Fijn dat je er weer bent..we zijn er helemaal klaar voorquote:Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, kwam even eea tussendoor... Uiteraard wel genoten van de exits van de Queen en haar hofdameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar voor de laatste week ben ik er weer helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Vind je het normaal om de koelkast open te laten" zoietsquote:Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Bocaj het volgende:
Wat werd er exact gezegd?
Een etentje tijdens de finalequote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent..we zijn er helemaal klaar voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vanochtend de bevestiging gekregen dat het etentje donderdag avond doorgaat...ik moet de finale dus opnemen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WBquote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef Manu82 het volgende:
DAaaaaaaaaaaaaaaaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BEW, na een vermoeiend weekendJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat heeft ze gezegd dan?quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske gooit haar kont tegen de BB kribom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ook niet normaal... weet je wel wat dat kost...quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
"Vind je het normaal om de koelkast open te laten" zoietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doet ze thuis ook als ze zich verveelt hoorquote:Op maandag 19 december 2005 14:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is ook niet normaal... weet je wel wat dat kost...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
UPC... let's make things worseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welcome backom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit weekend veel gebeurd dus, Roelie met een nieuwe harem. iedereen klotezat. Werd eigenlijk best gefrustreerd aangezien mijn bezoek het niet nodig vond om streams te kijkenquote:Op maandag 19 december 2005 14:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
WBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt hier lekker uitrusten hoor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja echt te erg he?Maar we hadden de afspraak gemaakt voor we de definitieve datum van de finale wistenquote:Op maandag 19 december 2005 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een etentje tijdens de finaleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helloquote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef Manu82 het volgende:
DAaaaaaaaaaaaaaaaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BEW, na een vermoeiend weekendJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weer zo'n vreemd verhaal van 'mevrouw zuurtje'quote:Op maandag 19 december 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Doet ze thuis ook als ze zich verveelt hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop