het enigste leuke aan die auto's zijn dat ik ze altijd lekker plaagquote:golfs/civics/corsa's
Inderdaad en ze dan eruit trekken met je standaard auto haha en bij het volgende stoplicht hetzelfde kunstje nog een keer herhalen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
het enigste leuke aan die auto's zijn dat ik ze altijd lekker plaag![]()
dinkytoys![]()
Alleen jammer dat het ding kut presteert.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
dubbele uitlaat op je scooter is wel vet. zoals een ninja twinner
[afbeelding]
Je moeder. Die zal nooit volwassen worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef dehero het volgende:
Scooters zijn voor paupers die nooit volwassen zullen worden...
daar gaat het niet om, als je vooral optisch wilt tunen is daar niks mis mee toch...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het ding kut presteert.
En ja, dat weet ik, omdat ik zelf vroegâh ook zo'n scooterpauper was als jij.
Toch lullig als je ingehaald zou worden door Maikuuul op z'n Fox terwijl je stoer rondrijdt met je Ninja Twinner pijp.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, als je vooral optisch wilt tunen is daar niks mis mee toch...
Misschien willen die mensen alleen een sporttief uiterlijk aan hun bak. En interesseert het ze geen reet hoe die presteerd.
dus
Ho eens een sportief uiterlijk betekend niet per direct tering herrie veroorzaken en daar gaat het hier om. Als je auto lawaai maakt moet die mooi of snel zijn. Iemand in een v8 mag stoer doen, iemand een golf moet zorgen dat niemand hem ziet in zo'n autoquote:Op woensdag 21 december 2005 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, als je vooral optisch wilt tunen is daar niks mis mee toch...
Misschien willen die mensen alleen een sporttief uiterlijk aan hun bak. En interesseert het ze geen reet hoe die presteerd.
dus
'optisch tunen'....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ninja twinner is slecht, kun je beter XL twinner pakken gek.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
dubbele uitlaat op je scooter is wel vet. zoals een ninja twinner
[afbeelding]
OMFG the horror!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Antal het volgende:
Hej jo !! You talking to me ??
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, als ik me op maat gemaakte dpr uitlaat heb, dan blaas ik iedereen eruit met een gierend geluidquote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ninja twinner is slecht, kun je beter XL twinner pakken gek.
Trouwens ik vind het altijd wel vet als iemand met een vet zwaar geluid langs komt rijden
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:44 schreef Antal het volgende:
Hej jo !! You talking to me ??
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |