Ik weet ook hoe 340 pk voeltquote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef funkmaster het volgende:
ach van het weekend dan ben ik weer thuis en dan kan ik weer lekker genieten hoe 380 pk ook al weer voelde![]()
![]()
Ho eens ze vallen me wel lastig met hun takke herriequote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Rutger1983 het volgende:
ik proef enige vorm van jaloezie hier!als mensen dit willen doen, laat ze! ze vallen je er toch niet mee lastig? Tjeez. alsof de wereld vergaat...
he niet alles serieus nemen he, ik rijd ook gewoon in de twingo van m'n moederquote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Desdinova het volgende:
funkmaster je bent n patser
everybody's thinking it. I'm just saying it![]()
Je stelt je gewoon aan, bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ho eens ze vallen me wel lastig met hun takke herrie
mooi antwoord. offensief teruggenomenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef funkmaster het volgende:
[..]
he niet alles serieus nemen he, ik rijd ook gewoon in de twingo van m'n moeder...ik ben gewoon autoliefhebber en ik vind het gewoon zonde wat sommige mensen met hun auto's doen...
Ik heb in andere topics ook al gezegd dat een standaard Civic een zeer goeie auto is...verneuk ze gewoon niet zo.
die heeft 12 cilinders die van de pk's bijna uit elkaar barsten...logisch dat ze hrrie maken...een civic maakt moedwillig herrie om de herrie!!! heeeeeel andersquote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je stelt je gewoon aan, bedoel je.
Ik vraag me af of je hetzelfde reageert als er een Ferrari door je buurt heen rijdt.
Ga je dan ook schelden "Flikker op met je takkeherrie dit en dat" ?
Maar het blijft herrie. En dáár ging het om bij meneer.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef funkmaster het volgende:
[..]
die heeft 12 cilinders die van de pk's bijna uit elkaar barsten...logisch dat ze hrrie maken...een civic maakt moedwillig herrie om de herrie!!! heeeeeel anders
Ik had het over herrie, niet over het mooie geluid van een Ferrari uitlaat. De motor bepaald daar het geluid en niet de uitlaat die wannabe automonteurs eronder hebben gemonteerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je hetzelfde reageert als er een Ferrari door je buurt heen rijdt.
Tuurlijk niet, alleen die Ferrari rijdt 1 keer door de straat en niet dagelijks 3/4 keer.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duhquote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind een auto af fabriek met een stel grote velgen het mooist.... die poespas er op.....
is niks voor mij...
Nou zou ik dat ook niet zo snel doen op een A6
ja een heel weinig mensen kunne zich een ferarri veroorloven!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik had het over herrie, niet over het mooie geluid van een Ferrari uitlaat. De motor bepaald daar het geluid en niet de uitlaat die wannabe automonteurs eronder hebben gemonteerd.
Ik weet hoe een PK / KG verhouding van bijna 1 op 1 voeltquote:
hmm an zou mijn auto 1350 pk moeten hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ik weet hoe een PK / KG verhouding van bijna 1 op 1 voelt![]()
Sorry hoor, maar ik vind dat de CRX een mooie Broem heeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik had het over herrie, niet over het mooie geluid van een Ferrari uitlaat. De motor bepaald daar het geluid en niet de uitlaat die wannabe automonteurs eronder hebben gemonteerd.
En ik weet hoe een verhouding van ruim 3 op 1 voelt.... no kiddingquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
ik ook in juliquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Dat wil ik ooit ook nog eens voelenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef funkmaster het volgende:
civic sjonnies hadden vroeger volgens mij ook zo'n klipje tussen de spaken zodat hun fiets een takkeherrie maakte![]()
civic sjonnies hadden vroeger volgens mij ook zo'n klipje tussen de spaken zodat hun fiets een takkeherrie maakte![]()
piloot?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ik weet hoe een verhouding van ruim 3 op 1 voelt.... no kidding
Nonsensquote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef funkmaster het volgende:
Nee ik heb een keer een rondje mogen maken in zo'n F1 two seater.... ik schat eigenlijk in dat die verhouding iets lager ligt eerder 2 op 1, maar dan nog, was het zeer indrukwekkendquote:
Kijk dat is gaaf. Dat wil ik ook nog wel eens doenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee ik heb een keer een rondje mogen maken in zo'n F1 two seater.... ik schat eigenlijk in dat die verhouding iets lager ligt eerder 2 op 1, maar dan nog, was het zeer indrukwekkend
Iets met G-krachtenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kijk dat is gaaf. Dat wil ik ook nog wel eens doen![]()
geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee ik heb een keer een rondje mogen maken in zo'n F1 two seater.... ik schat eigenlijk in dat die verhouding iets lager ligt eerder 2 op 1, maar dan nog, was het zeer indrukwekkend
je hebt wel gelijk ijs, maar ik heb in het algemeen gewoon een hekel aan die bakkies omdat als ik op de snelweg rij, rij ik beheerst en netjes let altijd op, en dan hoor ik alweer zo'n VROEEEM met hoop lawaai en als die dan ook nog es achter me gaan hangen of hele tijd rooekeloos gaan rijden en dan sta je voor het stoplicht en dan mag je meegenieten met die herrie en als je dan wegrijdt maken hun er een wedstrijdje van, dat soort dingen stoort mij, mijn eerste auto was dan een nissan primera hatchback en vondt lekker rustig rijden veel beter dan beetje racen, mja omdat ik vaak te maken heb met die "sjonnie" bakkies is mijn beeld erover algemeen niet zo positiefquote:En dat bedoel ik met "over 1 kam scheren" . Zielig mannetje
Damn..... heb afgelopen zomer de GSXR1000K5 van een maat mogen lenen (166kg 205pk, 216pk met SRAD), en ik moet zeggen dat ik me helemaal kapot schrok van het vermogen. AWESOMEquote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Vipers het volgende:
Ik vind het echt een bullshit opmerking. Het is gewoon zo dat die auto onnodig lawaai maakt. Andere mensen hebben daar toch last van. In een trein hangen overal van die bordjes dat je muziek niet te hard aan mag staan anders hebben andere mensen daar last van. Nou mij mp3 speler maakt minder herrie dan deze auto's, maar door een of andere reden is het maatschappelijk toegestaan dat deze auto's moedwillig zoveel herrie maken. Vreemde wereld toch af en toe
Dat vind jij...... ik heb een schijthekel aan die rotdingenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef junkiesietze het volgende:
en toch zijn scooters beter
je hebt er zeker nooit een gehadquote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat vind jij...... ik heb een schijthekel aan die rotdingen
nee gelukkig niet. Ik zou me doodschamenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je hebt er zeker nooit een gehad
Nee en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Een civic... da's toch dat ding met die roestende dorpels? Typisch zo'n voertuig voor jongens met petjes (of meisjes die hun tieten op internet zetten)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel hoor.
Je wilt niet weten hoeveel geld erin zit, daar hadden we allang een nieuwe civic van kunnen kopen. (om maar iets te noemen)
ga toch weg man met je kut scootertje, kzal je ff tikkie geven als ik je zie rijden kijk hoe beter ze zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef junkiesietze het volgende:
en toch zijn scooters beter
scooterrijders zijn de toekomstige CRX sjonniesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |