herrie, niet over het mooie geluid van een Ferrari uitlaat. De motor bepaald daar het geluid en niet de uitlaat die wannabe automonteurs eronder hebben gemonteerd.
En ik weet hoe een verhouding van ruim 3 op 1 voelt.... no kiddingquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
ik ook in juliquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Dat wil ik ooit ook nog eens voelenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef funkmaster het volgende:
civic sjonnies hadden vroeger volgens mij ook zo'n klipje tussen de spaken zodat hun fiets een takkeherrie maakte![]()
civic sjonnies hadden vroeger volgens mij ook zo'n klipje tussen de spaken zodat hun fiets een takkeherrie maakte![]()
piloot?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ik weet hoe een verhouding van ruim 3 op 1 voelt.... no kidding
Nonsensquote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef funkmaster het volgende:
Nee ik heb een keer een rondje mogen maken in zo'n F1 two seater.... ik schat eigenlijk in dat die verhouding iets lager ligt eerder 2 op 1, maar dan nog, was het zeer indrukwekkendquote:
Kijk dat is gaaf. Dat wil ik ook nog wel eens doenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee ik heb een keer een rondje mogen maken in zo'n F1 two seater.... ik schat eigenlijk in dat die verhouding iets lager ligt eerder 2 op 1, maar dan nog, was het zeer indrukwekkend
Iets met G-krachtenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kijk dat is gaaf. Dat wil ik ook nog wel eens doen![]()
geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee ik heb een keer een rondje mogen maken in zo'n F1 two seater.... ik schat eigenlijk in dat die verhouding iets lager ligt eerder 2 op 1, maar dan nog, was het zeer indrukwekkend
je hebt wel gelijk ijs, maar ik heb in het algemeen gewoon een hekel aan die bakkies omdat als ik op de snelweg rij, rij ik beheerst en netjes let altijd op, en dan hoor ik alweer zo'n VROEEEM met hoop lawaai en als die dan ook nog es achter me gaan hangen of hele tijd rooekeloos gaan rijden en dan sta je voor het stoplicht en dan mag je meegenieten met die herrie en als je dan wegrijdt maken hun er een wedstrijdje van, dat soort dingen stoort mij, mijn eerste auto was dan een nissan primera hatchback en vondt lekker rustig rijden veel beter dan beetje racen, mja omdat ik vaak te maken heb met die "sjonnie" bakkies is mijn beeld erover algemeen niet zo positiefquote:En dat bedoel ik met "over 1 kam scheren" . Zielig mannetje
Damn..... heb afgelopen zomer de GSXR1000K5 van een maat mogen lenen (166kg 205pk, 216pk met SRAD), en ik moet zeggen dat ik me helemaal kapot schrok van het vermogen. AWESOMEquote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Vipers het volgende:
Ik vind het echt een bullshit opmerking. Het is gewoon zo dat die auto onnodig lawaai maakt. Andere mensen hebben daar toch last van. In een trein hangen overal van die bordjes dat je muziek niet te hard aan mag staan anders hebben andere mensen daar last van. Nou mij mp3 speler maakt minder herrie dan deze auto's, maar door een of andere reden is het maatschappelijk toegestaan dat deze auto's moedwillig zoveel herrie maken. Vreemde wereld toch af en toe
Dat vind jij...... ik heb een schijthekel aan die rotdingenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef junkiesietze het volgende:
en toch zijn scooters beter
je hebt er zeker nooit een gehadquote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat vind jij...... ik heb een schijthekel aan die rotdingen
nee gelukkig niet. Ik zou me doodschamenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je hebt er zeker nooit een gehad
Nee en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Een civic... da's toch dat ding met die roestende dorpels? Typisch zo'n voertuig voor jongens met petjes (of meisjes die hun tieten op internet zetten)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel hoor.
ga toch weg man met je kut scootertje, kzal je ff tikkie geven als ik je zie rijden kijk hoe beter ze zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef junkiesietze het volgende:
en toch zijn scooters beter
scooterrijders zijn de toekomstige CRX sjonniesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Mijn scootah kon ook 110quote:Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef funkmaster het volgende:
"oeee mijn scootah kan 120" ....![]()
ja...en nu nog met die snelheid met je hoofd op de stoeprand, zijn we ook van die rijdende stofzuigers af
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:45 schreef Geesoes het volgende:
Dan rijd je normaal,
Stel je voor :quote:Op woensdag 21 december 2005 13:45 schreef Geesoes het volgende:
Dan rijd je normaal, hoef je ook niet iemand af te schudden
Zoiets heet vooruit kijken. Iets wat je leert bij het autorijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je voor :
Je bent aant chillen op je brommer, opeens springt er zoeen stront kind op de straat en baf gek, tegen haar aan. Jij valt op de grond maar je denkt : kut gek dat meisje bloed hendig erg. Snel weg hier voordat haar vader/politie komt. Haar vader komt naar buiten, jij pakt snel je brommer en bent weg > geen boete en geen shit van dat ik te hard reed, en ook niet mijn hele leven betalen![]()
Met de auto he gek, hadden ze je nummerplaat.
Tja alsje dan weg rijdt als je iemand aanrijdt ben je inderdaad een sjonnie.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je voor :
Je bent aant chillen op je brommer, opeens springt er zoeen stront kind op de straat en baf gek, tegen haar aan. Jij valt op de grond maar je denkt : kut gek dat meisje bloed hendig erg. Snel weg hier voordat haar vader/politie komt. Haar vader komt naar buiten, jij pakt snel je brommer en bent weg > geen boete en geen shit van dat ik te hard reed, en ook niet mijn hele leven betalen![]()
En gelukkig is dat straks ook mogelijk met brommobielenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je voor :
Je bent aant chillen op je brommer, opeens springt er iemand voor je wiel op de straat en baf gek, tegen haar aan. Jij valt op de grond maar je denkt : kut gek die bloed hendig erg. Snel weg hier voordat getuigen komen/politie komt. Een getuigen komt naar buiten he gek, jij pakt snel je brommer en bent weg > geen boete en geen shit van dat ik te hard reed, en ook niet mijn hele leven betalen![]()
Een klein meisje was het verkeerde voorbeeld, je weet wel die sufkutten die zomaar oversteken achter een bus, waar je dus NIET kan zien of er iemand wilt oversteken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets heet vooruit kijken. Iets wat je leert bij het autorijden.
Voorruit kijken is het enigste wat ze kunnen, spiegels,kennen koekblikkers blijkbaar nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets heet vooruit kijken. Iets wat je leert bij het autorijden.
En daar wordt je geleerd bij het autorijden, dat je vaart moet minderen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een klein meisje was het verkeerde voorbeeld, je weet wel die sufkutten die zomaar oversteken achter een bus, waar je dus NIET kan zien of er iemand wilt oversteken.
Je hebt remmen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een klein meisje was het verkeerde voorbeeld, je weet wel die sufkutten die zomaar oversteken achter een bus, waar je dus NIET kan zien of er iemand wilt oversteken.
\quote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou, in de spiegel kun je ook niet zien of er voor je een meisje oversteekt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Voorruit kijken is het enigste wat ze kunnen, spiegels,kennen koekblikkers blijkbaar niet![]()
Ja maar ik zeg toch, je ziet echt niet dat er iemand achter het busje stapt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt remmen.
Zij schrikt, zij stopt. Jij schrikt, jij stopt/wijkt uit.
Zeker met je brommer moet dat makkelijk kunnen.
En als je gaat wegrijden ben je helemaal een mongool.
Je ziet haar op een gegeven moment wel, want hoe kan je haar anders aanrijden?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg toch, je ziet echt niet dat er iemand achter het busje stapt.
Tja en dan nog is het deels jouw fout. Je moet bij onoverzichtelijke situaties gewoon vaart minderen, zodat je op tijd kunt remmen, wat in een auto wel kan!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb je evenveel hersens als je scooter?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En ik ga echt niet mijn hele leven geld betalen aan iemand die te lui is om te kijken of er iets aan komt.
Moet ik het soms gaan teken ? en je weet hoe goed mijn teken kunsten zijn. Jij rijd 1 meter van dat busje vandaag, degene doet een grote pas zetten en bam, daar gaan wequote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je ziet haar op een gegeven moment wel, want hoe kan je haar anders aanrijden?
Je mag daar maar 50, dan kun je nog steeds remmen of uitwijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik het soms gaan teken ? en je weet hoe goed mijn teken kunsten zijn. Jij rijd 1 meter van dat busje vandaag, degene doet een grote pas zetten en bam, daar gaan we
Gewoon niet als een mongool rijden, dan kan je gewoon remmenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik het soms gaan teken ? en je weet hoe goed mijn teken kunsten zijn. Jij rijd 1 meter van dat busje vandaag, degene doet een grote pas zetten en bam, daar gaan we
tekenenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
met GSI logoquote:Op woensdag 21 december 2005 13:55 schreef dribbel79 het volgende:
topic niet gelezen, maar doelen we op die sjonnies met pet, oorbel, tribal op achterruit op de standaard corsa 1.6?? die toevallig een dubbele uitlaat hebben??
Wat hij zegtquote:
goedzo, gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef BertV het volgende:
Ik heb mijn originele dubbele uitlaat vervangen door een enkele!
Ik ben kansloos - af!
Dat zou idd het meest trieste aan dit totaal kansloze topic zijn !!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef Rekkie het volgende:
En nu maar hopen dat er geen topic nr 2 komt
Dat zou pas zeker zijn als ze dat na een lange (auto)rit ook had gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
dat meisje heeft volgens mij het IQ van een visstick
Die zijn het meest gewillig!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
de uitlaten van die saxo lijken verdacht veel op de van m'n vaders maseratiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
ONTOPIC... (anders geen nr2)
Voel je niks vanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat zou pas zeker zijn als ze dat na een lange rit ook had gedaan.
flink uitkijken dat je je wangen niet brandt als je over je schouder kijktquote:
visstick? een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep heeft waarschijnlijk een hoger IQquote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |