Mijn scootah kon ook 110quote:Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef funkmaster het volgende:
"oeee mijn scootah kan 120" ....![]()
ja...en nu nog met die snelheid met je hoofd op de stoeprand, zijn we ook van die rijdende stofzuigers af
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:45 schreef Geesoes het volgende:
Dan rijd je normaal,
Stel je voor :quote:Op woensdag 21 december 2005 13:45 schreef Geesoes het volgende:
Dan rijd je normaal, hoef je ook niet iemand af te schudden
Zoiets heet vooruit kijken. Iets wat je leert bij het autorijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je voor :
Je bent aant chillen op je brommer, opeens springt er zoeen stront kind op de straat en baf gek, tegen haar aan. Jij valt op de grond maar je denkt : kut gek dat meisje bloed hendig erg. Snel weg hier voordat haar vader/politie komt. Haar vader komt naar buiten, jij pakt snel je brommer en bent weg > geen boete en geen shit van dat ik te hard reed, en ook niet mijn hele leven betalen![]()
Met de auto he gek, hadden ze je nummerplaat.
Tja alsje dan weg rijdt als je iemand aanrijdt ben je inderdaad een sjonnie.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je voor :
Je bent aant chillen op je brommer, opeens springt er zoeen stront kind op de straat en baf gek, tegen haar aan. Jij valt op de grond maar je denkt : kut gek dat meisje bloed hendig erg. Snel weg hier voordat haar vader/politie komt. Haar vader komt naar buiten, jij pakt snel je brommer en bent weg > geen boete en geen shit van dat ik te hard reed, en ook niet mijn hele leven betalen![]()
En gelukkig is dat straks ook mogelijk met brommobielenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je voor :
Je bent aant chillen op je brommer, opeens springt er iemand voor je wiel op de straat en baf gek, tegen haar aan. Jij valt op de grond maar je denkt : kut gek die bloed hendig erg. Snel weg hier voordat getuigen komen/politie komt. Een getuigen komt naar buiten he gek, jij pakt snel je brommer en bent weg > geen boete en geen shit van dat ik te hard reed, en ook niet mijn hele leven betalen![]()
Een klein meisje was het verkeerde voorbeeld, je weet wel die sufkutten die zomaar oversteken achter een bus, waar je dus NIET kan zien of er iemand wilt oversteken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets heet vooruit kijken. Iets wat je leert bij het autorijden.
Voorruit kijken is het enigste wat ze kunnen, spiegels,kennen koekblikkers blijkbaar nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets heet vooruit kijken. Iets wat je leert bij het autorijden.
En daar wordt je geleerd bij het autorijden, dat je vaart moet minderen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een klein meisje was het verkeerde voorbeeld, je weet wel die sufkutten die zomaar oversteken achter een bus, waar je dus NIET kan zien of er iemand wilt oversteken.
Je hebt remmen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een klein meisje was het verkeerde voorbeeld, je weet wel die sufkutten die zomaar oversteken achter een bus, waar je dus NIET kan zien of er iemand wilt oversteken.
\quote:Op woensdag 21 december 2005 13:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou, in de spiegel kun je ook niet zien of er voor je een meisje oversteekt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Voorruit kijken is het enigste wat ze kunnen, spiegels,kennen koekblikkers blijkbaar niet![]()
Ja maar ik zeg toch, je ziet echt niet dat er iemand achter het busje stapt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt remmen.
Zij schrikt, zij stopt. Jij schrikt, jij stopt/wijkt uit.
Zeker met je brommer moet dat makkelijk kunnen.
En als je gaat wegrijden ben je helemaal een mongool.
Je ziet haar op een gegeven moment wel, want hoe kan je haar anders aanrijden?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg toch, je ziet echt niet dat er iemand achter het busje stapt.
Tja en dan nog is het deels jouw fout. Je moet bij onoverzichtelijke situaties gewoon vaart minderen, zodat je op tijd kunt remmen, wat in een auto wel kan!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb je evenveel hersens als je scooter?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En ik ga echt niet mijn hele leven geld betalen aan iemand die te lui is om te kijken of er iets aan komt.
Moet ik het soms gaan teken ? en je weet hoe goed mijn teken kunsten zijn. Jij rijd 1 meter van dat busje vandaag, degene doet een grote pas zetten en bam, daar gaan wequote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je ziet haar op een gegeven moment wel, want hoe kan je haar anders aanrijden?
Je mag daar maar 50, dan kun je nog steeds remmen of uitwijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik het soms gaan teken ? en je weet hoe goed mijn teken kunsten zijn. Jij rijd 1 meter van dat busje vandaag, degene doet een grote pas zetten en bam, daar gaan we
Gewoon niet als een mongool rijden, dan kan je gewoon remmenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik het soms gaan teken ? en je weet hoe goed mijn teken kunsten zijn. Jij rijd 1 meter van dat busje vandaag, degene doet een grote pas zetten en bam, daar gaan we
tekenenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
met GSI logoquote:Op woensdag 21 december 2005 13:55 schreef dribbel79 het volgende:
topic niet gelezen, maar doelen we op die sjonnies met pet, oorbel, tribal op achterruit op de standaard corsa 1.6?? die toevallig een dubbele uitlaat hebben??
Wat hij zegtquote:
goedzo, gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef BertV het volgende:
Ik heb mijn originele dubbele uitlaat vervangen door een enkele!
Ik ben kansloos - af!
Dat zou idd het meest trieste aan dit totaal kansloze topic zijn !!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef Rekkie het volgende:
En nu maar hopen dat er geen topic nr 2 komt
Dat zou pas zeker zijn als ze dat na een lange (auto)rit ook had gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
dat meisje heeft volgens mij het IQ van een visstick
Die zijn het meest gewillig!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
de uitlaten van die saxo lijken verdacht veel op de van m'n vaders maseratiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
ONTOPIC... (anders geen nr2)
Voel je niks vanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef funkmaster het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat zou pas zeker zijn als ze dat na een lange rit ook had gedaan.
flink uitkijken dat je je wangen niet brandt als je over je schouder kijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |