dus 120km/h is t hardst wat je gegaan bent?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wat is snel? een auto die 250km/h kan? een auto die snel optrekt? een auto die snel lijkt doordat er een rioolpijp onder hangt? we mogen allemaal maar 120km/h rijden...
Ik woon aan de grens van Duitslandquote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wat is snel? een auto die 250km/h kan? een auto die snel optrekt? een auto die snel lijkt doordat er een rioolpijp onder hangt? we mogen allemaal maar 120km/h rijden...
Een crx vtec heeft standaard al 130 pkquote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef funkmaster het volgende:
ach laat die sjonnies toch, zolang ik ze thuis maar niet hoor en onderweg mag uitlachen vind ik het allemaal best...![]()
Maar wat sommige mensen hier beweren is dat je auto meer vermogen krijgt met een sportuitlaat....
ja dat klopt, als ie helemaal totaan de motor loopt wel ja!!, niet met z'n sjonniestukje van 30cm en een gat in de uitlaat zoals die meeste lui hebben.
Alsof zo'n armzalig 1,6je twee of vrier uitlaten ter grote van rioleringsbuizen nodig heeft...
Hoevel pk hebben die arme civicjes? als het 140 is is het echt veel volgens mij
(uber-sjonnies die al hun geld in de motor steken ipv in een fatsoenlijke auto daargelaten dan)
![]()
Jawel, want het is allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Zo'n 300 andere mensen hebben dezelfde CRX met hetzelfde effect, NIKS ja mij irriterenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt die CRX op de 2e pagina nog nooit gezien, dus mond hauwe. Je weet niet eens hoe het ding klinkt.
wow, scheurprestaties hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een crx vtec heeft standaard al 130 pk. Tevens weegt het ding minder dan 1000 kg.
Dat jij het verschil niet ziet, kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef Vipers het volgende:
[..]
Jawel, want het is allemaal zo standaard als ik weet niet wat. Zo'n 300 andere mensen hebben dezelfde CRX met hetzelfde effect, NIKS ja mij irriteren
130pk op minder dan 1000kg is al gauw 0-100 in 8-9s.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wow, scheurprestaties hoorhahaha, "sloeberbakken" noem ik het
Wat jij wil, maar zo'n ding is verre van langzaamquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wow, scheurprestaties hoorhahaha, "sloeberbakken" noem ik het
ja "whehehe" vind je het gekquote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right.
'Wij' worden ook wel eens uitgedaagd, maar no way dat we daar op in gaan.
En dan denken ze ook zogenaamd "whehehe, wij zijn sneller".
7,2 seconden bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Desdinova het volgende:
[..]
130pk op minder dan 1000kg is al gauw 0-100 in 8-9s.
wat rij jij?
Een standaard vtec maakt heus niet zoveel herrie. En hij is dus sneller.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef funkmaster het volgende:
saab 900 turbo coupe met hirsch tuning --> 215 pk
die doet 0-100 in 7,8 seconden zonder dat de uitlaat erafvalt of dat heel de stad wakker is
en je kan er ook nog eens fatsoenlijk mee voor de dag komen
Wat heb je eraan om dat te weten?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef The_Mavericks het volgende:
Ijsmeis, wat ben je per week kwijt met tanken??
215 pk en 7,8 naar de 100. gewicht van 1400kg oid?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef funkmaster het volgende:
saab 900 turbo coupe met hirsch tuning --> 215 pk
die doet 0-100 in 7,8 seconden zonder dat de uitlaat erafvalt of dat heel de stad wakker is
en je kan er ook nog eens fatsoenlijk mee voor de dag komen
Civic CRX VTEC, ja. Die is CRX op pagina 2 heeft 125 PK en is wat zwaarder dankzij de spoilersquote:
ben benieuwd naar wat die auto's kosten kwa gebruikquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om dat te weten?
Je weet niet hoeveel ik rijd.
Tevens staat het ding stil in de garage.
V8 ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
hahaha zeker de leukste thuis. Waarom zou je van een sloopauto proberen een ferrari te maken, koop gewoon een ferrari dan.
Kijk naar die CRX ze geeft het al aan heel veel geld in gestoken en nog steeds niets dusssssss.
Kan je beter een goede auto kopen zoals een mooie Toyota Supra V8 turbo uit '88 en dan mag je ook direct lawaai maken![]()
Laatst nog zo CRX blik die mij (ik zat op de motor) dacht zoek te rijden voor het stoplicht..... schitterend hoe ze die bakken over midden trappen, een hoop lawaai en getier, werkend achter het stuur van hun sjonnie bak om zo snel mogelijk ze zijn terwijl je zelf in ze 1 met één handje aan het stuur er naast rijdquote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een crx vtec heeft standaard al 130 pk. Tevens weegt het ding minder dan 1000 kg.
Klopt zie ook geen verschil, zie wel een overeenkomst ze maken allemaal herrie, rijden er niet harder door.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet ziet, kan ik niks aan doen.
Een standaard VTEC moet de 220 halen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:42 schreef funkmaster het volgende:
nou nou sneller...:) wat is de topsnelheid, of nouja de snelheid voor dat er onderdelen af beginnen te vallen?
Spinnersquote:Op woensdag 21 december 2005 12:43 schreef Vipers het volgende:
[..]
Klopt zie ook geen verschil, zie wel een overeenkomst ze maken allemaal herrie, rijden er niet harder door.
Ik heb het al vaker gezegd dat jij een spoiler, spinners, velgen weet ik veel wat eronder wilt prima, maar waarom mij lastig vallen met het lawaai van je auto die net de 130 haalt.
nou mijn Saabje doet braaf 235, zonder al te veel herrie...want volgens mij moet je oordoppen in in die civic...:)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een standaard VTEC moet de 220 halen.
Helaas de rest van je auto trekt het niet. hahaaquote:Op woensdag 21 december 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een standaard VTEC moet de 220 halen.
Zoals ik al zeiquote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nou mijn Saabje doet braaf 235, zonder al te veel herrie...want volgens mij moet je oordoppen in in die civic...:)
boeiend :p je verliest van de crx naar de 100. hoe vaak top je per week?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nou mijn Saabje doet braaf 235, zonder al te veel herrie...want volgens mij moet je oordoppen in in die civic...:)
heerlijk, totaal mee eensquote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef Vipers het volgende:
[..]
Helaas de rest van je auto trekt het niet. hahaa![]()
wat rij je rekkie?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:46 schreef Rekkie het volgende:
Ik zie net in de specificatie dat die van mij 7,2 doet.... en dat voor een diesel
Grappigquote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef Vipers het volgende:
[..]
Helaas de rest van je auto trekt het niet. hahaa![]()
mijn auto heeft ruim 300 pk op 1800 kg.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een jongen van 20 in een veel te grote veel te dure auto, eh, nee dat maakt ook niet echt een toffe indruk, dan liever zo'n CRX.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef funkmaster het volgende:
maar het gaat me niet eens om de snelheid....stel je voor je wilt een meisje ophalen bij haar ouders thuis (een fatsoenlijk meisje, geen gabberina)
Kom je daar aan in je Civic CRX, ze horen van 3 km afstand al door je kapotte uitlaat en elke verkeersdrempel die je schraaft. En dat hebben ze het gedrocht nog niet eens gezien, leuke reactie zul je krijgen hoor
Nonsensquote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef funkmaster het volgende:
maar het gaat me niet eens om de snelheid....stel je voor je wilt een meisje ophalen bij haar ouders thuis (een fatsoenlijk meisje, geen gabberina)
Kom je daar aan in je Civic CRX, ze horen van 3 km afstand al door je kapotte uitlaat en elke verkeersdrempel die je schraaft. En dat hebben ze het gedrocht nog niet eens gezien, leuke reactie zul je krijgen hoor
liever een peugot 205 dan nog...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef Punica het volgende:
[..]
Een jongen van 20 in een veel te grote veel te dure auto, eh, nee dat maakt ook niet echt een toffe indruk, dan liever zo'n CRX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |