Met die traagheid is het geen doen om iedereen goedemorgen terug te wensen.. maar voor jou maak ik natuurlijk een uitzonderingquote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 december 2005 11:02 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Fok is weer traag merk ik
Ik schrik er vanquote:Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Scan is ook al weg en nu Regenworm???
![]()
![]()
![]()
Dat is tof van jequote:Op maandag 19 december 2005 11:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met die traagheid is het geen doen om iedereen goedemorgen terug te wensen.. maar voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering
Goedemorgen
Geeft niet.... ook een goedemorgenquote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Sorry voor de late reactie was even iets anders aan het doen.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Stem van Dido door de boxen: "Roel, lieverd.... wakker worden. Tijd om er uit te komen. Een nieuwe dag wacht op je"
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, lieverds.![]()
Zeg, heeft regenworm al eerder aangegeven dat hij met BB stopt? Dat 'ie met vakantie gaat ofzo, dan heb ik dat gemist...
Ik verbaasde me namelijk over deze post van vannacht: [BB SC 971] En er is nog steeds muziek
Weet éen van jullie hier meer over?
Dit was dus vrijdag, dus hij heeft hel wel gemeld. Als je meer wilt weten moet je maar ff zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk want ik ga door omstandigheden de finale op Fok niet meemaken.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een cap aankomen van een kop koffie!
quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een cap aankomen van een kop koffie!
Tja, niemand heeft hem gedwongen om bijna een hele fles Jack Daniels naar binnen te slobberen.quote:
Zonde van die kop koffie zegquote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die van mij alweer in de prullenbak liggen![]()
Moet wel zeggen dat ie zeer zwaar aan de zuip kan en toch net niet teveel drinkt dat ie over zijn nek gaat, bovendien hersteld ie zich vrij snelquote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tja, niemand heeft hem gedwongen om bijna een hele fles Jack Daniels naar binnen te slobberen.
Geeft toch niet is juist leuk als je elkaar een beetje leert kennen.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geeft toch niet is juist leuk als je elkaar een beetje leert kennen.![]()
![]()
Dat is wel jammerquote:Op maandag 19 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ja he... en ken je elkaar een beetje... is dit forum gesloten straks
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |