Mevr. van der Tonnekreekquote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef essie05 het volgende:
Zo wie was dat?Lekkere sneer naar Lieske toe zeg.
Hahaha nee joh... ik overdrijf maarquote:Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ach jongen is het zo erg?Wil je erover praten?![]()
Was je met vakantie?Of uit voorzorg ondergedoken omdat je ook een leuke cap had geplaatst?quote:Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben er weer hoor
Verbazingwekkend hoe weinig ik gemist heb in 2 weken afwezigheid trouwens...
UPC... let's make things worsequote:Op maandag 19 december 2005 13:54 schreef Sjet het volgende:
Zo..... daar was ik weer.......![]()
Bijna de hele computer verbouwd.....![]()
![]()
Bleek een complete UPC-meltdown hier te zijn............ geen radio meer, telefoon dood en het allerergste............. geen internet meer![]()
![]()
Zal nu even de pagina's terug lezen.............
quote:Op maandag 19 december 2005 13:54 schreef Sjet het volgende:
Zo..... daar was ik weer.......![]()
Bijna de hele computer verbouwd.....![]()
![]()
Bleek een complete UPC-meltdown hier te zijn............ geen radio meer, telefoon dood en het allerergste............. geen internet meer![]()
![]()
Zal nu even de pagina's terug lezen.............
nee, kwam even eea tussendoor... Uiteraard wel genoten van de exits van de Queen en haar hofdamequote:Op maandag 19 december 2005 13:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Was je met vakantie?Of uit voorzorg ondergedoken omdat je ook een leuke cap had geplaatst?
Maar ondertussen...het komt allemaal wel weer goed.Naat duikt vast zelf wel onder als ze hier is uitgelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha nee joh... ik overdrijf maarMaar lief van je
![]()
Wis en zwaar zekerquote:Op maandag 19 december 2005 13:56 schreef essie05 het volgende:
[..]
Woh die is zeker met haar verkeerde been uit bed gestapt..
Fijn dat je er weer bent..we zijn er helemaal klaar voorquote:Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, kwam even eea tussendoor... Uiteraard wel genoten van de exits van de Queen en haar hofdame
Maar voor de laatste week ben ik er weer helemaal
"Vind je het normaal om de koelkast open te laten" zoietsquote:Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Bocaj het volgende:
Wat werd er exact gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |