met GSI logoquote:Op woensdag 21 december 2005 13:55 schreef dribbel79 het volgende:
topic niet gelezen, maar doelen we op die sjonnies met pet, oorbel, tribal op achterruit op de standaard corsa 1.6?? die toevallig een dubbele uitlaat hebben??
Wat hij zegtquote:
goedzo, gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef BertV het volgende:
Ik heb mijn originele dubbele uitlaat vervangen door een enkele!
Ik ben kansloos - af!
Dat zou idd het meest trieste aan dit totaal kansloze topic zijn !!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef Rekkie het volgende:
En nu maar hopen dat er geen topic nr 2 komt
Dat zou pas zeker zijn als ze dat na een lange (auto)rit ook had gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
dat meisje heeft volgens mij het IQ van een visstick
Die zijn het meest gewillig!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
de uitlaten van die saxo lijken verdacht veel op de van m'n vaders maseratiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
ONTOPIC... (anders geen nr2)
Voel je niks vanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat zou pas zeker zijn als ze dat na een lange rit ook had gedaan.
flink uitkijken dat je je wangen niet brandt als je over je schouder kijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |