Nog even geduld, die 1000 halen we welquote:Op maandag 19 december 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
Hmmm ik was al bezig deel 1000 voor de tweede keer vanavond aan te maken![]()
Beetje flauw, maar wou even kijken of Dagonet nog wakker was
Maakt niet uit, ik heb toch lekker de primeur (geloof ik)quote:Op maandag 19 december 2005 04:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nog even geduld, die 1000 halen we wel![]()
![]()
Bedankt voor je samenvatting in de Streamverslagen van maandag 19 decemberquote:Op maandag 19 december 2005 04:52 schreef avonne het volgende:
en iedereen slaapt
Geloof in jezelf is het begin van de toekomstquote:Op maandag 19 december 2005 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb toch lekker de primeur (geloof ik)![]()
Je denk toch niet dat ik grappen over zo een gewichtige zaak ga makenquote:Op maandag 19 december 2005 05:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geloof in jezelf is het begin van de toekomst![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 05:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat ik grappen over zo een gewichtige zaak ga maken
Wie mag de 1000e SC openen?
Ik heb de eeuwige primeur.
[BB SC 1000] Viva PC eend :P![]()
Welterusten.quote:Op maandag 19 december 2005 05:12 schreef M-en-A het volgende:
Maar ik ben er vandoor. Het bedje is al een tijdje aan het roepen![]()
Tot laterrrzzz...![]()
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?quote:Op maandag 19 december 2005 09:09 schreef F4iTH het volgende:
Mogguh. Muerte heeft ook niet lang geslapen zeg.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 09:09 schreef F4iTH het volgende:
Mogguh. Muerte heeft ook niet lang geslapen zeg.![]()
Dat heb je goed opgevangen.quote:Op maandag 19 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?.
Ow. Ik las het berichtje dat hij 'weltrusten' zei maar dat was een reactie op iemand anders....zie ik nu pasquote:Op maandag 19 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?.
quote:Op maandag 19 december 2005 09:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je goed opgevangen.![]()
Moet straks nog even naar een afspraak en dan vanmiddag een paar uur plat en daarna weer zorgen dat er brood op de plank komt.![]()
Kan alleen als ik nachtdienst heb hoor, dan is het meer het bereikbaar moeten zijn, als ik overdag werk is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 19 december 2005 09:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Naja, wat wil je nog meer he...lekker je centjes verdienen en ondertussen op fok! rondhangen
Goedemorgen Sjet, ik hoop dat je positiever bent dan je plaatje.quote:Op maandag 19 december 2005 09:25 schreef Sjet het volgende:
[Agent uit'Allo'allo-mode]Goodmeuning[/Agent uit 'Allo'allo-mode]![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 19 december 2005 09:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Sjet, ik hoop dat je positiever bent dan je plaatje.![]()
![]()
Ik zit ook aan de koffie, na vanacht al dat gezuip te hebben gezien in het huis kreeg ik ook trek in een alcoholische versnapering, maar toen ik thuis was heb ik toch maar weer koffie gezet.quote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Nou moet nog ff wakker worden....... dus zo eerst maar ff![]()
Kwam als een volslagen verrassing, ik had alweer een hele tijd zitten kijken toen de telefoon ging, nadat ik dat had afgehandeld en weer ging kijken was dit het eerste wat ik zag en omdat ik niet wist hoelang het beeld nog zo zou blijven wist ik niet hoe snel ik op F6 moet drukken.quote:Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef Sjet het volgende:
Muerte, deze cap van jou is heel schattig;
[afbeelding]
Ik doe het ook nooit, maar ik kreeg ineens trek in een Bacardi Cola vannacht, maar toen ik thuis kwam was het al weer over, ik ga meestal niet meteen slapen, ga altijd eerst nog een tijd wat voor mijzelf doen, daarna slapen, eten en weer richting werk.quote:Op maandag 19 december 2005 09:42 schreef Sjet het volgende:
Ja zo'n plaatje had ik ook niet meer verwacht, altijd leuk vind ik. Gewoon vriendschappelijk.
En zo'n alcoholische versnapering 's morgens is alleen een goed idee als het als slaapmutsje bedoeld is...
Al deed ik het eigenlijk nooit toen ik nog nachtdiensten draaide, gewoon gelijk slapen.
Ach gossiequote:Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef Sjet het volgende:
Muerte, deze cap van jou is heel schattig;
[afbeelding]
Goeiemorgenquote:Op maandag 19 december 2005 10:07 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zit op werk, dus helaas geen streams, maar mis dus niets???
Gaat er trouwens nog wel wat gebeuren voor de finale? Ben trouwens vergeten hoe voorgaande finale's er uit zagen. Waren dat er niet 3??
quote:Op maandag 19 december 2005 10:07 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zit op werk, dus helaas geen streams, maar mis dus niets???
quote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 december 2005 10:08 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen... bedankt iedereen, ik ben weer lekker bij gelezen.
Zo te lezen zullen ze voorlopig nog wel pitten![]()
Ik heb ook geen flauw idee, kwam voor mij ook als een volslagen verassing, ik had zeker verwacht dat hij de finale zou willen zien, zeker nu ook Lieske de finale heeft gehaald.quote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, lieverds.![]()
Zeg, heeft regenworm al eerder aangegeven dat hij met BB stopt? Dat 'ie met vakantie gaat ofzo, dan heb ik dat gemist...
Ik verbaasde me namelijk over deze post van vannacht: [BB SC 971] En er is nog steeds muziek
Weet éen van jullie hier meer over?
g'moggu CartWomanquote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, lieverds.![]()
Zeg, heeft regenworm al eerder aangegeven dat hij met BB stopt? Dat 'ie met vakantie gaat ofzo, dan heb ik dat gemist...
Ik verbaasde me namelijk over deze post van vannacht: [BB SC 971] En er is nog steeds muziek
Precies.quote:Op maandag 19 december 2005 10:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, kwam voor mij ook als een volslagen verassing, ik had zeker verwacht dat hij de finale zou willen zien, zeker nu ook Lieske de finale heeft gehaald.
Hey Sjetquote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
g'moggu CartWoman![]()
Je bedoeld de post van Regenwormpie?
Ja sorry, ik heb mijn post al even ge-edit.....quote:
Tot strakkiesquote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef CartWOman het volgende:
Nou ja, hopelijk mailt 'ie me even. En ja regenworm, dat blijft natuurlijk onder ons.![]()
Ik ben ff naar de fysio, tot strakkies.![]()
quote:Regenworm schreef het volgende:
![]()
![]()
14.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten
Een prettige BB5 Finale gewenst en dat de beste mag winnen.
Verder bedank ik iedereen voor de leuke tijd in dit forum
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja snap het ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Scan is ook al weg en nu Regenworm???
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 10:42 schreef Sjet het volgende:
Nou Roel zijn moeder nog even met de zweep erover![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 10:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die ma van Roel zal wel roepen: "Roel jongen, blijf lekker liggen. Geen probleem!"
Katertje?quote:
Nouja, na donderdag gaat dit forum toch dicht en gaat ieder zijn eigen weg weer... Maar... watskebeurt?quote:
Jij loopt vet voor op mijquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef Sjet het volgende:
LOL die Roel![]()
Kussen over zijn kop
[afbeelding]
Kleine verbeteringquote:Op maandag 19 december 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
Roel blijft liggen.... Naar de dbk met die nepkraker!
Ze spelen het niet hoog op... jammer...quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat er nog niemand klaarstaat in de dbk.... ik verwacht dat het zo komt.... beep beep Wil Roel naar de dbk komen? Roel dbk!
Wou dat ik zulke zusjes hadquote:Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef Foreverblue het volgende:
De zusjes aan de afwas
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 december 2005 11:03 schreef Sjet het volgende:
Hoi ForeverCaps![]()
Ja gebeurt nu net dat trage pudding gedoe op Fok![]()
Morgen allebeiquote:Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef Bocaj het volgende:
Morgen FB
Roel denkt: Alleen voor beschuit Dido kom ik eruit!
Mogguh Bongquote:
Met die traagheid is het geen doen om iedereen goedemorgen terug te wensen.. maar voor jou maak ik natuurlijk een uitzonderingquote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 december 2005 11:02 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Fok is weer traag merk ik
Ik schrik er vanquote:Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Scan is ook al weg en nu Regenworm???
![]()
![]()
![]()
Dat is tof van jequote:Op maandag 19 december 2005 11:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met die traagheid is het geen doen om iedereen goedemorgen terug te wensen.. maar voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering
Goedemorgen
Geeft niet.... ook een goedemorgenquote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Sorry voor de late reactie was even iets anders aan het doen.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Stem van Dido door de boxen: "Roel, lieverd.... wakker worden. Tijd om er uit te komen. Een nieuwe dag wacht op je"
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, lieverds.![]()
Dit was dus vrijdag, dus hij heeft hel wel gemeld. Als je meer wilt weten moet je maar ff zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk want ik ga door omstandigheden de finale op Fok niet meemaken.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een cap aankomen van een kop koffie!
quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een cap aankomen van een kop koffie!
Tja, niemand heeft hem gedwongen om bijna een hele fles Jack Daniels naar binnen te slobberen.quote:
Zonde van die kop koffie zegquote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die van mij alweer in de prullenbak liggen![]()
Moet wel zeggen dat ie zeer zwaar aan de zuip kan en toch net niet teveel drinkt dat ie over zijn nek gaat, bovendien hersteld ie zich vrij snelquote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tja, niemand heeft hem gedwongen om bijna een hele fles Jack Daniels naar binnen te slobberen.
Geeft toch niet is juist leuk als je elkaar een beetje leert kennen.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geeft toch niet is juist leuk als je elkaar een beetje leert kennen.![]()
![]()
Dat is wel jammerquote:Op maandag 19 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ja he... en ken je elkaar een beetje... is dit forum gesloten straks
![]()
Ja vind ik ook... Naar dat Idols forum krijg je me niet... heb eenquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Lieske heeft koffie gebracht, stem weet ik niet toen was ik nog zwaar offlinequote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Wie heeft die koffie voor hem gehaald?
Was de stem van dido of van zijn moeder?
Nee was een geintje van me... Ingrid zette hem neer net (zie cap)quote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Wie heeft die koffie voor hem gehaald?
Was de stem van dido of van zijn moeder?
Ik vind Idols wel leukquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... Naar dat Idols forum krijg je me niet... heb een-hekel aan Idols
Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 19 december 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind Idols wel leuk![]()
![]()
Maargoed, zelf had ik GC (General Chat) in gedachten, en dan bijv. de SC reeks oidmja, t zal even zoeken worden iig
quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee was een geintje van me... Ingrid Lies zette hem neer net (zie cap)
Ik stem voorquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Die zusjes lijken ook zo op elkaar hequote:
Heel veel succes ermee Muerte... tot laterquote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ben zo weg, ben net gebelt, heb ingelast gesprek voor mijn nieuwe baan, krijgen ze ineens haast.![]()
Betekent wel dat ik vanmiddag niet kan slapen voor dat ik vanavond weer moet werken.![]()
Nou ja, doe ik het vannacht wat rustig aan, alleen nog een beetje FOKken en koffie drinken om wakker te blijven.![]()
Dank je, kom laat in de middag nog wel even kijken of Roel al wakker is.quote:Op maandag 19 december 2005 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel veel succes ermee Muerte... tot later
Sjeetje Muerte...... niet slapen.......quote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ben zo weg, ben net gebelt, heb ingelast gesprek voor mijn nieuwe baan, krijgen ze ineens haast.![]()
Betekent wel dat ik vanmiddag niet kan slapen voor dat ik vanavond weer moet werken.![]()
Nou ja, doe ik het vannacht wat rustig aan, alleen nog een beetje FOKken en koffie drinken om wakker te blijven.![]()
Het is wel masterveel ja, maar Roel kan behoorlijk wat hebben mbt drank dus denk als ie eruitkomt dat hij zich redelijk stabiel voeldquote:Op maandag 19 december 2005 11:54 schreef farceman het volgende:
och och wat zal die roel zich slecht gaan voelen vandaag ; pas om 0430 in zijn nest en een volle fles wiskey op en dat is echt heel veel weet ik uit ervaring
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je welquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je wel![]()
![]()
Nou ik had het nog niet gezien en er zijn denk ik wel meer mensen die het niet gezien hebben daarom plaatste ik hetquote:Op maandag 19 december 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je wel![]()
![]()
Succes en latersquote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Was maar een grapje hoor... let op dequote:Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou ik had het nog niet gezien en er zijn denk ik wel meer mensen die het niet gezien hebben daarom plaatste ik het
quote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef Bartoli het volgende:
middag(ben er wel maar ff nu)
Ik lees dat Roel weer aardig opdreef was vannacht en nu compleet weer alles negeert (compleet KO in de 12e ronde dus)
Is goed, ik zeg 13:08quote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Zullen we Poll houden over wanneer Roel opstaat?
Ik zeg 12.43
13:45 uurquote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Ik zeg 12.43
Pareltjeeeeeeeequote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja he... en ken je elkaar een beetje... is dit forum gesloten straks
Dat is wel jammer
Hallo allemaal,![]()
wil alleen even op bovenstaande reageren, ik ben het daar mee eens,
en moet nu gelijk weer weg, want heb geen tijd om te kletsen, tot laterssss![]()
![]()
Niet echt ervaring met het chatten zelf... heb alleen ff gekeken toen bij die chat met Chantal.quote:Op maandag 19 december 2005 12:10 schreef farceman het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het chatten met de bewoners?
Hoe lang van tevoren moet je inloggen , geven ze veel antwoord?
is het heel massaal?
Hoe lang duurt het?
quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Hallo allemaal,![]()
en moet nu gelijk weer weg, want heb geen tijd om te kletsen, tot laterssss![]()
![]()
Smakelijkquote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff happen... tot later allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Hallo allemaal,![]()
![]()
Ja nu even een vluggertjequote:Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PareltjeeeeeeeeJij voegt een nieuwe dimentie toe aan het begrip vluggertje
Tot later
Vanavond Dido en Rob. Daar ben ik op zich wel benieuwd naar, maar toch ga ik me mooi niet aanmelden bij Talpaquote:Op maandag 19 december 2005 12:28 schreef Falco het volgende:
Dat chatten valt wel mee hoe leuk het is. De meest diepe vragen worden ook niet gesteld. En vaak heb je nog van die mensen die tien keer achter elkaar brullen: "MAG IK JE MSN!!!" en dat soort onzin.
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...quote:Op maandag 19 december 2005 12:26 schreef Sjet het volgende:
Het idee is leuk maar ik vind het niet uit de verf komen.
Hoezo? Met wie wil je gaan chatten?
Ik zou daar niet teveel van verwachten...... zowel van die relatie niet maar ook niet wat zij er in de chat van zal gaan zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...
In de live-uitzending van vorige week, kwam er toch nog een niet-gestotterde regel uit Ruud zijn mond. Hij wist namelijk te melden dat Dido op de radio had gezegd dat ze echt verliefd was op Roel.quote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...
Zo, staat ff wat netter.quote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Sjet het volgende:
Farceman...12.43 uur
Bongie.........13:08 uur
Peter6000...13:20 uur
F4iTH...........13:35 uur
Sjet...............13:45 uur
Falco............16:38 uur![]()
![]()
Bartoli met z'n 15u mag je ook meerekenen denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Sjet het volgende:
Farceman 12.43 uur
Bongie 13:08 uur
Peter6000 13:20 uur
F4iTH 13:35 uur
Sjet 13:45 uur
Falco 16:38 uur![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Sjet het volgende:
Farceman 12.43 uur
![]()
donderdag 22 december 20.15 uurquote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Ik zeg 12.43
quote:Farceman 12.43 uur
Bartoli 15:15
Falco 16:38 uur
Ik had al 3 uur gezegd net... dus schrijf mij maar in voor 15.00 uurquote:Op maandag 19 december 2005 12:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Bartoli met z'n 15u mag je ook meerekenen denk ik
Kom op mensen, Gokken!
Degene die er het dichtstbij zit wint een romantische date met ehm...dat bedenken we nog wel
quote:Farceman.......12.43 uur
Bongie............13:08 uur
Peter6000......13:20 uur
F4iTH..............13:35 uur
Sjet.................13:45 uur
Foreverblue....15:00 uur
Bartoli.............15:15 uur
Falco...............16:38 uur
Je zou bijna denken dat ie is gestiktquote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat ik met die 13:08 helaas niet helemaal goed gegokt heb
Streamlock op 1 en 2 omdat Joost in dbk zit... en Roel ligt als een dood vogeltje op 3 en 4quote:Op maandag 19 december 2005 13:01 schreef RB-tje het volgende:
staan alle streams stil ofzo?
staan volgens mij in de [Roelslaaptmodus]quote:Op maandag 19 december 2005 13:01 schreef RB-tje het volgende:
staan alle streams stil ofzo?
Is inderdaad weer huilen met de pet op jaquote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef M-en-A het volgende:
Het is weer behoorlijk traag allemaal op Fok. Zouden ze de computer ook op BB-tempo gezet hebben??
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Sjet het volgende:
Farceman 12.43 uur
![]()
Beetje laat, ben net weer thuis.quote:Op maandag 19 december 2005 11:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
Dit was dus vrijdag, dus hij heeft hel wel gemeld. Als je meer wilt weten moet je maar ff zoeken.![]()
Waar hebben jullie het over?quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had al 3 uur gezegd net... dus schrijf mij maar in voor 15.00 uur
Wanneer Roel zijn bed uit zou komen... maar hij is er uit ondertussenquote:
Halloooooquote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef essie05 het volgende:
Middag samen
Kom ook weer ff meelullen en dus topics vullen![]()
Gezelligquote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef essie05 het volgende:
Middag samen
Kom ook weer ff meelullen en dus topics vullen![]()
Ahhh ik wou al een poll gaan makenquote:Op maandag 19 december 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wanneer Roel zijn bed uit zou komen... maar hij is er uit ondertussen
[afbeelding]
Hij gaat lekker zo..quote:Op maandag 19 december 2005 13:42 schreef D.Rose het volgende:
*topicvulpost plaatst
Zinloze zwaaipost erbijquote:Op maandag 19 december 2005 13:42 schreef D.Rose het volgende:
*topicvulpost plaatst
Dat gaat zeker lukken, wie o wie maakt het mastertopic aan van 1000quote:
Je hebt je bivakmuts toch wel op he?quote:Op maandag 19 december 2005 13:45 schreef Foreverblue het volgende:
Big Brother ziet alles
[afbeelding]
Ik begreep dat de meningen verdeeld waren over wie die eer krijgt..quote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken, wie o wie maakt het mastertopic aan van 1000
Leuke avatar btw
Wat denk jij danquote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je hebt je bivakmuts toch wel op he?![]()
ik gok op 4 mensen tegelijkquote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken, wie o wie maakt het mastertopic aan van 1000
quote:Op maandag 19 december 2005 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat denk jij dan
[afbeelding]
Dit ben ik trouwens niet zelf natuurlijk
Zodra de dreigmails en telefoontjes opgehouden zijnquote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef essie05 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal veilig dus,hoelang denk je dit nog vol te houden?
Ben er weer hoorquote:Op maandag 19 december 2005 13:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Teamlead...je was al bijna als vermist opgegeven.
Ach jongen is het zo erg?Wil je erover praten?quote:Op maandag 19 december 2005 13:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zodra de dreigmails en telefoontjes opgehouden zijn
quote:
Nu alquote:
Mevr. van der Tonnekreekquote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef essie05 het volgende:
Zo wie was dat?Lekkere sneer naar Lieske toe zeg.
Hahaha nee joh... ik overdrijf maarquote:Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ach jongen is het zo erg?Wil je erover praten?![]()
Was je met vakantie?Of uit voorzorg ondergedoken omdat je ook een leuke cap had geplaatst?quote:Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben er weer hoor
Verbazingwekkend hoe weinig ik gemist heb in 2 weken afwezigheid trouwens...
UPC... let's make things worsequote:Op maandag 19 december 2005 13:54 schreef Sjet het volgende:
Zo..... daar was ik weer.......![]()
Bijna de hele computer verbouwd.....![]()
![]()
Bleek een complete UPC-meltdown hier te zijn............ geen radio meer, telefoon dood en het allerergste............. geen internet meer![]()
![]()
Zal nu even de pagina's terug lezen.............
quote:Op maandag 19 december 2005 13:54 schreef Sjet het volgende:
Zo..... daar was ik weer.......![]()
Bijna de hele computer verbouwd.....![]()
![]()
Bleek een complete UPC-meltdown hier te zijn............ geen radio meer, telefoon dood en het allerergste............. geen internet meer![]()
![]()
Zal nu even de pagina's terug lezen.............
nee, kwam even eea tussendoor... Uiteraard wel genoten van de exits van de Queen en haar hofdamequote:Op maandag 19 december 2005 13:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Was je met vakantie?Of uit voorzorg ondergedoken omdat je ook een leuke cap had geplaatst?
Maar ondertussen...het komt allemaal wel weer goed.Naat duikt vast zelf wel onder als ze hier is uitgelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha nee joh... ik overdrijf maarMaar lief van je
![]()
Wis en zwaar zekerquote:Op maandag 19 december 2005 13:56 schreef essie05 het volgende:
[..]
Woh die is zeker met haar verkeerde been uit bed gestapt..
Fijn dat je er weer bent..we zijn er helemaal klaar voorquote:Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, kwam even eea tussendoor... Uiteraard wel genoten van de exits van de Queen en haar hofdame
Maar voor de laatste week ben ik er weer helemaal
"Vind je het normaal om de koelkast open te laten" zoietsquote:Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Bocaj het volgende:
Wat werd er exact gezegd?
Een etentje tijdens de finalequote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent..we zijn er helemaal klaar voor![]()
vanochtend de bevestiging gekregen dat het etentje donderdag avond doorgaat...ik moet de finale dus opnemen.
![]()
WBquote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef Manu82 het volgende:
DAaaaaaaaaaaaaaaaagBEW, na een vermoeiend weekend
Wat heeft ze gezegd dan?quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske gooit haar kont tegen de BB krib
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ook niet normaal... weet je wel wat dat kost...quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
"Vind je het normaal om de koelkast open te laten" zoiets
Doet ze thuis ook als ze zich verveelt hoorquote:Op maandag 19 december 2005 14:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is ook niet normaal... weet je wel wat dat kost...
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
UPC... let's make things worse
Welcome back![]()
Dit weekend veel gebeurd dus, Roelie met een nieuwe harem. iedereen klotezat. Werd eigenlijk best gefrustreerd aangezien mijn bezoek het niet nodig vond om streams te kijkenquote:Op maandag 19 december 2005 14:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
WB![]()
Je kunt hier lekker uitrusten hoor...![]()
Ja echt te erg he?Maar we hadden de afspraak gemaakt voor we de definitieve datum van de finale wistenquote:
Helloquote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef Manu82 het volgende:
DAaaaaaaaaaaaaaaaagBEW, na een vermoeiend weekend
Weer zo'n vreemd verhaal van 'mevrouw zuurtje'quote:Op maandag 19 december 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Doet ze thuis ook als ze zich verveelt hoor
mwah.. een goed getimed griepje?quote:Op maandag 19 december 2005 14:03 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja echt te erg he?Maar we hadden de afspraak gemaakt voor we de definitieve datum van de finale wistenKom er dan nog maar eens onderuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |