Vind ik ook want eigenlijk had ik die SC 1000 mogen openen.quote:Op maandag 19 december 2005 01:55 schreef melke het volgende:
[..]
Wat kunnen mensen toch lang door zeuren.. Zal mij een reet roesten wie dat topic opent. Hopelijk word hij/zij er gelukkig van.
02:10 uur beter?quote:Op maandag 19 december 2005 01:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben qua eten meestal zo als Joost. Ik vreet ook veel op één dag. Maar mij zie je niet gauw een ei bakken of de frituurpan opzetten om 2u 's nachts
Moet ik een foto plaatsen?quote:
Mijn mannetje ook, maar ik hou wel van lang en slankquote:Op maandag 19 december 2005 01:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij heeft een lichaamsbouw zoals ik dat ook heb. We zijn allebei lang, ik vreet ook veel en ik weeg niet eens wat ik wegen moet voor mijn lengte/leeftijd (dat zal bij Josti wel meer zijn mag ik hopen voor hem).
ik ga zo eens naar de kast lopen om te kijken of er nog wat isquote:
Doe maar niet, HP is niet echt toegestaan op Fokquote:Op maandag 19 december 2005 02:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet ik een foto plaatsen?
Dat gaat me iets te ver![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn mannetje ook, maar ik hou wel van lang en slank![]()
Tis omdat ik nu geen nieuwe frituur olie heb..... die ouwe is TE ranzigquote:Op maandag 19 december 2005 02:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ga zo eens naar de kast lopen om te kijken of er nog wat is(geen frituurpan nu, die heb ik vanmiddag al zijn werk laten doen)
Oeh, achterover vallen, dat doe ik regelmatig en dan ga ik weer eens door een enkel of een kniequote:Op maandag 19 december 2005 02:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
leuk om te horen. Als je mijn gewicht zou horen val je achterover
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 02:06 schreef Bartoli het volgende:
zei Lies nu "ik kijk altijd naar mezelf in de spiegel"?
wat een mutsquote:Op maandag 19 december 2005 02:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ja te lang bij NatteLie in de buurt geweest.....![]()
Lieskequote:Op maandag 19 december 2005 02:09 schreef melke het volgende:
Ik kijk ook vaak in de spiegel. Zit wel wat in wat Ingrid zegt..
rolletje is volquote:Op maandag 19 december 2005 02:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Wat is er Regenwormpie? Je bent toch niet ziekjes?![]()
Of is je rolletje gewoon vol![]()
Randstad he? Gek op blauwquote:Op maandag 19 december 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
Geweldige regie vanavond... zeker ingehuurd via een uitzendbureau?![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 december 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Niet mijn blauw... als je dat bedoeldquote:
Ik zie anders hele mooie kussens op 2 streamsquote:Op maandag 19 december 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 december 2005 02:13 schreef Sjet het volgende:
Stomme mutsten trouwens................................ 'nee hoor, we hoeven niks uit de frituur'.........![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet mijn blauw... als je dat bedoeld
giroblauw past bij jouw.quote:Op maandag 19 december 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet mijn blauw... als je dat bedoeld
Ik ben nog wel beetje wakker hoorquote:Op maandag 19 december 2005 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze gek op jouw blauw zijn
zover had ik nog niet eens gedacht....
![]()
Typisch meiden gedragquote:Op maandag 19 december 2005 02:13 schreef Sjet het volgende:
Stomme mutsen trouwens................................ 'nee hoor, we hoeven niks uit de frituur'.........![]()
De regie is letterlijk blauw nu daar... hipsquote:Op maandag 19 december 2005 02:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
giroblauw past bij jouw.
De regie is echt fucking slecht vannacht.
Ja daar kan ik nou pislink van worden he?quote:
volgens mij moet één medewerker de regie doen.quote:Op maandag 19 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De regie is letterlijk blauw nu daar... hips![]()
Yes... we're backquote:Op maandag 19 december 2005 02:19 schreef regenworm het volgende:
Na 10 minuten heeft de regie alles weer op scherp.
Tuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Yes... we're backZouden ze bij de regie soms echt meelezen hier?
You're fucked mènquote:Op maandag 19 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee van wel maar het is niet altijd zo.quote:Op maandag 19 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
om nu knock-out te gaanquote:Op maandag 19 december 2005 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
Het is tijd... de hoogste tijd...
Zou kunnen maar of ze er wat mee doen zoals sommige kinderen hier denken ?quote:Op maandag 19 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben het ook van plan... Slaap lekker Bartoliquote:Op maandag 19 december 2005 02:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om nu knock-out te gaan
slaap lekker alvast![]()
Tuurlijk wel.... wij bedenken hier de sancties en hunnie [nee, niet Hummiequote:Op maandag 19 december 2005 02:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou kunnen maar of ze er wat mee doen zoals sommige kinderen hier denken ?
Nee en nee, denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 02:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dit kind heeft het een aantal keren meegemaakt dat er op een vraag de regie reageerde.quote:Op maandag 19 december 2005 02:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
We zijn er bijna... we zijn er bijna... maar nog niet helemaal... HE-LE-MAALquote:Op maandag 19 december 2005 02:23 schreef teamlead het volgende:navond samen
Nog steeds niet aan deel 1000
schiet niet op de laatste tijd zegquote:Op maandag 19 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We zijn er bijna... we zijn er bijna... maar nog niet helemaal... HE-LE-MAAL![]()
Ja, ik ga ook maar... de rolluiken gaan al dicht bij me... slaap lekker allemaalquote:
Nog 29 te gaan moet te doen zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 02:23 schreef teamlead het volgende:navond samen
Nog steeds niet aan deel 1000
quote:Op maandag 19 december 2005 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar... de rolluiken gaan al dicht bij me... slaap lekker allemaal
Je moet niet in meervoud praten als het over jezelf gaat. Je haalt er altijd een ander bij om jouw gelijk te halen.quote:Op maandag 19 december 2005 02:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee van wel maar het is niet altijd zo.
Kijk maar als lieske onder de douche gaat daar zien we niks van.
Terwijl we met ze alle meer willen zien.
quote:Op maandag 19 december 2005 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet niet in meervoud praten als het over jezelf gaat. Je haalt er altijd een ander bij om jouw gelijk te halen.
Dus laat dat walgelijke generaliseren van je eens een keer. Smerig ventje dat je bent met je Lieske.
quote:
Slaap lekker ForeverCaps en Bertoliquote:Op maandag 19 december 2005 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar... de rolluiken gaan al dicht bij me... slaap lekker allemaal
Ik kan het niet geloven zonder dat BB een bericht schrijft.quote:Op maandag 19 december 2005 02:24 schreef regenworm het volgende:
Dit kind heeft het een aantal keren meegemaakt dat er op een vraag de regie reageerde.
Ik niet hoorquote:Op maandag 19 december 2005 02:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee van wel maar het is niet altijd zo.
Kijk maar als lieske onder de douche gaat daar zien we niks van.
Terwijl we met ze alle meer willen zien.
quote:Op maandag 19 december 2005 02:33 schreef White_Pearl het volgende:
Ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
Dus jij zou Joost wel naakt willen zienquote:Op maandag 19 december 2005 02:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
Ik ageer alleen tegen het feit dat als de mannen gaan douchen/uit de kleren gaan de regie niet weet hoe snel ze moeten weg 'zappen' maar bij de vrouwen kunnen ze inene de goeie weg-zap-knop niet vinden![]()
Da's discriminatie![]()
*dodenmars opzetquote:Op maandag 19 december 2005 02:33 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
14.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten
Een prettige BB5 Finale gewenst en dat de beste mag winnen.
Verder bedank ik iedereen voor de leuke tijd in dit forum
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten en oan't moarn White_Pearlquote:Op maandag 19 december 2005 02:33 schreef White_Pearl het volgende:
Ik gaslaap lekker allemaal en tot morgen
![]()
Neem je nu al afscheid, tis toch nog geen Donderdagquote:Op maandag 19 december 2005 02:33 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
14.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon iedereen wel, of niemand.quote:Op maandag 19 december 2005 02:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dus jij zou Joost wel naakt willen zien
Ik dacht dat NIETS het vertrek van Natte Lie kon verbeteren, maar dit is zeker 1000x maal mooier.....quote:Op maandag 19 december 2005 02:33 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
14.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |