Nog even geduld, die 1000 halen we welquote:Op maandag 19 december 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
Hmmm ik was al bezig deel 1000 voor de tweede keer vanavond aan te maken![]()
Beetje flauw, maar wou even kijken of Dagonet nog wakker was
Maakt niet uit, ik heb toch lekker de primeur (geloof ik)quote:Op maandag 19 december 2005 04:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nog even geduld, die 1000 halen we wel![]()
![]()
Bedankt voor je samenvatting in de Streamverslagen van maandag 19 decemberquote:Op maandag 19 december 2005 04:52 schreef avonne het volgende:
en iedereen slaapt
Geloof in jezelf is het begin van de toekomstquote:Op maandag 19 december 2005 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb toch lekker de primeur (geloof ik)![]()
Je denk toch niet dat ik grappen over zo een gewichtige zaak ga makenquote:Op maandag 19 december 2005 05:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geloof in jezelf is het begin van de toekomst![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 05:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat ik grappen over zo een gewichtige zaak ga maken
Wie mag de 1000e SC openen?
Ik heb de eeuwige primeur.
[BB SC 1000] Viva PC eend :P![]()
Welterusten.quote:Op maandag 19 december 2005 05:12 schreef M-en-A het volgende:
Maar ik ben er vandoor. Het bedje is al een tijdje aan het roepen![]()
Tot laterrrzzz...![]()
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?quote:Op maandag 19 december 2005 09:09 schreef F4iTH het volgende:
Mogguh. Muerte heeft ook niet lang geslapen zeg.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 09:09 schreef F4iTH het volgende:
Mogguh. Muerte heeft ook niet lang geslapen zeg.![]()
Dat heb je goed opgevangen.quote:Op maandag 19 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?.
Ow. Ik las het berichtje dat hij 'weltrusten' zei maar dat was een reactie op iemand anders....zie ik nu pasquote:Op maandag 19 december 2005 09:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zover ik dacht te hebben opgevangen had die nachtdienst ?.
quote:Op maandag 19 december 2005 09:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je goed opgevangen.![]()
Moet straks nog even naar een afspraak en dan vanmiddag een paar uur plat en daarna weer zorgen dat er brood op de plank komt.![]()
Kan alleen als ik nachtdienst heb hoor, dan is het meer het bereikbaar moeten zijn, als ik overdag werk is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 19 december 2005 09:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Naja, wat wil je nog meer he...lekker je centjes verdienen en ondertussen op fok! rondhangen
Goedemorgen Sjet, ik hoop dat je positiever bent dan je plaatje.quote:Op maandag 19 december 2005 09:25 schreef Sjet het volgende:
[Agent uit'Allo'allo-mode]Goodmeuning[/Agent uit 'Allo'allo-mode]![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 19 december 2005 09:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Sjet, ik hoop dat je positiever bent dan je plaatje.![]()
![]()
Ik zit ook aan de koffie, na vanacht al dat gezuip te hebben gezien in het huis kreeg ik ook trek in een alcoholische versnapering, maar toen ik thuis was heb ik toch maar weer koffie gezet.quote:Op maandag 19 december 2005 09:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Nou moet nog ff wakker worden....... dus zo eerst maar ff![]()
Kwam als een volslagen verrassing, ik had alweer een hele tijd zitten kijken toen de telefoon ging, nadat ik dat had afgehandeld en weer ging kijken was dit het eerste wat ik zag en omdat ik niet wist hoelang het beeld nog zo zou blijven wist ik niet hoe snel ik op F6 moet drukken.quote:Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef Sjet het volgende:
Muerte, deze cap van jou is heel schattig;
[afbeelding]
Ik doe het ook nooit, maar ik kreeg ineens trek in een Bacardi Cola vannacht, maar toen ik thuis kwam was het al weer over, ik ga meestal niet meteen slapen, ga altijd eerst nog een tijd wat voor mijzelf doen, daarna slapen, eten en weer richting werk.quote:Op maandag 19 december 2005 09:42 schreef Sjet het volgende:
Ja zo'n plaatje had ik ook niet meer verwacht, altijd leuk vind ik. Gewoon vriendschappelijk.
En zo'n alcoholische versnapering 's morgens is alleen een goed idee als het als slaapmutsje bedoeld is...
Al deed ik het eigenlijk nooit toen ik nog nachtdiensten draaide, gewoon gelijk slapen.
Ach gossiequote:Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef Sjet het volgende:
Muerte, deze cap van jou is heel schattig;
[afbeelding]
Goeiemorgenquote:Op maandag 19 december 2005 10:07 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zit op werk, dus helaas geen streams, maar mis dus niets???
Gaat er trouwens nog wel wat gebeuren voor de finale? Ben trouwens vergeten hoe voorgaande finale's er uit zagen. Waren dat er niet 3??
quote:Op maandag 19 december 2005 10:07 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zit op werk, dus helaas geen streams, maar mis dus niets???
quote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 december 2005 10:08 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen... bedankt iedereen, ik ben weer lekker bij gelezen.
Zo te lezen zullen ze voorlopig nog wel pitten![]()
Ik heb ook geen flauw idee, kwam voor mij ook als een volslagen verassing, ik had zeker verwacht dat hij de finale zou willen zien, zeker nu ook Lieske de finale heeft gehaald.quote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, lieverds.![]()
Zeg, heeft regenworm al eerder aangegeven dat hij met BB stopt? Dat 'ie met vakantie gaat ofzo, dan heb ik dat gemist...
Ik verbaasde me namelijk over deze post van vannacht: [BB SC 971] En er is nog steeds muziek
Weet éen van jullie hier meer over?
g'moggu CartWomanquote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, lieverds.![]()
Zeg, heeft regenworm al eerder aangegeven dat hij met BB stopt? Dat 'ie met vakantie gaat ofzo, dan heb ik dat gemist...
Ik verbaasde me namelijk over deze post van vannacht: [BB SC 971] En er is nog steeds muziek
Weet éen van jullie hier meer over?
Precies.quote:Op maandag 19 december 2005 10:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, kwam voor mij ook als een volslagen verassing, ik had zeker verwacht dat hij de finale zou willen zien, zeker nu ook Lieske de finale heeft gehaald.
Hey Sjetquote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
g'moggu CartWoman![]()
Je bedoeld de post van Regenwormpie?
Ja sorry, ik heb mijn post al even ge-edit.....quote:
Tot strakkiesquote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef CartWOman het volgende:
Nou ja, hopelijk mailt 'ie me even. En ja regenworm, dat blijft natuurlijk onder ons.![]()
Ik ben ff naar de fysio, tot strakkies.![]()
quote:Regenworm schreef het volgende:
![]()
![]()
14.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten
Een prettige BB5 Finale gewenst en dat de beste mag winnen.
Verder bedank ik iedereen voor de leuke tijd in dit forum
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja snap het ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Scan is ook al weg en nu Regenworm???
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 10:42 schreef Sjet het volgende:
Nou Roel zijn moeder nog even met de zweep erover![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 10:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die ma van Roel zal wel roepen: "Roel jongen, blijf lekker liggen. Geen probleem!"
Katertje?quote:
Nouja, na donderdag gaat dit forum toch dicht en gaat ieder zijn eigen weg weer... Maar... watskebeurt?quote:
Jij loopt vet voor op mijquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef Sjet het volgende:
LOL die Roel![]()
Kussen over zijn kop
[afbeelding]
Kleine verbeteringquote:Op maandag 19 december 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
Roel blijft liggen.... Naar de dbk met die nepkraker!
Ze spelen het niet hoog op... jammer...quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat er nog niemand klaarstaat in de dbk.... ik verwacht dat het zo komt.... beep beep Wil Roel naar de dbk komen? Roel dbk!
Wou dat ik zulke zusjes hadquote:Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef Foreverblue het volgende:
De zusjes aan de afwas
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 december 2005 11:03 schreef Sjet het volgende:
Hoi ForeverCaps![]()
Ja gebeurt nu net dat trage pudding gedoe op Fok![]()
Morgen allebeiquote:Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef Bocaj het volgende:
Morgen FB
Roel denkt: Alleen voor beschuit Dido kom ik eruit!
Mogguh Bongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |