om een auto te laten rammelen heb ik alleen maar een accuboor nodig a 89,50quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het ding gewoon leuk is. Het rammelt aan alle kanten
. Je voelt nog hoe hard je gaat in dat ding
.
Dat is in nieuwe auto's helemaal niet meer.

Ik heb het over naar het werk gaan enzo, vooral in de randstadquote:Op woensdag 21 december 2005 12:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Over dom gesproken .. Alsof er in het hele land files staan tot aan de supermarkt aan toe

Oh... dus je kan er ook mee rally-rijdenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Neen, gewoon een kuil met modder..

quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan zoveel aan je auto gedaan.![]()

nerdquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh... dus je kan er ook mee rally-rijden

Dat zeg ik, voor onszelf. Niet voor een of andere gare mongool die wil gaan racenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan zoveel aan je auto gedaan.![]()

denk om je hartquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voor onszelf. Niet voor een of andere gare mongool die wil gaan racen.

alleen optisch gewijzigd of ook motorisch?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voor onszelf. Niet voor een of andere gare mongool die wil gaan racen.

Dat jij het woord strijkplank gebruikt zegt al genoegquote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik hoef niet eens wedstrijdje te houden, daar ben ik al uitgegroeid maar af en toe kan ik het niet laten om die rijdende strijkplanken ff flink voor lul te zetten.
ik snap overegens niet waarom je liever een strijkplank heb dan een luxe wagen![]()

Er zit in een ander blok in, andere chip in en weet ik veel wat nog meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef Desdinova het volgende:
[..]
alleen optisch gewijzigd of ook motorisch?

En waarvoor moet ik daar dan last van hebben omdat jij zo graag herrie wilt makenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]

en op die manier mag t van mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit in een ander blok in, andere chip in en weet ik veel wat nog meer.
Maar we zijn op zoek naar een vtec blok.

kosten?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zit in een ander blok in, andere chip in en weet ik veel wat nog meer.
Maar we zijn op zoek naar een vtec blok.

Heb je geen geluidsdichte auto dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Vipers het volgende:
[..]
En waarvoor moet ik daar dan last van hebben omdat jij zo graag herrie wilt maken![]()

Krijg ik dan weer te horen dat ik beter iets anders kan gaan kopen? Laat dat.quote:

geluidsdicht?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je geen geluidsdichte auto dan?
Tjeempie.

Nope dusssss ik moet mijn auto geluidsdichts maken omdat jij herrie wilt maken huh omgekeerde wereld noem ik dat. Kijk dat je een spoiler en weet ik veel wat er op zet moet jij weten, maar waarom mij er mee lastig vallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je geen geluidsdichte auto dan?
Tjeempie.

kun je beter iets anders voor kopenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg ik dan weer te horen dat ik beter iets anders kan gaan kopen? Laat dat.
Rond de 1000-1500 euro.

nou, leg maar uit waarom je liever in een rammelende en met veel lawaai makende auto zit dan in een auto waar je met je ene hand aan een stuur zit en in je andere hand een blikje cola, ik kan me echt niet voorstellen dat mensen voorzich zelf zo'n auto die je helemaal op patst daar plezier aan beleven, bovendien als je hem later verkoopt krijg je die geld die je erin geinvesteerd hebt toch niet terug.quote:Dat jij het woord strijkplank gebruikt zegt al genoeg . Ik heb geeneens zin om erop in te gaan.
Probeer eerst maar eens met fatsoenlijke argumenten te komen en tevens probeer het eens fatsoenlijk neer te zetten ipv. dat afkrakende gedoe

*spijker op kop*quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als je hem later verkoopt krijg je die geld die je erin geinvesteerd hebt toch niet terug.

Dat dacht ik vijf jaar geleden ook, ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef Scorpie het volgende:
Ach, je moet maar zo denken, over 2 jaar is deze rage ook uitgewerkt en zullen die paupers zich kapot schamen dat ze zo fucking dom veel geld in brakke auto`s met sport uitlaatjes en spoilertjes hebben gestoken![]()

Idd. Zonde van het geld. Zodra je het erin steekt ben je het kwijtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
kun je beter iets anders voor kopen

Ik kwam niet op het woord.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geluidsdicht?je bedoelt geisoleerd?

Komt goed, komt goed. Kleine ijsmeisjes worden ook grootquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Dat dacht ik vijf jaar geleden ook, ja.
Helaas...![]()

En daar denk je een nieuwe Civic van te kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg ik dan weer te horen dat ik beter iets anders kan gaan kopen? Laat dat.
Rond de 1000-1500 euro.

Daar zijn we ook totaal niet bewust van neequote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nou, leg maar uit waarom je liever in een rammelende en met veel lawaai makende auto zit dan in een auto waar je met je ene hand aan een stuur zit en in je andere hand een blikje cola, ik kan me echt niet voorstellen dat mensen voorzich zelf zo'n auto die je helemaal op patst daar plezier aan beleven, bovendien als je hem later verkoopt krijg je die geld die je erin geinvesteerd hebt toch niet terug.

Dat is alleen het blok, slimpie.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:27 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En daar denk je een nieuwe Civic van te kopen?![]()

Te laat. Over 5 jaar als je op dit soort zaken bent uitgekeken zul je gaan beseffen dat het toch wel een dure hobby is geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dat zou zonde zijn van ons geld.

Ik heb ook een hobby: toeteren , ga ik 's nachts voor je huis een paar keer doen heel erg leukquote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar zijn we ook totaal niet bewust van nee.
Zoals ik al zei, we doen het voor onszelf, aangezien we het leuk vinden.
Ik neem aan dat als jij een hobby hebt, je ook niet gaat denken van "goh, dat geld wat ik erin steek krijg ik nooit meer terug, laat ik er maar gewoon mee stoppen"
Daarom doen we het ding ook niet weg, dat zou zonde zijn van ons geld.

Waar we plezier van hebben gehadquote:Op woensdag 21 december 2005 12:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te laat. Over 5 jaar zul je gaan beseffen dat het toch wel een dure hobby is![]()

Ik jou wel dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik heb ook een hobby: toeteren , ga ik 's nachts voor je huis een paar keer doen heel erg leuk.
Ik val je ook niet lastig met mijn hobbies

Dan is het goed. Zolang je maar met die tyfusherriemaker uit mijn buurt blijft.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar we plezier van hebben gehad!
En we staan nog niet eens in het rood.

Yep jij en je andere vriendjes die het leuk vinden om zo'n hele stoere uitlaat eronder te zettenquote:

Zou jij niet graag een snelle auto willen hebben? Die er naar jouw smaak ook nog eens mooi uitziet?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Als dat streetracen nu een echt beroep zou zijn waar je ook 4000 euro per race zou kunnen winnen. ja dan zou je erinderdaad wat aanhebben om je auto motorisch up te graden. Maar aangezien dat (gelukkigg) niet het geval is, is het derhalve doodzonde.

Jezus man.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Antal het volgende:
Hej jo !! You talking to me ??
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()

'IJsmeis en haar pauperbak... kunnen wij het máááken?'quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zou jij niet graag een snelle auto willen hebben? Die er naar jouw smaak ook nog eens mooi uitziet?
Ja toch?
Jij koopt er een.
Wij maken er een.

Jij hebt die CRX op de 2e pagina nog nooit gezien, dus mond hauwe. Je weet niet eens hoe het ding klinktquote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef Vipers het volgende:
[..]
Yep jij en je andere vriendjes die het leuk vinden om zo'n hele stoere uitlaat eronder te zetten

Zeg, doe me eens een frikandel. Ik heb hongerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
'IJsmeis en haar pauperbak... kunnen wij het máááken?'

Het probleem is dat de meesten die auto niet sneller maken, alleen meer geluid laten produceren en er een spoiler op tyfen zodat het een soort van sportief moet lijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zou jij niet graag een snelle auto willen hebben? Die er naar jouw smaak ook nog eens mooi uitziet?
Ja toch?
Jij koopt er een.
Wij maken er een.

Wat is snel? een auto die 250km/h kan? een auto die snel optrekt? een auto die snel lijkt doordat er een rioolpijp onder hangt? we mogen allemaal maar 120km/h rijden...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja toch?
Jij koopt er een.
Wij maken er een.

als ik iets koop, denk ik altijd van: als ik het op een gegeven moment zat ben, wat kan ik er dan voor terugkrijgen, nou heeft mijn vader mijn auto gegeven (hoewel ik meer in zijn auto rij en hij in de mijne omdat hij de mijne lekkerder vindt rijdenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar zijn we ook totaal niet bewust van nee.
Zoals ik al zei, we doen het voor onszelf, aangezien we het leuk vinden.
Ik neem aan dat als jij een hobby hebt, je ook niet gaat denken van "goh, dat geld wat ik erin steek krijg ik nooit meer terug, laat ik er maar gewoon mee stoppen"
Daarom doen we het ding ook niet weg, dat zou zonde zijn van ons geld.

Je bent vrij voorspelbaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg, doe me eens een frikandel. Ik heb honger!

Dat is hun probleem. Probeer dan niet iedereen over 1 kam te scheren.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meesten die auto niet sneller maken, alleen meer geluid laten produceren en er een spoiler op tyfen zodat het een soort van sportief moet lijken.
Enne mooi eruit zien is relatief. Mijn lease auto vind ik hardstikke mooi, maar zal jij een schijtbak vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |